You are currently viewing نحوه تبدیل تتر به یورو در آلمان، ایران ، آمریکا

نحوه تبدیل تتر به یورو در آلمان، ایران ، آمریکا

بهترین روش تبدیل تتر به یورو در ایران، آلمان، آمریکا و انگلستان را می توانید از یک صرافی آنلاین حرفه ای پیدا کنید. در این مطلب روش تبدیل تتر به یورو را بررسی می کنیم.

چرا به صرافی آنلاین برای تبدیل تتر به یورو نیاز داریم؟

ممکن است برای شما اتفاق افتاده باشد که بخواهید ارزهای دیجیتالی مانند Ripple ، Bitcoin Cash ، Atrium ، Dash و تتر را خریداری کنید ، اما خرید آنها در هیچ صرافی ایرانی امکان پذیر نیست. مهمترین دلیل کمبود این ارزها در ایران نبود صرافی محلی یا صرافی حرفه ای است که باعث شده مردم ایران برای خرید ارزهای دیجیتال به صرافی های خارجی بروند. خطرات زیادی در استفاده از این مبادلات وجود دارد. با این حال ، اگر به برخی از نکات توجه کنید ، سرمایه شما در برابر خطرات احتمالی محافظت می شود. در اینجا برخی از این خطرات ذکر شده است.

امکان هک صرافی

هکرها همیشه به دنبال راهی برای ورود به سیستم هایی هستند که پول زیادی در آن جریان دارد. با وجود دشواری های انجام شده ، در چند سال گذشته شاهد حملات بی شماری به حساب کاربران در این سایت ها بوده ایم. به عنوان مثال صرافی یوتیوب کره ای اخیراً پس از دو بار هک شدن درخواست ورشکستگی کرده و وضعیت سرمایه بسیاری از کاربران آن مبهم است.

امکان مسدود شدن توسط مبادله

مشکل دیگر ایرانیان فعال در حوزه ارزهای رمزپایه این است که کاربران به دلیل رعایت قوانین تحریم های بین المللی توسط ارزهای خارجی مسدود می شوند. در سال های اخیر ، صرافی های متعددی که بیشتر متعلق به ایالات متحده است ، مانع از فعالیت ایرانیان بر روی سیستم خود شده است. صرافی Poloneix اولین مکانی بود که از کاربران ایرانی خود خواست سریعاً سرمایه خود را پس بگیرند و دیگر از این سایت استفاده نکنند. اما بدترین چیز مبادله bittrex برای ایرانیان بود که حساب بسیاری از ایرانیان را بدون اطلاع قبلی مسدود کرد. بسیاری از صرافی های دیگر این قوانین را اجرا کرده و دسترسی ایرانیان به سایت خود را مسدود کرده اند.

با وجود خطرات موجود ، استفاده از این مبادلات فرصت هایی را نیز برای ایرانیان ایجاد کرده است. در اینجا برخی از این فرصت ها ذکر شده است:

پشتیبانی از کیف پول های متنوع

این صرافی ها امکان ذخیره ارزهای بیشتر در سایت شما را فراهم کرده است. استفاده از این صرافی ها می تواند نگهداری ارزها را برای کاربران آن تسهیل کند.

هزینه تبدیل کم

هزینه های مبادله ارز در این سایت ها برخلاف صرافی های ایران بسیار ارزان است. این مبادلات معمولاً کمتر از یک درصد ارزش معامله را دریافت می کنند. به عنوان مثال ، نرخ تبدیل در صرافی HITBTC 0.1 درصد و در صرافی Bainance ، نرخ تبدیل حدود 0.05 درصد است.

در دسترس بودن دائمی همه ارزها برای تبدیل تتر به یورو

هر زمان که بخواهید می توانید همه ارزها را بخرید یا بفروشید و دیگر هرگز نگران خریدار یا تامین کننده سکه مورد نظر نخواهید بود.

امکان ثبت سفارش خرید یا فروش تتر برای دریافت آن می توانید از این صرافی ها برای ثبت سفارش خرید یا فروش استفاده کنید تا معامله به محض رسیدن قیمت ارز به قیمت مورد نظر شما به صورت خودکار انجام شود. علاوه بر موارد فوق ، مزایا و معایب بسیار دیگری نیز وجود دارد. به طور کلی ، من فکر می کنم مزایای استفاده از این مبادلات بسیار بیشتر از معایب آن است. فقط برای به حداقل رساندن خطرات ، می توانید پس از هر بار تبدیل پول از حساب خود برداشت کرده و به کیف پول شخصی خود منتقل کنید. در صورت بروز هرگونه مشکلی در سایت ، در هزینه های شما صرفه جویی می شود.
بایننس ، صرافی مورد اعتماد آسیا

Binance (Binance.com) یکی از صرافی هایی است که می تواند برای تبدیل ارزها  و تتر به یورو مورد استفاده قرار گیرد. به دلیل ماهیت آسیایی این تبادل ، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل و محدودیتی روبرو نشده اند. علاوه بر دلیل فوق ، حجم نسبتاً خوب بازار ، رابط کاربری حرفه ای و پشتیبانی از اکثر ارزها به آن اضافه شده است ، بنابراین من به شما توصیه می کنم قبل از صرافی های دیگر با این صرافی کار کنید. در ادامه این مقاله ، مرحله به مرحله نحوه ثبت نام و استفاده از این تبادل را به شما آموزش می دهیم.

روند ثبت نام بایننس برای تبدیل تتر به یورو

تبدیل تتر به یورو

ابتدا از طریق لینک زیر وارد Bainance Exchange شوید.

www.binance.com

سپس مانند تصویر زیر بر روی کلمه ثبت کلیک کنید که در تصویر زیر با رنگ زرد برجسته شده است. با دقت قسمتهای این صفحه را پر کنید. ایمیل خود را در قسمت اول وارد کنید. در قسمت دوم ، یک رمز عبور برای خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که رمز ورود شما باید ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک و اعداد باشد. برای تأیید دوباره رمز عبور خود را در قسمت سوم وارد کنید. شناسه خود را در قسمت چهارم وارد کنید. پر کردن در این بخش اختیاری است ، اما شما می توانید برای پشتیبانی از سایت بیاموز شناسه سایت را وارد کنید تا بتوانید مطالب مفیدی در این زمینه منتشر کنید تا قسمت کمی از هزینه تراکنش شما که توسط سایت Bainance کسر می شود ، منتقل شود.

تبدیل تتر به یورو

بعد از ثبت نام می توانید شناسه ارجاع خود را نیز به دوستان خود بدهید تا در صورت معامله توسط آنها ، پورسانت را نیز با سایت Bainance به اشتراک بگذارید. البته این هزینه مبلغ زیادی نیست. به عنوان مثال ، اگر یکی از افرادی که نام بردید 1000 دلار در سایت تبدیل کند ، در مجموع 0.05 درصد از این 1000 دلار یا 50 سنت از حساب وی کسر می شود . همچنین 50٪ از این هزینه را نیز دریافت خواهید کرد. این بدان معناست که اگر شما یک معامله 1000 دلاری انجام دهید ، 25 سنت به حساب شما واریز می شود.

تبدیل تتر به یورو

دریافت تاییدیه از بایننس برای تبدیل تتر به یورو

تبدیل تتر به یورو

در ادامه ثبت نام برای تبدیل تتر به یورو اکنون بر روی تیک تأیید کلیک کرده و سپس بر روی گزینه Register کلیک کنید. پس از کلیک بر روی Register ، صفحه جدیدی باز می شود که باید ثابت کنید ربات نیستید. برای این کار قطعه جدا شده پازل را همانطور که در زیر نشان داده شده رسم کنیدو در جای خالی قرا  دهید. پس از اتمام این روند ، یک ایمیل برای شما ارسال می شود. به ایمیل خود بروید و یک ایمیل از Bainance باز کنید. پس از کلیک بر روی گزینه Verify Email ، ثبت نام شما کامل است و می توانید از طریق قسمت ورود به سایت وارد شوید. پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور و همچنین اثبات ربات نبودن ، وارد سایت Bainance Exchange می شوید.

Leave a Reply