You are currently viewing بهترین روش برای تبدیل بیت کوین به دلار کدام است

بهترین روش برای تبدیل بیت کوین به دلار کدام است

تبدیل بیت کوین به دلار چطور انجام می شود؟ مبادلات مختلف را با یکدیگر مقایسه می کنیم تا بهترین راه تبدیل بیت کوین به دلار آمریکا یا EUR را پیدا کنیم. شما باید اسپرد ، هزینه مبادله ، هزینه برداشت و نرخ ارز را در نظر بگیرید. گسترش تفاوت قیمت خرید و فروش است. هزینه مبادله همان چیزی است که صرافی برای تهیه دفترچه سفارش یا خدمات تعویض از شما دریافت می کند. اگر می خواهید دلار آمریکا یا EUR خود را به یک حساب فیات عادی پس بگیرید ، هزینه برداشت همان چیزی است که صرافی ها از شما دریافت می کنند.

بهترین روش های تبدیل بیت کوین به دلار

نرخ ارز این است که هر دلار بیت کوین چند دلار دریافت می کنید. این می تواند بین مبادلات مختلف بسیار متفاوت باشد. شما می خواهید یک مبادله با نقدینگی عمیق پیدا کنید زیرا هم اسپرد بهتر و هم نرخ ارز بهتری خواهید داشت. ما قصد داریم پاسخ را به چند دسته تقسیم کنیم. این شامل بهترین اسپرد ارز ، بهترین هزینه های مبادله ، کمترین هزینه برداشت ،برداشت در کشورهای مختلف است.

بیت کوین به دلار یا یورو – بهترین نرخ ارز مبادله ای

ما هنگام تبدیل بیت کوین به دلار یا یورو با بهترین نرخ تسویه ارز شروع می کنیم. ما سیستم عامل های مبادله را بر اساس تفاوت بین قیمت فروش آنها و میانگین بازار در CoinMarketCap رتبه بندی می کنیم. اگر گسترش گسترش یابد ، تبدیل گرانتر از رمزنگاری به فیات است. بنابراین ، بهتر است از مبادلاتی استفاده کنید که تفاوت بسیار کمی بین قیمت خرید و فروش بیت کوین دارند.

نتایج به نظر جالب توجه هستند. به نظر می رسد که Binance ، BitPanda و Kraken از نظر گسترش ارز در 3 موقعیت برتر قرار دارند. با این حال ، Bitstamp ، Coinbase و (تا حدودی) Exmo نیز در سمت ارزان قیمت قرار دارند. فروش در CEX.io ، Coinmama و Coincorner اگرچه استفاده از آن آسان است اما بسیار گران است. در این سیستم عامل ها فقط از طریق اسپرد ، مقدار زیادی از بودجه فیات خود را از دست خواهید داد. آنچه در اینجا مهم است این است که اسپرد اسپرد نقش زیادی در خوب بودن مبادله هنگام فروش بیت کوین دارد. بنابراین ، ما این نتایج را با بخش های زیر نیز ترکیب می کنیم. با این حال ، CEX.io و سایر مبادلات گران قیمت مزایایی را برای برخی از معامله گران فراهم می کند که قابل محاسبه نیست. یکی از مهمترین آنها توانایی فروش در برخی کشورها است.

تبدیل بیت کوین به دلار یا یورو – بهترین هزینه های مبادله

در مورد بهترین کارمزد مبادله هنگام تبدیل بیت کوین به دلار آمریکا یا یورو ، عوامل کمی وجود دارد که در مرحله اول انجام شود. اولاً ، بیشتر مبادلات از طریق اسپرد اسپرد و هزینه های برداشت انجام می شود. بنابراین ، اضافه کردن هزینه های تبدیل ، آنها را در بازار غیر رقابتی می کند. بنابراین ، بسیاری از مبادلات رمزنگاری هزینه مبادله را اضافه نمی کنند. آنهایی که اسپرد بسیار کمی دارند ، معمولاً شامل هزینه های مبادله می شوند ، همانطور که از جدول بالا در زیر اسپرد ارز مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید: بهترین روش برای تبدیل بیت کوین به یورو

همانطور که انتظار می رفت ، فقط مبادلات اندکی برای تبدیل بیت کوین به دلار آمریکا یا یورو هزینه دارند. Coinbase ، BitPanda و Exmo این کار را در درجات مختلف انجام می دهند ، ارزان ترین گزینه Exmo است. علاوه بر نتایج بخش قبلی ، فقط BitPanda جای خود را در 3 بخش برتر از دست می دهد. دو سیستم عامل دیگر ، Coinbase و Exmo ، در وسط باقی مانده اند ، زیرا این هزینه ها به اندازه کافی کم است تا بتواند آنها را با رقبای رمزپایه خود رقابت دهد.

برداشت Bitcoin – کمترین هزینه ها

اکنون ، ما به آخرین مجموعه هزینه های نگرانی رسیده ایم – چه کسی کمترین هزینه را برای برداشت بیت کوین دارد. اگرچه سرراست ، اما توجه به این نکته مهم است که سیستم عامل ها چندین روش برای برداشت بیت کوین به پول نقد بدست آمده را ارائه می دهند. بنابراین ، شما چندین روش را در برخی صرافی ها در دسترس دارید. برخی دیگر ممکن است فقط با چند گزینه کار کنند ، که ما هنگام طراحی جدول رتبه بندی هزینه نیز آنها را در نظر می گیریم.

محبوب ترین گزینه های موجود برای برداشت بیت کوین شامل موارد زیر است: نقل و انتقالات بانکی (وایر ، SEPA ، SWIFT) کارت های اعتباری ، سیستم های پرداخت الکترونیکی (PayPal ، Skrill و دیگران) در کنار هزینه های برداشت ، اکثر آنها هنگام انتقال EUR یا دلار آمریکا به خارج از سیستم عامل کم و بدون هزینه ارائه می دهند. بنابراین ، سه شرکت برتر از نظر هزینه های کلی BitPanda ، Binance و Kraken باقی مانده اند که Coinbase کاملاً از بین می رود.

با این حال ، ذکر این نکته مهم است که فراوانی گزینه های برداشت نقش مهمی در سیستم رتبه بندی ما دارند. بنابراین ، Exmo ، Coinbase و BitPanda از نظر کانالهایی که می توانید برای تبدیل BTC به دلار آمریکا و EUR استفاده کنید ، در بالای نمودار قرار دارند.

برداشت بیت کوین در کشورهای مختلف

جنبه مهم دیگر برداشت بیت کوین در کشورهای مختلف است. Coinbase به دلیل کارمزد پایین و در دسترس بودن PayPal برای معاملات خروجی دلار آمریکا / EUR بسیار محبوب است. با این حال ، این سرویس فقط برای 37 کشور ، از جمله ایالات متحده ، خدمات ارائه می دهد. از طرف دیگر ، Binance ، اکنون ستاره ای در حال رشد است که این شرکت نامزد های گوناگونی را در آن گنجانده است. در همان زمان ، مشتریان ایالات متحده اخبار دوش آب سرد را دریافت کردند زیرا این شرکت به تدریج فعالیت خود را در کشور آمریکای شمالی متوقف می کند.

خودپردازهای بیت کوین به عنوان گزینه ای برای برداشت دلار و یورو خدمت می کنند

به غیر از مبادلات آنلاین ، خودپردازهای بیت کوین به عنوان یک گزینه جایگزین برای آن دسته از معامله گرانی که گزینه های برداشت محدودی دارند ، است. آنها معمولاً مزایای زیادی را برای فروشندگان فراهم می کنند که اکثر سیستم عامل های رمزنگاری فاقد آن هستند: امکان فروش با پول نقد سخت ، می تواند کاملا خصوصی باشد ، برداشت فوری دلار یا یورو راهی راحت برای دریافت سریع پول

در همین زمان ، اکثر این ماشین ها قیمت دارند. استفاده از آنها دقیقاً ارزان نیستند ، زیرا کارمزد معاملات و بازده ارز می تواند بسیار زیاد باشد ، حتی بیشتر از اکثر صرافی های گران قیمت. علاوه بر این ، خودپردازهای بیت کوین در برخی از نقاط جهان کمیاب هستند و وجود ندارند.

CoinATMRadar با اطلاعات مربوط به ساعات کار و هزینه ها به راحتی نمایش داده می شود ، لیستی از BTM های موجود (ماشین آلات فروش Bitcoin) را در اختیار شما قرار می دهد. عکس زیر نشان می دهد که چگونه می توانید به نزدیکترین دستگاه خود بروید ، در حالی که تعداد کل BTM ها در 5397 مکان است.

آیا دستگاه خودپرداز بیت کوین برای تبدیل دلار در همه جا یافت می شود

به عنوان یک نتیجه گیری کوچک ، دستگاه های خودپرداز بیت کوین به عنوان گزینه خوبی برای آن دسته از معامله گرانی که گزینه های برداشت محدودی دارند ، عمل می کنند. با این حال ، به خاطر داشته باشید که هزینه اضافی برای میانبر زمان پرداخت خواهید کرد. همچنین برای رسیدن به نزدیکترین دستگاه ممکن است لازم باشد در مسیری طولانی قدم بزنید.

بیت کوین را به پی پال ببرید

همانطور که از جداول ما نشان داده شده است ، یافتن بستری که بتوانید بیت کوین را به حساب PayPal بردارید بسیار دشوار است. این پلتفرم واقعاً علاقه ای به ارائه خدمات برای هر چیز مرتبط با رمزنگاری ندارد. بهترین شرط بندی شما سکوهایی است که گزینه در دسترس است یا از طریق یک جاده دوربرگردان مانند VirWox می روید.Coinbase ساده ترین مسیر را ارائه می دهد ، زیرا شما می توانید حساب PayPal خود را با سیستم عامل متصل کرده و مستقیماً برداشت کنید. با این حال ، به دلیل تعداد محدودی از کشورهای پشتیبانی شده ، همه به Coinbase دسترسی ندارند. سیستم عامل های همتا به همتا (P2P) یک روش عالی برای تبدیل BTC به ارز فیات هستند. با این حال ، آنها همچنین با کلاهبرداران و سایر موارد پر شده اند و تجارت در این بازارها را خطرناک می کنند.

روش های برداشت وجه دلار بعد از تبدیل بیت کوین از حساب بانکی

در حال حاضر، Exodus از اتصال به حساب بانکی شما یا تبادل ارز دیجیتال با پول نقد پشتیبانی نمی کند، بنابراین ما این راهنما را برای توضیح برخی گزینه های دیگر ایجاد کردیم تا بتوانید با خیال راحت رمز ارز خود را با پول نقد مبادله کنید!

FTX

FTX نه تنها یک صرافی نگهبانی رمزنگاری است، بلکه یک پلت فرم آسان برای خرید و فروش کریپتو است. شما می توانید رمزارز را مستقیماً در FTX بخرید و بفروشید: FTX – ایالات متحده ، FTX – بین المللی در FTX می توانید کریپتو را به فیات مبادله کنید و ارزهای فیات مختلف را برداشت کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برداشت ارزهای فیات با FTX، لطفاً اینجا را ببینید: (ایالات متحده | بین المللی)

می توانید حساب FTX خود را به برنامه FTX Exchange در Exodus پیوند دهید. شما می توانید وجوه FTX خود را در کیف پول Exodus مشاهده، ارسال، دریافت و مبادله کنید. همچنین می‌توانید موجودی FTX USD خود را مشاهده کنید یا ارز دیجیتال خود را مستقیماً در برنامه تبادل FTX در Exodus به «USD» تبدیل کنید. در حالی که نمی‌توانید دلار را مستقیماً از کیف پول USD موجود در پورتفولیوی FTX خود در Exodus برداشت کنید، می‌توانید ارز دیجیتال را در برنامه تبادل FTX در Exodus به دلار مبادله کنید و در کیف پول USD در FTX منعکس خواهد شد. سپس می توانید دلار را از FTX (ایالات متحده | بین المللی) برداشت کنید!

کوین بیس

برای تبدیل بیت کوین به دلار ، Coinbase شرکتی است که خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین را آسان می کند. هنگامی که یک حساب Coinbase ایجاد می کنید، می توانید یک حساب بانکی را به حساب خود پیوند دهید. می توانید پول نقد را از حساب بانکی خود به حساب Coinbase خود واریز کنید و از آن پول برای خرید ارز دیجیتال استفاده کنید. زمانی که می خواهید ارز دیجیتال را به دلار تبدیل کنید، می توانید آن ارزها را از طریق کوین بیس بفروشید و درآمد حاصل از آن را برداشت کنید. کوین بیس پول را ظرف چند روز به حساب بانکی شما واریز می کند.

بیت استمپ

Bitstamp مانند Coinbase وب سایتی است که تبادل ارزهای دیجیتال و پول نقد مختلف را تسهیل می کند. اکنون: Bitstamp اجازه پیوند حساب های بانکی را نمی دهد. در عوض، هر بار که می خواهید تراکنش انجام دهید، باید جزئیات حساب بانکی خود را وارد کنید. اگر بیت کوین دارید، می توانید از Bitstamp برای فروش آن بیت کوین به دلار آمریکا استفاده کنید. سپس می توانید اطلاعات بانکی خود را برای برداشت آن دلار به حساب بانکی مورد نظر خود ارائه دهید. Bitstamp برای هر برداشت 0.0005 BTC هزینه می کند.

بیت ترکس

بهترین روش تبدیل بیت کوین به دلار ، اکثر مشتریان Bittrex که هویت خود را تأیید می کنند می توانند بیت کوین را مستقیماً برای ارزهای فیات مانند دلار آمریکا خریداری و بفروشند. تنها چند ایالت وجود دارند که ساکنان آن نمی توانند با ارزهای معمولی معامله کنند. تا زمانی که در یکی از ایالت های مستثنی (ورمونت، نیویورک، کانکتیکات، نبراسکا، هاوایی و نوادا) زندگی نمی کنید، می توانید مستقیماً به یک حساب بانکی مرتبط پول نقد برداشت کنید. حداقل 10 دلار برداشت وجود دارد (50 دلار برای برداشت حواله سیمی).

کراکن ، یکی از سریع ترین روش های تبدیل بیت کوین به دلار

Kraken به شما امکان می دهد با ارزهای مختلف از جمله دلار آمریکا، پوند انگلیس و دلار کانادا برداشت انجام دهید. برداشت ها معمولاً از طریق حواله سیمی انجام می شود، بنابراین برای شروع برداشت باید اطلاعات بانکی خود را ارائه دهید.

مراقب کلاهبرداری های نقدی باشید

ارزهای دیجیتال هنوز نسبتاً جدید هستند و بیشتر بازار کنترل نشده است. کلاهبرداری های زیادی وجود دارد که ممکن است ادعا کنند به شما کمک می کنند تا ارز دیجیتال را به پول نقد تبدیل کنید که می توانید آن را به حساب بانکی خود برداشت کنید. گاهی اوقات، این معاملات بهتر از نرخ تبدیل معمولی یا کارمزدهای پایین تبلیغ می کنند. واقعیت این است: با استفاده از ارزهای دیجیتال، اگر آنها را به یک صرافی یا سازمانی کمتر قابل اعتماد منتقل کنید، بازیابی وجوه شما تقریبا غیرممکن است. مراقب کلاهبرداری ها باشید و فقط از شرکت های شناخته شده و قابل اعتماد برای مبادله بیت کوین خود با پول نقد استفاده کنید.

ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین می‌توانند هیجان‌انگیز باشند و بسیاری از مردم وسوسه می‌شوند که ارزهای رمزنگاری شده را معامله کنند تا به سود خود دست یابند.  درک امن ترین راه برای تبدیل بیت کوین به پول نقد  دلار می تواند به شما کمک کند سود معاملات خود را به پولی تبدیل کنید که می توانید در زندگی روزمره خود خرج کنید.

Leave a Reply