You are currently viewing بهترین روش ارسال حواله ارزی از ایران به پرتغال

بهترین روش ارسال حواله ارزی از ایران به پرتغال

ارسال حواله ارزی از ایران به پرتغال به چه شکل انجام می شود؟چطور میتوان به بهترین و ساده ترین شیوه ممکن از ایران به پرتغال حواله ارزی یورو ارسال کرد؟در این مطلب به طور کامل روش ارسال حواله ارزی از ایران به پرتغال را بررسی می کنیم با ما همراه باشید.

اگر شما نیاز به ارسال پول به پرتغال دارید ، احتمالاً چند سوال داشته اید. نگرانی اصلی شما ممکن است این باشد: سریعترین ، ارزانترین و مطمئن ترین راه برای ارسال پول به پرتغال چیست؟

ارسال حواله ارزی از ایران به پرتغال

این روزها روشهای مختلفی برای انتقال پول وجود دارد. در یک میدان نبرد پیچیده و گیج کننده اصطلاحاتی که مختص گیک های فناوری باشد ، در اینجا حاضر هستیم تا جوانب مثبت و منفی روش های مختلف انتقال پول را ساده کنیم.خواه قصد انتقال مبالغ زیادی پول برای خرید خانه را داشته باشید یا به دنبال هدیه دادن پول به یکی از اقوام خود هستید ، این مقاله به شما کمک می کند بهترین گزینه را برای انجام انتقال پول به پرتغال انتخاب کنید.

واحد پول در پرتغال چیست؟

قبل از ارسال پول از خارج به پرتغال ، به یاد داشته باشید که پرتغال بخشی از اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) است و واحد پول آن یورو است ، دقیقاً مانند اسپانیا ، فرانسه ، آلمان و اکثر کشورهای دیگر اتحادیه اروپا.این بدان معناست که اگر قصد دارید از خارج از کشور (یا از هر کشوری که از یورو استفاده نمی کند) به پرتغال پول ارسال کنید ، هزینه های ارزی از شما کسر می شود. هنگام ارسال پول به پرتغال چه مواردی را باید در نظر گرفت.

هزینه. هزینه های انتقال ، هزینه های بانکی و نرخ ارز خارجی بسته به ارائه دهنده می تواند به طور چشمگیری متفاوت باشد.ایمنی برخی از خدمات به شما امکان می دهند پول خود را در کل سفر خود ردیابی کنید.سرعت. برخی از نقل و انتقالات ممکن است در همان روز انجام شود در حالی که انجام برخی دیگر ممکن است پنج روز طول بکشد.

مبالغ بعضی از خدمات برای نقل و انتقالات کوچک بهتر است و برخی دیگر برای مبالغ زیاد بهتر است.

بهترین روش های ارسال حواله ارزی از ایران به پرتغال

برای سهولت ، لیستی از بهترین گزینه ها را در اینجا جمع آوری کرده ایم:خدمات انتقال آنلاین،نقل و انتقالات بانکی سنتی،انتقال وایر ترانسفر،دلالان ارز.ممطمئناً، هر روش زمان متفاوتی را می گیرد ، اما اینها مطمئن ترین روش ها برای انتقال پول به پرتغال هستند. به خاطر داشته باشید که شما و هر گیرنده باید هر دو به عنوان کاربران یک سیستم عامل وارد سیستم شوید.

خدمات انتقال آنلاین به پرتغال

خدمات انتقال آنلاین ارزان ترین و سریع ترین روش ها برای انتقال پول به پرتغال و همه از راحتی خانه شماست.با استفاده از TransferWise برای ارسال پول به پرتغال،انتقال به کارت،TransferWise بستر مورد علاقه ما برای انتقال وجه بین المللی است. در اینجا برخی از دلایل وجود دارد:

نرخ ارز منصفانه،امنیت و قابلیت اطمینان قوی،راحتی در استفاده،مناسب برای هرگونه انتقال اندازه ، از پول نقد خرد تا مبالغ کلان،برای دریافت مزایای TransferWise ، اولین کاری که باید انجام دهید ثبت نام در یک حساب است. اگر قبلاً آن را ندارید ، می توانید حساب TransferWise خود را در اینجا باز کنید.

برای انجام انتقال حواله ارزی از ایران به پرتغال ، فقط مبلغ را انتخاب کرده و مشخصات گیرنده را وارد کنید. این یک “صورتحساب” ایجاد می کند که شما با انتقال پول از حساب خود پرداخت می کنید. هنگامی که این پول را به حساب TransferWise خود وارد کردید ، وجه به گیرنده شما منتقل می شود.آنچه درخشان است این است که شما می توانید تقریباً برای همه ارزهای جهان یک حساب TransferWise تنظیم کنید ، زیرا آنها دارای بیش از 750 مسیر ارز در سراسر جهان هستند.

مشکلات ترانسفر وایز

یک عیب Transferwise عدم لمس شخصی است ، زیرا همه کارها بصورت آنلاین انجام می شود. با این وجود TransferWise میز راهنمای پاسخگویی را ارائه می دهد که در صورت خراب شدن مشکلی می توانید با نماینده خدمات مشتری صحبت کنید.

انتقال TransferWise چه مدت طول می کشد؟

ارسال پول به صورت جهانی ممکن است تا 72 ساعت طول بکشد. با این حال ، این اغلب سریعتر از آن است. با استفاده از Revolut برای ارسال پول به پرتغال،کارت Revolut پرتغال

برنامه بانکی Revolut یکی دیگر از برنامه های جدید تأمین مالی شخصی مبتنی بر ابر است که نرخ های باورنکردنی خوبی را به مشتریان برای انتقال وجوه و بانکداری ارائه می دهد.مزایای داشتن حساب Revolut:انتقال سریع،ایمنی و قابلیت اطمینان می توانید انتقال خود را در زمان واقعی پیگیری کنید،نرخ ارز رقابتی برای معاملات مرزی و بیشتر مناسب سفر و هزینه های روزمره است

Revolut بسیار شبیه TransferWise است ، با چندین مسیر ارز ، انتقال سریع و ساختار هزینه شفاف.و مانند Transferwise ، یک اشکال عدم تماس شخصی است زیرا همه کارها در وب سایت انجام می شود.

 

ارسال پول و حواله ارزی از ایران به پرتغال با PayPal

 

انتقال پی پال پرتغالی،کی از شناخته شده ترین خدمات پرداخت آنلاین در جهان PayPal است.ارسال پول از طریق PayPal آسان و راحت است ، اما یک نقطه ضعف این است که نیاز به ثبت نام فرستنده و گیرنده به عنوان کاربر است. در حالی که انتقال به صورت آنی انجام می شود ، پی پال روزها قبل از اینکه امکان برداشت را داشته باشد ، پول را در حساب نگه می دارد.

هزینه های انتقال PayPal بسته به اینکه در داخل کشور پول ارسال می کنید یا در سطح بین المللی متفاوت است. به طور معمول ، هزینه ها براساس کشور گیرنده است ، اما ممکن است بین 1 تا 4 درصد مبلغی که در حال انتقال هستید هزینه داشته باشید.برای ارسال پول ، فقط ایمیل یا شماره تلفن همراه گیرنده نیاز دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید  از طریق لینک ارتباط با ما در تماس باشید.

 

Leave a Reply