You are currently viewing بهترین روش برای تبدیل بایننس کوین به تومان و فروش آن

بهترین روش برای تبدیل بایننس کوین به تومان و فروش آن

تبدیل بایننس کوین به تومان . بایننس کوین (بی ان بی) یک ارز رمزنگاری شده است که می تواند برای تجارت و پرداخت هزینه در صرافی ارز رمزنگاری بایننس مورد استفاده قرار گیرد. صرافی بایننس بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری شده در جهان از ژانویه 2018 است که بیش از 1.4 میلیون تراکنش در ثانیه را تسهیل می کند.

بایننس کوین (بی ان بی)

کاربران بایننس کوین به عنوان مشوق تخفیف در هزینه معاملات در بایننس Exchange دریافت می کنند. همچنین بی ان بی می تواند با ارزهای رمزنگاری شده دیگری مانند بیت کوین ، اتریوم ، لیت کوین و … مبادله یا معامله شود. بایننس کوین در ژوئیه 2017 ایجاد شد و در ابتدا روی بلاکچین اتریوم با رمز ERC-20 کار می کرد قبل از اینکه به پول بومی زنجیره بلوکی خود بایننس ، بایننس Chain تبدیل شود.

موارد استفاده از بایننس کوین

دقیقاً مانند سایر ارزهای رمزپایه در حال تکامل ، بایننس کوین چندین مورد استفاده می کند که فراتر از مبادله بایننس است ، مانند معاملات: بایننس کوین بسته به محدودیت های تعیین شده توسط صرافی ، با ارزهای رمزنگاری شده دیگر در صرافی های مختلف قابل معامله است.
هزینه های معامله در صرافی بایننس: از بی ان بی می توان برای پرداخت معاملات در صرافی بایننس استفاده کرد و همچنین کاربران با این کار تخفیف دریافت می کنند.

پرداخت کارت اعتباری: بی ان بی می تواند نوعی پرداخت قبض کارت اعتباری رمزنگاری در Crypto.com باشد. پردازش پرداخت: بازرگانان با ارائه انعطاف پذیری بیشتر در روش های پرداخت ، بی ان بی را به عنوان وسیله پرداخت برای مشتریان ارائه می دهند. رزرو ترتیبات سفر: بی ان بی می تواند برای رزرو هتل و پرواز در وب سایت های انتخابی استفاده شود. سرگرمی: از پرداخت هدیه مجازی گرفته تا خرید بلیط بخت آزمایی ، اهداف مختلفی در فضای سرگرمی ارائه می شود. سرمایه گذاری: چندین سیستم عامل به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا با استفاده از بایننس کوین در سهام ، ETF و دارایی های دیگر سرمایه گذاری کنند.

وام و نقل و انتقالات: بی ان بی می تواند به عنوان وثیقه وام در سیستم عامل های خاص مورد استفاده قرار گیرد. همچنین ، برنامه هایی وجود دارد که به کاربران امکان تقسیم صورتحساب ها و پرداخت دوستان و خانواده از طریق بایننس کوین را می دهد.

بایننس کوین: عرضه اولیه سکه

بایننس کوین با عرضه اولیه سکه (ICO) در ژوئیه 2017 راه اندازی شد. به عنوان بخشی از ICO ، توکن های بی ان بی بین شرکت کنندگان مختلف از جمله سرمایه گذاران فرشته و تیم بنیانگذار بایننس توزیع شد. در اینجا خلاصه ای از نحوه توزیع توکن های بی ان بی در اینجا آورده شده است: تیم موسس: 40٪ (80 میلیون بی ان بی) سرمایه گذاران : 10٪ (20 میلیون بی ان بی) فروش عمومی: 50٪ (100 میلیون بی ان بی)

تمام 100 میلیون توکن بی ان بی موجود برای فروش عمومی در طول ICO با 15 سنت در هر رمز به فروش رسید. بنابراین ، بایننس در مجموع 15 میلیون دلار بیت کوین و اتریوم جمع کرد. از 15 میلیون دلار جمع آوری شده ، 35٪ به ارتقا platform سیستم بایننس و سیستم مبادله اختصاص یافت. 50٪ به نام تجاری بایننس ، بازاریابی و آموزش مبتکران جدید اختصاص داده شد. و 15٪ باقیمانده به عنوان ذخیره در موارد اضطراری یا شرایط بی سابقه استفاده می شد.

بی ان بی

همانطور که در نامه سفید بایننس ذکر شد ، هر سه ماهه ، بایننس از 20٪ از سود خود برای خرید و سوزاندن بایننس کوینs استفاده می کند و آنها را به طور کامل از بین می برد. بایننس به طور مداوم سوختگی سه ماهه انجام می دهد ، آخرین مورد سیزدهمین سوختگی سه ماهه در 17 اکتبر 2020 است. بایننس به انجام سوختگی های سه ماهه ادامه خواهد داد تا زمانی که 100 میلیون سکه بایننس – 50٪ از کل عرضه را خریداری کند و از بین ببرد. این روش تضمین می کند که عرضه بایننس کوین محدود باقی بماند ، و آن را کمیاب و با ارزش تر می کند.

در این راهنما ، ما مرحله به مرحله به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید بایننس کوین (بی ان بی) را معامله و به تومان تبدیل کنید. اگرچه شما می توانید بی ان بی را در بسیاری از صرافی های ارز رمزنگاری شده در سراسر جهان معامله کنید ، در این راهنما ما از بایننس استفاده خواهیم کرد زیرا این ارز مبادله ای رمز ارز است که به آن اعتماد داریم و دارای بالاترین نقدینگی در سراسر جهان است.

قبل از شروع تجارت بی ان بی ، بایننس کوین و تبدیل به تومان

قبل از شروع معامله بایننس کوین و تبدیل به تومان چند پیش شرط وجود دارد. اول و مهمترین ، شما به یک حساب معاملاتی با بایننس نیاز خواهید داشت. اگر این کار را نمی کنید ، لطفا قبل از ادامه با بقیه این راهنما ، یک حساب در بایننس ثبت کنید. جفت های معاملاتی بی ان بی / بیت کوین و بی ان بی / یو اس دی تی تا کنون ، محبوب ترین جفت معاملات بایننس کوین با بیت کوین (بیت کوین) یا Tether (یو اس دی تی) است.

بیشتر بخوانید: بهترین صرافی برای خرید و فروش تتر کدام است؟

بنابراین ، اگر قصد خرید بایننس کوین را دارید ، لازم است مقداری بیت کوین یا یو اس دی تی در حساب بایننس خود داشته باشید تا بتوانید آنها را خریداری کنید. اگر هنوز این کار را نکرده اید ، بیت کوین یا یو اس دی تی را به حساب بایننس خود واریز کنید. اگر در حال فروش بایننس کوین و تبدیل به تومان هستید ، پس باید مقداری بی ان بی در حساب تجارت بایننس خود داشته باشید. پس از پایان کار با ثبت نام و واریز بی ان بی ، بیت کوین یا یو اس دی تی ، آماده شروع تجارت بی ان بی هستید. برای بقیه راهنما ، ما در مثالها از بی ان بی / بیت کوین استفاده خواهیم کرد. مراحل بی ان بی / یو اس دی تی تقریباً یکسان است.

مکان یابی پنجره تجارت بی ان بی / بیت کوین

مرحله 1: برای شروع تجارت بایننس کوین ، پس از ورود به بایننس ، روی پیوند “Trade” در نوار ناوبری بالا کلیک کنید و “Classic” را انتخاب کنید. این پنجره Classic Trading را نشان می دهد که در زیر نشان داده شده است. مرحله 2: برای شروع مکان یابی جفت معاملات بی ان بی / بیت کوین ، به قسمت بالا و راست صفحه بروید. با کلیک کردن روی برگه بیت کوین در آنجا شروع کنید.

مرحله 3: بعد ، “بی ان بی” را جستجو کنید. این لیست جفت های معاملاتی بیت کوین را فیلتر می کند تا فقط بی ان بی / بیت کوین نشان داده شود. مرحله 4: در آخر ، روی “بی ان بی / بیت کوین” کلیک کنید تا پنجره تجارت بی ان بی / بیت کوین راه اندازی شود. درک قیمت پیشنهاد ، قیمت بپرسید و آخرین قیمت معامله شده ، در سمت چپ پنجره معاملاتی ، سفارشات خرید و فروش سایر معامله گران را مشاهده می کنید. سفارشات فروش در بالا هستند و با رنگ قرمز مشخص می شوند در حالی که سفارشات خرید در زیر است و با رنگ سبز مشخص می شوند. در این بین آخرین قیمت معامله شده در بیت کوین همراه با معادل دلار آمریکا در کنار آن است.

قیمت ها را پیشنهاد دهید ، بپرسید و آخرین قیمت را برای تبدیل بایننس کوین به تومان انتخاب کنید

برای تبدیل بایننس کوین به تومان ، قیمت بزرگ سیاه در وسط جدیدترین قیمت معامله شده است. بلافاصله زیر آن بالاترین قیمت پیشنهادی است که خریداران مایل به پرداخت آن هستند. در بالا پایین ترین قیمت درخواستی است که فروشندگان مایل به پذیرش آن هستند. این اطلاعات به شما ایده بهتری می دهد که قبل از سفارش خود باید بی ان بی خود را با چه قیمتی بخرید یا بفروشید. مکان های سفارش تجاری بی ان بی ، رای شروع ثبت سفارشات ، به قسمت قرارگیری سفارشات بروید که درست زیر نمودار قیمت قرار دارد.

نحوه ثبت سفارش خرید بی ان بی

هنگام خرید ارز رمزنگاری شده از صرافی ، همیشه حداقل دو نوع سفارش اساسی برای معامله گر وجود دارد. آنها به Limit Order و Market Order معروف هستند. خرید بی ان بی با استفاده از Limit Order برای سفارشات سقف خرید ، باید موارد زیر را تعیین کنید: مقدار توکن های بی ان بی که می خواهید خریداری کنید و قیمت (به ازای هر نشانه) که مایل به پرداخت آن هستید.

هرچه قیمت شما به کمترین قیمت درخواست نزدیک باشد ، احتمال تحقق سفارش خرید شما بیشتر خواهد بود. خرید بی ان بی با استفاده از سفارش بازار اگر می خواهید سفارش شما فوراً پر شود ، آنچه را که به عنوان سفارش بازار شناخته می شود ، اجرا خواهید کرد. تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که بیان کنید مقدار توکن های بی ان بی که می خواهید خریداری کنید.

هنگامی که سفارش خرید بازار اجرا می شود ، برای تحقق سفارش خود کمترین قیمت درخواست را در کتاب سفارش پرداخت خواهید کرد ، به شرط آنکه موجودی بیت کوین کافی برای تأمین خریدهای خود داشته باشید. هنگام استفاده از سفارش بازار مراقب باشید زیرا ممکن است گستره پیشنهاد قیمت از انتظار شما بیشتر باشد. قیمت واقعی پرداختی شما ممکن است به طور قابل توجهی بالاتر از آخرین قیمت معامله شده باشد ، به ویژه در دوره هایی که نقدینگی کم است و نوسانات بازار زیاد است.

نحوه ثبت سفارش فروش برای بی ان بی  و تبدیل بایننس کوین به تومان

به طور مشابه هنگام فروش برای تبدیل بایننس کوین به تومان ، می توانید بین سفارشات محدود و سفارشات بازار را انتخاب کنید. فروش بی ان بی با استفاده از Limit Order برای سفارشات محدود فروش ، باید موارد زیر را تعیین کنید: مقدار بی ان بی که می خواهید بفروشید و قیمت (به ازای هر نشانه) که مایل به پذیرش آن هستید. هرچه قیمت شما به بالاترین قیمت پیشنهاد نزدیک باشد ، احتمال تحقق سفارش فروش شما بیشتر است.

فروش بایننس کوین با استفاده از سفارش بازار

هنگام اجرای سفارش فروش در بازار ، هر مقدار از توکن های بی ان بی را که مشخص کرده اید با بالاترین قیمت پیشنهاد در کتاب های سفارش می فروشید تا زمانی که همه آن نشانه های بی ان بی به فروش برسند. این بدان معنی است که سفارش فروش شما فوراً پر می شود. باز هم ، شما باید هنگام استفاده از سفارشات بازار فروش مراقب باشید. قیمت واقعی که دریافت می کنید ممکن است به طور قابل توجهی کمتر از آخرین قیمت معامله شده باشد ، به ویژه هنگامی که نوسانات بازار زیاد باشد و نقدینگی کم باشد.

خرید و فروش بایننس کوین و تبدیل به تومان در exnovin

نحوه خرید بایننس کوین

قبل از خرید بایننس کوین، باید حساب کاربری خود را در exnovin ایجاد کنید و منتظر احراز هویت باشید. اگر قبلاً این مراحل را طی کرده اید و اکنون یک حساب کاربری دارید؛ بدون اتلاف وقت به صفحه خرید بروید و اعتبار ریالی کیف پول خود را افزایش دهید. پس از تعیین حجم خرید، میزان پورسانت به شما نمایش داده می شود و پس از تایید می توانید افزایش موجودی حساب خود را بررسی کنید. در ایکس نوین برای راحتی و افزایش سود شما، کمترین کارمزد را برای خرید و فروش بایننس کوین در نظر گرفته ایم و تمامی خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال را با کیفیت بالا به شما ارائه می دهیم.

نحوه فروش بایننس کوین

برای فروش بایننس کوین در ایکس نوین نیز باید وارد حساب کاربری خود شوید و از یکی از مسیرهای سفارش محدود یا سریع اقدام کنید. در یک سفارش محدود، می توانید قیمت پیشنهادی خود را بر اساس تجزیه و تحلیل خود از شرایط بازار تعیین کنید. exnovin فروش به این روش را توصیه نمی کند. زیرا تضمینی برای یافتن خریدار وجود ندارد و ممکن است مدت زیادی معطل شوید. در عوض، فکر خود را به چیزهای خوب در زندگی منحرف کنید. نحوه تعیین قیمت بایننس کوین با توجه به شرایط بازار جهانی و به صورت منصفانه و قطعا در زمان مناسب به پایان خواهد رسید.

قیمت بایننس کوین

بایننس کوین یکی از گران ترین ارزهای موجود در بازار است. این ارز دیجیتال در ابتدا 0.1 دلار قیمت داشت و به زودی با بالا رفتن از نردبان به کانال 10 دلار رسید. این ارز دیجیتال تا سال 2020 به رشد خود ادامه داد، زمانی که قیمت آن به 37 دلار افزایش یافت. بسیاری فکر می کردند این قیمت نهایی بایننس کوین است. اما با شروع سال 2021 طوفان بزرگی شکل گرفت و قیمت آن را بیش از 9 برابر به 339 دلار رساند. شکستن چندین رکورد با این ارز دیجیتال باعث شد بازار معاملات بایننس کوین داغتر شود و رشدی نزدیک به 2119 را تجربه کند. درصد در دو سال گذشته

خرید و فروش بایننس کوین در ایکس نوین

از قبیل خرید و فروش تترا، خرید و فروش اتریوم، خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، امکان خرید و فروش بایننس کوین در ایکس نوین در محیطی کاملا امن و سریع برای شما فراهم شده است. برای این کار پس از طی مراحل قانونی و احراز هویت، باید حساب خود را به اندازه کافی شارژ کنید و سپس اقدام به خرید یا فروش بایننس کوین کنید. ایکس نوین در تمامی مراحل معامله در کنار شماست و در تحلیل شرایط، تعیین قیمت و تعیین زمان مناسب برای خرید یا فروش به شما کمک می کند.

اگر در مسیر تجارت دیجیتال خود به بایننس کوین رسیده اید، به شما اطمینان می دهیم که مسیر درستی را انتخاب کرده اید. این ارز دیجیتال قیمت بالایی دارد و می تواند شما را بسیار سودآور کند. با خرید و فروش بایننس کوین در ایکس نوین می توانید از مزایایی چون پشتیبانی 24 ساعته، پرداخت حداقل دستمزد، امنیت کامل در برابر کلاهبرداران، سرعت بالا در نقل و انتقالات و پرداخت های بین المللی، قابلیت چند امضا، حسابداری شفاف و عدم نیاز به از قرارداد PCI بهره مند شوید.

Leave a Reply