You are currently viewing روش های فروش کاردانو و تبدیل به ریال ایران

روش های فروش کاردانو و تبدیل به ریال ایران

تبدیل کاردانو به ریال در ایران. روش های فروش کاردانو و تبدیل به ریال ایران چگونه است؟ در این مطلب به طور کامل خرید و فروش کاردانو را در روش های متفاوت بررسی کرده و مزایا و معایب هر کدام را می بینیم.

خرید و فروش کاردانو و تبدیل به ریال

کاردانو که در سپتامبر 2017 راه اندازی شد ، یک پروژه بلاک چین بلند پروازانه است که توسط چارلز هوسکینسون ، بنیانگذار سابق Ethereum و BitShares تاسیس شده است. به قول خود پروژه ، برای ایجاد “اکوسیستم متعادل و پایدار” برای ارزهای رمزنگاری شده ایجاد شده است.

برای تبدیل کاردانو به ریال اگر به دنبال سرمایه گذاری در کاردانو هستید ، مهم است که توجه داشته باشید که این ارز رمزنگاری بیش از یک ارز رمزنگاری شده است. اگرچه سکه ای دی ای ممکن است چهره عمومی پروژه باشد ، اما آرمانهای کاردانو بسیار فراتر از ایجاد یک ارز کاربردی است. کاردانو ، قبل از هر چیز ، یک پلتفرم تکنولوژیکی است که هدف آن استفاده از پیشرفت ها و نوآوری های بلاک چین است “برای ایجاد خدمات مالی قابل دسترس برای همه.

این پروژه نوآورانه به منظور سهولت معاملاتی بیت کوین با سیستم قرارداد هوشمند اتریوم و پشتیبانی از برنامه های غیر متمرکز ، که به عنوان dApps نیز شناخته می شود ، در نظر گرفته شده است. این سیستم از یک سیستم دقیق بررسی همکار استفاده می کند و با برنامه نویسان ، دانشمندان و موسسات دانشگاهی تماس می گیرد تا به بهبود بلاک چین منبع باز خود کمک کند. در آن آمده است که ارز رمزنگاری شده ای دی ای تنها سکه ای است که از “فلسفه علمی و رویکرد پژوهش محور” استفاده می کند.

بلاکچین نسل سوم کاردانو

تبدیل کاردانو به ریال در ایران. علاوه بر این ، کاردانو با استفاده از فناوری بلاک چین “نسل سوم” به منظور بهبود بسیاری از اصول “قدیمی” ، نوآوری های خود را به مرحله بعدی می رساند. این پروتکل دارای یک پشته نرم افزاری لایه ای بلاک چین است که انعطاف پذیر ، مقیاس پذیر است و با استفاده از کامل ترین استانداردهای نرم افزاری دانشگاهی و تجاری در صنعت در حال توسعه است.

تجارت کاردانو ای دی ای و تبدیل به ریال

شما می توانید CFD های کاردانو (ای دی ای) را در Capital.com به صورت 24 ساعته و 7 روز معامله کنید.

نحوه سرمایه گذاری در CFD های کاردانو (ای دی ای)

یک فرد هنگام سرمایه گذاری در بازار ارزهای رمزنگاری شده دو گزینه دارد. در مرحله اول ، آنها می توانند ارزهای رمزنگاری شده واقعی را خریداری کنند ، مانند خرید کاردانو در صرافی مانند Bittrex ، CoinEx یا Binance ، بنابراین خود آنها صاحب ای دی ای هستند. این یک سرمایه گذاری بلند مدت تلقی می شود ، زیرا فرد منتظر افزایش چشمگیر قیمت است ، بنابراین بعدا می تواند سکه های کاردانو ای دی ای خود را برای سود بفروشد.

از طرف دیگر ، آنها می توانند قرارداد مابه التفاوت (CFD) را با یک ارز رمزنگاری شده معامله کنند و در مورد تفاوت قیمت حدس بزنند. CFD نوعی قرارداد است ، معمولاً بین یک کارگزار و یک سرمایه گذار ، که در آن یکی از طرفین موافقت می کند که تفاوت ارزش اوراق بهادار بین باز و بسته شدن معامله را به طرف دیگر بپردازد. برای تبدیل کاردانو به ریال سرمایه گذاری روی CFD های کاردانو به شما این امکان را می دهد که ای دی ای را در هر دو جهت معامله کنید. صرف نظر از داشتن دیدگاه مثبت یا منفی در مورد پیش بینی ها و پیش بینی های بازار ای دی ای ، می توانید از حرکت قیمتهای آتی صعودی یا نزولی در آینده سود ببرید.

تجارت کاردانو در CFD

تبدیل کاردانو به ریال در ایران شما می توانید یک موقعیت طولانی را در نظر بگیرید که قیمت ای دی ای افزایش می یابد یا یک موقعیت کوتاه ، با پیش بینی کاهش قیمت. این یک سرمایه گذاری کوتاه مدت محسوب می شود زیرا CFD ها در بازه های زمانی کوتاه تر استفاده می شوند. به عنوان مثال ، برای تجارت CFD های ای دی ای ، می توانید در مورد جفت ای دی ای/BTC حدس بزنید.

تجارت کاردانو به بیت کوین – ای دی ای/BTC CFD

تفاوت های اساسی بین خرید ارز رمزنگاری شده و معامله CFD در بازار رمزنگاری وجود دارد. هنگام خرید ارز رمزنگاری شده ، در کیف پول ذخیره می شود ، اما هنگام معامله CFD ، محصول در حساب شما ذخیره می شود ، که توسط یک مقام مالی تنظیم می شود. وقتی CFD خریداری می کنید ، نقدینگی بیشتری دارید زیرا به دارایی وابسته نیستید ، فقط قرارداد اصلی را خریداری کرده اید.

آیا به دنبال ارائه دهنده تجاری قابل اعتماد CFD برای سرمایه گذاری در کاردانو هستید؟ اگر چنین است ، فقط 3 دقیقه از وقت خود را صرف ثبت نام و شروع تجارت خود در ای دی ای با Capital.com کنید. پلت فرم معاملاتی برنده جایزه ما را امتحان کنید یا برنامه تلفن همراه ما را بارگیری کنید ، که به دستیار تجاری هوشمند CFD شما تبدیل می شود.

سکه ای دی ای چیست؟ ارز رمزنگاری شده چیست؟

اگرچه ممکن است برخی از واژه های “کاردانو” و “ای دی ای” به جای یکدیگر استفاده کنند ، اما تفاوت مهمی برای درک وجود دارد. در حالی که کاردانو به کل پلتفرم و اکوسیستم اشاره می کند ، ای دی ای ارز رمزنگاری شده بومی این شبکه است. این ارز بومی با لایه تسویه کاردانو ادغام شده است ، و آن را به بخشی ضروری از پلت فرم تبدیل می کند. برای تبدیل کاردانو به ریال این اولین ارز رمزنگاری شده نسل سوم است که هدف آن حل مشکلات مربوط به مقیاس پذیری ، قابلیت همکاری و پایداری در اکوسیستم ارزهای رمزنگاری شده است.

ارز رمزنگاری شده یک دارایی دیجیتالی است که برای استفاده به عنوان وسیله مبادله طراحی شده است و از رمزنگاری برای ایمن سازی تراکنش ها ، کنترل عرضه واحدهای اضافی و تأیید نقل و انتقالات استفاده می کند. به طور خلاصه ، ارز رمزنگاری شده یک ارز الکترونیکی غیر متمرکز است. ارز رمزنگاری شده در یک “کیف پول” ذخیره می شود که می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال ، سکه های ای دی ای را می توان در یک کیف پول آنلاین یا به طور متناوب در یک کیف پول الکترونیکی آفلاین ذخیره کرد و حتی می تواند به صورت فیزیکی در سخت افزار ذخیره شود.

چرا معاملات CFD کاردانو با Capital.com انجام می شود

فناوری پیشرفته هوش مصنوعی در هسته خود: یک فید خبری مانند فیس بوک بسته به ترجیحات خود ، محتوای شخصی و منحصر به فرد را در اختیار کاربران قرار می دهد. اگر معامله گر تصمیم می گیرد اخبار مبتکرانه مبتنی بر تعصبات ، طیف وسیعی از مطالب را ارائه می دهد تا او را در مسیر درست قرار دهد. شبکه عصبی رفتار درون برنامه ای را تجزیه و تحلیل می کند و فیلم ها ، مقالات ، اخبار را توصیه می کند تا به استراتژی سرمایه گذاری شما کمک کند. این به شما کمک می کند تا رویکرد خود را هنگام معامله با رمزنگاری کاردانو اصلاح کنید.

برای تبدیل کاردانو به ریال ، تجارت در حاشیه: با انجام معاملات با حاشیه (حداکثر 1: 2 برای ارزهای رمزنگاری شده) با کمک CFD ها ، Capital.com به شما امکان دسترسی به بازار ارزهای رمزنگاری شده را حتی با محدودیت وجوه موجود در حساب شما می دهد. معامله تفاوت: هنگام معامله ای دی ای CFD ، خود دارایی اصلی را نمی خرید ، به این معنی که به آن وابسته نیستید. شما فقط در مورد افزایش یا کاهش قیمت سکه ای دی ای گمانه زنی می کنید. معاملات CFD از نظر استراتژی هیچ تفاوتی با معاملات سنتی ندارد. یک سرمایه گذار CFD می تواند کوتاه یا طولانی عمل کند ، ضررها را متوقف کرده و محدود کند و سناریوهای معاملاتی را که با اهداف وی هماهنگ است اعمال کند.

مهمترین مسال برای تبدیل کاردانو به ریال در ایران ، تجزیه و تحلیل معاملات همه جانبه: پلتفرم مبتنی بر مرورگر به معامله گران اجازه می دهد تا تجزیه و تحلیل و پیش بینی بازار خود را با شاخص های فنی ظریف شکل دهند. Capital.com به روزرسانی های بازار زنده و فرمت های مختلف نمودار را ارائه می دهد که در رایانه ، iOS و Android موجود است.

تمرکز بر ایمنی

Captal.com تأکید ویژه ای بر ایمنی دارد. دارای مجوز از FCA و CySEC ، با تمام مقررات مطابقت دارد و اطمینان می دهد که امنیت داده های مشتریانش در درجه اول قرار دارد. این شرکت اجازه می دهد تا پول را بصورت شبانه روزی برداشت کرده و وجوه معامله گران را در سراسر حساب های بانکی تفکیک شده نگه دارد.

تاریخچه کاردانو

برای تبدیل کاردانو به ریال کاردانو که در 29 سپتامبر 2017 معرفی شد ، توسط Jeremy Wood و Charles Hoskinson تاسیس شد. برای کمک به تامین بودجه برای توسعه پروژه ، تیم در طول ICO خود تقریبا 63 میلیون دلار جمع آوری کرد.

بیشتر بخوانید: تبدیل کاردانو به تومان

ارز رمزنگاری شده کاردانو ورود شگفت انگیزی به بازار داشت: در اولین هفته از زمان راه اندازی ، ای دی ای رشد چشمگیری را تجربه کرد ، ارزش خود را به طور سرسام آوری افزایش داد و تا 1 اکتبر 2017 به بیش از 600 میلیون دلار سرمایه در بازار دست یافت. تبادلات در 29 نوامبر 2017 ، ای دی ای بیش از 142.41 ged افزایش یافت و ارزش بازار خود را به 3.5 میلیارد دلار رساند. در اوایل ژانویه 2018 ، ارزش رمزنگاری کاردانو به بالاترین سطح خود یعنی 1.162 دلار رسید و در بازار بیش از 33 میلیارد دلار به اوج خود رسید.

قیمت تاریخی کاردانو ای دی ای

در مورد تاریخچه قیمت کاردانو ، درست مانند هر ارز دیجیتال دیگری ، روند رشد آشفته ای داشته است. ای دی ای در اکتبر 2017 با قیمت 0.025 دلار برای معاملات باز شد. در همان روز ، به پایین ترین سطح خود یعنی 0.017354 دلار رسید. با این حال ، تنها در عرض 3 ماه ، ای دی ای با افزایش فزاینده ای از علاقه مندان بین المللی رمزنگاری روبرو شد و در 4 ژانویه 2018 به رکورد 1.162 دلار رسید. این نشان دهنده رشد بیش از 45 برابر – با توجه به استانداردهای ارزهای رمزنگاری شده ، قابل توجه است.

در سه ماهه اول سال 2018 ، رمزنگاری کاردانو (ای دی ای) سقوط کرد و در ماه مارس به 0.13 دلار کاهش یافت. در سال 2019 ، پس از رسیدن به 0.37 دلار در ماه مه ، سکه ای دی ای وارد یک روند صعودی شد و در بازه زمانی 0.0308 دلار – 0.1 دلار در بقیه سال معامله شد.

نحوه تجارت کاردانو در eToro

در اینجا مراحل تجارت رمزنگاری Cardano (ADA) در برنامه eToro شما آمده است: ثبت نام کنید / وارد حساب eToro خود شوید. سپس ورود به eToro

ورود به eToro

آموزش تبدیل کاردانو به ریال در ایران در eToro ، روی “بازارهای تجاری” کلیک کنید. روی “Trade Markets” در eToro کلیک کنید روی “بازارهای تجاری” در eToro کلیک کنید  “Crypto” را انتخاب کنید. انتخاب “Crypto” در صفحه Markets eToro انتخاب “Crypto” در صفحه بازار eToroبه دنبال “ADA” بگردید و روی آن کلیک کنید. به دنبال کاردانو در لیست دارایی های رمزنگاری شده eToro هستید به دنبال کاردانو در لیست دارایی های رمزنگاری شده eToro هستید  “تجارت” را انتخاب کنید.

کلیک روی دکمه “تجارت” در صفحه دارایی رمزنگاری ADA eToro مبلغی را که می خواهید سرمایه گذاری کنید تعیین کنید.

خرید Cardano (ADA) در بستر eToro

روی “تجارت آزاد” کلیک کنید. اجرای سفارش خرید ADA در eToro

تاریخچه قیمت کاردانو

کاردانو هنگامی که در بازار عرضه شد ، معاملات توکن های ADA خود را با اندکی 0.02 دلار آغاز کرد. از آن زمان به اوج خود رسیده است و فقط بالای علامت 1.50 دلار در هر توکن ADA است.

از نظر تاریخی که اغلب ارزهای رمزنگاری شده در بازار بی ثبات هستند ، سابقه حرکت قیمت ها از ده تا صدها درصد را دارد. برخلاف بیت کوین ، نمی توانید توکن ADA کاردانو را استخراج کنید. کاری که می توانید با آن انجام دهید این است که به آن توجه کنید. برای انجام این کار ، باید کیف پول Cardano خود را باز کنید تا برخی از توکن های ADA را که قبلاً به عنوان پرداخت دریافت کرده اید دریافت کنید.

Leave a Reply