You are currently viewing نحوه تبدیل بیت کوین به ریال چگونه است

نحوه تبدیل بیت کوین به ریال چگونه است

شاید یکی از دغدغه های عمده شما هم نحوه تبدیل بیت کوین به ریال یا انتقال آن به حساب داخلی ایران باشد. اما چطور این کار انجام می شود؟ در ادامه می خواهیم نحوه تبدیل بیت کوین به ریال را بررسی کنیم و به طور کامل روش های آن را بیان کنیم.

بیت کوین به طور طبیعی ارزش خود را با گذشت زمان پرورش می دهد. آدام گنورگ ، متخصص رمزنگاری ، پیشنهاد می کند ، “وقتی صحبت از الگوی سرمایه گذاری سرمایه گذاری می شود ، کوید کاملاً بازی را تغییر داده است. سازمان ها و شرکت ها دارایی های خود را هرگز با رمزنگاری محافظت می کنند. ” به گفته گنورگ ، هیچ نشانه ای از سقوط بازار وجود ندارد. در مقابل ، این ارز حتی بیشتر بلوغ خواهد یافت و معاملات BTC در 12 ماه آینده ممکن است منجر به سرمایه قابل توجه بازار شود. با این حال ، هنگامی که ارزش بیت کوین افزایش می یابد ، سوال در مورد دستگیری درآمد شما مطرح می شود.

اگر با کریپتوکارنسی سود کسب کرده اید اما از نحوه تبدیل بیت کوین به ریال بی اطلاع هستید ، روشهایی وجود دارد که می توانید در این زمینه استفاده کنید. در ابتدا می توانید کریپتوکارنسیرا در ازای دریافت پول نقد با ارز محلی خود معامله کنید. امروز ، شما می آموزید که چگونه کریپتوکارنسیرا از طریق روش های ساده مانند انتقال وایر ترانسفر، پی پال، اعتبارات نقدی و غیره به دنیای واقعی تبدیل کنیم.
تبادل شخص ثالث

نحوه تبدیل بیت کوین به ریال

هنگام بازپرداخت ارز رمزنگاری شده ، فاکتورهای خاصی وجود دارد که قابل تأمل است. روش اول انتخاب مبادلات فروشنده شخص ثالث است. فروشنده شخص ثالث یکی از روش های تجارت Cryptocurrency است. اکثر معاملات بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه اجازه نمی دهد که ارز مسطح واریز شود. این کار به این دلیل انجام می شود که شما رمز ارز را به صرافی واریز می کنید. هنگامی که معامله نهایی شد ، می توانید درخواست برداشت ارز فیات مربوطه را داشته باشید. معتبرترین روش برای انجام این کار انتقال از طریق سیم است. درصورتی که هرگز فیات خود را به صرافی فروشنده واریز نکنید ، ابتدا باید حداقل یک واریز کنید.

علاوه بر این ، هنگام واریز پول توسط شخصی که از طریق فروشنده در Cryptocurrency سرمایه گذاری می کند ، باید حدود 1 تا 5 روز منتظر بمانید تا پول به حساب شما بیاید. اگر هنوز فکر نمی کنید که چگونه بیت کوین را به دلار ایالات متحده تبدیل کنید ، نمایندگی ها معمولاً از روش پرداخت SWIFT استفاده می کنند. هنوز هم ، اگر رویکرد نامشخص ، کارآمد و مقرون به صرفه تر را ترجیح می دهید ، در اینجا چند روش دیگر وجود دارد که می توانید دنبال کنید.

تبادل P2P

اگر دوست ندارید سه روز صبر کنید تا دارایی دیجیتال بیت کوین خود را پرداخت کنید ، ممکن است استفاده از یک شبکه بیت کوین نظیر به نظیر معتبر و تأیید شده را در نظر بگیرید. هنگام فروش بیت کوین به افراد دیگر ، می توانید درباره پرداخت بیت کوین مورد نظر خریداران تصمیم بگیرید. این روش های پرداخت شامل موارد زیر است:

سپرده ها از طریق پول نقد

خریدار ارز پول نقد را به حساب بانکی فروشنده واریز می کند. قبل از معامله ارز رمزنگاری شده باید مدارک شناسایی و پرداخت را با خریدار خود تأیید کنید.

صرافی نقدی رو در رو

ترتیب ملاقات حضوری با خریدار محلی برای شما روشی سریع و مطمئن برای مبادله ارز شما بسته به قیمت فعلی BTC است.

وایر ترانسفر

قبل از ارسال درخواست پرداخت انتقال بانکی ، صحت خریداران را تأیید کنید. با این حال ، هنگامی که شروع به درکنحوه تبدیل بیت کوین به ریال بر اساس نرخ تبدیل می کنید ، همیشه از قانونی بودن خریدار اطمینان حاصل کنید. پس از دریافت پول ، می توانید با خیال راحت بیت کوین خود را برای آنها آزاد کنید.

تبادل نظیر به نظیر

نحوه تبدیل بیت کوین به ریال از Peer-to-Peer Exchange ، اگر بدانید که چه کاری انجام می دهید ، این گزینه ایمن است. آگاهی از متقلبان و متقلبین از همه مهمتر است. برای اطمینان از ایمنی از سرویس مبادله اسکرو استفاده کنید. بیت کوین  شما را قفل نگه می دارد و شما تأیید پرداخت خریدار را دریافت خواهید کرد.

در مورد اینکه خدمات سپرده چیست گیج شده اید؟ در اینجا مثالی است. فرض کنید ساتوشی ناکاموتو می خواهد یک بیت کوین به ریال معامله کند. آنها ترجیح می دهند ابتدا به دنبال خریداران در منطقه محلی خود باشند. وقتی ساتوشی ناکاموتومتوجه شد که Elon Musk یکی را با قیمت مناسب بیت کوین می فروشد ، ساتوشی ناکاموتو انتقال بانکی را به عنوان حالت پرداخت قبول می کند. ساتوشی ناکاموتو درخواست 1 بیت کوین را به الون ماسک ارسال می کند و الون ماسک این درخواست را می پذیرد. سپس ناکاموتو 1 بیت کوین خود را در اختیار شما قرار می دهد تا زمانی که ساتوشی پول را منتقل کند. Satoshi پول را طبق توافق در حساب بانکی Elon Musk به اشتراک می گذارد. وقتی ایلان ماسک پرداخت را دریافت کرد ، آنها Bitcoins را از سپردن اسکناس آزاد کرده و به حسابساتوشی ناکاموتو ارسال می کنند.

این تقریباً تمام مواردی است که برای فروش بیت کوین از طریق مبادله P2P وجود دارد

یک نکته خوب در مورد تبادل نظیر به نظیر این است که می توانید هر روش پرداختی را که می خواهید درخواست کنید. حتی شامل خدمات مبادله محلی نیز می شود. معامله گرانی که می دانند چگونه بیت کوین را به دلار تبدیل کنند می توانند قیمت بیت کوین را بر اساس نرخ ارز مورد نظر برای فروش Cryptocurrency خود انتخاب کنند. بهترین مشاوره سرمایه گذاری ایجاد یک کمپین تبلیغاتی با هزینه ای در حدود 1٪ از کل فروش است.

صرافی های Coinbase

برای ساده تر کردن کارها ، می توانید از صرافی Coinbase استفاده کنید. نحوه کار آن در اینجا است. ابتدا باید یک حساب با Coinbase باز کنید و حساب بانکی خود را با آن پیوند دهید. واریز اولیه. پس از تنظیم حساب خود ، بیت کوین را به آدرس Coinbase Bitcoin خود ارسال کنید. ابتدا به بخش Accounts بروید و کیف پول Bitcoin را باز کنید. روی گزینه “دریافت” کلیک کنید.

پس از اتمام ، به دنبال آدرس کیف پول Bitcoin Coinbase بگردید. جایی است که ارز دیجیتال خود را ارسال می کنید. بعداً ، روی گزینه “خرید / فروش” در بالای صفحه کلیک کنید و از آنجا گزینه “فروش” را انتخاب کنید. مراقب باشید که چگونه بیت کوین موجود در کیف پول را نقد کنید. با فرض اینکه قبلاً آن را به کیف پول Coinbase خود ارسال کرده اید ، کیف پول و ارز پیش فرض خود را در اینجا مشاهده خواهید کرد.

تغییر قیمت ارز

نرخ ارز فیات و قیمت بیت کوین به مکان شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، مشتریان آمریکایی می توانند به دلار آمریکا ، کاربران ژاپنی با JPY و غیره برداشت کنند. همچنین محدودیت برداشت را مشاهده خواهید کرد و اگر قبلاً حساب خود را تأیید کرده باشید ، محدودیت های شما بیشتر خواهد شد.

با این حال ، اگر می خواهید این محدودیت را افزایش دهید ، روی گزینه “See Limits” کلیک کنید و دستورالعمل های تأیید صحت اضافی ذکر شده را دنبال کنید. قبل از برداشت ، شما باید بیت کوین خود را به واحد پول محلی خود تبدیل کنید. پس از کلیک بر روی گزینه “بلافاصله فروش بیت کوین” ، وجوه خود را در کیف پول ارز فیات آزاد خواهید کرد. سرانجام ، برای واریز بیت کوین به حساب بانکی خود ، بر روی کیف پول ارز فیات خود کلیک کرده و “برداشت” از آنجا را کلیک کنید. این سیستم عامل از زمان تنظیم حساب Coinbase در ابتدا ، اطلاعات بانکی شما را به یاد می آورد. اگر باز هم نتوانستید از مراحل بالا بیت کوین خود را به ریال تبدیل کنید می توانید از طریق لینک ارتباط با ما سوالات خود را مطرح نمایید.

Leave a Reply