You are currently viewing بهترین و ساده ترین روش تبدیل بیت کوین به یورو چیست

بهترین و ساده ترین روش تبدیل بیت کوین به یورو چیست

تبدیل بیت کوین به یورو. اگر مقداری بیت کوین خریداری کرده اید و حالا می خواهید برای تبدیل آن به یورو اقدام کنید ، به همان اندازه مهم است که بدانید چگونه (و چه وقت) پول نقد را بیرون بکشید و بفروشید. فروش بیت کوین با کارمزد پایین بهترین راه برای دریافت بیشترین سود سرمایه گذاری است ، به همین دلیل ما تحقیق مقایسه 50+ مبادلات رمزنگاری را برای کمک به شما در یافتن بهترین تطبیق انجام داده ایم.
سلب مسئولیت: این اطلاعات مشاوره مالی یا تأیید ارز رمزنگاری شده یا ارائه دهنده ، خدمات یا پیشنهاد خاصی نیست. ارزهای رمزپایه بسیار ناپایدار و پر خطر هستند. قبل از خرید خود تحقیق کنید و به دنبال مشاوره مالی باشید. اگر خدمات آنها در ایالت شما موجود است ، لطفاً با ارائه دهندگان مشورت کنید.

فروش بیت کوین و تبدیل به یورو

تا زمانی که به کلیدهای خصوصی خود دسترسی داشته باشید ، می توانید بیت کوین خود را در هر صرافی که بخواهید بفروشید. مبادلات را با استفاده از روش های سپرده گذاری ، پشتیبانی از ارز فیات و ارزهای رمزپایه پذیرفته شده مقایسه کنید تا بهترین نتیجه را برای نیازهای خود پیدا کنید.

راهنمای گام به گام فروش بیت کوین و تبدیل بیت کوین به یورو

هنگام فروش منابع بیت کوین دو گزینه اصلی در دسترس است: فروش بیت کوین برای ارز فیات ، مانند یورو (EUR) ، فروش بیت کوین برای ارز رمزنگاری شده دیگر مانند Ethereum ، XRP یا هر تعداد دیگر از altcoins

برای بسیاری از افراد ، هدف اصلی از فروش بیت کوین ، پرداخت نقدی با یورو است ، بنابراین می توانید دستورالعمل های مربوط به نحوه انجام این کار را در زیر پیدا کنید. با این حال ، اگر می خواهید بیت کوین خود را با رمزنگاری دیگری معامله کنید ، ما راهنمای گام به گام نحوه انجام آن را نیز آورده ایم.

فروش بیت کوین و تبدیل به یورو

اگر می خواهید بیت کوین را با ارز فیات بفروشید ، در اینجا مثالی از نحوه انجام این کار آورده شده است: در صرافی ثبت نام کنید که جفت معاملات بیت کوین / EUR را لیست کند برای رعایت مقررات دولتی ، در اکثر مبادلات همچنین باید نام کامل ، آدرس و شناسنامه خود را ارائه دهید. بیت کوین را به حساب خود واریز کنید قبل از اینکه بیت کوین خود را بفروشید ، باید آن را به کیف پول صرافی انتخابی خود منتقل کنید. آدرس سپرده بیت کوین را پیدا کنید و سپس بیت کوین را از کیف پول خارجی خود به آن آدرس منتقل کنید.

فروش بیت کوین

پس از انجام انتقال ، می توانید جفت ارزی را که می خواهید در بورسی که استفاده می کنید معامله کنید. در این حالت بیت کوین / EUR ، و تمام جزئیات معامله خود را وارد کنید.

فروش بیت کوین برای ارز رمزنگاری شده

اگر می خواهید بیت کوین خود را با ارز رمزنگاری شده دیگری مبادله کنید ، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است: در صرافی که بیت کوین را لیست می کند ثبت نام کنید بیت کوین را می توان با صدها آلت کوین در طیف وسیعی از سیستم عامل ها مبادله کرد ، بنابراین مبادلات رمزنگاری زیادی برای انتخاب خواهید داشت.

واریز بیت کوین به حساب خود

ابتدا باید آدرس سپرده بیت کوین را پیدا کنید ، بنابراین به کیف پول خود بروید و از آدرسی که قبلاً کپی کرده اید به عنوان مقصد برای انتقال بیت کوین خود استفاده کنید.

فروش بیت کوین و تبدیل به یورو

راه خود را به بخش معاملات سیستم عامل انتخابی خود برسانید و سپس جزئیات کامل فروش خود را وارد کنید. سپس می توانید مقدار بیت کوین موردنظر خود را تایپ کنید ، جزئیات معامله را مرور کرده و روی “فروش بیت کوین” کلیک کنید. ارز رمزنگاری شده جدید خود را به یک کیف پول مطمئن منتقل کنید یافتن کیف پول رمزنگاری را در نظر بگیرید که ارز دیجیتال جدید شما را پشتیبانی کند و به شما امکان کنترل کلید خصوصی خود را بدهد.

نحوه فروش مقدار زیادی بیت کوین

اگر می خواهید مقدار زیادی بیت کوین مانند 50،000 یورو یا بیشتر بفروشید ، انجام معامله از طریق صرافی رمزنگاری معمولی ممکن است بهترین راه برای انجام آن نباشد. نه تنها ممکن است نقدینگی کافی در یک صرافی سنتی وجود نداشته باشد ، و در نتیجه سرعت پردازش آن کندتر می شود ، بلکه باید با “لغزش” هم مبارزه کنید – این زمانی است که بازار قبل از اتمام تجارت شما علیه شما حرکت می کند.

محدودیت های معاملاتی در این صرافی ها نیز ممکن است برای نیازهای شما بسیار کم باشد ، بنابراین هر کسی که می خواهد مقدار زیادی بیت کوین بفروشد باید تجارت خارج از بورس (OTC) را در نظر بگیرد. معاملات فرابورس معامله ای است که به دور از مبادله متعارف و منظم انجام می شود و روش ساده و مقرون به صرفه تری را برای خرید و فروش مقادیر زیاد بیت کوین ارائه می دهد.

چگونه بهترین روش فروش بیت کوین را انتخاب کنیم

هیچ راهی به عنوان بهترین روش فروش بیت کوین برای همه وجود ندارد ، زیرا آنچه برای یک شخص خوب کار می کند لزوما برای فرد بعدی مناسب نیست. درعوض ، همه چیز درمورد بررسی این است که کدام گزینه گزینه مناسبی برای شماست. می توانید این کار را با پرسیدن چند سوال مهم از خود انجام دهید: آیا می خواهید بیت کوین را به یورو یا ارز رمزنگاری شده دیگری بفروشید؟ چقدر می خواهید بیت کوین خود را بفروشید؟ آیا مایل هستید قیمتی کاملاً کمتر از نرخ بازار را بپذیرید یا می خواهید با بهترین قیمت ممکن مذاکره کنید؟ اگر به یورو می فروشید ، چگونه می خواهید پرداخت کنید؟

همچنین بخوانید: تبدیل اتریوم به یورو چگونه انجام می شود

مواردی که باید در هنگام تبدیل بیت کوین به یورو در نظر بگیرید

قیمت – نرخ ارز دریافتی شما در مقایسه با نرخ های ارائه شده توسط سیستم عامل های دیگر چگونه است؟ هزینه ها – هرگونه هزینه تجارت را که اعمال می شود و اینکه آیا هزینه ای برای برداشت وجه به حساب بانکی یا کیف پول رمزپایه شما وجود دارد ، مقایسه کنید. محدودیت های معاملاتی و برداشت – آیا محدودیتی در میزان بیت کوین که می توانید بفروشید یا مقدار EUR شما می توانید از حساب خود برداشت کنید؟ ویژگی های امنیتی – آیا اقدامات امنیتی برای کمک به محافظت از وجوه و داده های خصوصی شما ، به عنوان مثال احراز هویت 2 عاملی یا سیستم شهرت برای خریداران و فروشندگان ، انجام شده است؟

پشتیبانی مشتری – اگر مشکلی در معامله شما رخ دهد ، چگونه می توانید با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید؟ در چه ساعاتی پشتیبانی در دسترس است؟ اعتبار و بررسی – به دنبال بررسیهای آنلاین باشید و پستهای انجمن رمزنگاری را از سایر کاربران بررسی کنید تا بفهمید آیا آنها پیشنهاد دهنده بورس ، سیستم عامل معاملاتی یا ارائه دهنده خودپرداز بیت کوین هستند.

چندین ویژگی مهم دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود ، از جمله مواردی که صرافی تنظیم می شود و روش های پرداخت توسط سایت های معاملات همتا به همتا پذیرفته می شوند ، بنابراین برای راهنمایی بیشتر در مورد نحوه انتخاب بستر صحیح ، به راهنمای مبادله ارز رمزنگاری مراجعه کنید.

پس از فروش وجوه خود را پس بگیرید

حتی پس از فروش بیت کوین خود ، معامله شما به طور کامل انجام نشده است. مرحله آخر این است که درآمد حاصل از فروش خود را به حساب بانکی یا کیف پول ارز رمزنگاری شده خود منتقل کنید.

برداشت یورو

اگر بیت کوین را از طریق بستری فروخته اید که اجازه برداشت EUR را دارد ، بررسی کنید که از روش های برداشت پشتیبانی می شود. گزینه ها عبارتند از: حواله بانکی ، کارت اعتباری / بدهی ، پی پال ، پول نقد ، هنگام انتاب روش انصراف ، اطمینان حاصل کنید که: هزینه ها بسیاری از سیستم عامل ها (اما نه همه آن ها) هزینه برداشت را تحمیل می کنند و هزینه دریافتی معمولاً بسته به روش برداشت انتخاب شده متفاوت است. محدودیت ها آیا محدودیت حداکثر یا حداکثر در میزان انتقال شما وجود دارد؟ چه تفاوتی بین روشهای ترک وجود دارد؟ آیا با ارائه تأییدیه یا شناسه اضافی می توانید این محدودیت ها را افزایش دهید؟

زمان پردازش چه مدت طول می کشد تا دلار به کیف پول یا حساب بانکی شما برسد؟ به عنوان مثال ، در حالی که برداشت وجه نقد فوری است ، ورود وجه بانکی ممکن است چندین روز طول بکشد. هر محدودیت دیگری به عنوان مثال ، برخی از مبادلات از شما می خواهند وجه را با استفاده از همان روش پرداختی که سپرده خود را پرداخت کرده اید ، برداشت کنید.

برداشت ارز رمزنگاری شده

ذخیره ارز رمزنگاری شده در بلند مدت توصیه نمی شود. صرافی ها کلیدهای خصوصی این کیف پول ها را کنترل می کنند و همچنین از اهداف محبوب هکرها هستند ، بنابراین مطمئن ترین گزینه انتقال رمزنگاری به کیف پول ایمنی است که به شما امکان می دهد مالکیت کلیدهای خصوصی خود را حفظ کنید. بهتر است پیش از فروش بیت کوین خود ، این کیف پول را تنظیم کنید و مطمئن شوید که قبل از واریز وجه ، آدرس کیف پول خود را دوباره بررسی کنید.

یک بار دیگر ، بررسی کنید که آیا محدودیتی در میزان رمزنگاری شما برای برداشت هر معامله یا در هر دوره 24 ساعته وجود دارد. همچنین باید هر هزینه برداشت را در کل هزینه معامله لحاظ کنید.

چه موقع زمان مناسب برای فروش بیت کوین و تبدیل به یورو است؟

متأسفانه ، پاسخ ساده ای برای این سوال وجود ندارد. زمان بندی برای به حداکثر رساندن موفقیت هر تجارت بسیار مهم است – هر کسی که در دسامبر 2017 بیت کوین را در اوج 20،000 پوندی آمریکا یا نزدیک آن بفروشد ، می تواند این واقعیت را تأیید کند – اما کار در زمان مناسب برای فروش می تواند یک کار دشوار باشد. از تحولات نظارتی رمزنگاری و عوامل اقتصادی گسترده تر گرفته تا سطح اعتیاد به مواد مخدر بیت کوین و حتی اشتهای خود برای ریسک ، فاکتورهای زیادی وجود دارد که می تواند بر روی نیاز یا عدم فروش بیت کوین تأثیر بگذارد.

بهترین صرافی برای خرید بیت کوین با یورو

بیت کوین نوعی ارز مجازی است که می توانید از آن برای خریدهای دیجیتالی استفاده کنید یا می توانید مانند سهام یا اوراق قرضه معامله کنید. برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، باید از صرافی بیت کوین استفاده کنید. صرافی بیت کوین به شما این امکان را می دهد که در ازای سایر دارایی ها، از جمله ارز سنتی یا سایر ارزهای دیجیتال، بیت کوین بخرید. بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال امن، مقرون‌به‌صرفه، راه‌اندازی سریع، استفاده آسان و پذیرش منابع مالی مختلف هستند. در اینجا بهترین مکان ها برای خرید بیت کوین را انتخاب می کنیم.

eToro: بهترین سایت سرمایه گذاری بیت کوین برای مبتدیان

بهترین مکان برای خرید بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال eToro است که از سال 2007 پیشرو در صنعت جهانی بوده و بیش از 20 میلیون کاربر، 20 میلیون تراکنش رمزنگاری و 140 کشور را پشتیبانی می کند. یکی از بهترین ویژگی های eToro CopyTrader است. این فناوری به هر کسی اجازه می دهد تا به طور خودکار شروع به کپی کردن سایر معامله گران کند. چه یک معامله گر مبتدی باشید و چه زمانی برای تماشای بازارها ندارید، CopyTrader به شما اجازه می دهد تا حرکات سایر معامله گران موفق را در سبد سهام خود تکرار کنید.

ارزهای دیجیتال زیر در پلتفرم معاملاتی eToro ارائه می‌شوند: بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، دش، استلار لومن، NEO، EOS، کاردانو، اتریوم کلاسیک، بیت‌کوین کش، آیوتا، زی کش، ترون، تزوس، چین‌لینک، و Uniswap. به لطف اپلیکیشن eToro، می‌توانید ارزهای دیجیتال را از هر کجا و در هر زمان معامله کنید. برنامه تلفن همراه دارای یک رابط کاربری ساده و تمیز است که آن را برای هر معامله گر، صرف نظر از تجربه، مناسب می کند.

برای تبدیل بیت کوین به یورو ، واریز به eToro در حال حاضر از طریق کارت اعتباری، کارت نقدی و انتقال سیمی قابل انجام است. برخلاف سایر صرافی‌های رمزنگاری، eToro هیچ هزینه‌ای برای واریز یا برداشت دریافت نمی‌کند. هنگام افتتاح حساب حداقل 50 دلار سپرده وجود دارد. این یکی از بهترین مکان ها برای مبتدیان برای خرید بیت کوین است، به دلیل رابط کاربری ساده و توانایی کپی کردن آسان سایر معامله گران برتر.

BlockFi: بهترین بستر برای کسب سود در سپرده های رمزنگاری شده

اگر سرمایه گذار بلندمدتی هستید که به دنبال کسب سود در دارایی های رمزنگاری خود هستید، BlockFi بهترین مکان برای خرید بیت کوین است. این صرافی به کاربران اجازه می دهد از بیت کوین به عنوان وثیقه استفاده کنند تا بتوانند سرمایه گذاری و خرید خود را تضمین کنند. مشتریان BlockFi همچنین در هنگام معامله ارزهای دیجیتال نیازی به نگرانی در مورد کارمزد تراکنش ندارند.

BlockFi که در سال 2017 در شهر جرسی، نیوجرسی افتتاح شد، به عنوان استاندارد طلای صنعت عمل می کند. شما می توانید از کارت اعتباری یا نقدی خود برای تامین مالی کیف پول بیت کوین خود در کمتر از 24 ساعت استفاده کنید. یکی از بهترین بخش های BlockFi، پاداش های شرط بندی آن است. برخی از ارزهای دیجیتال، مانند تزوس و اتریوم، دارای جوایزی هستند که به شما امکان می دهد با گذاشتن رمز ارز خود در صرافی، درآمد کسب کنید. سپس این پلتفرم از رمزنگاری شما برای استخراج ارزهای دیجیتال دیگر، ایجاد کارت‌های هدیه و تکمیل وام‌ها استفاده می‌کند و تا 8.6% APY را به شما پرداخت می‌کند.

برای تبدیل بیت کوین به یورو ، بیایید BlockFi را با حساب پس انداز استاندارد با بهره بالا مقایسه کنیم. حتی رهبران این صنعت به ندرت بیش از 1% سود را به مشتریانی که پول خود را “سهام” می کنند ارائه می دهند. در حالی که APY قابل توجه BlockFi نباید تنها دلیل شما برای خرید بیت کوین باشد، این یک دلیل بسیار قانع کننده است. در اوایل سال 2021، صرافی ارز دیجیتال کارت اعتباری بیت کوین Rewards Visa را منتشر کرد. این کارت مانند یک کارت اعتباری بازگشت نقدی عمل می کند، با این تفاوت که شما به جای پول نقد، ارز دیجیتال کسب می کنید. این پلتفرم یک پاداش 1.5 درصدی برای همه خریدها و 250 دلار پاداش بیت کوین برای هزینه بیش از 3000 دلار در سه ماه اول ارائه می دهد.

کیف پول cold

BlockFi به لطف سیستم ذخیره سازی cold، در بین امن ترین پلتفرم ها برای سرمایه گذاران بیت کوین قرار می گیرد. اگرچه به اندازه گذاشتن پول شما در یک بانک یا اتحادیه اعتباری امن نیست، اما متولی آن، جمینی، یک شرکت اعتماد نیویورک است. این بدان معناست که وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک بر انطباق امنیتی SOC 2 نوع 1 نظارت می کند و از کیف پول بیت کوین شما محافظت می کند.

Currency.com: بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را با اهرم بخرید

افرادی هستند که دوست دارند HODL را حفظ کنند (عمر خود را حفظ کنید)، و سپس معامله گران بیت کوین وجود دارند. Currency.com به دومی پاسخ می دهد. پلت فرم شیک و مدرن آن راهی کم هزینه را برای معامله گران فراهم می کند تا بتوانند رمزنگاری را در زمان واقعی خرید و فروش کنند.

Currency.com به مردم اجازه می دهد تا بیش از 2000 دارایی توکن شده را با بیش از 8000 دارایی دیگر معامله کنند. این شامل گاز، سهام، نفت، طلا و البته بیت کوین می شود. همچنین ده ها هزار کاربر فعال در سراسر جهان دارد. معامله گران می توانند از یک پلت فرم در سطح جهانی که به سرمایه گذاری آگاه و ماهر پاداش می دهد، استفاده کنند. Currency.com هنگام تأمین مالی حساب‌ها، کارت‌های اعتباری و نقدی را می‌پذیرد تا بتوانید در کمتر از یک روز شروع به کار کنید. صرافی کمیسیون رقابتی دارد و هزینه های پنهانی دریافت نمی کند.

کاربران می توانند 75 نشانگر فنی را که اطلاعات دقیقی را برای زمان خرید بیت کوین ارائه می دهند، مشورت کنند. سهولت استفاده، Currency.com را به یک پلتفرم ایده آل برای هر کسی که دارای مهارت های تحلیل تکنیکال است تبدیل می کند. همچنین می‌توانید هشدارهای قیمت و تراکنش‌های بیت‌کوین را در چند ثانیه تنظیم کنید تا بیت‌کوین‌ها را با قیمت مناسب خریداری کنید.

برای به حداکثر رساندن اهرم معاملاتی خود آماده نیستید؟ مشکلی نیست

currency.com حساب‌های آزمایشی کاملی را ارائه می‌دهد تا بتوانید قبل از استفاده از پول واقعی در صرافی‌های بیت‌کوین تمرین کنید. هنگامی که تصمیم به استفاده از پول واقعی می‌گیرید، از شبکه ایمنی محافظت از تراز منفی و ضرر تضمین شده برخوردار هستید که از کیف پول و درآمد شما محافظت می‌کند. Currency.com به عنوان یکی از امن ترین مکان ها برای خرید بیت کوین رتبه بندی می شود. این شرکت که دفاتری در بلاروس و جبل الطارق دارد، مقررات جامع فدرال را دریافت کرده و با قوانین AML و KYC مطابقت دارد. این اقدامات باعث می شود تا معامله گران در طول معاملات آرامش خاطر داشته باشند.

Leave a Reply