You are currently viewing ارسال حواله ارزی از ایران به یونان

ارسال حواله ارزی از ایران به یونان

بهترین روش ارسال حواله ارزی از ایران به یونان را در این مطلب بررسی میکنیم و نشان خواهیم داد که چطور میتوانید از ایران به یونان حواله ارزی یورو با بهترین قیمت ممکن و نرخ ارز عالی ارسال کنید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

حواله پرداختی است از یک مکان به مکان دیگر ، خواه انتقال شخصی باشد یا پرداختی به یک تجارت .1 یک شکل متداول حواله هنگامی اتفاق می افتد که افراد هنگام کار در خارج از کشور پول را به کشور خود بفرستند. در طول سال 2016 بیش از 600 میلیارد دلار از ایالات متحده نقل مکان کرده است و مهاجران سالانه صدها میلیارد دلار در میان سایر کشورها ارسال می کنند. 2 در حالی که در یک سرزمین خارجی هستید ، به چندین دلیل ممکن است بودجه خود را به کشور دیگری ارسال کنید:
برای حمایت از خانواده و عزیزان خود در کشور خود,برای دریافت ارز محلی در خارج از کشور,برای بازپرداخت وامها
برای خرید چیزها,بسیار مهم است که عاقلانه از پرداخت های حواله استفاده کنید. به عنوان یک مهاجر ، شما معمولاً تجربه و منابع در دسترس ندارید تا از پرداخت هزینه های هنگفت جلوگیری کنید. هزینه حمل و نقل به طور متوسط ​​6.5٪ از مبلغی است که شما ارسال می کنید (اما ممکن است بیشتر یا کمتر بانک ها و اتحادیه های اعتباری پرداخت کنید)

حواله ارزی از ایران به یونان

موسسات سنتی ممکن است گزینه مناسبی برای نقل و انتقالات نادر باشد. بسته به خدمات بانک خود ، ممکن است بتوانید وجهی را به یک بانک شریک ، فروشگاه خرده فروشی یا مکان دیگر در کشورهای منتخب ارسال کنید. برای انجام این کار ، از فروشنده یا نماینده خدمات مشتری در مورد انجام نقل و انتقالات بین المللی ، پرداخت های ACH و نقل و انتقالات وایر ترانسفر بپرسید.

خدمات انتقال پول

برخی از خدمات در کمک به مهاجران و برخی دیگر با پرداخت مکرر به کشورهای خارجی تخصص دارند. شما در این فضا گزینه های زیادی دارید ، از جمله مارک های معتبر و تازه واردان مکرر برای انتقال آنلاین ، حساب باز کردن ، ارائه اطلاعات در مورد گیرنده و تأمین هزینه انتقال خود. برای پرداخت می توانید به طور معمول از یک حساب بانکی پیوندی ، کارت نقدی یا کارت اعتباری استفاده کنید. توجه داشته باشید که روش بودجه شما بر سرعت حرکت پول و میزان پرداخت کارمزد تأثیر می گذارد. کارتهای اعتباری معمولاً گرانترین گزینه هستند زیرا شما هزینه پیش پرداخت نقدی و نرخ سود بالای آن مانده را پرداخت می کنید.
برای انتقال شخصی ، از یک مکان فیزیکی بازدید کنید و پول نقد بیاورید یا از روش های تأمین مالی ذکر شده در بالا استفاده کنید. خدمات انتقال پول غالباً در فروشگاه های مواد غذایی یا فروشگاه های رفاه نمایندگی دارند. برخی گزینه های سلف سرویس را از طریق خودپردازها یا سایر ماشین های تخصصی ارائه می دهند.

سریعترین راه برای ارسال حواله ارزی از ایران به یونان چیست؟

سریعترین راه برای ارسال پول و حواله ارزی از ایران به یونان از طریق گزینه سریع انتقال پول Ria است. با گزینه سریع انتقال پول Ria ، پول شما باید در عرض چند دقیقه به مقصد یونان برسد. نرخ آنها نیز بسیار خوب است ، زیرا ارسال پول از طریق گزینه سریع انتقال پول Ria ارزان تر از استفاده از بیشتر رقابت کند است.

ارزانترین راه برای ارسال پول به یونان چیست؟

ارزان ترین راه برای ارسال پول و حواله ارزی از ایران به یونان از طریق OFX است. OFX یک سرویس تبدیل ارز بین المللی است که به کاربران امکان ارسال پول به خارج از کشور را نیز می دهد. OFX هیچ هزینه قبلی را اعلام نمی کند ، اما در عوض درصد کمی از هر معامله را دریافت می کند. درصدی که از شما شارژ می کنند بستگی به مبلغی دارد که بطور همزمان ارسال می کنید.
OFX حداقل الزامات اندازه معامله را دارد ، اما اگر هوشمندانه استفاده شود می توانید با OFX بیشتر پس انداز کنید. OFX از شما در مقیاس کشویی هزینه می گیرد که هرچه پول بیشتری به یک باره از طریق آنها بفرستید ، هزینه های آنها کمتر می شود.

آسانترین راه برای ارسال پول به یونان چیست؟

TransferWise ساده ترین راه برای ارسال پول به یونان است. با TransferWise ، ارسال پول پس از تنظیم حساب شما فقط چند مرحله ساده انجام می شود. ابتدا باید روی مبلغی که می خواهید ارسال کنید ضربه بزنید. دوم ، شما در مقصد پول ضربه بزنید. پس از آن ، تنها کاری که باید انجام دهید پرداخت TransferWise برای معامله است و یک یا دو روز صبر کنید تا پول شما به مقصد یونان برسد.
TransferWise همچنین نرخ های بسیار کمی را ارائه می دهد که اگر حداقل مورد معامله را غیرقابل قبول بدانید ، می تواند جایگزین OFX شود.

به طور کلی بهترین روش برای ارسال حواله ارزی از ایران و پول به یونان چیست؟

بهترین روش کلی برای ارسال پول به یونان از طریق TransferWise است. TransferWise بهترین گزینه برای همه شرکت هایی است که به یونان پول می فرستند. با TransferWise می توانید انتظار یک سرویس بصری و نرخ بسیار پایین را داشته باشید. زمان انتظار آنها می تواند 1-2 روز بهتر باشد ، اما این سریعتر از اکثر مسابقات است که بیشتر از TransferWise هزینه بیشتری می گیرد.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از طریق لینک ارتباط با ما در تماس باشید.

Leave a Reply