You are currently viewing بهترین روش انتقال پول از ایران به سوئیس کدام است

بهترین روش انتقال پول از ایران به سوئیس کدام است

بهترین روش برای انتقال پول از ایران به سوئیس کدام است و چطور می توان از ساده ترین شیوه ممکن برای سوئیس پول انتقال داد؟ در این مقاله به طور کلی روش های صحیح ارسال پول از ایران به سوئیس را بررسی خواهیم کرد. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

اگر به دنبال بهترین راه برای انتقال پول از ایران به سوئیس هستید ، از لیست ما برای یافتن ارزانترین و سریعترین روش انتقال پول به صورت آنلاین استفاده کنید.تحقیق در مورد شرکت های انتقال پول و مقایسه بهترین نرخ ارز می تواند زمانبر باشد. راهنمای ما به شما نشان می دهد که کدام سرویس دارای هزینه های شفاف ، برنامه های تلفن همراه و گزینه های مختلف تحویل است تا انتقال پول بین المللی شما آسان تر شود.

انتقال پول از ایران به سوئیس

ترانسفر وایز یا وایز

Wise (قبلاً با عنوان TransferWise شناخته می شد)
اگر ترجیح می دهید پول را به صورت آنلاین منتقل کنید ، Wise ساده ترین راه برای انجام آن است. ایجاد حساب کاربری یا انتقال با استفاده از برنامه آنها بسیار ساده است. آنها همچنین بهترین نرخ ارز را دارند ، زیرا همان نرخ بازاری را که در XE یا Google مشاهده می کنید ارائه می دهند و هیچ گونه افزایش نرخ ارز مخفی را اضافه نمی کنند.

هزینه انتقال وجه به سوئیس چقدر است؟هزینه انتقال: 1.17 USD + 0.43٪ از مبلغ شما نرخ ارز: Wise بهترین نرخ ممکن را به شما می دهد (نرخ گوگل). آنها از حاشیه استفاده نمی کنند. هزینه های اضافی: بدهی بانکی (ACH) ارزان ترین است. سپس انتقال بانکی کارت اعتباری و کارت اعتباری دنبال می شود.

چگونه می توان پول را با وایز از ایران به سوئیس انتقال داد؟ یک حساب آنلاین ایجاد کنید و وارد شوید در چه مقدار و به کجا ضربه بزنید. جزئیات گیرندگان خود را وارد کنید. با استفاده از انتقال بانکی ، SWIFT یا کارت نقدی یا اعتباری خود ، پرداخت محلی ایالات متحده به ویز را انجام دهید.

نقل و انتقال پول XE

XE به عنوان یک نام معتبر و فصلی در ارز ، می تواند گزینه خوبی برای کاربران آنلاین باشد که تحت فشار زمان نیستند و برای ارسال پول از ایران به سوئیس تلاش می کنند. آنها هزینه ثابت نمی گیرند و حداقل مبلغی ندارند بنابراین برای هر معامله ای مناسب مناسب است. هزینه انتقال وجه به سوئیس چقدر است؟ هزینه انتقال: رایگان است ، اما ممکن است هزینه های پنهانی در بانک محلی وجود داشته باشد. نرخ ارز: نرخ تبدیل دلار به فرانک سوئیس که هنگام تبدیل دلار آمریکا به فرانک سوئیس دریافت می کنید ، به میزان انتقال شما بستگی دارد.

چگونه می توان پول را با XE انتقال داد؟ حساب را بصورت آنلاین یا تلفنی تنظیم کنید. در چه مقدار ، به کجا و کدام ارز ضربه بزنید. XE را پرداخت کنید و آنها وجه را به حساب بانکی گیرندگان شما منتقل می کنند.

ارسال پول از ایران به سوئیس با ورلدرمیت

WorldRemit در حواله ها و نقل و انتقالات کوچکتر و ارسال پول از ایران به سوئیس تخصص دارد. آنها برای انتقال پول شخصی از ایالات متحده تا سقف 10 هزار دلار به سوئیس مناسب هستند. نرخ آنها معمولاً بهتر از بانک محلی شما است و گزینه های تحویل انعطاف پذیرتری نسبت به شرکت هایی مانند PayPal ، Western Union یا MoneyGram ارائه می دهند.

هزینه انتقال وجه به سوئیس چقدر است؟ هزینه انتقال: بسته به مبلغ یا محل ارسال وجه متفاوت است. آنها به شما می گویند قبل از انتقال شما هزینه آن چقدر است. نرخ ارز: WorldRemit حاشیه ای به نرخ ارز اضافه می کند. برای دریافت نرخ ارز مشخص برای ارسال پول از ایالات متحده آمریکا ، اینجا را کلیک کنید. حداکثر مبلغ انتقال: 10،000 دلار آمریکا. برای اطلاع از سایر روش های ارسال پول از ایران به سوئیس می توانید از طریق لینک ارتباط با ما مستقیما در تماس باشید.

چگونه می توان با WorldRemit پول انتقال داد؟
یک حساب آنلاین ایجاد کنید و وارد شوید در چه مقدار ، نحوه انتقال (ضربه نقدی ، سپرده بانکی ، تلفن همراه همراه با پول اضافی یا زمان پخش) و از کجا ضربه بزنید. جزئیات گیرندگان خود را وارد کنید با استفاده از انتقال بانکی یا کارت نقدی یا اعتباری خود ، پرداخت محلی ایالات متحده به WorldRemit را انجام دهید.

ارسال پول از طریق او اف ایکس

OFX مخصوصاً برای نقل و انتقالات بزرگتر مناسب است زیرا آنها مدیر حساب شخصی دارند که واقعاً مفید هستند ، خصوصاً اگر اولین بار است که به سوئیس پول ارسال می کنید. آنها همچنین نرخ ارز بهتری را ارائه می دهند ، هرچه بیشتر انتقال دهید. OFX یکی از قدیمی ترین شرکت های انتقال پول است و سابقه خوبی در زمینه امنیت دارد. آنها یک تجارت جهانی با دفاتر در سیدنی ، لندن و بسیاری از مکان های بین المللی دیگر هستند.

هزینه انتقال وجه به سوئیس چقدر است؟ هزینه انتقال: OFX دیگر هزینه انتقال مستقیمی را برای مشتریان در ایالات متحده دریافت نمی کند. نرخ ارز: OFX هنگام تبدیل دلار آمریکا به فرانک سوئیس (CHF) به نرخ ارز یک حاشیه اضافه می کند. حداقل مبلغ انتقال: 150 دلار آمریکا برای انتقال تک نفره 250 دلار آمریکا برای نقل و انتقالات مکرر.

OFX یک ماشین حساب مبادله ارز دارد ، اما نرخ بین بانکی را نشان می دهد. این نرخ قبل از اعمال حاشیه است. برای دریافت یک نقل قول دقیق ، باید یک حساب کاربری با OFX راه اندازی کنید. روش دیگر ، از ابزار مقایسه نرخ ارز انتقال پول ما استفاده کنید. نرخ واقعی و کارمزد OFX و مقایسه آن با سایر خدمات را مشاهده خواهید کرد.

چگونه می توان با OFX پول انتقال داد؟ یک حساب آنلاین رایگان ایجاد کنید و برای دریافت پیشنهاد زنده برای انتقال خود وارد شوید. مشخصات گیرندگان خود را از جمله حساب بانکی ، شماره موسسه مالی ، شماره حساب و شماره حمل و نقل شعبه وارد کنید. “انجام معامله نهایی” و پرداخت با استفاده از انتقال بانکی یا بانکی. مشتریان تجاری می توانند از بدهی مستقیم استفاده کنند.

زوم توسط پی پال طراحی شده است

Xoom برای انتقال پول راحت است ، اما در مقایسه با سایر متخصصان انتقال پول هزینه زیادی دارد. هزینه انتقال وجه به سوئیس چقدر است؟ هزینه انتقال: بسته به مبلغ و نحوه پرداخت آنها متفاوت است. پرداخت آنها از طریق انتقال بانکی رایگان است ، اما اگر با کارت پرداخت کنید ، هزینه براساس درصد است. نرخ ارز: هنگامی که دلار آمریکا (USD) خود را به فرانک سوئیس (CHF) تبدیل می کنید ، یک نرخ به نرخ ارز اضافه می شود.

Leave a Reply