You are currently viewing نحوه تبدیل تتر به دلار چگونه است

نحوه تبدیل تتر به دلار چگونه است

در این مقاله نحوه تبدیل تتر به دلار را بررسی می کنیم تا بتوانید درامد های دیجیتال یو اس دی تی خود را از تتر به دلار تبدیل کرده و در حساب ارزی خود قرار دهید. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

می توانید ارزهای رمزنگاری شده را بر روی بستر Binance P2P ، فوری و ایمن بفروشید! راهنمای زیر را ببینید و تجارت خود را شروع کنید.

تبدیل تتر به دلار

مرحله 1 ، ابتدا به زبانه (1) “Wallets” بروید ، (2) “P2P” و (3) رمزگذاری هایی را که می خواهید به کیف پول P2P خود بفروشید “انتقال” دهید. اگر رمزعبور را در کیف پول P2P دارید ، به صفحه اصلی بروید و روی “P2P Trading” ضربه بزنید تا وارد معاملات P2P شوید.

در تبدیل تتر به دلار ، گام 2 برای باز کردن صفحه P2P در برنامه خود ، روی “تجارت P2P” در صفحه اصلی برنامه کلیک کنید. بر روی [فروش] در بالای صفحه معاملات P2P کلیک کنید ، سکه ای را انتخاب کنید (در اینجا یو اس دی تی را به عنوان مثال در نظر می گیرید) ، سپس یک تبلیغ را انتخاب کرده و روی “فروش” کلیک کنید. مرحله 3 (1) مقداری را که می خواهید بفروشید وارد کنید ، (2) روش پرداخت را انتخاب کنید و برای ثبت سفارش روی “فروش یو اس دی تی” کلیک کنید.

مرحله 4 اکنون معامله “پرداخت معلق” را نشان می دهد. پس از پرداخت خریدار ، اکنون معامله “تأیید رسید” را نشان می دهد. لطفاً مطمئن شوید که واقعاً از خریدار ، به برنامه / روش پرداختی که استفاده کرده اید ، پرداختی را دریافت کرده اید. بعد از اینکه دریافت پول از خریدار را تأیید کردید ، روی “پرداخت دریافت شده” و “تأیید” ضربه بزنید تا رمزنگاری به حساب خریدار آزاد شود. باز هم ، اگر پولی دریافت نکردید ، لطفاً رمزنگاری را رها نکنید تا از خسارات مالی جلوگیری کنید.

نکته

توجه داشته باشید: اگر در روند معامله مشکلی دارید ، می توانید با استفاده از پنجره گپ در سمت راست بالای صفحه با خریدار تماس بگیرید یا می توانید “درخواست” را کلیک کنید و تیم خدمات مشتری ما در پردازش سفارش به شما کمک می کنند.

تتر (یو اس دی تی) چیست و چطور آن را به دلار تبدیل کنیم

تتر یک ارز رمزپایه مبتنی بر بلاکچین است که رمز ارزهای موجود در آن با معادل ارزهای فیات سنتی مانند دلار ، یورو یا ین ژاپن پشتیبانی می شود که در یک حساب بانکی مشخص نگهداری می شوند. توکن های تتر ، نشانه های بومی شبکه تتر ، با نماد یو اس دی تی تجارت می کنند.

درک تتر (یو اس دی تی)

در تبدیل تتر به دلار ، تتر متعلق به نژادی از ارزهای رمزپایه به نام Stablecoins است که هدف آن حفظ ثبات ارزیابی ارزهای رمزنگاری شده است ، در مقابل نوسانات گسترده ای که در قیمت سایر ارزهای رمزپایه معروف مانند بیت کوین و اتریوم مشاهده می شود. این اجازه می دهد تا به جای استفاده به عنوان وسیله ای برای سرمایه گذاری های سوداگرانه ، به عنوان وسیله مبادله و حالت ذخیره ارزش مورد استفاده قرار گیرد.

تتر به طور خاص در گروه پول های ثابت با وثیقه فیات قرار می گیرد. این بدان معناست که یک ارز فیات مانند دلار آمریکا ، یورو یا ین از هر رمزنگاری در گردش پشتیبانی می کند. سایر مقولات پایدار کوین شامل پولهای پایدار با وثیقه رمزنگاری شده است که از ذخایر ارز رمزنگاری شده به عنوان وثیقه یا پول های ثابت بدون وثیقه استفاده می کنند. سکه های ثابت بدون وثیقه هیچ وثیقه ای ندارند اما به روشی مشابه بانک ذخیره کار می کنند تا بسته به شرایط اقتصادی ، عرضه مورد نیاز توکن را حفظ کنند.

در تبدیل تتر به دلار ،  تتر به طور خاص برای ایجاد پل لازم بین ارزهای فیات و ارزهای رمزپایه و ارائه ثبات ، شفافیت و حداقل هزینه های معاملات به کاربران طراحی شده است. این دلار در برابر دلار آمریکا متصل است و از نظر ارزش نسبت 1 به 1 را با دلار آمریکا حفظ می کند. با این حال ، هیچ تضمینی از طرف تتر Ltd. برای هرگونه حق بازخرید یا مبادله تترs با پول واقعی ارائه نشده است – یعنی تترs با دلار آمریکا قابل مبادله نیست.

تبدیل بیت کوین به تتر

طبق مطالعه Crypto مقایسه ، ارائه دهنده داده های بازار ارزهای رمزنگاری شده جهانی ، تجارت بیت کوین به تتر هنوز نمایانگر اکثر BTC است که به فیات یا پایدار بیت کوین معامله می شود. در فوریه 2021 ، 57٪ از کل معاملات بیت کوین با یو اس دی تی انجام شد. 4 تتر منبع اصلی نقدینگی برای بازار ارزهای رمزپایه است.

تتر در ژوئیه 2014 به عنوان RealCoin راه اندازی شد و در ماه نوامبر توسط تتر Ltd. ، شرکتی که مسئول نگهداری مقادیر ذخیره شده فیات است ، به تتر تغییر نام داد .3 این معاملات در فوریه 2015 آغاز شد.

جنجال – جدال سرسختانه

در نوامبر سال 2017 ، اتهر ادعا شد که 31 میلیون دلار سکه تتر به سرقت رفته ، هک شد و پس از آن یک هارد فورک انجام شد. در ژانویه 2018 ، این یک مانع دیگر بود زیرا حسابرسی لازم برای اطمینان از اینکه ذخیره دنیای واقعی هرگز انجام نشده است.  این سازمان اعلام کرد که در حال جدا شدن از شرکت حسابرسی است و پس از آن احضار احضاریه توسط نهادهای نظارتی صادر شده است. نگرانی در مورد اینکه آیا این شرکت ، متهم به عدم شفافیت ، ذخایر کافی برای پس گرفتن سکه را فرا گرفته است یا خیر.

در آوریل 2019 ، دادستان کل نیویورک ، لتیتیا جیمز ، iFinex Inc ، شرکت مادر تتر Ltd. و متصدی مبادلات ارز رمزنگاری شده Bitfinex را به پنهان کردن ضرر 850 میلیون دلاری وجوه مشتری و شرکتی مشترک از سرمایه گذاران متهم کرد. در پرونده های دادگاه آمده است که این وجوه به یک نهاد پانامایی موسوم به Crypto Capital Corp. بدون قرارداد یا توافق نامه برای رسیدگی به درخواست های برداشت مشتری داده شده است. ادعا می شود Bitfinex حداقل 700 میلیون دلار از ذخایر نقدی تتر را برای پنهان کردن فاصله پس از از دست رفتن پول گرفته است .

Leave a Reply