You are currently viewing بهترین صرافی برای خرید و فروش تتر کدام است

بهترین صرافی برای خرید و فروش تتر کدام است

بهترین صرافی تتر کدام است؟ آیا می خواهید بهترین صرافی ارز های رمزنگاری شده و تتر را ببینید؟ کوین بیس بهترین راه برای شروع بیشتر سرمایه گذاران با ارز رمزپایه است! بهترین صرافی ارز های رمزنگاری شده و تتر به اهداف شخصی شما به عنوان یک سرمایه گذار بستگی دارد. مبادلات زیادی برای انتخاب وجود دارد که هرکدام دارای اشکال و مزایایی هستند.

آماده پیوستن به بازار رو به رشد ارزهای رمزنگاری شده هستید؟ بهترین مبادلات ارز های رمزنگاری شده و تتر را با راهنمای ما پرداخت کنید.

بهترین صرافی برای بیشتر سرمایه گذاران: کوین بیس برای تتر

کوین بیس بهترین گزینه برای بیشتر سرمایه گذاران رمزنگاری ایالات متحده است. این اولین مبادله رمزنگاری عمومی ایالات متحده است ، بنابراین می توانید خیال خود را راحت بدانید که بودجه شما در دستان خوبی است. سکوی تجارت 98٪ وجوه خود را در یک کیف پول سرد ذخیره می کند و امنیت بالاتری را نسبت به اکثر مبادلات رمزنگاری ارائه می دهد. همچنین ، کوین بیس دارای یک رابط کاربری عالی برای مبتدیان است. اگر به دنبال یک رابط کاربری پیشرفته تر هستید ، کوین بیس Pro ممکن است برای شما مناسب باشد.

این تبادل دارای تعداد زیادی ویژگی منحصر به فرد است ، از جمله ویژگی مفید “تبدیل”. کوین بیس به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا سرمایه گذاری رمزنگاری شده خود را به هر دارایی که در بورس آن قرار دارد ، تبدیل کنند و این همه رایگان است. به یاد داشته باشید ، رمزنگاری معاملات از این طریق یک رویداد مشمول مالیات است ، بنابراین بر این اساس معامله کنید. یکی دیگر از ویژگی های جالب کوین بیس ، کوین بیس Earn است. این برنامه به شما امکان می دهد رمزنگاری رایگان را به سادگی در مورد altcoins مختلف بیاموزید ، و این یک روش عالی برای متنوع کردن نمونه کارها به صورت رایگان است.

بهترین گزینه برای سهام و رمزنگاری: رابین هود

بهترین صرافی تتر ، در حالی که رابین هود به هیچ وجه پیشرفته ترین پلتفرم رمزنگاری را ندارد ، این یک بستر مفید برای سرمایه گذاران است که سهام و رمزنگاری خود را در یک مکان می خواهند. با این حال ، رابین هود کیف پول رمزنگاری اختصاصی ندارد ، بنابراین نمی توانید ارز های رمزنگاری شده و تتر را روی سیستم عامل آن ارسال یا دریافت کنید. مسلماً بهترین ویژگی رابین هود ، کمبود هزینه آن است. شما می توانید سرمایه گذاری در رمزنگاری رابین هود را شروع کنید و مجبور به پرداخت هزینه معامله نخواهید بود!

بهترین برای کسب علاقه: جمینی

جمینی یکی دیگر از مبادلات مستقر در ایالات متحده است که اعتبار قابل توجهی در میان سرمایه گذاران رمزنگاری کسب کرده است. صرافی از انواع altcoin پشتیبانی می کند ، بنابراین شما مانند سایر صرافی ها به ارزهای رمزپایه اصلی محدود نخواهید شد. همچنین ، این پلتفرم به شما امکان می دهد سود خود را در رمزنگاری کسب کنید ، و این گزینه ای عالی برای سرمایه گذارانی است که به دنبال رشد موقعیت های ارز های رمزنگاری شده و تتر خود هستند. بسته به دارایی که تهیه می کنید ، می توانید سالانه حداکثر 7.4 درصد سود سهام خود را بدست آورید.

بهترین پاداش ثبت نام: ای تورو

آیا به دنبال پاداش ثبت نام چربی برای اضافه کردن به سرمایه گذاری رمزنگاری خود هستید؟ ای تورو در حال حاضر 250 دلار به سرمایه گذاران جدیدی که در سیستم عامل آن ثبت نام می کنند ارائه می دهد. توجه داشته باشید که برای دریافت جایزه ثبت نام 250 دلار باید 5000 دلار واریز کنید ، اما اگر بودجه آن را داشته باشید ارزش آن را دارد. علاوه بر این ، ای تورو یک ویژگی منحصر به فرد به نام CopyTrader دارد که به شما امکان می دهد سرمایه گذاری معامله گران رمزنگاری محبوب را کپی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین صرافی خرید و فروش بیت کوین کدام است

در حالی که همیشه باید قبل از سرمایه گذاری در رمزنگاری ، تحقیقات خود را انجام دهید ، CopyTrader یک ویژگی مفید برای سرمایه گذاران جدید است. حتی برای تولید ایده های تجاری ، این ویژگی ممکن است شما را در مسیر صحیح خرید و فروش رمزنگاری هدایت کند.

بهترین حالت برای بازنشستگی: آی تراست کپیتال

اگر به مدت طولانی در رمزنگاری هستید ، ممکن است بخواهید یک حساب بازنشستگی سرمایه گذاری (IRA) راه اندازی کنید. آی تراست کپیتال دارای رمزگشایی برتر IRA است و همچنین این سیستم عامل به شما امکان تجارت یا سرمایه گذاری در طلا را می دهد. مزایای مالیاتی مرتبط با IRA انگیزه بزرگی برای انتقال وجوه به آی تراست کپیتال است ، خصوصاً اگر مالیات بر سود سرمایه به بیش از 40٪ افزایش یابد.

این پلتفرم از بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می کند ، اما از برخی پروژه های کوچکتر که دارای پتانسیل رشد قابل توجهی هستند نیز پشتیبانی می کند. برخی از آلت کوین های ارائه شده در آی تراست کپیتال شامل Cardano ، Chainlink و Polkadot هستند.

بهترین برای پاداش: Crypto.com

نه تنها crypto.com به چندین روش به کاربران خود پاداش می دهد ، بلکه این پلتفرم بیش از 100 ارز رمزپایه مختلف را برای سرمایه گذاری در اختیار شما قرار می دهد. این صرافی کارت VISA مخصوص به خود را دارد و به شما امکان می دهد برای خریدهای روزانه از رمزنگاری استفاده کنید. علاوه بر این ، Crypto.com تا 8٪ پول نقد در خرید با کارت نقدی خود را ارائه می دهد. اگر دوست دارید پول خرج کنید ، استفاده از کارت بدهی crypto.com می تواند راهی عالی برای افزایش موقعیت های رمزنگاری خود از طریق برنامه پاداش آنها باشد.

مانند جمینی ، crypto.com نیز حساب های بهره بهره ارائه می دهد. شما می توانید سالانه حداکثر 14 درصد سود سهام خود را بدست آورید – نرخ بهره ای که بانک ها فقط آرزوی ارائه آن را دارند. با داشتن پاداش های هنگفت نقدی (یا رمزنگاری) در کنار حساب های با بهره بالا ، Crypto.com برای بسیاری از سرمایه گذاران ارزهای رمزپایه بی فایده است.

بهترین گزینه برای معاملات روز رمزنگاری: ویجر

به طور مشابه جمینی و crypto.com ، Voyager برای رشد سرمایه گذاری های رمزنگاری شما ، حساب های بهره ای ارائه می دهد. شما می توانید 10٪ APR با پول ثابت (ارزهای رمزپایه وابسته به دلار آمریکا) یا حداکثر 7.4٪ APR با بیت کوین بدست آورید. بسیاری از سیستم عامل ها نرخ بالایی را برای پول های ثابت ارائه می دهند ، اما اگر می خواهید از بیت کوین استفاده کنید ، Voyager یکی از رقابتی ترین نرخ ها را دارد.

برنامه موبایل و ویژگی های معاملاتی در Voyager ، صرافی را به یک گزینه عالی برای معامله گران رمزنگاری تبدیل می کند. این پلتفرم نه تنها از 60 روز پشتیبانی می کند ، ارزهای مزنگاری شده متفاوت ، اما این سیستم عامل قیمت های صرافی های مختلف را جمع می کند تا بهترین نرخ تجارت شما را بدست آورد. اگرچه این ممکن است برای سرمایه گذاران خرید و نگهداری چندان مهم نباشد ، کسب بهترین نرخ تبدیل برای معامله گران روز ارز رمزپایه بسیار مهم است.

صرافی ارز های رمزنگاری شده و تتر چیست؟

صرافی های ارز های رمزنگاری شده و تتر نقدینگی را برای شما فراهم می کنند تا ارز های رمزنگاری شده و تتر خود را با دلار آمریکا ، پول های ثابت یا سایر آلت کوین ها معامله کنید. سفارشات خرید و فروش در این صرافی ها قیمت دارایی رمزنگاری را تعیین می کند. همچنین می توانید از یک کارگزاری رمزنگاری استفاده کنید ، که تفاوت کمی با صرافی ارز های رمزنگاری شده و تتر دارد. کارگزاران رمزنگاری قیمت دارایی های رمزنگاری را بر اساس قیمت بازار دارایی تعیین می کنند ، اما قیمت رمزنگاری در مبادلات مستقیماً توسط سفارشات خرید و فروش سرمایه گذاران تعیین می شود.

صرافی رمزنگاری و تتر را در کنار هم مقایسه کنید

برخی از محبوب ترین مبادلات رمزنگاری مورد اعتماد سرمایه گذاران ، کوین بیس ، جمینی ، بایننس و ای تورو هستند. این صرافی ها همه دارای ویژگی های مختلفی هستند که انواع خاصی از سرمایه گذاران را به خود جلب می کند.

به عنوان مثال ، کوین بیس برای مبتدیان بسیار مناسب است ، زیرا از یک رابط کاربری ساده برخوردار است. بایننس یک گزینه عالی برای سرمایه گذاران در جستجوی بهترین ارز رمزپایه بعدی است ، زیرا مبادله آن از گسترده ترین انواع altcoins پشتیبانی می کند. اگر مبتدی به دنبال مبادله ارز های رمزنگاری شده و تتر از تلفن و رایانه خود هستید ، کوین بیس بهترین گزینه برای بیشتر سرمایه گذاران است. به علاوه ، هزینه های کوین بیس معقول است ، و برخی از ویژگی های تجاری کاملا رایگان است!

صرافی های رمزنگاری چگونه کار می کنند؟

صرافی های رمزنگاری به روشی مشابه بورس سهام کار می کنند. سرمایه گذاران یا می توانند در یک صرافی سفارش محدود یا سفارش فروش بگذارند و نقدینگی را برای سایر سرمایه گذاران در سیستم عامل فراهم کنند. سفارشات خرید و فروش را می توان به صورت سفارشات بازار یا محدود کرد. سفارشات بازار دارایی رمزنگاری را به قیمت بازار خریداری می کنند ، در حالی که سفارشات محدود رمزنگاری را با قیمتی که شما تعیین می کنید خریداری یا می فروشید. اگر قیمت بازار هرگز به قیمت سقف سفارش شما نرسد ، سفارش شما اجرا نمی شود.

انواع مبادلات رمزنگاری

2 نوع اصلی مبادله ارز های رمزنگاری شده و تتر وجود دارد: مبادلات متمرکز و مبادلات غیرمتمرکز (دکس). بیشتر مبادلات ارزهای رمزنگاری شده که سرمایه گذاران از آن استفاده می کنند ، مبادلات متمرکز است ، به این معنی که آنها توسط شرکت مرکزی اداره می شوند. برخی از صرافی های متمرکز محبوب کوین بیس ، جمینی ، بایننس و ای تورو هستند

صرافی های متمرکز معمولاً کارآمدتر و آسان تر از دکس ها استفاده می شوند. صرافی های متمرکز دارایی های شما را از طریق بلاکچین مدیریت می کنند ، بنابراین معاملات سریعتر و هزینه کمتری دارند. هنگام معامله در بلاکچین ، شما باید هزینه معاملات ماینرها را پرداخت کنید و منتظر بمانید که بلاکچین تراکنش شما را تأیید کند – افزایش هزینه و زمان لازم برای معامله رمزنگاری.

حتی اگر دکس ها نسبت به صرافی های متمرکز کارایی و هزینه کمتری دارند ، بسیاری از سرمایه گذاران از آنها برای منافع منحصر به فرد خود استفاده می کنند. دکس به شما اجازه می دهد ارزهای رمزنگاری شده را مستقیماً از طریق کیف پول رمزنگاری خود به روشی غیرمجاز و بی اعتماد از طریق قراردادهای هوشمند معامله کنید. از آنجا که قراردادهای هوشمند در بلاکچین زندگی می کنند ، کد نیز توسط یک نهاد واحد تغییرناپذیر و غیرقابل کنترل است. به همین دلیل ، لازم نیست دارایی خود را به شخص ثالث اعتماد کنید و برای استفاده از دکس نیازی به ثبت نام یا تأیید صحت نیست.

روش غیر متمرکز

بهترین صرافی های تتر ، بر خلاف مبادلات متمرکز ، سرمایه گذاران رمزنگاری که صاحب رمزهای حاکمیتی هستند ، به ارتقا. مبادلات غیرمتمرکز رای می دهند. از آنجا که دکس ها توسط یک نهاد مرکزی کنترل نمی شوند ، نمی توان تجارت را در سیستم عامل متوقف کرد. همچنین لازم نیست نگران حذف دارایی های رمزنگاری از صرافی باشید ، زیرا هیچ شخص یا شرکتی نمی تواند آن تصمیم را بگیرد.
ارزهای رمزنگاری شده در مقابل کیف پول های رمزنگاری شده

صرافی های ارز های رمزنگاری شده و تتر به شما امکان تجارت رمزنگاری را می دهند. امنیت مبادله ارز های رمزنگاری شده و تتر شما باید از مهمترین نگرانی های شما به عنوان یک سرمایه گذار باشد. اگر وجوه خود را در صرافی ذخیره کنید ، خطر هک شدن شما را تهدید می کند. متأسفانه بسیاری از مبادلات ارز های رمزنگاری شده و تتر در گذشته هک شده اند ، بنابراین این خطر را نادیده نگیرید. اگرچه بسیاری از صرافی ها از ویژگی های امنیتی عالی برخوردار هستند ، در گذشته چندین هک تبادل رمزنگاری وجود داشته است. برای امنیت دارایی های ارز های رمزنگاری شده و تتر خود ، باید وجوه خود را در کیف پول ارز های رمزنگاری شده و تتر ذخیره کنید.

کیف پول ارز رمز نگاری شده

والت یا کیف پول های رمزنگاری شده به صورت کیف پول های نرم افزاری یا سخت افزاری ارائه می شوند. کیف پول های نرم افزاری برنامه های رایانه ای هستند که رمزنگاری شما را به صورت ایمن ذخیره می کنند و کیف پول های سخت افزاری دستگاه های فیزیکی هستند که رمزنگاری شما را به صورت آفلاین ذخیره می کنند. از آنجا که کیف پول های سخت افزاری برای هکرهای آنلاین غیرقابل دسترسی هستند ، امن ترین نوع کیف پول های رمزنگاری شده هستند.

اگر به دنبال تهیه یک کیف پول ارز های رمزنگاری شده و تتر هستید ، باید قیمت ، امنیت و قابلیت های کیف پول سخت افزاری مورد نظر خود را در نظر بگیرید. انتخاب ما برای بهترین کیف پول رمزنگاری Ledger Nano S است. کیف پول سخت افزاری از هزاران ارز های رمزنگاری شده و تتر مختلف پشتیبانی می کند ، بنابراین تنها کیف پول سخت افزاری است که شما تاکنون نیاز خواهید داشت. به این ترتیب ، شما می توانید تمام دارایی های رمزنگاری شده خود را به صورت ایمن در یک مکان ذخیره کنید و نیازی به خرید چندین کیف پول رمزنگاری مختلف نخواهید داشت.

Leave a Reply