You are currently viewing 2021 بهترین و ساده ترین روش های چنج بیت کوین به ریال

2021 بهترین و ساده ترین روش های چنج بیت کوین به ریال

نمی دانید چگونه بیت کوین را با ریال چنج کنید؟ در این مقاله روش های چنج بیت کوین به ریال در سال 2021 را توضیح می دهیم تا بتوانید به صورت مستقیم بیت کوین خود را به پول ایرانی تبدیل کرده و در حساب ارزی خود یا حساب بانکی واریز کنید.

خوب بیشتر از این نگاه نکنید ، در اینجا من راهی برای شما پیدا کرده ام که بیت کوین را به پول واقعی تبدیل کنید. حتی اگر خود را یک خوره بیت کوین می دانید (من مطمئناً یکی هستم) و به دنبال فروش بیت کوین خود در آینده ای نزدیک نیستید ، هنوز هم مهم است که بدانید چگونه (و چه موقع) بیت کوین خود را برای مقداری پول بدل کنید. چه کسی می داند ، ممکن است روزی به هر دلیلی بخواهید بیت کوین خود را بفروشید. در این مقاله ، من شما را از طریق روش های مختلف چنج بیت کوین به ریال و سایر ارزهای صادر شده توسط دولت ، راهنمایی می کنم.

تحلیل قیمت بیت کوین و ارزش آن در برابر ریال

به نظر می رسد که بازار ارزهای دیجیتال به دلیل اخبار ایالات متحده مبنی بر اینکه جروم پاول به ریاست فدرال رزرو ادامه خواهد داد و سیاست های ضد تورمی ایالات متحده سقوط کرده است. کارشناسان معتقدند یکی از دلایل رشد بازار ارزهای دیجیتال افزایش تورم ناشی از همه گیر شدن بیماری Quaid 19 بوده است. با شیوع بیماری کوئیدیچ و سیاست های حمایت از معیشت فدرال رزرو، تورم در ایالات متحده به شدت افزایش یافت و باعث شد برخی بازارها از جمله ارزهای دیجیتال رشد خوبی داشته باشند.

اولین پشتیبانی بیت کوین در نمودار 4 ساعته حدود 55000 دلار است اما این پشتیبانی چندان معتبر نیست و معتبرترین پشتیبانی در نمودار چهار ساعته 53000 دلار است. کارشناسان معتقدند سقوط بیت کوین می تواند فرصت خوبی برای خرید باشد زیرا انتظار می رود بازار تا پایان سال دوباره رشد کند.
فنی در نمودار چهار ساعته، اندیکاتور مک دی سیگنال فروش را در حدود 58000 دلار منتشر کرده است و احتمالاً با توجه به اخبار، بازار در کوتاه مدت کمی اصلاح خواهد شد.

شاخص مقاومت نسبی بین محدوده خنثی و اشباع فروش در نوسان است و هنوز سیگنالی به بازار ارسال نکرده است. گره های بیت کوین در پایین شاخص باندهای بولینگر قرار دارند و این می تواند سیگنالی برای کاهش افت بازار باشد. MFI در محدوده 44 قرار دارد و به نظر نمی رسد که تغییر زیادی در جریان نقدینگی بیت کوین ایجاد شده باشد. طی 24 ساعت گذشته، ارزهای مرتبط با فناوری متاورس به شدت افزایش یافته است و SAND با بازدهی 37 درصدی سودآورترین ارز در بازار بوده است.

داده های زنجیره ای

داده های زنجیره ای نشان می دهد که سفارشات خرید بیت کوین بین 53000 تا 55000 دلار بسیار زیاد است، به این معنی که معامله گران این محدوده را فرصت خوبی برای خرید بیت کوین می دانند. اگرچه قیمت بیت کوین در حال کاهش است، بسیاری از معامله گران LONG روی 80000 دلار بیت کوین بسته اند، به این معنی که بازار انتظار دارد بیت کوین به زودی بازدهی قیمت را تجربه کند.

چگونه می توان بیت کوین را به ریال چنج کرد ، آپدیت 2021

وقتی نوبت به گرفتن بیت کوین می رسد ، باید در نظر بگیرید که چگونه می خواهید پول فیات خود را دریافت کنید. هم می توانید از صرافی های شخص ثالث استفاده کنید و هم پول خود را به یک حساب بانکی واریز کنید و یا بیت کوین را شخصاً برای پول نقد فیزیکی بفروشید. جالب اینجاست که اگر می خواهید بیت کوین خود را خرج کنید ، پول نقد یکی از گزینه های بسیار زیاد است. خدماتی مانند Lolli و Moon به شما امکان خرید آنلاین با استفاده از بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه معروف را می دهند.

حتی بهتر ، در حالی که هزینه می کنید می توانید حداکثر تخفیف دریافت کنید و همچنین بیت کوین کسب کنید. برای کمک به شما در صرف هزینه های بیشتر بیت کوین ، این مقاله را بررسی کنید. بیایید به موضوع بازگردیم ، اگر ترجیح می دهید پول فیات در حساب بانکی یا کیف پول خود داشته باشید ، در اینجا بهترین روش های فروش بیت کوین خود را با ارز فیات آورده ایم.

1. بیت کوین را از طریق صرافی Cryptocurrency به ریال چنج کنید

ساده ترین راه برای گرفتن پول بیت کوین از طریق صرافی آنلاین ارز رمزنگاری شده است. این صرافی های شخص ثالث به شما امکان می دهد تا به راحتی بیت کوین خود را از طریق وب سایت ها یا برنامه های کاربر پسند خود با دلار USD ، EUR ، GBP ، MYR و سایر ارزهای محلی فیات بفروشید. می توانید پس از تبدیل به دلار ، پول خود را به ریال تبدیل کنید.

صرافی های چنج بیت کوین

برای شروع ، باید صرافی را پیدا کنید که از کشور شما پشتیبانی کند. موارد زیر چند گزینه اصلی است که می توانید براساس کشور خود بیت کوین بفروشید: ایالات متحده آمریکا: Coinbase ، Gemini ، Kraken ، Bitstamp ، مالزی: لونو ، سنگاپور: Luno ، Coinhako ، Coinbase ، استرالیا: ذخیره مستقل ، چین: Huobi ، OKCoin ، BTC چین ، تایوان: مایکوئین ، هند: Bitbns ، آفریقای جنوبی: لونو ، انگلستان: Coinbase ، CEX ، اروپا: Coinbase ، CEX ، روسیه: Coinmama ، ژاپن: Coinmama ، Kraken ، کره جنوبی: Bithumb ، Korbit ، Coinplug

نحوه کار آن به شرح زیر است: ثبت نام کنید و مراحل تأیید را تکمیل کنید. واریز (یا خرید) BTC به حساب خود پرداخت BTC خود را به فیات از طریق انتقال بانکی یا Paypal (قابل استفاده برای برخی از خدمات) تبدیل بیت کوین و چنج به ریال ساده ، آسان و ایمن است.اما این سریعترین راه نیست ، زیرا ممکن است 1-5 روز طول بکشد تا دریافت فیات شما بستگی به سیستم عامل شما و کشور شما داشته باشد. همچنین ، برای تازه واردان ارزهای رمزپایه که قبلاً حساب کاربری در بورس رمزنگاری ندارند ، ممکن است هفته ها طول بکشد ، اگر ماه ها تأیید نشود. در حال حاضر ، برخی از کشورهای محدود مبادلات ارز رمزنگاری شده ندارند. اگر گزینه مبادله محدودی دارید و بیشتر ناشناس ترجیح می دهید ، گزینه دیگری برای فروش بیت کوین به صورت نقدی با استفاده از یک پلت فرم peer-to-peer از طریق لوکال بیت کوینز وجود دارد.

2. فروش بیت کوین با استفاده از لوکال بیت کوینز

لوکال بیت کوینز در ژوئن 2012 تأسیس شد ، یک مبادله P2P بیت کوین است که تجارت مستقیم بین خریداران و فروشندگان بالقوه را تسهیل می کند. لوکال بیت کوینز با خدمات بیش از 1.35 میلیون نفر از 15000 شهر در 249 کشور ، تقریباً در همه کشورها در دسترس است. در واقع ، فقط ایالت نیویورک خدمات آنها را به دلیل مقررات مالی محلی به حالت تعلیق درآورده است. آنچه در مورد LocalBitcoins بسیار جالب است این است که شما مستقیماً با خریداران سروکار دارید ، بدون هیچ واسطه ای.

به علاوه ، خدمات محافظتی را برای محافظت از خریداران و فروشندگان بیت کوین ارائه می دهد.جدا از این ، شما می توانید تصمیم بگیرید که می خواهید بیت کوین خود را به چه مبلغی بفروشید و همچنین روش پرداختی را که دوست دارید درخواست کنید. شما می توانید از روش های مختلف پرداخت از جمله واریز نقدی ، انتقال بانکی ، Payoneer ، Paypal ، کوپن های هدیه ، Western Union یا وجه نقد حضوری انتخاب کنید.

بررسی لوکال بیت کوینز

 در لوکال بیت کوینز حساب ایجاد کنید. هویت خود را تأیید کنید (از سال 2019 ، قوانین KYC (مشتری خود را بشناسید) ممکن است در کشور شما اعمال شود.) “فروش سریع” را انتخاب کنید. کشور خود را فیلتر کرده و حالت پرداخت را انتخاب کنید. لوکال بیت کوینز فوراً لیستی از خریداران مربوطه را بر اساس موقعیت مکانی شما به شما ارائه می دهد.
خریدار خود را با دقت انتخاب کنید. (نکته: همیشه به دنبال خریدار / فروشنده معتبری باشید که دارای امتیاز بازخورد بالا باشد) مقدار BTC موردنظر برای فروش را تأیید کنید ، جزئیات پرداخت خود را وارد کنید (به عنوان مثال آدرس ایمیل PayPal یا حساب بانکی خود را ارائه دهید) پس از اینکه خریدار پیشنهاد شما را پذیرفت ، BTC خود را به LocalBitcoins escrow ارسال کنید. منتظر ارسال خریدار از طرف خریدار باشید. پس از دریافت وجه ، معامله کامل انجام شود.

بهترین قسمت؟ خرید و فروش بیت کوین در لوکال بیت کوینز کاملا رایگان است.

اما اگر برای تبلیغ بیت کوین خود برای فروش آگهی ارسال می کنید ، 1٪ بیت کوین معامله شده از شما کسر می شود. بدون شک لوکال بیت کوینز سریعترین و آسانترین راه برای خرید و فروش ایمن بیت کوین برای مردم از سراسر جهان است. به یاد داشته باشید ،با وجود اینکه می توانید مستقیماً با شخص دیگری به صورت آفلاین تجارت کنید ، انجام معاملات از طریق سیستم عامل P2P مهم است. این به این دلیل است که آنها اسکرو ارائه می دهند ، در معاملات میانجیگری می کنند و هرگونه اختلاف را حل می کنند. همچنین برای این که بتوانید بیت کوینخود را از دلار به ریال چنج کنید می توانید از طریق لینک تماس با ما در ارتباط باشید.

تبدیل بیت کوین به ریال در نیک پرداخت

نقدینگی ارزهای دیجیتال به ویژه تبدیل بیت کوین به ریال نیازمند مجموعه ای مطمئن و حرفه ای با پشتیبانی قوی در داخل ایران است. در این قسمت به سراغ خدمات ویژه مجموعه قدرتمند نیک رفتیم تا با ذکر ویژگی های مثبت این مجموعه، شناخت مختصری از آن داشته باشیم. تبدیل بیت کوین به ریال در پرداخت نیکا در سریع ترین زمان ممکن و بدون کارمزد به همراه امکان خرید ارز دیجیتال در هر حجمی با قیمت ثابت و حفظ اطلاعات هویتی کاربران انجام می شود. برای انجام کارهای تخصصی تر در دنیای ارزهای دیجیتال و تبدیل بیت کوین به ریال، می توانید روی قابلیت های منحصر به فرد این صرافی حساب کنید.

پرچمدار دنیای ارزهای دیجیتال اکنون بیت کوین است. این ارز عملا اولین و با ارزش ترین ارز دیجیتال در جهان است. بسیاری از آنها مسیر قبلی خود را برای معامله سهام و دلار کاهش داده اند تا از اسب های سرکش ارزهای دیجیتال لذت ببرند. ناشناس بودن کاربران در حین تراکنش باعث خوشحالی کاربران کشورهای تحریم شده مانند ایران شده است. تبدیل بیت کوین به ریال یا تومان یکی از اهداف سرمایه گذاری ایرانیان است و پرداخت خوب یکی از مجموعه های حرفه ای است که می تواند آنها را تا پایان مسیر تبدیل بیت کوین به ریال یاری دهد.

Leave a Reply