You are currently viewing سریعترین روش ارسال پول به پرتغال کدام است

سریعترین روش ارسال پول به پرتغال کدام است

سریعترین روش ارسال پول از ایران به پرتغال کدام است؟ در این مطلب بهترین و سریع ترین روش ارسال پول از ایران به پرتغال را بررسی می کنیم و در پایان هزینه تراکنش هر مسیر را نشان خواهیم داد.

اگر به دنبال بهترین روش برای ارسال پول از ایران به پرتغال هستید ، از لیست ما برای یافتن ارزانترین و سریعترین روش انتقال پول به صورت آنلاین استفاده کنید.تحقیق در مورد شرکت های انتقال پول و مقایسه بهترین نرخ ارز می تواند زمانبر باشد. راهنمای ما به شما نشان می دهد که کدام سرویس دارای هزینه های شفاف ، برنامه های تلفن همراه و گزینه های مختلف تحویل است تا انتقال پول بین المللی شما آسان تر شود.

 

برخی از بهترین خدمات انتقال پول برای ارسال پول از ایران به پرتغال

  1. بهترین نرخ ارز (و سریعترین): خردمندانه
  2. هزینه رایگان: OFX
  3. ارسال پول برای دوستان و خانواده: WorldRemit
  4. مبالغ بزرگتر: ارزهای مستقیم
  5. بهترین مارک بزرگ: Xoom ، طراحی شده توسط PayPal

 

Wise (قبلاً با عنوان TransferWise شناخته می شد)

اگر ترجیح می دهید پول را به صورت آنلاین انتقال دهید ، Wise ساده ترین راه برای انجام آن است. ایجاد حساب کاربری یا انتقال با استفاده از برنامه آنها بسیار ساده است. آنها همچنین بهترین نرخ ارز را دارند ، زیرا همان نرخ بازاری را که در XE یا Google مشاهده می کنید ارائه می دهند و هیچ گونه افزایش نرخ ارز مخفی را اضافه نمی کنند.هزینه انتقال وجه به پرتغال چقدر است؟هزینه انتقال: 1.07 USD + 0.45٪ از مبلغ شما.نرخ ارز: Wise بهترین نرخ ممکن را به شما می دهد (نرخ گوگل). آنها از حاشیه استفاده نمی کنند.

هزینه های اضافی: بدهی بانکی (ACH) ارزان ترین است. سپس انتقال بانکی کارت اعتباری و کارت اعتباری دنبال می شود.چگونه می توان پول را با ویز انتقال داد؟یک حساب آنلاین ایجاد کنید و وارد شوید در چه مقدار و به کجا ضربه بزنید. جزئیات گیرندگان خود را وارد کنید.با استفاده از انتقال بانکی ، SWIFT یا کارت نقدی یا اعتباری خود ، پرداخت محلی ایالات متحده به ویز را انجام دهید.

 

او اف ایکس

او اف ایکس یکی از قدیمی ترین شرکت های انتقال پول است و سابقه خوبی در زمینه امنیت دارد. اخیراً ، OFX شارژ هزینه انتقال مساوی به مشتریان در ایالات متحده را متوقف كرد. آنها گزینه خوبی برای کاربران آنلاین هستند که هنوز هم خواهان خدمات قوی مشتری از طریق تلفن هستند. هزینه انتقال وجه به پرتغال چقدر است؟هزینه انتقال: OFX دیگر در ایران هزینه نقل و انتقال مسطحی برای مشتریان دریافت نمی کند.

نرخ ارز: وقتی دلار آمریکا را به یورو تبدیل می کنید ، OFX حاشیه ای به نرخ ارز اضافه می کند. حداقل مبلغ انتقال: 150 دلار آمریکا برای انتقال تک نفره 250 دلار آمریکا برای نقل و انتقالات مکرر.OFX یک ماشین حساب مبادله ارز دارد ، اما نرخ بین بانکی را نشان می دهد. این نرخ قبل از اعمال حاشیه است. برای دریافت یک نقل قول دقیق ، باید یک حساب کاربری با OFX راه اندازی کنید. متناوباً ، از موتور مقایسه نرخ ارز استفاده کنید. نرخ واقعی و کارمزد OFX و مقایسه آن با سایر خدمات را مشاهده خواهید کرد.

چگونه می توان با OFX پول انتقال داد؟

یک حساب آنلاین رایگان ایجاد کنید و برای دریافت یک نقل قول زنده برای انتقال خود وارد شوید.مشخصات گیرندگان خود را از جمله حساب بانکی ، شماره موسسه مالی ، شماره حساب و شماره حمل و نقل شعبه وارد کنید.”انجام معامله نهایی” و پرداخت با استفاده از انتقال بانکی یا بانکی. مشتریان تجاری می توانند از بدهی مستقیم استفاده کنند.

ورلد رمیت

WorldRemit در حواله ها و نقل و انتقالات کوچکتر تخصص دارد. آنها برای انتقال پول شخصی از ایالات متحده تا سقف 10 هزار دلار به پرتغال مناسب هستند. نرخ آنها معمولاً بهتر از بانک محلی شما است و گزینه های تحویل انعطاف پذیرتری نسبت به شرکت هایی مانند PayPal ، Western Union یا MoneyGram ارائه می دهند.هزینه انتقال وجه به پرتغال چقدر است؟هزینه انتقال: 3.99 دلار آمریکا.نرخ ارز: WorldRemit حاشیه ای به نرخ ارز اضافه می کند. برای دریافت نرخ ارز مشخص برای ارسال پول از ایران به پرتغال اینجا را کلیک کنید.

حداکثر مبلغ انتقال: 5000 دلار آمریکا ،چگونه می توان با WorldRemit پول انتقال داد؟ یک حساب آنلاین ایجاد کنید و وارد شوید،روی چه مقدار ، نحوه انتقال می توانید ضربه بزنید (وانت نقدی ، سپرده بانکی ، پول همراه یا هزینه مکالمه تلفن همراه) و مکان موردنظر جزئیات گیرندگان خود را وارد کنید. با استفاده از انتقال بانکی یا کارت نقدی یا اعتباری خود ، پرداخت محلی ایالات متحده را به WorldRemit انجام دهید.

کارنسی دایرکت

کارنسی دایرکت بخصوص برای انتقالهای بزرگتر مناسب هستند زیرا آنها مدیر حساب شخصی دارند که بسیار مفید هستند ، خصوصاً اگر اولین بار است که به پرتغال پول ارسال می کنید. آنها همچنین نرخ ارز بهتر را ارائه می دهند ، هرچه بیشتر انتقال دهید.مهم است که بدانید آنها در هر ایالت کار نمی کنند. اگر در آرکانزاس ، آلاسکا ، آریزونا ، کلرادو ، ایلینوی ، آیووا ، ماین ، اوهایو ، اوکلاهما ، رود آیلند ، تگزاس ، ورمونت ، واشنگتن یا ویرجینیای غربی زندگی می کنید ، ارزهای دایرکت نمی توانند به شما در انتقال پول کمک کنند.

هزینه انتقال وجه از ایران به پرتغال چقدر است؟

هزینه انتقال: رایگان است ، اما ممکن است هزینه های پنهانی در بانک محلی وجود داشته باشد. نرخ ارز: نرخ ارز دریافتی شما به میزان انتقال شما بستگی دارد. این مقدار بسیار بالاتر از نرخ متوسط ​​بازار یا نرخ گوگل است. چگونه می توان پول را با ارزهای مستقیم انتقال داد؟حساب را بصورت آنلاین یا تلفنی تنظیم کنید.در چه مقدار ، به کجا و کدام ارز ضربه بزنید.ارزهای مستقیم را پرداخت کنید و آنها وجوه را به حساب بانکی گیرندگان شما منتقل می کنند.

 

Xoom توسط پی پال طراحی شده است

Xoom برای انتقال پول راحت است ، اما در مقایسه با سایر متخصصان انتقال پول هزینه زیادی دارد. هزینه انتقال وجه به پرتغالی چقدر است؟ هزینه انتقال: بسته به مبلغ و نحوه پرداخت آنها متفاوت است. پرداخت آنها از طریق انتقال بانکی رایگان است ، اما اگر با کارت پرداخت کنید ، هزینه براساس درصد است. نرخ ارز: هنگامی که دلار آمریکا (USD) خود را به یورو (یورو) تبدیل می کنید ، یک نرخ به نرخ ارز اضافه می شود. پیشنهاد دهید: برای اطلاع از هزینه انتقال پول به پرتغال با Xoom اینجا را کلیک کنید.

چگونه می توان با Xoom پول انتقال داد؟برای یک حساب کاربری وارد شوید و وارد شوید در چه مقدار و به کجا ضربه بزنید. جزئیات گیرندگان خود را وارد کنید. نحوه پرداخت خود را وارد کنید. گیرنده پول را به حساب بانکی یا پول نقد موجود برای تحویل گرفتن در محل نماینده دریافت می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های گفته شده می توانید از طریق لینک ارتباط با ما در ارتباط باشید.

Leave a Reply