You are currently viewing بهترین صرافی برای خرید و فروش بیت کوین 2021

بهترین صرافی برای خرید و فروش بیت کوین 2021

بهترین صرافی های بیت کوین برای خرید و فروش 2021 کدام است؟ در این مقاله نه گزینه از بهترین مکان های صرافی و تبادل بیت کوین را برای خرید و فروش ساده تر با دیگر افراد معرفی می کنیم

رشد سریع ارز رمزنگاری شده مدتی است که خشمگین است و سرمایه گذاران می خواهند سود امیدوار کننده ارز دیجیتال را بدست آورند. با این حال ، در مورد اعتبار برخی از سیستم عامل های تجارت رمزنگاری ، خصوصاً با توجه به آسان بودن هک کردن برخی از سیستم ها ، تردید وجود دارد.هیچ کس نمی خواهد بیت کوین او توسط هکرها به سرقت برود. این که آیا شما در حال حاضر یک سرمایه گذار رمزنگاری هستید یا تازه وارد آن هستید و اطلاعات بیشتری در مورد تجارت رمزنگاری می خواهید ، این مقاله 10 بهترین صرافی رمزنگاری موجود در بازار را بررسی می کند.

10 بهترین صرافی خرید و فروش بیت کوین در سال 2021: نگاه اول

بهترین صرافی به طور کلی -بایننس (بایننس.us برای کاربران ایالات متحده آمریکا)
خرید بیت کوین برای مبتدیان-کوین بیس
برترین بیت کوین -Kraken
رمزنگاری با فارکس -ای تورو ملاقات می کند
پاداش ثبت نام عالی – Crypto.com
خدمات کارگزاری برای سکه های معروف -کوین ماما
بهترین برای حفظ حریم خصوصی -Bisq
صرافی ارز رمزنگاری کم هزینه -روبینی
بهترین گزینه های تجاری – ایستگاه تجارت
بهترین برای معامله گران رمزنگاری ایالات متحده -جوزا

به طور کلی بهترین ارز صرافی ای بایننس

مزایا بیش از 50 ارز رمزنگاری شده معتبر هزینه های کم رابط کاربری وب سایت با کاربرد آسان امنیت خوب ، معایب در 7 ایالت ایالات متحده موجود نیست برای مبتدیان ایده آل نیست خدمات مشتری ضعیف است ، بایننس مستقر در مالت در سال 2017 در چین راه اندازی شد ، از محبوب ترین مبادلات تجاری رمزنگاری در سراسر جهان است. در سال 2019 ، بایننس USw در سانفرانسیسکو برای ساکنان ایالات متحده راه اندازی شد.

بایننس به شما امکان می دهد ارز رمزنگاری شده را بخرید ، بفروشید و معامله کنید ، و 0.1٪ از معاملات را دریافت می کنید. شما این گزینه را دارید که سکه های خود را برای مدتی سهام گذاری کنید و نرخ بهره ای بین 0.5-10٪ را بدست آورید. شما می توانید رمزنگاری را با استفاده از سپرده های بانکی ، نقل و انتقالات بانکی و کارت های اعتباری / بدهی خریداری کنید ، بنابراین روش های پرداخت زیادی برای انتخاب وجود دارد. با این وجود ، از خرید کارتهای بدهی هزینه سنگین 4.5٪ دریافت می شود.

برای اقدامات امنیتی ، بایننس یک صندوق دارایی به عنوان بیمه در صورت سرقت وجوه کاربر و یک سیستم احراز هویت 2 عاملی (2FA) دارد ، اگرچه بررسی ها اشکالات سیستم احراز هویت را گزارش کرده اند. با این وجود ، بیش از 50 سکه در بایننس موجود است ، بنابراین اگر می خواهید بیت کوین ، Ethereum و بسیاری از سکه های دیگر را معامله کنید ، تعداد زیادی گزینه در اختیار شما قرار می گیرد.

کوین بیس – بهترین صرافی برای خرید و فروش بیت کوین برای مبتدیان

مزایا تمام سکه های خود را در یک مکان مشاهده کنید رابط کاربری ساده برای مبتدیان بیمه شده به راحتی بیت کوین بخرید انواع مناسب آلت کوین ها معایب گران در مقایسه با سایر مبادلات رمزنگاری چند گینه پرداخت کیف پول حضانت ، کوین بیس که در سال 2012 در سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا راه اندازی شد ، بیش از 30 میلیون کاربر در سراسر جهان به خود اختصاص داده است ، کاربران در 103 کشور جهان از این تعداد استفاده می کنند.

این صرافی رمزنگاری بیت کوین بیشتر به سرمایه گذاران کم تجربه ای که به دنبال تجارت ارز رمزنگاری شده هستند ، می پردازد ، بنابراین اگر شما یک مبتدی باشید که به دنبال یادگیری طناب ها است بدون اینکه تحت تأثیر نمودارها و داده های سراسر صفحه قرار بگیرید ، این مناسب است. کوین بیس اجازه می دهد تا سپرده های بانکی ، نقل و انتقالات بانکی ، PayPal و پرداخت های کارت اعتباری / بدهی. با این حال ، مبادلات کارمزد نسبتاً گرانی از 0.99 تا 2.99 دلار برای خریدهای زیر 200 دلار و هزینه 0.5٪ اضافی بسته به مقدار معامله دارد.

در زمینه های امنیتی ، کوین بیس دارای بیمه FDIC است که در صورت متوقف شدن شرکت امکان جبران خسارت به کاربران را می دهد و از سردخانه برای کنار گذاشتن 98٪ از وجوه کاربر استفاده می شود ، بنابراین از نظر تئوری فقط 2٪ از پول شما می تواند سرقت شود هر زمان.

Kraken – بهترین پشتیبانی مشتری از هر صرافی رمزنگاری

مزایا ویژگی های امنیتی خوب رابط کاربری شیک سایت معتبر 7 ارز فیات بیش از 50 ارز رمزنگاری شده معایب برای مبتدیان نیست تأیید صحت حساب پشتیبانی ضعیف مشتری ، کراکن که در ایالات متحده مستقر است ، در سال 2011 راه اندازی شد و در سال 2013 مجدداً راه اندازی شد. در حال حاضر این صرافی 50+ رمز ارز ارائه می دهد ، بنابراین گزینه های زیادی برای تجارت با آنها در اختیار دارید.

Kraken سه  بسته حساب ارائه می دهد: شروع ، متوسط ​​و حرفه ای. حساب استارتر امکان واریز ، صرافی و برداشت ارز رمزپایه را فراهم می کند. عالی است اگر تازه به رمزنگاری عادت کرده اید! هزینه های معاملاتی به طور متوسط ​​وجود دارد: بسته به میزان تجارت بین 0.9 -1 -1.5. این امر آن را به یکی از ارزانترین مبادلات رمزنگاری تبدیل می کند که از شهرت خوبی برخوردار است. از طرف منفی ، اگرچه پشتیبانی مشتری از دسترسی 24 ساعته 7 روزه به کاربران اطمینان می دهد ، اما برخی از نظرات بد درباره این سرویس وجود دارد.

برای تأیید حساب شما ملزم به ارائه شناسه برای هر ودیعه هستید که برای امنیت بسیار مناسب است و در زمان نوشتن مقاله 7 ارز فیات پذیرفته شده است (USD ، EUR ، CAD ، GBP ، CHF ، JPY و AUD).

ای تورو – بهترین بستر معاملاتی Crypto & FOREX

مزایا بدون کارمزد ارز رمزنگاری شده آسان برای رابط کاربر ثبت نام برای سرمایه گذاران رمزنگاری آمریکایی آسان است چندین سکه معامله می شود (BTC ، ETH و غیره) ، معایب هزینه های بالای تجارت خدمات مشتری ضعیف است یک ارز مبتنی بر حساب ، ای تورو در سال 2007 در تل آویو ، اسرائیل ، به عنوان یک جامعه اجتماعی تأسیس شد

بورس تجارت اکنون دفتر مرکزی آن در لندن است و 17 میلیون کاربر در سراسر جهان در 100 کشور جهان پخش شده اند. در سال 2018 ، در ایالات متحده با یک سیستم عامل فقط ارز رمزنگاری شده راه اندازی شد. این صرافی 6 سکه رمزنگاری (بیت کوین ، بیت کوین کش ، اتریوم ، XRP ، Litecoin و XLM) برای سرمایه گذاران ارائه می دهد. گرچه زیاد نیست ، این بزرگترین سکه های رمزنگاری هستند که بیشتر مردم به دنبال تجارت هستند ، بنابراین منطقی است. با اتهامات رمزنگاری به ارزش 1000 دلار ، ای تورو 50 دلار پاداش می دهد. با این حال ، ای تورو بسته به میزان تجارت ، مبلغ 0.75٪ -2.90٪ هزینه تجاری بالا را اخذ می کند.

Crypto.com – بهترین پاداش ثبت نام صرافی بیت کوین

مزایا امنیت خوب هزینه های کم مجموعه بزرگ سکه های رمزنگاری شده حداکثر 50 دلار پاداش ثبت نام تبلیغات منظم معایب سیستم برنامه پیچیده خدمات مشتری ضعیف است حریم خصوصی ضعیف منبع مالی مشخص نیست Crypto.com در سال 2016 تاسیس شده و در هنگ کنگ مستقر است ، یک پلت فرم محبوب ارز رمزنگاری شده است که به کاربران خود امکان تجارت ، خرید ، فروش و هزینه را می دهد. سرویس صرافی به دلیل کارایی بسیار کم بین 0.04٪ -0.20٪ محبوب ترین است.

Crypto.com به شما امکان می دهد کیف پول DeFi غیر حضوری داشته باشید که برنامه جداگانه ای برای خود داشته باشد. با استفاده از آن ، می توانید برای سهولت انتقال وجوه ، آن حساب را به حساب اصلی خود پیوند دهید. سرویس صرافی خرید و فروش بیت کوین همچنین برنامه ای به نام Crypto Earn را ارائه می دهد که در آن کاربران می توانند سکه های خود را برای یک دوره تجدید پذیر 1 یا 3 ماهه سهام گذاری کنند و سود حداکثر 12٪ را بدست آورند.

به طور معمول ، هرچه مدت زمان بیشتری سهام خود را انجام دهید ، می توانید سود بیشتری کسب کنید. در صورت سوال ، Crypto.com خدمات 24/7 مشتری را با گزینه های چت زنده ، ایمیل و پشتیبانی تلفنی درون برنامه ای به خود اختصاص می دهد. با این حال ، کندی خدمات به مشتری منبع بزرگترین انتقادات آنها بوده است ، به طوری که برخی از کاربران گزارش می دهند که تماس ها بدون پاسخ یا تأخیر در برقراری تماس وجود دارد.

 کوین ماما – بهترین خدمات کارگزاری بیت کوین و صرافی خرید و فروش

مزایا مراقبت خوب از مشتری پیمایش آسان رابط وب سایت قیمت گذاری زنده بیت کوین مستقیماً فروخته شد به بسیاری از زبانها ارائه می شود معایب برنامه موبایلی وجود ندارد هزینه های بالا بدون معاملات رمزنگاری-رمزنگاری نمی توان بیت کوین را بدون حساب بانکی اتحادیه اروپا بفروشید ، کوین ماما در سال 2013 در تل آویو راه اندازی شد ، یک کارگزاری ارز رمزنگاری شده با 2 میلیون کاربر در سراسر جهان در 188 کشور است.

برخلاف صرافی ها ، کارگزاران رمزنگاری خود را به سرمایه گذاران می فروشند. کوین ماما 10 ارز رمزنگاری شده (از جمله بیت کوین) را ارائه می دهد که می توانند با نرخ های بسیار خوبی به شما بفروشند. علاوه بر این ، می توانید با استفاده از کارت نقدی / اعتباری ، حواله بانکی ، حواله و پرداخت اپل پرداخت کنید. با این حال ، از همه سپرده ها و خریدها به ترتیب 5٪ و 5.5٪ کارمزد دریافت می شود.

با این حال ، وقتی صحبت از امنیت می شود ، یک کلید خصوصی کیف پول الکترونیکی برای محافظت از خود در برابر هکرها دریافت می کنید. این امر باعث می شود پول شما در مقابل حملات آسیب پذیر نباشد ، بنابراین می توانید با آرامش بخوابید که ارز دیجیتال شما محافظت شده است.

Bisq – بهترین صرافی رمزنگاری غیر متمرکز بیت کوین

مزایا صرافی غیرمتمرکز امنیت خوب انواع گزینه های پرداخت هزینه های کم محدودیت جغرافیایی ندارد معایب نقدینگی کم باز برای کلاهبرداری ، Bisq در سال 2014 راه اندازی شد و یک صرافی غیرمتمرکز است – سرورها در سراسر جهان توزیع می شوند و مخالف داشتن یک ساختمان مرکزی هستند. به عبارت دیگر ، اساساً غیرممکن است کسی پول شما را بدزدد. ، Bisq بیش از 120 ارز رمزنگاری شده و بسیاری از نامهای تجاری نیز ارائه می دهد.

برخلاف سایر مبادلات ، Bisq به اطلاعات کاربر شخصی احتیاج ندارد ، زیرا احتیاجی به تأیید ندارد. بستگی به انگیزه های شما هم خوب است و هم بد. برای کار ، یک معامله گر رمزنگاری به معامله گر دیگری سفارش می دهد یا معامله گر از شخص دیگری سفارش می گیرد. اگرچه گزینه های پرداخت زیادی در دسترس است ، معامله گران باید توافق كنند كه نحوه پرداخت برای پذیرش وجوه چگونه باشد.

معامله گرانی که سفارش می دهند ، 0.1٪ کارمزد و معامله گرانی که پیشنهاد را می گیرند ، 0.3٪ کارمزد پرداخت می کنند و حداقل آن را در حدود 0.00005 بیت کوین قرار می دهند.

Robinhood – بهترین بستر تجارت ارزان قیمت

Robinhood در سال 2013 راه اندازی شد و در ایالات متحده مستقر شد ، به عنوان یک شرکت کارگزار برای معامله گران سهام راه اندازی شد. با این حال ، در سال 2018 شروع به ارائه خدمات رمزنگاری کرد و سرمایه گذاران عمدتا جوان و بی تجربه را به دنبال تلاش برای تجارت رمزنگاری دعوت کردند.

صرافی رمزنگاری که در حال حاضر 7 ارز رمزپایه اصلی را ارائه می دهد ، بیشترین شهرت خود را به دلیل درخواست های خود دریافت می کند رابط کاربر پسند کاربر پسند و بدون پرداخت هزینه ای در معاملات رمزنگاری. Robinhood همچنین دارای اقدامات امنیتی مناسبی است ، با احراز هویت دو عاملی Google برای جلوگیری از هکرها و یک سیستم مدیریت دستگاه که به شما امکان می دهد دسترسی به سایر دستگاه هایی را که مجاز نیستید ، از بین ببرید.

بیشتر بخوانید: بهترین صرافی های خرید و فروش اتریوم

از طرف منفی ، اگرچه بیشتر خدمات رایگان است ، اما برخی از کاربران اتهامات پنهانی را با این ادعا که هزینه های دریافت شده توسط شرکت های واسطه به کاربران تفویض می شود ، عنوان کرده اند. و اگرچه در بین مبتدیان رمزنگاری بسیار بزرگ است ، Robinhood وجوه رمزنگاری قابل برداشت را ارائه نمی دهد ، بنابراین شما مجبور به انتقال وجوه به سایر حساب های خارجی هستید. ایده آل نیست

ایستگاه تجارت – متنوع ترین گزینه های معاملاتی

با استقرار در فلوریدا و تأسیس آن در سال 1982 ، به دلیل طول عمر و اعتبار ، محبوبیت زیادی کسب کرده است. در بین سرمایه گذاران رمزنگاری پیشرفته و متوسط ​​محبوب ترین است.

اگرچه بیشتر برای تجارت سهام شناخته شده است ، Trade Station به کاربران امکان خرید ، فروش ، سرمایه گذاری ، تجارت و کسب درآمد را می دهد و تنها 4 گزینه ارز رمزنگاری شده را ارائه می دهد: بیت کوین ، بیت کوین کش ، Litecoin و دلار آمریکا. بنابراین بله ، کمی در جلوی سکه محدود شده است. هنوز هم ، این کارگزاری نرخ سود 6٪ را ارائه می دهد که به صورت روزانه و ماهانه به شما تعلق می گیرد و به شما این امکان را می دهد که با ایجاد سود مناسب ، دارایی خود را به میزان دلخواه خود واریز و معامله کنید.

این برنامه تلفن همراه دارای یک رابط کاربری آسان برای پیمایش است که می توانید آن را مطابق با تنظیمات خود تنظیم کنید و از 24/7 مراقبت از مشتری برخوردار هستند ، اگرچه بسیاری از بررسی ها ادعا می کنند که شلختگی مشتری نیست.

Gemini – بهترین صرافی رمزنگاری برای معامله گران ایالات متحده بیت کوین

Gemini در سال 2014 در نیویورک راه اندازی شد ، یک ارز رمزنگاری شده با 20 ارز رمزپایه و بیش از 25 ارز فیات است. این صرافی ارز رمز ارز 10 دلار در ازای بیت کوین های فروخته شده یا خریداری شده به ارزش 100 دلار ارائه می دهد و همچنین تبلیغات Gemini Earn را برای کاربران انجام می دهد تا با ذخیره بیت کوین تا 3.5٪ سود با بیت کوین کسب کنند.

با این حال ، حساب های جوزا 5000 دلار سقف روزانه و 30،000 دلار سقف ماهانه سپرده دارند ، بنابراین برای غلتک های بالا ایده آل نیست. همچنین می توانید حداکثر 100000 دلار روزانه برداشت کنید. برای امنیت ، دارایی ها در سردخانه ذخیره می شوند و وجوه کاربر توسط FDIC بیمه می شوند.

با این حال ، هزینه معاملات 0.50٪ و معاملات بین 0.99٪ -1.49٪ کارمزد دریافت می شود. این در مقایسه با بهترین مبادلات رمزنگاری بسیار خوب است ، اما نرخ های بهتری وجود دارد. چگونه می توان تبادل رمزنگاری را انتخاب کرد؟ 8 عاملی که باید هنگام بررسی مبادلات ارزهای رمزپایه در نظر بگیرید

1. امنیت پول شما در صرافی بیت کوین چقدر است؟

امنیت پول شما باید مهمترین نکته در هنگام انتخاب صرافی ارز رمزنگاری شده باشد. بسیار مهم است که مطمئن باشید صرافی رمزنگاری سابقه حمله سایبری یا سرقت ندارد. اولویت باید با صرافی هایی باشد که آشکارا مدیریت ، مجوزهای نظارتی ، محل شرکت و تیم آنها را آشکار سازند.

2. آیا این پلت فرم به خوبی طراحی شده و استفاده از آن آسان است؟

یکی از مهمترین جنبه های معامله گر ارز رمزپایه ، رابط کاربری و عملکرد آن است. این که آیا شما یک معامله گر ارز رمزنگاری شده هستید یا برای اولین بار اقدام به خرید رمزنگاری می کنید ، یک رابط کاربری تمیز و یک تجربه کاربری دلپذیر باعث می شود اقدامات کاربر در بورس بیشتر و آگاه تر باشد. تجربه کاربر ذهنی است و افراد مختلف چیزهای مختلف را درک خواهند کرد – اطمینان حاصل کنید که قبل از ارتکاب کامل ، رابط کاربری مورد علاقه خود را پیدا می کنید.

3. نقدینگی در صرافی بیت کوین چگونه است؟

BTC در بازاری معامله می شود که سرمایه گذاران و بازرگانان به دنبال فرصت های خرید و فروش ارز هستند. در نتیجه ، در نظر گرفتن نقدینگی صرافی مهم است. در این حالت ، نقدینگی به توانایی فروش یا خرید دارایی بدون تأثیر قابل توجه بر قیمت ها اطلاق می شود. این به نوبه خود منجر به افت احتمالی قیمت ها می شود. وقتی خریدار و فروشنده بیشتر باشد ، نقدینگی بیشتری وجود دارد.

4- آیا صندوق بیمه ای وجود دارد؟

صندوق های بیمه پناهگاه های مطمئنی هستند که از بازرگانان در برابر خسارات پیش بینی نشده محافظت می کنند ، و این باعث می شود تاجران بیش از درآمد خود پول از دست بدهند. وجوه بیمه برای جلوگیری از ضررهای مشترک استفاده می شود ، به طور بالقوه به شما آرامش بیشتری می دهد که هیچ فاجعه پیش بینی نشده ای رخ نخواهد داد. معامله گران معمولاً هنگام استفاده از صندوق بیمه با سرمایه خوب نیازی به نگرانی در مورد ضررهای مشترک ندارند.

5. آیا هزینه هایی برای پرداخت وجود دارد؟ چقدر بالا یا پایین هستند؟

هزینه های معامله یکی از ملفه های مهم معاملات رمزنگاری است ، به ویژه اگر تاجر فعال باشید. درک ساختارهای مختلف هزینه ای که توسط صرافی های رمزنگاری استفاده می شود ، می تواند به شما در صرفه جویی قابل توجهی کمک کند. هزینه هایمعاملاتی در مبادلات ارزهای رمزنگاری شده معمولاً براساس انواع سفارشات ارسال شده به بازار دریافت می شود این هزینه ها به عنوان هزینه های گیرنده و سازنده ذکر می شود.

6. چند سکه در این بستر صرافی رمزنگاری وجود دارد؟

شما می خواهید صرافی را انتخاب کنید که طیف متنوعی از سکه ها را ارائه دهد ، چه از نظر ارزهای رمزپایه ارائه شده و چه از طریق قراردادهای رمزنگاری. سکه های رمزنگاری رایج عبارتند از:

بیت کوین (BTC)
اتریوم (ETH)
Litecoin (LTC)
بیت کوین Cash (BCH)
ChainLink (پیوند)
Tezos (XTZ)

داشتن طیف وسیعی به شما امکان می دهد گزینه های معاملاتی خود را متنوع کنید ، این امر به ویژه اکنون که توجه ارزهای رمزپایه بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته بسیار مهم است.

7. چه کشورهایی پذیرفته می شوند؟

اگرچه به نظر واضح می رسد ، اما همه مبادلات ارزهای رمزپایه در سطح جهان در دسترس نیستند و در همه کشورها / ایالت ها پشتیبانی می شوند. این به این دلیل است که صنعت ارزهای رمزنگاری شده به شدت توسط مقررات مالی محلی تنظیم می شود. به عنوان مثال ، حتی اگر صرافی رمزنگاری مستقر در استرالیا سپرده های AUD ، NZD و USD را بپذیرد ، یک سرمایه گذار از نیوزیلند اغلب قادر به واریز وجوه نیست.

8- روش های پرداخت احتمالی کدامند؟

خرید بیت کوین در صرافی بسته به سیستم عامل متفاوت است. برخی از صرافی ها به نقل و انتقالات بانکی نیاز دارند ، در حالی که دیگران PayPal ، کارت های اعتباری و کارت های نقدی را می گیرند و برخی دیگر فقط بیت کوین را برای خرید می پذیرند. اگر قبل از پیوستن به صرافی ارزهای رمزنگاری شده ندارید ، باید بستری را پیدا کنید که ارز فیات (USD ، EUR ، GBP و غیره) را برای شرکت در بازار بپذیرد.
سوالات متداول مبادلات رمزنگاری و بیت کوین

صرافی ارز رمزنگاری شده  بیت کوین برای خرید و فروش چیست؟

صرافی های رمزنگاری شده بازارهای آنلاین هستند که می توانید یک نوع دارایی دیجیتال را با توجه به ارزش بازار آنها با دیگری معامله کنید. بایننس یکی از محبوب ترین مبادلات رمزنگاری در حال حاضر است.

مبادلات رمزنگاری فیات چیست؟

از خرید ارزهای رمزپایه با پول فیات (USD ، GBP ، EUR و …) به فیات تا رمزنگاری یاد می شود.  چند سال پیش بسیاری از سیستم عامل های تجارت آنلاین فقط مجاز به تجارت رمزنگاری با رمزنگاری بودند ، به همین دلیل این حتی یک چیز است.

 صرافی Crypto to Crypto چیست؟

معامله ارز رمزنگاری شده برای ارز رمزنگاری شده رمزگذاری به رمزنگاری نامیده می شود. Cryptos ارزش متفاوتی دارد ، یعنی 199.55 Litecoins = 1 بیت کوین بیشتر صرافی هایی که فقط رمزنگاری را به رمزنگاری ارائه می دهند ، برای معامله گران پیشرفته و باتجربه تر انجام می شود.

تفاوت بین بورس متمرکز و بورس غیرمتمرکز چیست؟

صرافی های متمرکز

صرافی ارز رمزنگاری شده متمرکز ، بستری است که در آن ممکن است دارایی های دیجیتال خریداری و فروخته شود. در این حالت ، شما برای نظارت بر معامله و محافظت از دارایی ها از طرف خریدار و فروشنده ، باید به شخص ثالث اعتماد کنید. دفتر مرکزی این صرافی ها نیز در یک مکان مرکزی قرار دارند و سرورهای آنها را در معرض هکرها و عوامل سرکش موجود در ساختمان قرار می دهد.

مبادلات غیرمتمرکز

یک صرافی غیرمتمرکز خریداران و فروشندگان ارزهای رمزپایه را از طریق بازار همتا به همتا متصل می کند. بر خلاف صرافی های متمرکز ، سیستم عامل های غیرمتمرکز غیرحضوری هستند ، به این معنی که هنگام معامله در چنین سیستم عامل ، کاربر دارای کلیدهای خصوصی خود است. یک صرافی غیرمتمرکز از قراردادهای هوشمندی استفاده می کند که در غیاب یک مرجع مرکزی تحت شرایط خاصی خود به خود اجرا می شوند. این مبادلات در سرورهای سراسر جهان پخش شده است و هک کردن آنها تقریباً غیرممکن است.

بهترین صرافی رمزنگاری برای مبتدیان کدامند؟

کوین بیس یکی از محبوب ترین صرافی های بیت کوین است و برای مبتدیان بسیار مناسب است و میلیون ها کاربر به طور منظم در آن فعالیت می کنند. این سایت به گونه ای طراحی شده است که تازه واردان می توانند به راحتی از طریق سیستم عامل مرور کنند. کوین بیس UI فوق العاده کاربر پسند و بصری است. با عملکرد عالی وب سایت ، تجارت همیشه فقط با یک یا دو کلیک فاصله است.

امن ترین ارز رمزنگاری شده چیست؟

مبادلات مختلف رمزنگاری با اقدامات متفاوتی ارائه می شود ، اما به نظر می رسد کوین بیس بیشترین امنیت را با تمام دارایی هایی که در انبارهای داغ خود نگهداری می شود و بیمه شده و یک صندوق کاربری 98٪ در سردخانه ارائه می دهد.

کدام صرافی بیت کوین کمترین هزینه را دارد؟

بایننس  با 0.02٪ تا 0.10٪ هزینه خرید و معاملات و 3٪ تا 4.5٪ برای خرید کارت های بدهی کمترین هزینه را دارد.
مبادلات رمزنگاری چگونه پول خود را بدست می آورند؟ درآمد منبع را از منابع مختلف صرافی کنید مانند:

کمیسیون ها
بازار سازی
جمع آوری وجوه
پیشنهادات اولیه سکه
پیشنهادات اولیه صرافی
نشانه ها و غیره

نتیجه گیری – بهترین صرافی های بیت کوین در سال 2021 کدامند؟

بهترین مبادلات رمزنگاری باید اندکی از هر چیز مثبتی در مورد مبادلات رمزنگاری مختلف داشته باشد. همه مبادلات رمزنگاری بررسی شده ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. با این حال ، بایننس فقط بقیه را با ویژگی های همه جانبه خود لبه می کند. بایننس با بیش از 50 سکه و کارمزد پایین ، بهترین تبادل رمزنگاری در اطراف است. هنوز هم اگر تازه واردی هستید که می خواهید طناب ها را یاد بگیرید ، نمی توانید با رابط کاربری ساده کوین بیس اشتباه کنید. این برای مبتدیان مناسب است.

Leave a Reply