You are currently viewing طریقه انتقال پول از ایران به ترکیه چگونه است

طریقه انتقال پول از ایران به ترکیه چگونه است

برای انتقال پول از ایران به ترکیه چه روش هایی وجود دارد؟ در این مقاله سعی می کنیم تا ساده ترین ، سریع ترین و بهترین روش های انتقال پول از ایران به ترکیه را بررسی کنیم و نرخ تراکنش و میزان سرعت انتقال را از هر رو.ش نشان دهیم.

ترکیه سالانه بیش از یک میلیارد دلار حواله بین المللی دریافت می کند ، بیش از 50٪ این حواله های بین المللی از کشورهایی مانند آلمان ، فرانسه ، هلند ، اتریش و ایالات متحده از ایران به ترکیه وارد می شود. با ما ادامه دهید تا جزئیات دریافت و انتقال پول از و از ایران به ترکیه را بدانید. حضور بسیاری از گردشگران ، دفاتر ، شعب شرکت های بین المللی ، دانشجویان و بسیاری از اتباع خارجی منجر به افزایش حجم حواله ها در این کشور شده است. معمولاً هنگام انتقال پول از ایران به ترکیه از طریق هر یک از روش های معروف ، با تعدادی از راه حل ها روبرو می شویم که بیشتر از راه حل های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

بانکها ، اپراتورهای انتقال پول اینترنتی ، ارائه دهندگان خدمات انتقال پول و غیره

بنابراین بهتر است قبل از انتقال پول به ترکیه ، اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کرده و علاوه بر برخی از مواردی که باید به آنها توجه شود ، با شرایط انتقال و دریافت پول در ترکیه آشنا شوید.

نحوه انتقال پول از ایران به ترکیه

انتقال پول از ایران به ترکیه بسیار ساده و آسان است. همانطور که فقط باید این مراحل را دنبال کنید: یک رابط قابل اعتماد پیدا کنید ،ثبت نام و واریز وجه،انتقال پول راه های انتقال و دریافت پول در ترکیه ، روش های مختلفی برای انتقال و دریافت آسان پول در ترکیه وجود دارد ، اما این شما هستید که تصمیم می گیرید از کدام روش استفاده کنید. با این حال ، این امر تا حدود زیادی به کارگزار نیز بستگی دارد.

راه های انتقال پول به ترکیه

چندین روش رسمی و قانونی وجود دارد که می توانید برای انتقال پول به آنها استفاده کنید: خانواده ، اقوام یا شرکای تجاری خود در ترکیه ، مانند: انتقال بانکی (بانک به بانک) ، از خدمات انتقال پول بصورت آنلاین استفاده کنید ، انتقال وجه نقد به گیرنده

اسناد مورد نیاز هنگام انتقال پول از ایران به ترکیه

قبل از شروع روند انتقال پول از ایران به ترکیه ، برخی اطلاعات لازم وجود دارد که باید بدانید. به عنوان مثال ، کارگزاران انتقال پول معمولاً شرایط مختلفی برای انجام این کار دارند که متداول ترین آنها عبارتند از: شناسنامه معتبر و عکس صادر شده توسط دولت (بسته به کشوری که از آنجا پول می فرستید ، می توانید از آن استفاده کنید: گذرنامه ، کارت تأمین اجتماعی یا گواهینامه رانندگی) نام گیرنده (همانطور که در اسناد حقوقی وی ذکر شده است) ، آدرس و شماره تلفن معتبر برای گیرنده ، جزئیات کامل گیرنده: نام بانک ، شعبه و شماره حساب (اگر پول را مستقیماً به حساب بانکی بفرستید) پردازش مبلغ انتقال شده و انتخاب روش پرداخت.

بیشتر این اطلاعات فقط هنگام افتتاح حساب لازم است و اطلاعات گیرنده فقط هنگام انتقال پول لازم است. در سایر مواقع ، هیچ اطلاعات بیشتری مورد نیاز نخواهد بود.

راه های دریافت پول از ترکیه

بهترین و قانونی ترین راه برای انتقال پول از ایران به ترکیه از طریق روش های زیر است (اگرچه روش های دیگری نیز توسط NGO ها و شرکت های خصوصی مثل ترانسفر وایز نیز ارائه شده است): انتقال مستقیم پول از طریق بانک به حساب بانکی: سرویس انتقال پول آنلاین به شما امکان می دهد مستقیماً به حساب های بانکی در ترکیه واریز کنید. بنابراین ، تا زمانی که گیرنده حساب بانکی در یکی از بانک های بزرگ ترکیه داشته باشد ، می توان پول را از این طریق به صورت قانونی و به راحتی در ترکیه دریافت کرد.

از طریق خدمات انتقال پول ارسال کنید

ارائه دهندگان خدمات انتقال پول اغلب روش های ابتکاری و جدیدی را برای انتقال پول (چه در داخل کشور و چه در سطح بین المللی) ارائه می دهند. برخی از مزایا و معایب استفاده از این روش ها عبارتند از:انتقال سریعتر: این انتقال معمولاً 3 روز طول می کشد ، اما اگر فرستنده این کار را از طریق کارت اعتباری انجام دهد ، انتقال در عرض چند دقیقه انجام می شود. سهولت ثبت نام: افتتاح حساب برای استفاده از سرویس انتقال پول و مراحل تأیید کمتر از دو ساعت طول می کشد (البته این به معنی سرعت در انتقال پول نیست).

نرخ ارز پایین: نرخ تبدیل ارز خارجی به لیر ترکیه بستگی زیادی به نرخ ارز ارائه دهنده خدمات انتقال پول دارد ، معمولاً نرخ بانکی حدود 5٪ و سایر ارائه دهندگان خدمات بین 3-5٪ افزایش می یابد. هزینه انتقال کم: در مقایسه با بانکی که ممکن است برای انتقال وجه از ایران به ترکیه حداکثر 40 دلار از شما بگیرد ، ارائه دهندگان خدمات انتقال پول ممکن است فقط 10٪ از هزینه بانکی را برای این کار دریافت کنند.
پشتیبانی چند ارزی: با توجه به حواله های کشورهای دوردست مانند صربستان ، پورتوریکو و پاناما ، نیاز به حمایت از ارزهای خارجی برای این کشورها ، به ویژه ارائه دهندگان خدمات انتقال پول وجود دارد ، اما به طور کلی ، این موسسات از انتقال پول از بیش از 200 کشور با 60 واحد پول رایج. .

امنیت: جرایم اینترنتی یکی از بالاترین خطرات موجود در عملیات پولشویی است. بنابراین ، برای امنیت بیشتر این ، ارائه دهندگان MT پروتکل های امنیتی در سطح تجارت را اجرا کرده اند ، مانند: لایه سوکت های امن (SSL) و احراز هویت دو عاملی (2FA).

موارد ضروری برای دانستن هنگام انتقال پول از ایران به ترکیه

البته آنچه انتظار ندارید هنگام انتقال پول به ترکیه اتفاق بیفتد انتقال را تحریم می کند. این را می توان با پول ترا انجام داد ارائه دهندگان خدمات یا ذینفعان انتقال. بنابراین ، هنگام انتقال پول از ایران به ترکیه ، نکات زیر باید در نظر گرفته شود: مالیات بر درآمد شخصی: هنگام محاسبه مالیات بر درآمد شخصی برای ساکنان ترکیه ، علاوه بر درآمد داخلی ، اگر درآمد خارجی نیز داشته باشند ، این درآمد نیز مشمول مالیات است ، اما مالیات بر درآمد افراد غیر مقیم فقط مربوط به درآمد کسب شده در ترکیه است.

معافیت مالیاتی برای بازگرداندن دارایی های خارجی: برای ساکنان ترکیه که قصد دارند دارایی های خارجی خود را ، ملموس و نامشهود وارد کنند. مالیات ناچیزی معادل 1٪ ارزش دارایی در نظر گرفته خواهد شد (ظرف 3 ماه از تاریخ اعلام این دارایی ها ، این دارایی ها باید به کشوری وارد شوند که این طرح شامل آن خواهد شد). عملکرد مالی معاملات ارزی: ثبات لیر ترکیه توسط دولت کنترل می شود که بسته به نوسانات نرخ ارز در سایر کشورها نیز دارای نوساناتی است.

همچنین می توانید بدون مراجعه به بانک پول خود را به ترکیه انتقال کنید. یکی از محبوب ترین راه ها مراجعه به صرافی است. برای این کار می توان مبلغ مورد نیاز را به یک حساب صرافی واریز کرد و مبلغ معادل آن را به حسابی که در ترکیه در نظر دارید انتقال داد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق لینک ارتباط با ما سوالات خود را مطرح نمایید.

 

Leave a Reply