You are currently viewing بایننس کوین چیست و روش های تبدیل آن به ریال

بایننس کوین چیست و روش های تبدیل آن به ریال

بهترین روش برای تبدیل بایننس کوین به ریال را در این مقاله شرح می دهیم. ابتدا نگاهی به بایننس کوین و روش کار آن می اندازیم و سپس روش های خرید و فروش آن را به ارز ریال بررسی می کنیم.

بایننس چیست

بیت کوین در سال 2008 ایجاد شد و بلافاصله پیرو فرقه شد. بسیاری از افرادی که زود وارد رمزنگاری شدند مجبور شدند این ارزهای رمزپایه را استخراج کرده و از طریق معاملات همتا به فروش برسانند. ایده مبادله ارز رمزنگاری شده در تالار گفتگوی بیت کوین ارائه شد. نتیجه آن ایجاد بیت کوین مارکت دات کام بود ، اولین صرافی بیت کوین.

هنگامی که این مبادله در سال 2010 راه اندازی شد ، 1 بیت کوین به قیمت 0.003 دلار فروخته شد. بیت کوینmarket در ابتدا از PayPal به عنوان وسیله ای برای پرداخت استفاده می کرد اما جایگزین آن شد زیرا بسیاری از معاملات جعلی را مجاز می دانست. بیت کوین مارکت محبوبیت بیت کوین را بیشتر بهبود داد زیرا جهش بزرگی در تجارت در انجمن ها و گروه های ارز رمزپایه بود. با گذشت زمان ، محبوبیت بیت کوین از مبادله بیت کوین مارکت پیشی گرفت. به همین ترتیب ، نیاز به یک تبادل بزرگتر و بهتر وجود داشت – و Mt.Gox وارد کار شد.

وقتی Gox راه اندازی شد ، این بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری شده در جهان بود. در سال 2014 ، Gox یکی از بزرگترین هک ها را در صنعت متحمل شده است. مقدار کل بیت کوین از دست رفته حدود 844408 بیت کوین بود. از آنجا که Gox ، تا زمانی که بایننس در سال 2017 راه اندازی نشده باشد هیچ ارز رمزپایه ای با سهم بازار غالب وجود ندارد.

بایننس بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری شده در جهان

این صرافی متمرکز که توسط Changpeng Zhao و He Yi در سال 2017 تاسیس شد ، به یک پلتفرم شماره یک برای معامله گران تازه وارد و قدیمی ها تبدیل شده است. بایننس از نظر حجم معاملات و سهم بازار توسط ترافیک وب ، از مبادلات ارز رمزنگاری شده مانند بایننس و Huobi Global پیشی گرفته است. شبکه بایننس همچنین یک تبادل غیرمتمرکز ساخته است که به بایننس DEX معروف است. بایننس ، با رمز اصلی خود بایننس کوین ، اخیراً به یک موضوع داغ در فضای رمزنگاری تبدیل شده است. به همین دلیل تیم Finvesting.net برای معرفی بایننس کوین به خوانندگان ما این مقاله را ایجاد کردند.

بایننس کوین چیست؟

بایننس یک ارز رمزنگاری شده است که توسط Changpeng Zhao معروف به CZ در سال 2017 ایجاد و راه اندازی شده است. این یکی از بزرگترین مبادلات رمزنگاری در جهان است. این برنامه دارای یک پلتفرم برنامه تلفن همراه ، تبادل دسک تاپ و یک API است که با هرگونه برنامه تجاری ترکیب می شود.

بایننس چین چیست؟

برای تبدیل بایننس کوین به ریال بایننس چین توسط بایننس در سال 2019 راه اندازی شد. هدف این سیستم عامل تشویق تجارت سریع و غیرمتمرکز بر روی سیستم عامل بایننس بود. مبادله غیرمتمرکز بایننس ، بایننس DEX ، در بایننس چین راه اندازی شد. بایننس باید انعطاف پذیری و مقیاس پذیری را برای زنجیره ای که تجارت سریع را تسهیل می کند فدا کند. به همین دلیل بایننس DEX یکی از سریعترین مراکز غیر متمرکز در جهان است. بایننس چین همچنین واحد پول بایننس کوین است.

زنجیره هوشمند بایننس چیست؟

زنجیره هوشمند بایننس به حل چالش های مقیاس پذیری بایننس چین کمک می کند. بایننس اسمارت چین به قابلیت قرارداد هوشمند مجهز است و همچنین با ماشین مجازی اتریوم سازگار است. زنجیره هوشمند بایننس موازی با زنجیره بایننس حرکت می کند و سرعت بالای معامله بایننس چین را با ویژگی قرارداد هوشمند ترکیب می کند. این بهترین هر دو جهان است. توجه به این نکته مهم است که – حتی اگر بایننس چین و بایننس اسمارت چین در کنار هم قرار بگیرند ، عملکرد آنها به یکدیگر بستگی ندارند.

بایننس اسمارت چین همچنین با EVM سازگار است. این بدان معنی است که شما می توانید dApp های مبتنی بر اتریوم خود را در زنجیره هوشمند بایننس بسازید و استقرار دهید. پشتیبانی EVM به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا پروژه های خود را به راحتی از شبکه اتریوم به بایننس منتقل کرده و یا پروژه های اتریوم را بر روی سیستم عامل پیکربندی کنند. قابل ذکر است ، یک پلت فرم مانند PancakeSwap ، ساخته شده بر روی BSC ، به سادگی کپی UniSwap مستقر در اتریوم است.
زنجیره هوشمند بایننس چگونه کار می کند؟

برای تبدیل بایننس کوین به ریال زنجیره هوشمند بایننس با اثبات الگوریتم اجماع Staken Authority کار می کند. این نوعی پروتکل اجماع است که در آن شرکت کنندگان برای تبدیل شدن به اعتبار سنج در شبکه بایننس کوین را در نظر می گیرند. اعتبارسنج ها از هر بلوک معتبری که پیشنهاد دهند ، هزینه معاملات را دریافت می کنند. زنجیره هوشمند بایننس بسیار سریع است. تقریباً در 3 ثانیه به تأیید بلوک می رسد.

تفاوت بین نشان های BEP-2 و BEP-20 چیست؟

توکن های BEP-2 توکن ها هستند. که در زنجیره بایننس عملکرد و تعامل دارند. طبق گفته بایننس ، BEP-2 یک استاندارد فنی برای صدور توکن در بایننس چین است. نشانه های BEP-20 نشانه هایی است که در بایننس اسمارت چین استفاده می شود. آنها با توکن استاندارد اتریوم ERC-20 و BEP-2 سازگار هستند.

بایننس لانچپول چیست؟

استخر بایننس لانچپول به شما امکان می دهد با استفاده از رمز خود یک توکن جدید را بصورت رایگان تهیه کنید. شما متناسب با مبلغی که در یک استخر مشترک شده اید ، نشان کسب می کنید. توکن هایی که از استخر به دست می آورید روزانه به شما منتقل می شوند. در هر زمان می توانید نشانه هایی را که در یک استخر مشترک شده اید اضافه یا حذف کنید.

بایننس کوین چیست؟

برای تبدیل بایننس کوین به ریال بایننس کوین (بایننس کوین) رمز بومی اکوسیستم بایننس است. بایننس کوین از طریق ICO در سال 2017 راه اندازی شد. اولین بار به عنوان توکن ERC-20 منتشر شد قبل از اینکه بایننس زنجیره بلوک خود را توسعه دهد. 100 میلیون سکه در طول ICO با بیش از 200 میلیون بایننس کوین موجود برای فروش ارائه شد. با این حال ، به دلیل سوختن منظم سکه که توسط Binan برگزار می شود ، اکنون میزان عرضه بایننس کوین بسیار کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: بهترین روش تبدیل بایننس کوین به تومان و فروش آن

بایننس کوین چندین عملکرد اصلی در اکوسیستم بایننس دارد. این برای مشارکت در فروش توکن بایننس Launchpad ، برای کارمزد تجارت در صرافی بایننس ، برای تأمین انرژی مبادلات غیرمتمرکز بایننس و به عنوان روش پرداخت برای معاملات آنلاین استفاده می شود.

سوزاندن بایننس کوین یعنی چه

برخی از سیستم عامل های بلاکچین با سوزاندن توکن ها ، از عرضه توکن ها می کاهند. این عمل به عنوان “سوزاندن سکه” شناخته می شود ، و هدف آن تثبیت – و در بعضی موارد ، افزایش – ارزش رمز در طول زمان است. بایننس برای تقویت یک مدل ابتکاری توکنومیک برای رمز تورم ، سوختگی دوره ای توکن های خود را انجام می دهد. نشانه های بایننس کوین با فراخوانی عملکرد رایت در قرارداد هوشمند توکن سوزانده می شوند. به محض فراخوانی این عملکرد ، سکه ها از بین می روند و به طور غیر قابل جبرانی از بین می روند.

هدف بایننس سوزاندن 100 میلیون نشان ، 50٪ از کل سکه های صادر شده است. بدون شک ، این طرح تورمی تورم تأثیر مثبت و ماندگاری بر قیمت آن خواهد داشت.

بایننس کوین Tokenomics

در حال حاضر بایننس کوین در صرافی های بزرگ در سراسر جهان 228 دلار ارزش دارد. میزان عرضه بایننس کوین در 154،532،785 بایننس کوین است و 54،532،785 بایننس کوین قرار است در سالهای آینده بسوزد. در زمان نگارش این مقاله ، بایننس کوین دارای سقف بازار 35،315،538،950 دلار است که با افزایش پیش بینی شده در ارزش توکن ، رشد بیشتری دارد.

راهنمای گام به گام فروش بایننس کوین و تبدیل به ریال

بیشتر کاربرانی که بایننس کوین می فروشند و برای تبدیل بایننس کوین به ریال این کار را با بیت کوین (بیت کوین) یا اتریوم (ETH) انجام می دهند. در حالی که متأسفانه نمی توانید بایننس کوین را مستقیماً در کوین اسکوئر بفروشید ، می توانید آن را در صرافی altcoin با بیت کوین یا اتریوم بفروشید و سپس از پول نقد کوین اسکوئر برای ارزهای مانند یورو یا دلار کانادا استفاده کنید. برای فروش بایننس کوین و برای تبدیل بایننس کوین به ریال ، به سادگی این مراحل را دنبال کنید:

1 در صرافی altcoin ثبت نام کنید و حساب خود را با بایننس کوین تأمین کنید یا بایننس کوین را در دستگاه خودپرداز بیت کوین قرار دهید ثبت نام در صرافی altcoin ساده ترین راه برای فروش بایننس کوین برای بیت کوین یا اتریوم است ، به این معنی که سریعتر می توانید پول نقد کنید.

2 فروش سکه بایننس برای بیت کوین یا اتریوم و تبدیل به ریال

برای تبدیل بایننس کوین به ریال بیت کوین و اتریوم دو ارز رمزپایه پذیرفته شده هستند ، بنابراین دسترسی به دلیل حجم و نقدینگی بالاتر دسترسی شما را آسان تر می کند. 3 پس از ثبت نام و تأیید حساب خود ، بیت کوین یا اتریوم خود را به کوین اسکوئر منتقل کنید

برای تبدیل بایننس کوین به ریال حساب کوین اسکوئر خود را با کلیک روی “Fund” در فهرست بالا و سپس دنبال کردن دستورالعمل های بیت کوین یا اتریوم ، از هرکدام که می خواهید با آن بودجه تأمین کنید ، تأمین کنید. 4 با استفاده از Quick Trade بیت کوین یا اتریوم خود را برای ارز فیات مانند یورو یا دلار کانادا بفروشید Quick Trade در سمت چپ داشبورد کوین اسکوئر شما قرار دارد. شما می توانید هر ارز رمزنگاری شده را در سیستم عامل ما در سه کلیک بفروشید. 5 مبلغ یورو یا دلار کانادا را مستقیماً از کوین اسکوئر به حساب بانکی خود بکشید

می توانید این کار را با کلیک کردن روی “برداشت” در منوی نوار بالای داشبورد خود و سپس دنبال کردن دستورالعمل ها انجام دهید.برای تبدیل بایننس کوین به ریال ، همچنین می توانید از کوین اسکوئر’s Referral Program برای بدست آوردن بیت کوین برای ارجاع دوستان خود به کوین اسکوئر استفاده کنید. به شما بیت کوین مستقیماً به حساب کوین اسکوئر خود پرداخت می شود ، به این معنی که می توانید بیت کوین را که به دست آورده اید با یورو یا دلار کانادا بفروشید و در نتیجه سودهایی را که در کارنامه خود دارید قفل کنید.

خرید و فروش بایننس کوین در ایران و تبدیل آن به ریال

صرافی ارزهای دیجیتال یا صرافی ارز دیجیتال (DCE) کسب‌وکاری است که به شما امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال (ارزهای دیجیتال رمزگذاری شده) را با سایر دارایی‌ها مبادله کنید، درست مانند ارزهای سنتی یا سایر ارزهای دیجیتال، خرید و فروش و تجارت. پرداخت برای تبدیل این ارزها به یکدیگر را می توان با کمک کارت های اعتباری، انتقال پول الکترونیکی و یا انواع تایید شده آن انجام داد. یک صرافی ارز دیجیتال بایننس کوین می تواند یک بازاریاب باشد که معمولاً اسپردهای پیشنهادی را به عنوان کمیسیون تراکنش و خدمات دریافت می کند، یا یک پلتفرم مشابه که تراکنش های مالیاتی را کسر می کند.

برخی از کارگزاری ها بر انواع دیگر دارایی ها، از جمله سهام هایی مانند Robinhood و eToro تمرکز می کنند. این کارگزاری ها به کاربران اجازه می دهند ارزهای رمزنگاری شده را خریداری کرده و آنها را به یک کیف پول مخصوص ارز منتقل کنند، اما اجازه برداشت آن را ندارند. اما صرافی‌های اختصاصی ارزهای دیجیتال مانند بایننس و کوین‌بیس وجود دارد که به شما امکان برداشت ارزهای دیجیتال را می‌دهد. تولیدکنندگان ارزهای دیجیتال اغلب مستقل از مبادلات ارز دیجیتال هستند که تجارت با آن ارز را تسهیل می کند. در یک سیستم، ارائه‌دهنده ارز دیجیتال (DCP) کسب‌وکاری است که یک حساب تعمیر و نگهداری برای مشتریان خود ایجاد و نگهداری می‌کند، اما معمولاً ارز دیجیتال را مستقیماً برای آن مشتریان صادر نمی‌کند.

مشتریانی که ارز دیجیتال را از صرافی های ارز دیجیتال می خرند یا می فروشند، ارز دیجیتال را به حساب DCP مشتری انتقال یا برداشت می کنند. برخی از صرافی های ارز دیجیتال زیرمجموعه DSIP هستند، اما بسیاری از آنها از نظر قانونی کسب و کارهای مستقل هستند. مقدار وجوهی که در حساب های DSIP نگهداری می شود ممکن است پول واقعی یا تقلبی باشد.

صرافی ارز دیجیتال بایننس کوین برای تبدیل به ریال ، تجارت آنلاین یا حضوری؟

صرافی ارز دیجیتال می تواند یک تجارت فیزیکی (رو در رو) یا یک تجارت کاملاً آنلاین باشد. روش های پرداخت سنتی و ارزهای دیجیتال را به عنوان یک تجارت حضوری مبادله می کند. اگر به عنوان یک تجارت آنلاین در نظر گرفته شود، مبادله الکترونیکی پول و ارزهای دیجیتال را انجام می دهد. به طور معمول، صرافی های ارز دیجیتال در خارج از کشورهای غربی فعالیت می کنند تا خود را از موانع نظارتی و پیگرد قانونی رها کنند. با این حال، آنها ارزهای فیات غربی را کنترل می کنند و حساب های بانکی خود را در کشورهای مختلف برای تسهیل سپرده گذاری به ارزهای ملی مختلف نگهداری می کنند.

صرافی‌های غیرمتمرکز مانند اتردلتا، IDEX و HADAX وجوه کاربران را در صرافی ذخیره نمی‌کنند، بلکه تجارت ارزهای دیجیتال را تسهیل می‌کنند. صرافی‌های غیرمتمرکز در برابر مسائل امنیتی که سایر صرافی‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند انعطاف‌پذیر هستند، اما از اواسط سال ۲۰۱۸، زمانی که حجم معاملات کاهش یافت، وضعیت خوبی نداشته‌اند.

انواع صرافی #های ارز دیجیتال

برای انتخاب صرافی مناسب برای نیاز خود، باید انواع آن را به خوبی بشناسید.

1- مبادلات متمرکز

اولین و رایج ترین صرافی ارز دیجیتال نوع متمرکز آن است. صرافی های محبوب در این دسته عبارتند از Coinbase، بایننس، Kraken و Gemini. این صرافی ها شرکت های خصوصی هستند که پلتفرم هایی را برای تجارت ارزهای دیجیتال رمزگذاری شده ارائه می دهند و برای استفاده از آنها باید ثبت نام و احراز هویت کنید. صرافی های متمرکز فلسفه متفاوتی با بیت کوین دارند. آنها بر روی سرورهای خود اجرا می شوند که می توانند مورد حمله قرار گیرند. اگر سرورهای این شرکت به خطر بیفتد، کل سیستم برای مدتی خاموش می شود و بدتر از آن، اطلاعات محرمانه کاربران به راحتی فاش می شود.

برای کاربران مبتدی، هر چه صرافی بزرگتر و محبوب تر باشد، انتخاب بهتر و قابل اعتمادتر است. وقتی یک ارز دیجیتال خریداری می‌کنید، آن‌ها در کیف‌پول‌های نظارتی صرافی ذخیره می‌شوند، نه در کیف پول خصوصی شما، که کلیدهای آن را خودتان کنترل می‌کنید. در نتیجه، اگر مقدار دارایی شما در کیف پول صرافی به یک کسر رسید، این کار را انجام دهید و آن را در کیف پول خود ذخیره کنید.

2- صرافی غیرمتمرکز برای تبدیل بایننس کوین به ریال

برای تبدیل بایننس کوین به ریال ، صرافی های متمرکز هیچ کنترل مرکزی ندارند. بنابراین می توان گفت که آنها با قوانین بیت کوین کار می کنند. آن را به عنوان سروری در نظر بگیرید که رایانه های آن در سراسر جهان پراکنده هستند و هر رایانه بخشی را تشکیل می دهد که توسط افراد کنترل می شود. اگر یکی از این کامپیوترها خاموش شود، هیچ تاثیری بر کل شبکه ندارد. زیرا بسیاری از رایانه های دیگر وجود دارند که شبکه را در حال اجرا نگه می دارند. همانطور که می بینید، این کاملاً متفاوت از وضعیتی است که در آن یک شرکت کنترل یک مکان خاص را در دست دارد.

صرافی های غیرمتمرکز نیازی به پیروی از قوانین خاصی ندارند. زیرا شخص یا سازمان خاصی وجود ندارد که آن را قانون گذاری و دنبال کند. افراد پس از انجام کار خود در این صرافی ها نمی مانند و مسئولیتی در قبال احراز هویت ندارند، بنابراین هیچ فرد یا گروهی وجود ندارد که دولت بتواند تشخیص دهد که خود این موضوع باعث می شود مردم از آن استفاده کنند این پلت فرم ها رایگان هستند، خواه این استفاده قانونی باشد یا غیر مجاز.

Leave a Reply