You are currently viewing نحوه خرید و فروش بیت کوین با ریال
A new service from PayPal allows its customers to buy, hold and sell cryptocurrency directly from their PayPal account.

نحوه خرید و فروش بیت کوین با ریال

سرمایه گذاری در بیت کوین و خرید و فروش آن با ریال پیچیده به نظر می رسد ، اما اگر آن را به صورت مرحله ای تقسیم کنید ، بسیار آسان تر است. خرید و فروش بیت کوین با ریال روز به روز آسان تر می شود و همچنین مشروعیت مبادلات و کیف پول ها نیز در حال افزایش است.

قبل از خرید و فروش بیت کوین با ریال

موارد مختلفی وجود دارد که هر سرمایه گذار مشتاق خرید و فروش بیت کوین با ریال به آنها نیاز دارد. یک حساب مبادله ارز رمزنگاری شده ، اسناد شناسایی شخصی در صورت استفاده از سیستم عامل مشتری خود (KYC) ، اتصال ایمن به اینترنت و روش پرداخت. همچنین توصیه می شود کیف پول شخصی خود را خارج از حساب صرافی داشته باشید. روشهای معتبر پرداخت با استفاده از این مسیر شامل حسابهای بانکی ، کارتهای بدهی و کارتهای اعتباری است. همچنین دستیابی به بیت کوین در خودپردازهای تخصصی و از طریق صرافی های P2P امکان پذیر است. با این حال ، توجه داشته باشید که از اوایل سال 2020 دستگاه های خودپرداز بیت کوین به طور فزاینده ای به شناسنامه های صادر شده توسط دولت احتیاج دارند.

حفظ حریم خصوصی و امنیت موارد مهمی برای سرمایه گذاران خرید و فروش بیت کوین با ریال است. حتی اگر هیچ بیت کوین فیزیکی وجود ندارد ، اما معمولاً ایده بدی است که در مورد دارایی های بزرگ لاف بزنید. هرکسی که کلید خصوصی آدرس عمومی در بلاکچین بیت کوین را بدست آورد ، می تواند معاملات را مجاز کند. کلیدهای خصوصی باید مخفی نگه داشته شوند. اگر جنایتکاران در مورد دارایی های بزرگ اطلاعاتی کسب کنند ، ممکن است اقدام به سرقت آنها کنند. توجه داشته باشید که هرکسی می تواند موجودی آدرس عمومی را که شما استفاده می کنید مشاهده کند. این باعث می شود که نگه داشتن سرمایه گذاری قابل توجه در آدرس های عمومی که مستقیماً با آنهایی که برای معاملات استفاده می شوند ، در ارتباط نباشد ، ایده خوبی است.

سابقه معاملات

هر کسی می تواند سابقه معاملات انجام شده خرید و فروش بیت کوین با ریال در بلاکچین را مشاهده کند ، حتی شما. اما در حالی که معاملات به صورت عمومی در بلاکچین ثبت می شوند ، شناسایی اطلاعات کاربر چنین نیست. در بلاکچین بیت کوین ، فقط کلید عمومی کاربر در کنار یک معامله ظاهر می شود – تراکنش ها را محرمانه می داند اما ناشناس نیست. به تعبیری ، معاملات بیت کوین شفاف تر و قابل ردیابی نسبت به پول نقد است ، اما ارز رمزنگاری شده را می توان به صورت ناشناس نیز استفاده کرد.

این یک تمایز مهم است. محققان بین المللی و FBI ادعا کرده اند که آنها می توانند معاملات انجام شده در بلاکچین بیت کوین را به سایر حساب های آنلاین کاربران ، از جمله کیف پول دیجیتال آنها پیگیری کنند. به عنوان مثال ، اگر کسی در Coinbase حساب ایجاد کند ، باید شناسه خود را ارائه دهد. اکنون ، هنگامی که آن شخص بیت کوین را خریداری می کند ، به نام او گره خورده است. اگر آنها آن را به کیف پول دیگری بفرستند ، هنوز می توان آن را در خرید Coinbase که به هویت دارنده حساب متصل بود ، جستجو کرد. این امر نباید بیشتر سرمایه گذاران را نگران کند زیرا بیت کوین در ایالات متحده و سایر کشورهای پیشرفته قانونی است. .

مرحله اول: صرافی را انتخاب کنید

ثبت نام در صرافی ارز رمزنگاری شده به شما امکان خرید ، فروش و نگهداری ارز رمزپایه را می دهد. به طور کلی بهترین روش استفاده از تبادل است که به کاربران آن امکان می دهد رمزنگاری خود را برای نگهداری ایمن تر به کیف پول آنلاین شخصی خود بکشند. برای کسانی که قصد تجارت بیت کوین یا ارزهای رمزنگاری شده دیگر را دارند ، این ویژگی ممکن است اهمیتی نداشته باشد.

انواع مختلفی از مبادله ارزهای رمزپایه وجود دارد. از آنجا که اخلاق بیت کوین مربوط به عدم تمرکز و حاکمیت فردی است ، برخی از مبادلات به کاربران اجازه می دهد ناشناس بمانند و نیازی به ورود اطلاعات شخصی به کاربران ندارند. چنین مبادلاتی به طور خودمختار عمل می کنند و به طور معمول غیرمتمرکز هستند ، به این معنی که نقطه کنترل مرکزی ندارند.

در حالی که از چنین سیستم هایی می توان برای فعالیت های ناپسند استفاده کرد ، همچنین برای ارائه خدمات به جمعیت غیربانکی جهان نیز استفاده می شود. برای گروه های خاصی از مردم – پناهندگان یا کسانی که در کشورهایی زندگی می کنند که زیرساخت های کمی برای تأمین اعتبار دولتی یا بانکی دارند – مبادلات ناشناس می تواند به آنها در اقتصاد جریان اصلی کمک کند.

صرافی خرید و فروش بیت کوین با ریال

در حال حاضر ، محبوب ترین صرافی ها غیر متمرکز نیستند و به KYC احتیاج دارند. در ایالات متحده ، این مبادلات شامل Coinbase ، Kraken ، Gemini و Binance U.S. می باشد. هر یک از این مبادلات از نظر تعداد امکاناتی که ارائه می دهند رشد چشمگیری داشته است. Coinbase ، Kraken و Gemini بیت کوین و تعداد بیشتری از altcoins را ارائه می دهند. این سه احتمالاً راحت ترین رمپ برای رمزنگاری در کل صنعت است. Binance با یک معامله گر پیشرفته تر روبرو می شود ، عملکرد تجاری جدی تر و انواع مختلفی از altcoins را برای انتخاب ارائه می دهد.

نکته مهمی که باید هنگام ایجاد حساب صرافی ارز رمزنگاری شده به آن توجه کنید ، استفاده از روشهای ایمن اینترنت است. این شامل استفاده از احراز هویت دو عاملی و استفاده از رمز عبور منحصر به فرد و طولانی است ، شامل انواع حروف کوچک ، حروف بزرگ ، حروف خاص و اعداد.

مرحله دوم: مبادله خود را به گزینه پرداخت متصل کنید

پس از انتخاب صرافی ، اکنون باید اسناد شخصی خود را جمع آوری کنید. بسته به صرافی ، این موارد ممکن است شامل تصاویر گواهینامه رانندگی ، شماره تأمین اجتماعی و همچنین اطلاعاتی درباره کارفرمای شما و منبع وجوه شما باشد. اطلاعاتی که ممکن است لازم داشته باشید می تواند به منطقه ای که در آن زندگی می کنید و قوانین موجود در آن بستگی داشته باشد. این فرآیند تا حد زیادی همانند راه اندازی یک حساب کارگزاری معمولی است.

بعد از اینکه مبادله از شناسه شما اطمینان حاصل کرد

مشروعیت و مشروعیت اکنون می توانید یک گزینه پرداخت را بهم متصل کنید. در بیشتر مبادلات ، می توانید حساب بانکی خود را مستقیماً متصل کنید یا می توانید کارت نقدی یا اعتباری را بهم متصل کنید. حالی که می توانید از کارت اعتباری برای خرید ارز رمزپایه استفاده کنید ، اما این به طور کلی چیزی است که باید به دلیل نوسانات ارزهای رمزپایه از آن اجتناب کنید.

در حالی که بیت کوین در ایالات متحده قانونی است ، برخی از بانک ها خیلی راحت با این ایده برخورد نمی کنند و ممکن است سپرده گذاری در سایت ها یا مبادلات مرتبط با رمزنگاری را زیر سوال ببرند یا حتی متوقف کنند. بهتر است بررسی کنید که آیا بانک شما اجازه سپرده گذاری در صرافی انتخابی شما را می دهد.

هزینه های مختلفی برای سپرده گذاری از طریق حساب بانکی ، بدهی یا کارت اعتباری در نظر گرفته شده است. Coinbase یک مبادله مناسب برای مبتدیان است و برای حساب های بانکی 1.49٪ کارمزد ، و کارتهای اعتباری و اعتباری 3.99٪ کارمزد دارد. مهم است که در مورد هزینه های مرتبط با هر گزینه پرداخت تحقیق کنید تا به انتخاب صرافی کمک کنید یا اینکه کدام گزینه برای شما مناسب است. صرافی ها نیز هزینه هر معامله را دریافت می کنند. این هزینه یا می تواند یک هزینه ثابت (در صورت کم بودن معامله) و یا درصدی از مبلغ معاملات باشد. کارت های اعتباری علاوه بر هزینه های معامله ، هزینه پردازش نیز دارند.

مرحله سوم: ثبت سفارش

پس از انتخاب صرافی و اتصال گزینه پرداخت ، اکنون می توانید بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه را خریداری کنید. در سال های اخیر ، مبادلات ارزهای رمزنگاری شده به آرامی جریان اصلی پیدا می کنند. آنها از نظر نقدینگی و گستردگی ویژگی هایشان رشد چشمگیری داشته اند. تغییرات عملیاتی در مبادلات ارز رمزنگاری شده به موازات تغییر درک برای ارزهای رمزپایه است. صنعتی که روزگاری تصور می شد کلاهبرداری یا صنعتی با اقدامات مشکوک است ، به آرامی در حال تبدیل شدن به یک صنعت قانونی است که مورد توجه همه بازیگران بزرگ صنعت خدمات مالی قرار گرفته است.

اکنون ، صرافی های ارز رمزپایه به جایی رسیده اند که تقریباً همان ویژگی های مشابه کارگزاران سهام خود را دارند. هنگامی که صرافی پیدا کردید و روش پرداختی را بهم متصل کردید آماده راه اندازی هستید. صرافی های رمزنگاری برای خرید و فروش بیت کوین با ریال امروز انواع مختلفی از سفارشات و روش های سرمایه گذاری را ارائه می دهند. تقریباً همه مبادلات رمزنگاری هم سفارشات بازار و هم سفارشات محدود را ارائه می دهند و برخی سفارشات توقف ضرر را نیز ارائه می دهند. از بین مبادلاتی که در بالا ذکر شد ، Kraken بیشترین نوع سفارش را ارائه می دهد. Kraken اجازه سفارشات در بازار ، محدودیت ، توقف ضرر ، توقف حد ، سود بردن و سود را می دهد .

جدا از انواع سفارشات ، صرافی ها همچنین راه هایی برای تنظیم سرمایه گذاری های دوره ای ارائه می دهند که به مشتریان امکان می دهد دلار متوسط ​​را برای سرمایه گذاری های دلخواه خود هزینه کنند. به عنوان مثال Coinbase به کاربران اجازه می دهد خریدهای تکراری را برای هر روز ، هفته یا ماه  تنظیم کنند.

مرحله چهارم: ذخیره سازی ایمن

بیت کوین و کیف پول های رمزنگاری مکانی برای ذخیره سازی بیشتر دارایی های دیجیتال است. داشتن رمزنگاری در خارج از صرافی و در کیف پول شخصی شما این اطمینان را می دهد که فقط شما می توانید بر کلید خصوصی وجوه خود کنترل داشته باشید. همچنین به شما این امکان را می دهد که وجوه خود را خارج از صرافی ذخیره کنید و از خطر هک شدن صرافی و از دست دادن وجوه خود جلوگیری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و فروش بیت کوین با ریال  می توانید از طریق لینک ارتباط با ما نیز در تماس باشید.

Leave a Reply