You are currently viewing روش ارسال حواله ارزی از ایران به نیوزلند

روش ارسال حواله ارزی از ایران به نیوزلند

بهترین و ساده ترین روش برای ارسال پول از ایران به نیوزلند کدام است و چگونه می توان از ایران حواله ارزی به نیوزلند به صورت حواله ارزی دلار ارسال کرد؟ در این مقاله به طور کامل به بحث در مورد روش های ارسال حواله ارزی از ایران به نیوزلند می پردازیم.

نیوزلند به طور منظم توسط خوانندگان گروه تلگراف رسانه ای به عنوان کشور مورد علاقه خود برای بازدید رأی داده می شود ، بنابراین جای تعجب نیست که در پایان بسیاری از انگلیسی ها بلیط یک طرفه بخرند و به آنجا بروند. اگر یکی از آنها هستید – یا خانواده ای در آنجا زندگی می کنید – باید بهترین روش برای ارسال پول و حواله ارزی از ایران به نیوزیلند را پیدا کنید.این کشور ممکن است دورترین کشور از انگلیس روی نقشه باشد ، اما ارسال پول به نیوزیلند سریع و آسان است. سخت ترین قسمت یافتن بهترین نرخ ارز برای استفاده بیشتر از پول خود اس

برای کمک به شما ، گروه تلگراف رسانه ای با متخصص ارز ، moneycorp مشارکت کرده است تا خدمات انتقال پول بین المللی Telegraph Media Group را به خوانندگان ارائه دهد. پس از ثبت نام در حساب moneycorp ، می توانید پول را به نیوزیلند و صدها کشور دیگر منتقل کنید – با هزینه زیادتر

ارسال پول و حواله ارزی از ایران به نیوزیلند چقدر دشوار است

انتقال پول به یک حساب بانکی نیوزلند ساده تر نیست. هنگامی که برای یک حساب مانی کورپ ثبت نام می کنید ، یک مدیر حساب خبره می تواند از طریق پرداخت بین المللی شما از طریق تلفن با شما صحبت کند. آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا درمورد تغییر بازار FX مذاکره کرده و در مورد طیف وسیعی از محصولات از جمله قراردادهای ارزی به شما راهنمایی بدهد

آیا می توانم به صورت آنلاین پول به نیوزیلند ارسال کنم

به محض داشتن یک حساب پرداخت بین المللی با مانی کورپ می توانید با لمس یک دکمه وارد سیستم شوید و پرداخت های بین المللی را انجام دهید.برای دسترسی به حساب خود و پرداخت در حین حرکت ، می توانید برنامه مانی کورپ را بارگیری کرده و از طریق تلفن همراه یا رایانه لوحی خود پول را به نیوزیلند منتقل کنید.حساب آنلاین شما همچنین به شما امکان می دهد تا پرداخت های خود را ردیابی کنید ، نرخ ارز را به صورت زنده مشاهده کرده و از طریق ایمیل یا پیامک برای هشدارها ثبت نام کنید تا شما را از حرکات بازار FX مطلع ساز.

برای ارسال پول به نیوزلند به چه چیزهایی نیاز دارید

در صورت نیاز به انتقال پول به حساب بانکی نیوزلند ، به اطلاعات شخصی و همچنین جزئیات حسابی که به آن پول ارسال می کنید نیاز خواهید داشت. در اینجا جزئیات ذی نفع است که باید ارائه دهید، نامذینفعش، شماره حساب ذینفع،کد سوییفت یا شماره BSB / مسیریابی،نام بانک،دلیل انتقال.

آیا می توانم پرداخت منظم ارسال حواله ارزی از ایران به نیوزیلند تنظیم کنم

اگر می خواهید پرداخت های بازنشستگی انگلستان خود را به خارج از کشور منتقل کنید ، یا در نیوزلند مالک املاک هستید و باید بازپرداخت وام های خود را از حساب بانکی انگلستان انجام دهید ، می توانید از طریق حساب مانی کورپ خود ، پرداخت های منظم به نیوزیلند را تنظیم کنید.

برای تنظیم پرداخت های عادی خود ، کافیست وارد حساب مانی کورپ یا تلفن خود شوید و با یک مشاور صحبت کنید. پرداخت بدهی مستقیم را می توان در صورت لزوم هفتگی ، ماهانه یا سه ماهه انجام داد. پوند استرلینگ از حساب بانکی انگلستان شما جمع آوری می شود ، با دلار نیوزلند مبادله می شود و به حساب بانکی نیوزلند اختصاص داده می شود.

 

با اطمینان انتقال را آغاز کنید

سرویس انتقال پول بین المللی Telegraph Media Group ابزار و پشتیبانی را در اختیار شما قرار می دهد تا با هر پرداخت خارج از کشور بیشترین بهره را از پول خود ببرید. با نرخ ارز رقابتی دلار نیوزلند و هزینه انتقال صفر ، می توانید اطمینان داشته باشید که یک انتخاب اقتصادی کرده اید.

اطلاعاتی که هنگام انتقال پول به حساب بانکی نیوزلند خود نیاز خواهید داشت،هنگام انتقال پول از حساب بانکی خانه خود به حساب بانکی نیوزلند ، باید اطلاعات زیر را ارائه دهید،جزئیات بانکی حساب بانکی شما در نیوزیلند،نام حساب بانکی (نام شما)،آدرس فیزیکی شما در نیوزیلند،شماره حساب بانکی نیوزلند کامل شما (موجود در صورتحساب بانکی یا حساب بانکی آنلاین شما) جزئیات آدرس بانک نیوزلند شما.

در صورت وجود شناسه شعبه (به عنوان مثال IBAN ، NCC ، کد مرتب سازی یا شماره BSB)،بیشتر این اطلاعات را می توانید در صفحات زیر در وب سایت حساب بانکی شما در نیوزیلند پیدا کنید: بانک تعاونی Westpac ، BNZ ، ANZ ، KiwiBank و ASB،از حساب خانه خود ، ممکن است نیاز داشته باشی،IBAN و BIC یا جزئیات کارت اعتباری / بدهی بانک.

انجام انتقال تلگرافی بین المللی مانند انتقال پول به صورت آنلاین بین حساب های بانکی به خانه است. با این حال ، این امر به اطلاعات مختلف حساب بانکی نیاز دارد (به بالا مراجعه کنید) و هزینه های قابل توجهی هم از طرف بانک خانه شما و هم از بانک نیوزلند در نظر گرفته شده است. از آنجا که مستقیم ترین روش انتقال پول به خارج از کشور است ، معمولاً ایمن ترین راه است. با این حال ، شما لزوماً بهترین نرخ ارز را دریافت نمی کنید.

مواردی که باید قبل از استفاده از ارسال حواله ارزی از ایرات برای انتقال پول به حساب بانکی نیوزلند خود در نظر بگیر

هزینه هایی که هم توسط بانک خانه شما و هم از طرف بانک نیوزلند دریافت می شود بسیار بیشتر از سایر گزینه های انتقال پول بین المللی است.برای امنیت ، ممکن است لازم باشد اولین پرداخت بین المللی شما از حساب بانکی منزل در شعبه بانکی انجام شود یا کتبی باشد – قبل از اینکه از خانه خارج شوید ، حتماً با بانک خود این کار را انجام دهید. پس از آن ، شاید بتوانید این پرداخت ها را به راحتی به صورت آنلاین انجام دهید.

بانک ها از نظر سرعت ارائه این سرویس متفاوت هستند. در حالی که بعضی از آنها 2-6 روز طول می کشد ، برخی دیگر ممکن است دو هفته طول بکشد. برخی از بانک ها برای اکسپرس هزینه اضافی می گیرند.برای اطلاع بیشتر در مورد هزینه روش های ارسال حواله ارزی از ایران به نیوزلند میتوانید از طریق لینک ارتباط با ما در تماس باشید.

Leave a Reply