You are currently viewing اتریوم چیست. پیش بینی قیمت اتریوم از 2021 تا سال 2030

اتریوم چیست. پیش بینی قیمت اتریوم از 2021 تا سال 2030

قیمت اتریوم چقدر است؟ پیش بینی قیمت اتریوم از 2021 تا 2030 را با هم میبینیم.در حالی که ارزهای فیات در حال از دست دادن درخشش خود در مرحله رکود اقتصادهای جهان هستند، ارزهای دیجیتال در حال افزایش هستند. یکی از افتخارات در میان دارایی های کریپتو، اتریوم است که با نام ETH مشخص می شود، که ارز دیجیتال بومی مبتنی بر پلتفرم است. با تبدیل شدن به بحث مالی غیرمتمرکز (DeFi)، به نظر می‌رسد الگوریتم‌ها و ارزهای رمزپایه مبتنی بر علم بر دنیای بلاک چین حکومت می‌کنند.

آنها نه تنها دارای عملکرد قرارداد هوشمند هستند، بلکه یک سیستم امن و بسیار امن تراکنش و تجارت با واسطه های درگیر را نیز ارائه می دهند. اتریوم که یک پروژه شگفت‌انگیز توسط Vitalik Buterin است، یک پروژه بلاک چین پیشرفته است و به دلیل موقعیت اصلی آن در دنیای ارزهای دیجیتال، محبوب‌ترین در میان علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال است. قبل از اینکه به پیش بینی دقیق قیمت اتریوم بپردازیم، جزئیات سکه را بررسی کنید.

رمزگشایی رمز نشده: فناوری پشت اتریوم

الگوریتم بلاک چین که مرحله مرکزی این ارز دیجیتال است، تمام پدیده و تمرکز اصلی این ارز دیجیتال برنامه‌ریزی است. این به کاربران این امکان را می‌دهد که نه تنها از دیدگاه پول دیجیتال بهره ببرند، بلکه از رمزنگاری اتر برای همه تراکنش‌های بازار مانند خدمات مالی، برنامه‌ها، بازی‌ها، محصولات استفاده کنند که می‌توان چند مورد را نام برد. همانطور که در بالا توضیح داده شد، اتریوم توسعه دهندگان را قادر می سازد تا قراردادهای هوشمند را تدوین کرده و روی آنها کار کنند و به طور خودکار وظایف را تحت شرایط خاص اجرا کنند.

این پلتفرم با گذراندن مراحل مختلف استراتژی‌های توسعه و تکامل، به برنامه و محصولات خود پایبند است تا به طور مداوم پروتکل را ارتقا دهد تا از قابلیت استفاده، امنیت، عملکرد و تمرکززدایی بهتر اطمینان حاصل کند.

اتریوم: ظهور تجربی

چیزی که ارز دیجیتال اتریوم را به یک جایزه ارزنده تبدیل می کند، پیش بینی قیمت است که بر اساس جنبه های اساسی است. این یک مدل ساده است که در آن سرعت پول برابر با ضریب قیمت است. همه مقادیر در واحدهای ارز فیات تعریف می‌شوند، تنظیم P=1 و M با تعداد ارزهای رمزنگاری شده ضرب در قیمت یک ارز دیجیتال محاسبه می‌شود، Q مقدار ارزشی است که در سراسر شبکه منتقل می‌شود، و تحلیل V یکسان می‌ماند. از این رو این تابع بر روی چارچوب اصلی کار می کند که ارز دیجیتال با سرعت آن نسبت معکوس دارد. نصاب محبوب دیگری که بر این پلتفرم حاکم است از NVT Ratio می باشد که به صورت زیر محاسبه می شود: بازار / قیمت روزانه اتریوم در شبکه در حال معامله است. بنابراین، هرچه NVT بالاتر باشد، قیمت ارز دیجیتال اتر نیز بالاتر است.

چارچوب اتریوم

در حال حاضر، بیشتر پروژه‌ها به اتریوم به‌عنوان یک بلاک چین عمومی متکی هستند که به مخاطبان بیشتری از کاربران، ارز، گره‌ها و بازارها دسترسی می‌دهد. با این حال، اغلب دلایلی برای ترجیح یک کنسرسیوم یا بلاک چین خصوصی وجود دارد. به عنوان مثال، شرکت های بخش بانکی به اتریوم به عنوان پلتفرمی برای بلاک چین های خصوصی خود نگاه می کنند. حتی، اتریوم برای بسیاری از رویدادهای اولیه ارائه سکه استفاده شده است. بلاک چین های عمومی: این ها بلاک چین های کاملاً غیرمتمرکز هستند و با استفاده از الگوریتم های اثبات کار یا اثبات سهام ایمن می شوند، با پیروی از یک اصل مشترک که میزان تأثیرگذاری افراد بر روند اجماع متناسب با تعداد منابع اقتصادی است که می توانند به دست آورند.

بلاک چین های کنسرسیومی: این ها تا حدی غیرمتمرکز هستند که در آن مجموعه ای از گره ها فرآیند را کنترل می کنند. برای مثال، می‌توان کنسرسیومی متشکل از 15 مؤسسه مالی را تصور کرد که هر یک از آنها یک گره را اداره می‌کنند و ده تای آنها باید هر بلوک را امضا کنند تا بلوک معتبر باشد. بلاک چین های خصوصی: یک بلاک چین خصوصی برای مجوزهای نوشتن در یک سازمان متمرکز است.

مجوزهای خواندن ممکن است عمومی یا به میزان دلخواه محدود شوند. برنامه های کاربردی احتمالی شامل مدیریت پایگاه داده، حسابرسی، و غیره، داخلی برای یک شرکت واحد است. بنابراین خوانایی عمومی ممکن است در بسیاری از موارد ضروری نباشد، اگرچه ممیزی عمومی در موارد دیگر مطلوب است.همه موارد فوق با سرمایه گذاری در توسعه نرم افزار اتریوم به اکوسیستم کلی اتر کمک می کنند. با گذشت زمان، این به بهبود نرم افزار، دانش مشترک و فرصت های شغلی تبدیل می شود.

ترکیب اتریوم در دنیای واقعی ما

سیستم های رای گیری

همانطور که در مورد DAO دیدیم، سیستم های رای گیری نیز اتریوم را جذب می کنند. فرآیندهای نظرسنجی و نتایج به همان اندازه به ETH وابسته هستند و با ارائه هیچ گونه نقصی که در فرآیند رأی گیری وجود ندارد، یک فرآیند دموکراتیک شفاف و منصفانه را تضمین می کنند.

سیستم های بانکی

کرک کردن اتریوم برای هکرها چالشی است زیرا کل سیستم بانکی باید بدون هک باشد و اجازه دسترسی غیرمجاز را بدهد. حتی سیستم‌های پرداخت و حواله بر اساس ETH است که به طور گسترده توسط بانک‌ها اتخاذ شده است.

حمل دریایی

استقرار اتریوم در حمل و نقل به ردیابی محموله کمک می کند و از جابجایی یا تقلبی شدن کالاها جلوگیری می کند. اتر منشأ و چارچوب ردیابی هر دارایی مورد نیاز در یک زنجیره تامین معمولی را فراهم می کند.

توافق نامه ها

با قراردادهای هوشمند اتریوم، قراردادها بدون هیچ گونه تغییری برای توسعه و ثبت دیجیتالی قراردادها و تراکنش های مبتنی بر آنها قابل حفظ و اجرا هستند.

شرکت ها

شرکت ها می توانند محصولات مبتنی بر اتریوم را با استفاده از ویژگی plug and play آن بسازند. آنها می توانند بلاک چین خصوصی را به شبکه اصلی عمومی متصل کنند. قابلیت همکاری ویژگی اتریوم، بلاک چین ها را به روز نگه می دارد. گسترش جهانی، پیشرفت‌ها و ارتقاء مستمر و شبکه وسیعی از کاربران و dAppها را برای آنها فراهم می‌کند. اتریوم سازمانی به مجموعه ای تعریف شده از دستورالعمل ها و مشخصات فنی برای تسریع پذیرش فناوری بلاک چین در بین شرکت ها اشاره دارد. این مشخصات به کسب و کارها امکان استفاده از زنجیره های خصوصی مبتنی بر اتریوم و شبکه اصلی عمومی را می دهد. مشخصات Enterprise Ethereum توسط Enterprise Ethereum Alliance (EEA) که عضوی از بلاک چین و کسب و کارهای فعلی در سراسر جهان است حفظ می شود.

اتریوم 2.0

ETH 2.0 که Serenity نیز نامیده می شود، توسعه اتریوم با ویژگی های اضافه شده برای بهبود عملکرد و قیمت های مختلف است. در ردیف بعدی برای ارتقاء در بلاک چین اتریوم قرار دارد. که قرار است به زودی منتشر شود، رونمایی تدریجی و یکنواخت مرحله ای همراه با تست ها و آزمایش های بازار خواهد بود تا شاهد پذیرش و پذیرش انبوه باشیم. ارز دیجیتال ETH برای بازیابی V شکل آماده است. خطر ETH 2. 0 به طور مداوم در حال افزایش است.

به عنوان پیشرو برای بهبود و کارایی بیشتر، 2.0 یک تکنیک شاردینگ را معرفی خواهد کرد. برای کاهش هزینه تراکنش و سرعت بخشیدن به کار، افزودن شاردینگ به ترکیب، عملکرد استفاده از منابع آن را تا حد زیادی افزایش می دهد. این امر با تأیید داده‌ها در میان مجموعه‌ای از گره‌ها به دست می‌آید و هر کدام مسئول تأیید داده‌های دریافتی خود خواهند بود. این می تواند ظرفیت کلی را افزایش دهد. علاوه بر این، اتریوم 2. 0 زبان اسمبلی وب را در سیستمی به نام eWASM راه‌اندازی می‌کند که به زودی جایگزین EVM می‌شود، یعنی ماشین مجازی اتریوم که امکان انتخاب از بین زبان‌های مختلف را برای نوشتن کد برای اجرا در بلاک چین فراهم می‌کند.

این در حالت ایده‌آل سیستمی مبتنی بر ایمان با مشکلات دسترسی کمتر و ضربه به رقبا خواهد بود. با سرعت گرفتن روند نوآوری توسط اتریوم، طلوع جدید آغاز می شود و می توان دید که چگونه قرارداد سپرده گذاری اتریوم 2. 0 به طور پیوسته با گذشت زمان ارزهای دیجیتال بیشتری را دریافت می کند و در حال حاضر 1.2 میلیون است.

و بقیه تاریخ است: تحرکات قیمت تاریخی اتریوم

نوسانات مشخصه هر ارز دیجیتال است، و همانطور که نایجل گرین، مدیر عامل گروه deVere قبلاً گفته بود، “نوسان معمولا مورد استقبال معامله گران و سرمایه گذاران خرده فروشی قرار می گیرد، زیرا می تواند فرصت های خرید مهمی را ارائه دهد و پاداش های مثبتی به همراه داشته باشد.”

بیشتر بخوانید: بایننس کوین چیست و چطور آن را تبدیل کنیم؟

اتریوم نیز در بازار ارزهای دیجیتال از این قاعده مستثنی نیست. کریپتوکارنسی ETH نیز بارها شاهد فراز و نشیب های خود بوده است، اما چیزی که اکنون به نظر می رسد این است که گویی در حال رقابت برای ثبت رکورد جهانی است. تعداد گره های اتریوم در شبکه در دو هفته گذشته بیش از 50 درصد به اوج خود رسیده است. اتریوم نه تنها با موفقیت از بیت کوین عقب نشینی کرده است، بلکه موقعیت خود را نیز با ثبات نشان داده است. با افزایش DeFi، اتریوم تقریباً دو بار در مقایسه با بیت کوین در حجم تراکنش های روزانه و بسیاری از ارزهای اصلی دیگر مانند XRP، Bitcoin Cash، EOS، Cardano و غیره پردازش شده است.

نمودار قیمت اتریوم

پیش بینی قیمت اتریوم از 2021 تا 2030

طبق یک مقاله پیش‌بینی قیمت اتریوم، در دسامبر 2017، قیمت اتریوم عملکردی استثنایی را به نمایش گذاشت و از 500 دلار گذشت و از ژانویه 2018 به 900 دلار رسید. حتی اگر ارز دیجیتال اتریوم در فوریه 2018 شاهد کاهش به پایین‌ترین سطح 640 دلاری بود. مسیر بازیابی طبق پیش بینی ها طبق این مقاله، به نظر می‌رسد که همه‌گیری با عملکرد فوق‌العاده خود که در سال گذشته از بیت کوین پیشی گرفته است، زمینه را برای قیمت اتریوم فراهم کرده است. طبق اخبار و پیش‌بینی‌های قبلی، ETH/USD 100 درصد رشد کرده است، تنها طی پانزده روز در ژوئیه گذشته از 200 دلار به 400 دلار رسیده است و به نظر می‌رسد که امسال قطعاً به عنوان یک گاو بزرگ به مقام اول در سرمایه‌گذاری به پایان می‌رسد. بازار.

در طول سال گذشته، اتریوم رشد قابل توجهی را نشان داد زیرا تا پایان دسامبر 2020 از مرز 700 دلار عبور کرد. پس از آن، از ابتدای سال جاری، اتریوم رشد گسترده‌ای را تجربه کرد و در ماه جاری، رکورد جدیدی را ثبت کرد. 4362.35 دلار. با این حال، پس از رسیدن به 4362 دلار، اتریوم با کاهش شدید مواجه شد و تا 1786 دلار سقوط کرد، اما بعداً شروع به بهبود کرد و در حال حاضر، قیمت اتریوم بالای 2500 دلار معامله می شود.

کارشناسان پیش بینی قیمت ااتریوم را بررسی می کنند

هر چه بیشتر، بهتر و در نتیجه رتبه بندی کارشناسان بیشتر باشد، نظرات بیشتری برای پیش بینی قیمت اتریوم ارائه می شود: بر اساس پیش‌بینی‌های قیمت اتریوم ما، افزایش بلندمدت انتظار می‌رود، پیش‌بینی قیمت برای سال 2026 11200.20 دلار است. انتظار می رود با سرمایه گذاری 5 ساله، درآمد حدود +331.37٪ باشد.Walletinvestor

بر اساس پیش‌بینی قیمت ETH ما، سکه ممکن است تا پایان سال 2021 از مرز 2700 دلار عبور کند. حداکثر قیمت ممکن است حدود 2777 دلار و حداقل آن حدود 1900 دلار باشد. میانگین قیمت اتریوم برای دسامبر 2021 ممکن است حدود 2750 دلار باشد.Tradingbeasts

تا پایان سال 2021، قیمت ETH ممکن است به 2467 دلار برسد. حداکثر قیمت 3062 دلار، حداقل قیمت 2467 دلار. میانگین برای دسامبر 2021 حدود 2715 دلار خواهد بود. پیش بینی قیمت اتریوم در پایان ماه 2862 دلار، تغییر برای ماه 16.0%.Long Forecast

با نزدیک شدن به سال 2024، طبق پیش‌بینی قیمت ETH، می‌توانیم ببینیم که اتریوم در مرز 6481 دلار باقی می‌ماند.Digital Coin Forecast

پیش بینی قیمت اتریوم از 2021 تا 2025

در سال گذشته، اتریوم قبل از شروع سال جدید، بیش از 450 درصد بازدهی را برای سرمایه گذاران گذشته به ارمغان آورده است. طبق پیش‌بینی‌های قیمت اتریوم، اتریوم دارایی ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری در مقایسه با بیت‌کوین و برای معامله‌گرانی است که می‌توانند از این نوسانات قیمت در کوتاه‌مدت و بلندمدت استفاده کنند و به ما اطلاع دهند که کارشناسان صنعت برای سرمایه‌گذاری در پنج سال آینده چه پیش‌بینی می‌کنند. :

پیش بینی قیمت اتریوم 2021

با توجه به اخبار اخیر مبنی بر پیوند دیجیتالی ۱۲۱ میلیون دلاری بانک سرمایه گذاری اروپا با شبکه اتریوم، به رشد چشمگیر قیمت اتریوم کمک کرد. اخیراً ETH پس از رسیدن به بالاترین سطح تاریخ در 4362 دلار، با افت شدید مواجه شد، اما بعداً، شتاب از دست رفته را دوباره به دست آورد و از مرز قیمت 2600 دلار عبور کرد. با توجه به حرکت فعلی قیمت، اتریوم ممکن است تا پایان سال 2021 به سطوح بسیار بالاتری برسد زیرا قبلاً در 12 مه 2021 با 4362.35 دلار از بالاترین قیمت خود عبور کرده است.

شاهد پذیرش گسترده dapp بودیم که باعث افزایش قیمت ارز دیجیتال ETH شد. همچنین، به‌روزرسانی‌ای به نام ETH 2.0 در مرحله‌ای راه‌اندازی شده است که گسترش بیشتری برای ETH است. طبق پیش‌بینی‌های ما، این مقیاس‌پذیری شبکه را به 100000 تراکنش در ثانیه می‌رساند و بلاک چین را از POW انرژی‌بر به POS منتقل می‌کند. این شبکه بسیار محبوب است و پروژه های متعددی بر روی آن ساخته شده است.

پیش بینی قیمت اتریوم 2022

با مشارکت و اتحاد و تامین مالی جامعه، بازار برای عملکرد به ارز دیجیتال ETH نگاه می‌کند و به سطح 3400 دلار می‌رسد که از نظر قیمت کاملاً خوش‌بینانه است اما بدون شک برای آینده نزدیک امکان‌پذیر است.

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2023

با هر تغییری در سیاست ها و مقررات، اتریوم نیز ممکن است روزهای مبهم خود را داشته باشد. اگر ارز دیجیتال اتر سطح پشتیبانی را در حدود میانگین متحرک طولانی مدت 200 روزه ثابت نگه دارد، خریداران زمان و ثبات کافی خواهند داشت تا ماموریت حمله بعدی را در سطح حیاتی 4100 دلار انجام دهند و باعث می‌شود که سقوط نکند، بلکه به طور مداوم بازی کند.

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2024

طبق آخرین به‌روزرسانی‌های اخبار، به‌روزرسانی‌های فنی، پیش‌بینی قیمت ETH و پیش‌بینی‌های پروژه‌های جدید پلتفرم، ما انتظار داریم که مشارکت‌ها و ادغام‌های زیادی در حدود سال 2024 انجام شود. این ممکن است قیمت ETH را در بازار کریپتو افزایش دهد و بهترین سرمایه‌گذاری خواهد بود. زیرا قیمت می تواند به حدود 5200 دلار برسد. با این حال، اگر قیمت ETH با معکوس مواجه شود، ممکن است در حدود حمایت حیاتی خود یعنی 4900 دلار معامله شود.
پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2025

پیش‌بینی‌های قیمت در چهار سال آینده، رقابت تا نقطه اوج برای ETH چندان دشوار نخواهد بود زیرا می‌توان اهداف قیمتی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدتی برای خرید یا فروش سفارش‌ها پیدا کرد. شروع با حداقل قیمت 5200 دلار در دراز مدت، به این معنی است که قیمت ETH ممکن است طبق پیش‌بینی ما در طول پنج سال آینده بالاترین رکورد جدیدی را به 5600 دلار ثبت کند و بنابراین گاو در آینده نزدیک بازخواهد گشت.

نتیجه گیری: آیا اتریوم حباب قیمت دارد؟

اتریوم به عنوان یکی از قدیمی‌ترین بازیگران در حوزه کریپتو، اعتبار قابل اعتمادی را در بین مشاغل سازمانی به دست آورده است. برنامه های کاربردی دنیای واقعی پروتکل آن نیز 11 دسته اصلی را پوشش می دهد که مشاغل سازمانی به طور بالقوه می توانند به آنها علاقه مند شوند. و جامعه بزرگ توسعه دهندگان اتریوم که بر روی بهبود پروتکل بلاک چین کار می کنند، می توانند توسط مشاغل سازمانی به عنوان یک مزیت فناوری در نظر گرفته شوند.

Leave a Reply