You are currently viewing نحوه تبدیل اتریوم به ریال از طریق صرافی

نحوه تبدیل اتریوم به ریال از طریق صرافی

تبدیل اتریوم به ریال در صرافی. این که آیا شما اتریوم را در صرافی خریداری کرده اید یا اتریوم را از استخراج کسب کرده اید ، ممکن است زمانی فرا برسد که بخواهید برخی یا تمام دارایی های خود را بفروشید. از آنجا که اتریوم یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال در جهان است ، شما می توانید اتریوم را با ارز فیات و ارزهای رمزپایه بفروشید – ما بیش از 80 صرافی رمزنگاری را برای کمک به شما در یافتن مناسب مناسب مقایسه کرده ایم.

کجا اتریوم بفروشید ، تبدیل اتریوم به ریال در صرافی

تا زمانی که به کلیدهای خصوصی خود دسترسی دارید می توانید اتریوم خود را در هر صرافی که جفت های اتریوم را لیست می کند بفروشید. مبادلات را با استفاده از روش های سپرده گذاری ، ارزهای رمزپایه پذیرفته شده و پشتیبانی فیات مقایسه کنید تا بهترین نیاز را برای نیازهای خود پیدا کنید. فروش نشانه های اتریوم برای ارز فیات معمولاً سریعتر و راحت تر از این گزینه ها است ، به خصوص اگر تاجر باتجربه ای نباشید. با این اوصاف ، می توانید دستورالعمل های ساده گام به گام ساده را در زیر پیدا کنید تا اتریوم را به قیمت ارز فیات یا رمز ارز بفروشید.

فروش اتریوم برای ارز فیات تبدیل اتریوم به ریال در صرافی

مرحله 1. در صرافی ثبت نام کنید که اتریوم را در کنار دلار آمریکا فهرست کند. صرافی را پیدا کنید که اتریوم را در یک جفت تجاری با ریال لیست کند. قبل از تصمیم گیری در مورد مناسب بودن نیازهای خود ، طیف وسیعی از مبادلات رمزنگاری شده را مرور و مقایسه کنید.

برای تبدیل اتریوم به ریال در صرافی سپس می توانید با ارائه آدرس ایمیل خود و ایجاد گذرواژه برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید ، و برخی از مبادلات به اطلاعات کامل شخصی و اثبات شناسه شما احتیاج دارند تا مقررات مشتری و ضد پولشویی (KYC / AML) را بدانید. فراموش نکنید که قبل از ادامه کار احراز هویت 2 عاملی را نیز در حساب خود فعال کنید.

مرحله 2. اتریوم را به حساب خود واریز کنید

مورد بعدی که باید انجام دهید انتقال منابع اتریوم به کیف پول مبادله ای شماست. برای انجام این کار ، باید وارد حساب خود شوید. آدرس کیف پول مربوط به نشانه های اتریوم را پیدا کنید و سپس هنگام انتقال توکن ها از کیف پول خارجی خود از آن آدرس استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر از کوین بیس استفاده می کنید ، باید روی برگه “Wallets” در بالای صفحه کلیک کنید و کیف پول اتریوم خود را انتخاب کنید. بعد از کلیک روی “ایجاد آدرس سپرده” ، آدرسی به شما داده می شود که می توانید اتریوم را به آن منتقل کنید.

مرحله 3. فروش اتریوم

پس از ورود رمزهای اتریوم به کیف پول مبادله ای شما ، باید به صفحه معاملات بروید و جفت ارزی مورد نظر خود را مانند اتریوم / ریال جستجو کنید. سپس می توانید برای ثبت سفارش مقدار اتریوم موردنظر خود را برای فروش وارد کنید. به عنوان مثال ، در کوین بیس ، می توانید روی برگه “Sell” کلیک کنید و کیف پول مورد نظر برای فروش (مانند کیف پول اتریوم) را انتخاب کنید. روی «Sell اتریوم» کلیک کنید و سپس مقدار اتریوم را که می خواهید بفروشید در کادر ارائه شده وارد کنید. سپس می توانید ارز موردنظر برای فروش اتریوم (به عنوان مثال ریال) را انتخاب کرده و “فروش” را کلیک کنید.

مهم نیست که از کدام مبادله استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که قبل از ارسال لحظه ای به بررسی جزئیات کامل معامله اختصاص می دهید.

مرحله 4. دلار آمریکا را برداشت کنید

مرحله آخر این است که ارز فیات را که به دست آورده اید برداشت کنید و آن را در حساب بانکی مرتبط خود قرار دهید. انجام این کار معمولاً از حساب صرافی شما کاملاً آسان است ، اما اطمینان حاصل کنید که از هرگونه هزینه یا محدودیت مربوط به معامله مطلع هستید.

فروش اتریوم برای ارز رمزنگاری شده

تبدیل اتریوم به ریال در صرافی ، اگر می خواهید رمزهای اتریوم خود را با ارز دیجیتال دیگری مبادله کنید ، آنچه باید انجام دهید در اینجا است:

مرحله 1. در یک صرافی که اتریوم را لیست می کند ثبت نام کنید اگر قصد فروش نشانه های اتریوم خود را در همان صرافی که خریداری کرده اید ، از مرحله 2 پرش کنید. اگر برای تکمیل معامله خود نیاز به استفاده از صرافی جدید دارید ، باید قبل از تصمیم گیری در مورد صحیح نیازهای خود ، ویژگی های انواع مبادلات رمزنگاری را با یکدیگر مقایسه کنید. خبر خوب این است که چون اتریوم دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ جهان است ، به طور گسترده ای در طیف گسترده ای از مبادلات خرید و فروش می شود.

پس از انتخاب مبادله ، با ارائه آدرس ایمیل خود و ایجاد گذرواژه برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. برخی از سیستم عامل ها همچنین اطلاعات کامل شخصی شما و فرم معتبری از شناسه عکس مطابق با نیازهای مشتری خود را بشناسید و پول شویی (KYC / AML) را درخواست می کنند. قبل از واریز وجه حتماً احراز هویت 2 عاملی را روی حساب خود فعال کنید.

مرحله 2. اتریوم را به حساب خود واریز کنید

اکنون وقت آن است که رمزهای اتریوم موردنظر برای فروش را به کیف پول مبادله ای خود منتقل کنید. برای انجام این کار ، باید آدرس اتریوم کیف پول مبادله خود را پیدا کنید و سپس با استفاده از این رمزها را از کیف پولی که در آن قرار داشتید منتقل کنید.

مرحله 3. فروش اتریوم

پس از ورود رمزهای اتریوم به کیف پول مبادله ای ، می توانید از طریق بخش تجارت در سیستم عامل انتخابی خود ، کلیک کنید. سپس ، مسئله جستجو در مورد جفتی است که می خواهید تجارت کنید ، مانند اتریوم / BTC ، و سپس وارد کردن مقدار اتریوم که می خواهید بفروشید یا چه مقدار BTC می خواهید خریداری کنید. اطمینان حاصل کنید که برای بررسی کامل یک لحظه وقت بگذارید. جزئیات معامله خود را قبل از نهایی کردن فروش.

مرحله 4. ارز دیجیتال جدید خود را به یک کیف پول امن منتقل کنید

اکنون که ارز دیجیتال جدیدی به دست آوردید ، به یاد داشته باشید که ذخیره سکه ها یا نشانه های خود را برای مدت طولانی در صرافی توصیه نمی شود. برای امنیت بیشتر ، بهتر است این نشانه ها را به یک دیوار خصوصی منتقل کنید اگر قصد فروش اتریوم را دارید چه نکاتی را باید در نظر بگیرید ، قبل از فروش رمزهای اتریوم خود ، به یاد داشته باشید که هر معامله ارز رمزنگاری شده با سطح خاصی از خطر همراه است. ارزهای رمزپایه دارایی های ناپایدار و پیچیده ای هستند ، بنابراین مهم است که قبل از فروش هر گونه سکه یا رمز ، تحقیقات خود را انجام دهید.

اگر به فکر فروش اتریوم هستید ، عواملی که باید در نظر بگیرید عبارتند از:

در تبدیل اتریوم به ریال در صرافی هزینه های معاملاتی. هزینه معاملات را در انواع صرافی ها مقایسه کنید تا بفهمید فروش اتریوم چقدر برای شما هزینه دارد. بررسی کنید که آیا هزینه ها برای سازندگان و گیرندگان بازار متفاوت است یا اینکه در سطح جهانی یکسان هستند.
هزینه ها و روش های برداشت. هنگام انتخاب سیستم عامل ، هزینه ای را که برای برداشت وجه از حساب مبادله خود اعمال می شود فراموش نکنید. همچنین بهتر است بررسی کنید که چه روش های برداشت وجود دارد و چه مدت طول می کشد تا معامله شما انجام شود.
محدودیت های معامله آیا صرافی محدودیت حداقل یا حداکثر محدودیت اتریوم را برای فروش شما اعمال می کند؟ آیا محدودیتی برای معامله یا برداشت روزانه وجود دارد که باید نگران آن باشید؟

تبدیل اتریوم به ریال در صرافی ، نوع سیستم عامل مورد استفاده آیا از صرافی متمرکز (استفاده آسان) یا صرافی غیرمتمرکز (معمولاً امنیت بهتری) استفاده خواهید کرد؟ آیا لازم است وجوه خود را به شخص ثالث مانند اپراتور مبادله بسپارید یا اینکه می توانید در یک تنظیم نظیر به نظیر تجارت کنید که به شما امکان می دهد مستقیماً با کاربر دیگری که می خواهد اتریوم را خریداری کند تجارت کنید؟

در پایان

تأیید شناسه لازم است. مشخصات شخصی و شناسه موردنظر خود را برای فروش اتریوم در هر بورس و مدت زمان عضویت تأیید شده در نظر بگیرید. برخی از سیستم عامل ها به هیچ گونه تأیید احتیاج ندارند ، که برای کسانی که به حریم خصوصی خود اهمیت می دهند مفید است ، در حالی که برخی دیگر مراحل ثبت نام دقیق را انجام می دهند و ممکن است تا زمان تأیید حساب شما صبر کنید.پشتیبانی مشتری فراموش نکنید که چگونه می توانید با تیم پشتیبانی مشتری صرافی ارتباط برقرار کنید و تحقیق کنید که آیا آنها از اعتبار خوبی برای پاسخ سریع به درخواست کمک برخوردار هستند. با این کار اطمینان حاصل می کنید که در صورت تأخیر در تأمین اعتبارات و یا مشکل دیگری در معامله ، کمک مالی مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد.

سلب مسئولیت: ارزهای رمزپایه سوداگرانه ، پیچیده و خطرات قابل توجهی را شامل می شوند – بسیار بی ثبات و حساس به فعالیت ثانویه هستند. عملکرد غیرقابل پیش بینی است و عملکرد گذشته هیچ تضمینی برای عملکرد آینده نیست. قبل از اتکا به این اطلاعات ، شرایط خود را در نظر داشته و مشاوره خود را کسب کنید. شما همچنین باید ماهیت هر محصول یا خدمات (از جمله وضعیت حقوقی آن و الزامات قانونی مربوطه) را تأیید کنید و قبل از تصمیم گیری با وب سایت های تنظیم کننده مربوطه مشورت کنید.

Leave a Reply