You are currently viewing روش های تبدیل اتریوم به پول

روش های تبدیل اتریوم به پول

بهترین روش تبدیل اتریوم به پول چیست؟ شبکه اتریوم از نظر بنیادی با شبکه بیت کوین متفاوت است. ای تی اچer (ای تی اچ) قرار نیست فقط به عنوان ارز دیجیتال یا ذخیره ارزش استفاده شود ، مانند بیت کوین. اساساً ، این کار کل اکوسیستم اتریوم را کار می داد. ما تصور می کنیم شما از قبل می دانید که چگونه اتریوم بخرید ، اما اگر اینگونه نباشد ، احتمالاً قبل از اقدام به فروش باید آنجا را شروع کنید!

اتریوم یک پروژه بزرگ فناوری است و پیشرفت زنجیره بلوک اتریوم که از شبکه پشتیبانی می کند می تواند قیمت آن را طی ماه های آینده افزایش دهد. در این زمینه ، چگونه می توانید پولی را که در شبکه اتریوم سرمایه گذاری کرده اید بازیابی کنید؟ این هدف کل راهنمای ما است ، هدف این است که شما را با روش های مختلف فروش اتریوم آشنا کند. با ما همراه باشید تا راه پیشرفت هر یک از گزینه های موجود در برخی از معتبرترین سیستم عامل ها را به شما نشان دهیم.

تبدیل اتریوم به پول

گزینه 1: فروش اتریوم در سیستم عامل مبادله و تبدیل اتریوم به پول

برای تبدیل اتریوم به پول ظ برای فروش و خرید ارزهای رمزپایه ضروری هستند. از آنجا که اتریوم دومین ارز رمزنگاری شده از نظر سرمایه است ، یافتن سیستم عامل های مبادله رمزنگاری که خرید و فروش آن را ارائه می دهند بسیار آسان است. روند فروش کاملاً مشابه فرآیند خرید است:

مرحله 1: یک سیستم عامل انتخاب کنید و ثبت نام کنید. ابتدا باید در یک بستر صرافی ثبت نام کنید که به شما امکان می دهد اتریوم را بفروشید. به هزینه های مختلف برداشت: اگر می خواهید اتر خود را بفروشید ، انتخاب بستر صرافی مناسب برای انجام معامله مهم است. انتخاب شما ممکن است تحت تأثیر سهولت استفاده ، ارزهای پشتیبانی شده یا شهرت باشد ، اما همچنین باید هزینه های دریافت شده را در نظر بگیرید ، زیرا در هر سیستم عامل متفاوت است:

  • کوین بیس: پرداخت سریعتر: انتقال بانکی رایگان: 0.15 یورو.
  • کراکن: 1.95 پوند با حداقل برداشت 100 پوند.
  • جوزا: ماهیانه حداکثر 30 انتقال به صورت رایگان.
  • Bitfinex: 0.1٪ از مبلغ برداشت شده ، با حداقل 60.00 دلار. 1٪ برای انتقال سریع.
  • CEX. IO: 25 + + 0.3 for برای انتقال بانکی ، رایگان برای پرداخت سریع تر.
  • ای تورو: رایگان است ، اما حداقل مقدار آن وجود دارد.

مرحله 2: هویت خود را بررسی کنید

هنگام ثبت نام ، از شما خواسته می شود هویت خود را تأیید کنید و تاریخ تولد ، کشور محل اقامت ، شماره تلفن و شناسه خود را ارائه دهید. امروزه ، این روش های تأیید هویت گسترده و رایج است ، بنابراین اگرچه محدود به نظر می رسند ، اما ایمنی شما و سیستم عامل تبادل را تضمین می کنند.

مرحله 3: حساب بانکی خود را پیوند دهید

جزئیات حساب بانکی خود را ارائه دهید تا سیستم عامل بتواند آنها را برای انجام برداشت شما با پول پوند تأیید کند.

مرحله 4: سفارش فروش دهید و تبدیل اتریوم به پول

برای تبدیل اتریوم به پول پس از ثبت نام و تأیید هویت و اطلاعات بانکی ، می توانید اتر خود را به پوند ، ارزهای فیات دیگر یا حتی سایر ارزهای رمزپایه بفروشید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مقدار دلخواه خود را برای فروش تعیین کنید و ارز مورد نظر برای پرداخت آن را انتخاب کنید. مراقب باشید دوباره بررسی کنید که آیا گزینه انتخابی شما امکان تبدیل اتر به طور مستقیم به پوند را با نرخ ارز مناسب فراهم می کند ، در غیر این صورت ممکن است ضرر کنید!

مرحله 5: معامله را به اتمام برسانید و وجوه خود را برداشت کنید

پس از انجام معامله ، وجوه ، صرف نظر از ارز یا ارز رمزنگاری شده ، در سیستم عامل / حساب صرافی شما ظاهر می شوند. اگر تصمیم گرفته اید ای تی اچ خود را برای یکی از ارزهای سنتی فیات به فروش برسانید ، پس از آن می توانید وجه را به حساب بانکی خود بکشید. این کار معمولاً با انتقال بانکی انجام می شود و بین سه تا چهار روز طول می کشد تا پول پاک شود و در حساب بانکی شما نشان داده شود. بسته به پلتفرمی که استفاده می کنید ، امکان برداشت سریعتر وجوه شما از طریق پرداخت سریعتر نیز وجود دارد. پرداخت در این حالت تقریباً فوری خواهد بود!

نحوه فروش ای تی اچ در کوین بیس

کوین بیس یکی از آسانترین سیستم عامل ها برای استفاده است. شما برای فروش ای تی اچ و انتقال ارزی که با آن مبادله کرده اید به هیچ وجه زمان نمی برد.

با ارائه نام ، نام خانوادگی و آدرس ایمیل درکوین بیسثبت نام کنید. یک رمز عبور انتخاب کنید و حساب کاربری شما ایجاد می شود. اسناد قانونی را بررسی کنید ، سپس کدی را که از طریق ایمیل برای شما ارسال شده وارد کنید تا حساب شما فعال شود. هویت خود را بررسی کنید ، یک بار دیگر این شناسایی بسیار ساده است زیرا چندین گزینه در دسترس شما است ، شما می توانید از طریق وب کم خود مستقیماً از اسناد عکس بگیرید یا عکس اسناد را بارگذاری کنید. فقط چند دقیقه دیگر ، شما در راه فروشای تی اچخود تأیید خواهید شد.

مشخصات بانکی خود را ارائه دهید. با کلیک روی دکمه “خرید / فروش” در بالا سمت راست ، اتر خود را بفروشید و سپس روی برگه “فروش” کلیک کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که نمونه کارهااتریومخود را انتخاب کنید و مشخص کنید که می خواهیداتریومخود را به کدام واحد پول یا رمز ارز دیگر تبدیل کنید. وجوه خود را برداشت کنید: پس از اعتبارسنجی معامله ، می توانید وجه خود را بهپول پوندبه حساب بانکی خود برداشت کنید.

گزینه 2: فروش اتریوم به فردی در سیستم عامل و تبدیل به پول

اگر می خواهید برای خرید اتر خود با یک خریدار واقعی معامله کنید ، این کار از طریق سایت تبادل LocalEt امکان پذیر است در اینجا این سایت کاملا غیرمتمرکز ، بر خلاف سیستم عامل های سنتی مبادله متمرکز ، به شما امکان می دهد تمام جنبه های معامله بین خریدار و فروشنده را مدیریت کنید.

برای تبدیل اتریوم به پول پس از تسویه حساب جزئیات ، اتر شما به سبد خریدار منتقل می شود و پول به طور خودکار به حساب شما واریز می شود ، همه توسط قراردادهای هوشمند مدیریت می شود که سرعت معاملات را خودکار و بهبود می بخشد. اتریوم به عنوان بازاری عمل می کند که در آن کاربران می توانند پیشنهادات فروش ارائه دهند و خریداران می توانند به آنها پاسخ دهند. هنگام فروش در سیستم عامل ، معمولاً هزینه ای معادل 0.25٪ از شما دریافت می شود. این سایت همچنین یک سرویس پیام رسانی ارائه می دهد که به کاربران امکان تبادل و مذاکره می دهد.

به منظور ملاقات افرادی که به طور بالقوه علاقه مند به خرید اتر شما هستند ، می توانید با جوامع یا رویدادهای مختلف اتریوم که توسط پروژه اتریوم برگزار شده است ، مشورت کنید. حتی رویدادهایی نیز برگزار می شود که هدف آنها گردآوری فروشندگان و خریداران است.

نرخ تبدیل اتریوم

با این حال ، اگر این نوع معاملات آنلاین را انتخاب می کنید ، به یاد داشته باشید که مراقب باشید و مطمئن شوید که وجوه خریدار در دسترس است. شما نمی خواهید هیچ شگفتی ناخوشایندی داشته باشید یا وقت زیادی را در مذاکرات طولانی تلف کنید. برای ارائه قیمت فروش خود و جلوگیری از بروز مشکلی ، از قیمت اتریوم استفاده کنید. وب سایت Localاتریوم همچنین به خریداران و فروشندگان اشاره می کند. قبل از انجام معامله اطمینان حاصل کنید که از شهرت خوبی برخوردار هستید و اعتبار خریداران را بررسی کنید.
نحوه فروش اتریوم در بستر Localاتریوم

از نظر عملی ، فروش ای تی اچ پلتفرم اتریوم چگونه کار می کند؟

با ارائه اطلاعات شخصی یا اتصال مستقیم کیف پولاتریومبه سیستم وارد شوید. برای تعیین قیمتی مشابه بازار به بازار فروشاتریومنگاه کنید. پیشنهاد خود را قرار دهید ، مشخص کنید که چه مقدار اتر می فروشید و با چه قیمتی.

4- با خریدار علاقه مند به پیشنهاد خود در تماس باشید.

اعتبار معامله را تأیید کرده و وجوه خود را دریافت کنید. وجوه را به حساب بانکی ، کارت اعتباری ، حسابپی پالخود منتقل کنید یا حتی از طریق حساب وسترن یونیون یا مانی گرام پول نقد بگیرید. مطالعه مقررات را فراموش نکنید HMRC خرید و فروش دارایی های رمزنگاری شده توسط یک فرد را به عنوان فعالیت سرمایه گذاری می داند. بنابراین ، افراد به طور معمول مجبورند مالیات سود سرمایه رابه دست آورید.

اگر تمام سودهای شما در یک سال تحت کمک مالیات بدون مالیات شما باشد ، نیازی به پرداخت مالیات سود سرمایه ندارید و اگرچه دارایی های رمزنگاری دیجیتال هستند و بنابراین نامشهود هستند ، اما آنها همچنان به عنوان “دارایی قابل شارژ” برای مالیات سود سرمایه محسوب می شوند. بنابراین ، اگر درآمدتان بیشتر از این است ، لطفاً قوانین را بخوانید و از فرار مالیاتی خودداری نکنید!

چه چیزهایی را هنگام فروش اتریوم و تبدیل به پول بخاطر بسپارید

به نظر می رسد ساده ترین راه برای فروش ای تی اچ از طریق کوین بیس باشد. در عین حال ، در مورد سیستم عامل های مختلف بازار ، از جمله هزینه معاملات و سهولت استفاده ، اطلاعات بیشتری کسب کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که سیستم عامل انتخابی شما امکان مبادله اتر به پوند را فراهم می کند و سپس امکان برداشت ساده و ارزان از وجوه وجود دارد. همانطور که با گزینه 2 مشاهده کردیم ، امکان فروش حضوری و پرداخت نقدی یا از طریق حساب پی پال نیز وجود دارد.

Leave a Reply