You are currently viewing چگونگی تبدیل اتریوم به دلار از طریق صرافی

چگونگی تبدیل اتریوم به دلار از طریق صرافی

چگونگی تبدیل اتریوم به دلار از طریق صرافی ، تقریباً مسلم است که هر سرمایه گذار بریتانیایی که ETH را در اختیار دارد به آن نقطه می رسد که در جستجوی نحوه فروش اتریوم به پوند و دلار است. این امر معمولاً در مورد کسانی که اتر را استخراج می کنند و دیگران که آنها را به عنوان دارایی سوداگرانه خریداری می کنند ، وجود دارد.

وقتی زمان آن فرا می رسد ، شما به یک روش سریع برای پرداخت پول اتریوم و بهترین مبادلات برای انجام این کار با استرس کم یا بدون استرس نیاز دارید. ما پاسخ ها را در این مقاله ارائه می دهیم و شامل یک راهنمای گام به گام در مورد چگونگی فروش هرکسی می توان اتر را با پوند و دلار از طریق سیستم عامل های پیشنهادی ارائه داد.

چگونگی تبدیل اتریوم به دلار از طریق صرافی

یک حساب کاربری در بایننس.com ایجاد کنید ، مراحل تأیید KYC را به پایان برسانید. ، به Wallet> Fiat and Spot بروید.
اتریوم را پیدا کرده و آدرس خود را برای انتقال وجه از کیف پول خارجی کپی کنید. ، به صفحه خرید / فروش بایننس بروید. ، اتریوم را به عنوان سکه برای فروش و پوند و دلار را به عنوان آنچه دریافت می کنید انتخاب کنید. جزئیات سفارش را تأیید کرده و فروش را کامل کنید. به Wallet> Fiat and Spot برگردید و پوند و دلار را به حساب بانکی انگلیس خود بردارید.

مراحل بالا جزئیات یک مرحله برای فروش اتر به پوند و دلار در بایننس را بیان می کند. اکنون ما رویکرد دیگری در مورد چگونگی انجام این کار در بایننس و سپس سایر مبادلات ارائه خواهیم داد.

نحوه فروش اتریوم به پوند و دلار

باینانس

درصورتی که نمی دانید ، بایننس به طور برجسته در این لیست کوتاه قرار دارد ، زیرا بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری شده بر اساس حجم معاملات نقطه ای است. این پلتفرم همچنین به کاربران امکان می دهد تا اتر را با استفاده از دفترچه سفارشات خود به پوند و دلار بفروشند.

یک حساب بایننس ایجاد کنید و اتر را از یک کیف پول خارجی واریز کنید. به Markets بروید و پوند و دلار را جستجو کنید تا جفت اتر / پوند و دلار را پیدا کنید. جفت را باز کرده و نوع سفارش را به Market تغییر دهید. مقدار اتر برای فروش را با استفاده از جعبه ارائه شده وارد کنید. روی Sell اتر کلیک کنید. به Wallet> Fiat and Spot بروید و برداشت پوند و دلار را به حساب بانکی انگلستان خود شروع کنید.

CEX.io

CEX.io یک صرافی ارز رمزنگاری شده در انگلستان است و یک گزینه قابل اعتماد برای فروش اتریوم به پوند و دلار و برداشت پول از حساب بانکی شما است. برخلاف بایننس ، برای فروش اتر خود باید از کتاب سفارش CEX.io استفاده کنید.

برای تبدیل اتریوم به دلار در CEX.io حساب ایجاد کنید ، مراحل تأیید KYC را به پایان برسانید. به سپرده بروید. روی نشانگر ارز کلیک کنید و از لیست کشویی اتر را انتخاب کنید. آدرس اتر خود را کپی کرده و وجوه خود را از کیف پول دیگری منتقل کنید. به Trade بروید و جفت اتر / پوند و دلار را انتخاب کنید. نوع سفارش را به Market تغییر دهید و مبلغ مورد نظر را برای تجارت پر کنید. به قسمت برداشتن بروید و گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید.

EXMO

Exmo یکی دیگر از ارزهای رمزنگاری شده انگلیس است که از شش سال پیش آغاز شده است. به خود افتخار می کند که به عنوان یکی از ساده ترین ها در استفاده از مبادلات و به درستی. بدون گذراندن دفترچه سفارش می توانید اتر را بفروشید.

در EXMO.com ثبت نام کنید و روند KYC را کامل کنید. به سپرده گذاری بروید و آدرس اتر خود را کپی کنید. انتقال وجوه از کیف پول خارجی. به Quick Exchange بروید مقدار اتر را برای فروش وارد کرده و Exchange را کلیک کنید. همچنین می توانید روی Trade کلیک کرده و از کتاب سفارش اتر / پوند و دلار استفاده کنید. نوع سفارش را به Market تغییر دهید و مقدار اتر برای فروش را وارد کنید. برای تکمیل سفارش ، روی فروش کلیک کنید. به «برداشت» بروید و جزئیات بانکی خود را ارائه دهید تا به حساب بانکی انگلستان واریز کنید.

گزینه های برداشت EXMO فیات: پرداخت سریعتر ، ، کارت های بانکی (ویزا ، Mastercard) ، BACS ، WIRE Frick Bank.

کوین بیس

کوین بیس یک صرافی ارز رمزنگاری شده در ایالات متحده و یکی از قدیمی ترین سیستم عامل های صرافی در صنعت است. آنها همچنین به مشتریان انگلستان خدمت می کنند و می توانند یک کانال عالی برای فروش اتر شما با پوند و دلار باشند. در کوین بیس ثبت نام کنید و تأیید KYC آنها را کامل کنید. برای پیوند دادن حساب بانکی UK خود ، تنظیمات> روشهای پرداخت را پیدا کنید.

برای انتقال پوند و دلار به کوین بیس به نمونه کارها> سپرده گذاری بروید (این قبل از شروع برداشت به حساب بانکی شما اجباری است) پس از واریز ، به بخش نمونه کارها> سپرده بازگشت و اتر را انتخاب کنید. اتر را به آدرس کوین بیس اتر خود منتقل کنید و منتظر تأیید شوید. به Trade بروید و Sell را انتخاب کنید اتر را به عنوان سکه انتخاب کنید تا با پوند و دلار بفروشید و مقدار سفارش را پر کنید.
به کیف پول پوند و دلار خود بروید و از طریق روش دلخواه خود Ondraw را کلیک کنید.

گزینه های برداشت Coatbase فیات: پرداخت سریعتر ، انتقال SEPA ، پی پال ، کارت بانکی (صندوق های سریع ویزا)

بیت کوین

برای تبدیل اتریوم به دلار صرافی بیت کوین BC با سایر مبادلات موجود در این لیست متفاوت است. بیت کوین یک مبادله غیر حضوری است و بنابراین کیف پول داخلی برای ذخیره رمزنگاری شما در سیستم عامل آنها فراهم نمی کند. با این وجود به شما امکان می دهد فیات (پوند و دلار یا یورو) در ازای ارزهای رمزپایه خود از جمله اتر دریافت کنید.

در BC بیت کوین ثبت نام کنید و روند تأیید آن را به پایان برسانید (روند کار بیش از سایر مبادلات است.) به سکه های فروش بروید. مقدار سکه را برای فروش وارد کنید و اتر را انتخاب کنید. پوند و دلار یا یورو را به عنوان ارز مورد نظر خود انتخاب کنید. Next را کلیک کنید و اطلاعات بانکی خود را در صفحه بعدی ارائه دهید. اتر را ارسال کنید

کراکن

برای تبدیل اتریوم به دلار همچنین کراکن در کلاس مبدل های قدیمی و قابل اعتماد قرار می گیرد. این شرکت عامل در ایالات متحده مستقر است اما مخاطبان زیادی از جمله مشتریان انگلستان را پوشش می دهد. شما می توانید اتر را با پوند و دلار در کراکن بفروشید.

یک حساب کراکن ایجاد کنید و روند تأیید KYC را تکمیل کنید. به Funding بروید و سپرده را در آدرس اتر خود کلیک کنید. وجه را به آدرس کراکن اتر خود منتقل کنید و منتظر تأیید شوید. روی دکمه Buy Crypto در داشبورد خود کلیک کنید. برگه را به Sell تغییر دهید و مقدار تجارت را وارد کنید. سفارش را تأیید کنید و کراکن کیف پول پوند و دلار شما را از جایی که می توانید برداشت کنید اعتبار می دهد.
متناوباً ، از داشبورد خود به Trade بروید. دکمه تجارت را به Sell تغییر دهید و از طریق نوار جستجو جفت اتر / پوند و دلار را پیدا کنید.
مقدار اتر برای فروش را وارد کنید و روی Sell اتر برای پوند و دلار کلیک کنید. پس از تأیید ، می توانید پوند و دلار را به حساب بانکی انگلیس خود برداشت کنید.

برای تبدیل اتریوم به دلار اگر نمی خواهید اتر را با پوند و دلار بفروشید چه می کنید؟ سپس می توانید آن را با ارز رمزنگاری شده دیگری مانند بیت کوین معامله کنید. در اینجا چگونگی انجام آن در صرافی های رمزنگاری نظیر بایننس آورده شده است.

ایجاد یک حساب کاربری

به Wallet> Fiat and Spot بروید و آدرس اتر خود را کپی کنید. انتقال وجه از یک کیف پول خارجی اتر.
به Markets بروید و یک جفت اتر مناسب ، به عنوان مثال ، اتر / BTC ، اتر / DAI و غیره پیدا کنید. نوع سفارش را به Market تغییر دهید و مقدار اتر را برای فروش پر کنید. ارز رمزنگاری شده جدید را از کیف پول بایننس به آدرس خارجی بکشید.

توجه داشته باشید که اگرچه ممکن است قالب در مبادلات متفاوت باشد ، فرمول فوق برای فروش کتابهای اتر کار می کند. همچنین می توانید بررسی کنید که آیا این پلتفرم گزینه خرید و فروش فوری دارد که به شما امکان می دهد اتر را به ارز رمزنگاری شده دیگری بفروشید.
مواردی که باید قبل از فروش اتریوم در نظر بگیرید

قبل از اینکه از دارایی های اتر خود استفاده کنید ، در اینجا چند فاکتور وجود دارد که باید بخاطر بسپارید

شرایط بازار: قیمتی که در آن اتر و احساسات فعلی بازار را خریداری کرده اید ، موضوعی است که باید قبل از تصمیم به فروش در نظر بگیرید. اگر اتر را با قیمت بالایی خریداری کردید ، احتمالاً ایده خوبی نیست که وقتی قیمت آن به پایین ترین قیمت است ، آن را بفروشید.

برای تبدیل اتریوم به دلار با توجه به اصل “فقط آنچه را که توانایی از دست دادن آن را دارید سرمایه گذاری کنید” ، ممکن است بخواهید کمی بیشتر نگه دارید تا بازار در یک روند صعودی قرار گیرد. به این ترتیب می توانید ضرر و زیان خود را به حداقل برسانید و یا حتی سود کسب کنید. اتر برای هزینه های بنزین: اگر از برنامه های مبتنی بر اتریوم استفاده می کنید یا سایر نشانه های مبتنی بر اتریوم را در اختیار دارید ، پس باید از دام مرتبط با فروش هر قطره اتر در کیف پول خود مراقب باشید.

از آنجا که در هنگام تعامل یا ارسال سایر نشانه های مبتنی بر اتریوم به اتر برای پرداخت هزینه بنزین نیاز دارید ، پس فروش کل اتر ایده خوبی نیست. اگر این کار را انجام دهید ، نشانه های شما تا زمانی که دوباره اتر را برای پرداخت هزینه های معامله خریداری نکنید ، در آدرس گیر می کنند. هزینه های ازدحام شبکه و مبادله: تلاش برای فروش اتر هنگام بارگیری شبکه اتریوم ممکن است به این معنی باشد که شما هزینه معامله بالاتری را پرداخت می کنید. این هزینه ها علاوه بر هزینه ای است که هنگام استفاده از سرویس مبادله ارز رمزنگاری شده برای فروش اتر به پوند و دلار متحمل می شوید.

سایر ملزومات

بنابراین ، ممکن است بخواهید شرایط مطلوب شبکه را بررسی کرده و برنامه هزینه را برای هر صرافی که انتخاب می کنید استفاده کنید. مالیات: انتقال از اتریوم به حساب بانکی یا فروش هر ارز رمزنگاری شده دیگر برای فیات معمولاً دارای تعهدات مالیاتی است. به همین دلیل ، ممکن است بخواهید قبل از اینکه دکمه “فروش” را بزنید ، چنین وظایفی را مرور کنید یا با یک کارشناس مالیات مشورت کنید. اگر این کار را انجام دهید ، می توانید از پا گذاشتن روی انگشتان مقام مالیاتی جلوگیری کنید.

نکات حریم خصوصی و امنیتی

وقتی می خواهید رمزنگاری خود را به فیات یا ارز رمزنگاری شده دیگری منتقل کنید ، این نکات مربوط به امنیت حریم خصوصی را بخاطر داشته باشید. همیشه ویژگی های امنیتی ارائه شده توسط تبادل رمزنگاری را فعال کنید (به عنوان مثال ، تأیید اعتبار دو عاملی (2FA) ، تأیید ایمیل یا پیامک.) برای تبادلات مختلف از رمزهای عبور قوی و متفاوت استفاده کنید. اگر مقادی زیادی اتر یا رمزنگاری (بالای 1000 پوند) در اختیار دارید ، ممکن است برای تأمین امنیت آفلاین دارایی های خود به سرمایه گذاری در یک کیف پول سخت افزاری فکر کنید.

از طریق رسانه های اجتماعی با کانال های پشتیبانی تبادل تماس نگیرید. ترجیحاً از ایمیل یا گزینه LiveChat موجود در وب سایت استفاده کنید. اگر قصد انتقال مبلغ قابل توجهی را دارید ، معاملات آزمایشی را ارسال کنید. پس از موفقیت در معامله آزمایشی می توانید انتقال های دیگری را آغاز کنید. از آنجا که بیشتر صرافی ها سطح KYC متفاوتی را ارائه می دهند ، فقط اطلاعاتی را ارائه می دهیم که شما را در مورد مبلغی که می خواهید معامله کنید تأیید می کند.

نتیجه

در این مقاله قول خود را ادا کردیم که به شما نشان خواهیم داد چگونه اتریوم را در انگلیس با استفاده از محبوب ترین صرافی ها بفروشید. ما همچنین یک راهنما در مورد چگونگی تجارت اتر برای ارز رمزنگاری شده دیگر و نکات حفظ حریم خصوصی و امنیتی ارائه دادیم که باید بخاطر بسپارید. امیدواریم که وقتی زمان آن فرا می رسد سوار یک باره فروش اتر خود شوید و احتمالاً سودآوری خواهد داشت!

Leave a Reply