You are currently viewing بهترین صرافی ها برای خرید و فروش اتریوم

بهترین صرافی ها برای خرید و فروش اتریوم

بهترین صرافی ها برای خرید و فروش اتریوم کدام است و چطور می توانیم از طریق صرافی آنلاین ، اتریوم خرید و فروش کنیم ؟ در ادامه این مطلب با هم می بینیم.

بهترین صرافی خرید و فروش اتریوم

بهترین سیستم عامل ها در جدول زیر است. ما برای یافتن قابل اعتمادترین و قابل توصیه ترین سیستم عامل ها ، همه گزینه های اصلی موجود را با یکدیگر مقایسه کرده ایم و همه آنها را برای شما بررسی کرده ایم.

صرافی خرید و فروش اتریوم چیست؟

این بازاری است که می توان اتر را در آن خرید و فروش کرد. معمولاً این کار از طریق مبادله ارزهای رمزپایه دیگر با اتر انجام می شود ، اگرچه برخی صرافی ها به شما امکان می دهند ارزهای فیات مانند GBP و USD را با بیت کوین معامله کنید ، سپس می توانید آن را با اتریوم و سایر ارزهای رمزپایه مبادله کنید.

صرافی ها چگونه کار می کنند؟

صرافی ها دو روش را ارائه می دهند که از طریق آنها می توانید اتریوم را معامله کنید. اینها هستند: سفارشات بازار با استفاده از این سفارش ، شما بهترین قیمت موجود را در زمان خرید یا فروش اتر خود دریافت می کنید و سفارش فوراً اجرا می شود و این امر سریعترین راه خرید و فروش آنلاین اتریوم است. سفارشات را محدود کنید. سفارش محدود به شما امکان خرید یا فروش دارایی را با قیمت ثابت می دهد. به محض اینکه کاربر دیگری بخواهد قیمت مشخص شده شما را برآورده کند ، سفارش شما اجرا می شود.

چگونه می توانم از صرافی برای خرید و فروش اتریوم استفاده کنم؟

ساده است. شما با راه اندازی یک حساب کاربری و انجام مراحل تأیید لازم (مانند بارگذاری اسناد برای اثبات هویت و آدرس خود) شروع می کنید. سپس می توانید با استفاده از روش پرداخت ترجیحی خود ، سپرده گذاری کنید یا ارز رمزنگاری شده را از طریق آدرس کیف پول صرافی برای مبادله با اتریوم واریز کنید. روش پرداخت شما تعیین می کند وجه به چه سرعتی ممکن است به حساب شما برسد. به عنوان مثال ، وجوه واریزی شده از طریق انتقال بانکی ممکن است 5 روز طول بکشد تا در حساب شما نشان داده شود ، در حالی که سپرده های ساخته شده از طریق کارت اعتباری معمولاً در یک لحظه ظاهر می شوند.

در مبادله به دنبال چه چیزی بگردم؟

هنگام جستجوی صرافی برتر اتریوم ، تعدادی از فاکتورها باید در نظر گرفته شوند. در زیر مهمترین موارد را ذکر کرده ایم. روش های پرداخت پذیرفته شده است صرافی ها معمولاً اشکال مختلف پرداخت را می پذیرند. به عنوان مثال ، صرافی هایی مانند Binance در حال حاضر سپرده های ارزی فیات را قبول نمی کنند ، بنابراین شما فقط می توانید ارزهای رمزپایه را سپرده گذاری کنید. علاوه بر این ، بیشتر صرافی ها PayPal را به دلیل خطرات کلاهبرداری شارژپذیر قبول نمی کنند. اطمینان حاصل کنید که صرافی با روش های پرداخت مناسب خود پیدا کرده اید.

هزینه های معاملاتی

این احتمالاً مهمترین عامل است. بیشتر صرافی ها ، در محدوده 1-2٪ بالای هر معامله ای که انجام می دهید ، هزینه معاملات را دریافت می کنند. قیمت های ذکر شده در بازار معمولاً شامل این مورد نیستند ، بنابراین کوشا باشید و هزینه های مختلف تجارت را که از سیستم عامل های مختلف ارائه می شود مقایسه کنید.

محدودیت های جغرافیایی

همه مبادلات در همه کشورها آزادانه در دسترس نیستند. کارگزاری مانند Coinbase فقط از 32 کشور پشتیبانی می کند ، در حالی که صرافی مانند Binance از همه کشورها پشتیبانی می کند. بررسی کنید پلتفرمی که می خواهید استفاده کنید در جایی که هستید موجود است.

هزینه های پرداخت

ممکن است هزینه های واریز و برداشت وجود داشته باشد که از مبادله ای به مبادله دیگر متفاوت است. آنها اغلب به روش پرداخت شما نیز بستگی دارند. اطمینان حاصل کنید که سود شما توسط کارمزد دریافتی توسط صرافی خیلی زیاد متضرر نمی شود.

طراحی و سهولت استفاده

یک نکته مهم در هنگام انتخاب صرافی این است که طراحی سایت به چه اندازه مناسب است. شما می خواهید روی سرمایه گذاری متمرکز شوید ، نه اینکه بفهمید سایت چگونه کار می کند.

آیا باید حساب خود را تأیید کنم؟

بله و خیر. اگر با ارز FIAT کار خود را شروع می کنید ، باید هنگام ورود به سیستم صرافی ، هویت و گاهی آدرس خود را تأیید کنید. صرافی ها تنظیم می شوند و بنابراین باید بدانید چه کسی از آنها استفاده می کند. معمولاً طیف وسیعی از اسناد و مدارک را اثبات می کنند که اثبات این دو مورد است و اغلب برای تأیید بیشتر ، یک سلفی از خود با همان اسناد ارائه می دهید.

با این حال ، اگر قبلاً بیت کوین ، اتریوم یا ارز رمزنگاری شده دیگری دارید و به سادگی می خواهید بیشتر بدست آورید. بنابراین ، چون ارز رمزنگاری شده ناشناس است ، صرافی ها نیازی به کسب اطلاعات شخصی شما ندارند. بنابراین ، در هنگام خرید ، فروش ، ارسال و دریافت فقط ارز رمزنگاری شده هیچ تأییدی لازم نیست.

آیا صرافی های خرید و فروش ارتیوم امن هستند؟

آنها دارای ویژگی های امنیتی بسیاری هستند ، اگرچه همچنین هدف بزرگی برای حملات آنلاین هستند. ذخیره چیزی غیر از آنچه قصد تجارت آن را دارید توصیه نمی شود. سپس ، بگذارید بگوییم شما نمی خواهید معامله کنید و می خواهید به مدت 6 ماه روی سرمایه خود بنشینید – توصیه می شود که اتر خود را به یک کیف پول سردخانه شخصی (سخت افزار یا کیف پول کاغذی) منتقل کنید تا بودجه شما ایمن تر شود.

بیشتر بخوانید: بهترین و ساده ترین روش تبدیل بیت کوین به یورو

بعلاوه ، صرافی های ETH هر از گاهی هک می شوند. با این حال ، اکثر کاربران تحت تأثیر قرار نمی گیرند و کسانی که هستند معمولاً با مبادله کاملاً جبران می شوند – با این فرض که از یکی از معتبرین استفاده می کنید!

اگر رمز ورود خود را فراموش کنم چه می کنم؟

در مبادلات معمولاً مراحل بازنشانی گذرواژه فراموش شده از طریق آدرس ایمیل / سوالات امنیتی که هنگام تنظیم حساب خود با آنها ثبت کرده اید فراهم می شود. اگر ویژگی های امنیتی اضافی در وب سایت وجود داشته باشد ، ممکن است “دانه بازیابی” به شما داده شود ، مجموعه ای از کلمات که بعداً می توانید برای بازیابی حساب استفاده کنید.

سرعت معاملات چقدر است؟

معاملات در بورس معمولاً فوری انجام می شود. همچنین به نوع  بستگی دارد، سفارش شما. با این وجود ، پس از اجرای سفارش ، وجوه معمولاً طی چند ثانیه سفر می کنند. این مورد لزوماً هنگام انتقال بین صرافی ها نیست ، که کمی بیشتر طول خواهد کشید ، زیرا چنین معاملات باید در بلاکچین تأیید شوند.

از چه روش های پرداختی می توانم استفاده کنم؟

این بستگی به مبادله دارد. به طور معمول ، بیشتر صرافی ها به شما امکان می دهند ارزهای رمزنگاری شده را بین یکدیگر معامله کنید ، به شما این امکان را می دهد که از بیت کوین یا سایر altcoins برای تأمین بودجه معاملات Ether خود در صرافی ها استفاده کنید. در مورد ارز فیات ، اگر آنها به شما امکان می دهند حساب خود را با ارز فیات تأمین کنید ، اکثر مبادلات فقط انتقال بانکی را مجاز می دانند و برخی نیز پرداخت بدهی یا کارت اعتباری را مجاز می دانند. معمولاً صرافی ها اجازه پرداخت وجه از کیف پول های الکترونیکی مانند PayPal را نمی دهند.

آیا برای خرید و فروش اتریوم هزینه ای از من کسر می شود؟

بله ، صرافی ها معمولاً هزینه های مربوط به انجام معاملات را از طریق هزینه معاملات اضافی دریافت می کنند. اینها معمولاً بین 1-2٪ هستند و در قیمت بازار اتر موجود نیستند. توصیه می شود هزینه های معاملاتی را بین مبادلات مقایسه کنید تا اطمینان حاصل کنید که با هزینه های رقابتی معامله می کنید. صرافی ها همچنین ممکن است هزینه های واریز یا برداشت را از شما بگیرند ، اما این موارد تا حد زیادی غیر معمول است. آنها همچنین تا حد زیادی به روش پرداخت شما بستگی دارند. به عنوان مثال ، سپرده های انجام شده با انتقال بانکی معمولاً با هزینه خدمات اضافی همراه نیستند ، اما با کارت های اعتباری ، اغلب هزینه اضافی پرداخت می شود.

آیا بابت واریز و برداشت هزینه ای از من کسر می شود؟

به طور معمول ، نه اما برخی این کار را می کنند. هنگام انتقال سکه به کیف پول یا صرافی دیگر ، فقط هزینه های معامله مرتبط با بلاکچین اتریوم (که به “گاز” معروف است) از شما کسر می شود. این اغلب متفاوت است ، اما هزینه معامله اغلب ناچیز است و معمولاً کمتر از 1 پوند اتر خواهد بود. با این حال ، برخی از مبادلات به داشتن هزینه برداشت کم معروف هستند ، مانند Binance با 0.01 هزینه برداشت اتر.

آیا برای استفاده از صرافی به کیف پول نیاز دارم؟

نه ، معمولاً یک کیف پول آنلاین تهیه می کنید که توسط صرافی تهیه می شود که اتر و سایر ارزهای رمزپایه را در خود نگه می دارد. با این حال ، اکیداً توصیه می شود که کیف پول شخصی خود را برای انتقال اتر خود از کیف پول مبادله ای برای حداکثر کنترل و امنیت وجوه خود تهیه کنید.

چه سیستم عامل های دیگری موجود است؟

سایر سیستم عامل های معمول ، کارگزاران تجارت CFD هستند. سیستم عامل های کارگزار بیشتر در معاملات سریع متمرکز هستند تا از نوسانات بازار در قیمت اتریوم بهره ببرند ، بدون اینکه واقعاً مجبور به مالکیت یا مدیریت اتر باشند.

آیا باید از صرافی خرید و فروش اتریوم استفاده کنم؟

صادقانه بگویم ، این به شما بستگی دارد. اگر می خواهید اتر را با ارزهای رمزنگاری شده دیگر معامله کنید و پیچیدگی اضافی در مقایسه با کارگزاران مهم نیست ، صرافی بهترین گزینه است. صرافی ها متداول ترین روش تجارت اتر و سایر ارزهای رمزپایه هستند ، گرچه یک منحنی یادگیری وجود دارد.

آنچه برای خرید اتریوم نیاز دارید:

1- اینترنت پرسرعت

برای خرید ارزهای دیجیتال از جمله اتریوم به اینترنت پرسرعت نیاز دارید. اینترنت که هنگام انجام تراکنش استفاده می کنید باید بتواند داده های شما را در زمان مناسب ارسال کند. بنابراین سعی کنید از اینترنت با کیفیت برای خرید ارزهای دیجیتال استفاده کنید، اما این امر می تواند برای فروش نیز مهم باشد. به این ترتیب اگر درخواست انجام معامله را به صرافی ارسال کنید اما خرید یا فروش شما به دلیل اینترنت بی کیفیت به موقع دریافت نشود، این موضوع می تواند باعث ضرر و یا کاهش مقداری از سود شما شود.

2- کیف پول دیجیتال

هنگام خرید ارز دیجیتال اتریوم، قبل از هر چیز به یک کیف پول معتبر برای ذخیره اتریوم خریداری شده خود فکر کنید. کیف پول های نرم افزاری رایگانی وجود دارد که به شما امکان می دهد ارز دیجیتال اتریوم را ذخیره کنید. این کیف پول ها به اندازه کافی معتبر هستند.

اما اگر اتریوم زیادی دارید یا دارنده اتریوم هستید و می خواهید اتریوم های خریداری شده خود را برای مدت طولانی نگه دارید، توصیه می کنیم از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید. در این صورت دیگر نگران هک شدن کیف پول یا دزدیده شدن دارایی هایتان نخواهید بود. با این حال، کیف پول های سخت افزاری امن تر هستند زیرا کلیدهای خصوصی شما را به صورت آفلاین ذخیره می کنند.

برخی از بهترین کیف پول های اتریوم عبارتند از:

  • پلاگین متا ماسک در مرورگر اینترنت
  • کیف پول اتر من در وب
  • کیف پول نرم افزار Mobile Trust Wallet
  • کیف پول سخت افزاری لجر
  • کیف پول سخت افزاری Trezor
  • کیف پول نرم افزار اتمی برای دسکتاپ و موبایل
  • کیف پول نرم افزار Exodus برای دسکتاپ و موبایل

3- صرافی ارز دیجیتال

هنگامی که کیف پول مناسب برای ذخیره ارز دیجیتال اتریوم را پیدا کردید، اکنون زمان آن است که یک صرافی معتبر با حجم معاملات مناسب پیدا کنید. برای خرید ارز دیجیتال اتریوم می توانید به صرافی های ایرانی یا خارجی مراجعه کنید. در ادامه هر کدام را به تفصیل توضیح خواهیم داد.

نحوه خرید اتریوم از صرافی را بیاموزید

اگرچه می‌توانید رمزهای اتریوم را به روش‌های مختلف خریداری کنید، اما خرید هر ارز دیجیتال (در اینجا اتریوم) در صرافی‌های معتبر ارزهای دیجیتال، چه ایرانی و چه خارجی، بهترین و مطمئن‌ترین راه برای خرید ارز دیجیتال اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال است. به حساب می آید.

اتریوم را از صرافی ایرانی بخرید

خرید ارز دیجیتال اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال از صرافی ایرانی بسیار آسان است، اما برای اینکه هیچ ابهامی باقی نماند، تمام مراحل خرید ارز دیجیتال اتریوم را به صورت مرحله به مرحله برای شما آورده ایم. ابتدا باید یک صرافی ایرانی معتبر پیدا کنید و در آن حساب کاربری ایجاد کنید که کار بسیار ساده ای است. در اینجا عملیات خرید اتریوم در صرافی ایران را توضیح می دهیم. می توانید در صرافی مورد نظر خود خرید انجام دهید زیرا برای خرید ارزهای دیجیتال در صرافی ها نیز همین مسیر طی می شود.

1. ابتدا وارد بستر صرافی شده و به راحتی در آن ثبت نام کنید. بهتر است مراحل احراز هویت پس از ثبت نام انجام شود تا با محدودیتی در واریز، برداشت و یا انجام تراکنش مواجه نشوید. . پس از ثبت نام و احراز هویت برای خرید اتریوم، باید روی کادر زرد رنگ سمت چپ صفحه که عبارت «خرید و بفروش» در پنل کاربری خود نوشته شده است کلیک کنید. . پس از کلیک بر روی این کادر، منویی نمایش داده می شود که ارزهایی را که می توانید معامله کنید را به شما نشان می دهد. این دومین ارز در لیست اتریوم است، با کلیک بر روی آن به صفحه خرید ارز دیجیتال اتریوم در صرافی هدایت می شوید.

ناگفته نماند که می توانید خرید خود را بر اساس تترا یا تومان انجام دهید. در همین منو می توانید گزینه مناسب را انتخاب کرده و خرید خود را تکمیل کنید.
با کلیک بر روی Ethereum در منوی که در مرحله قبل دیدیم، به این صفحه می روید که در آن اطلاعات جامعی که برای خرید رمزهای اتریوم نیاز داریم برای ما نمایش داده می شود. همانطور که می بینید نمودار قیمت بخش بزرگی از صفحه را اشغال می کند. در سمت راست نیز شاهد ارزهای دیجیتال مختلف و تغییرات قیمت آنها هستیم.به عنوان یک خریدار، می توانید اتریوم را در مبادله تبدیل به دو روش خریداری کنید.

سفارش فوری

اگر می خواهید صرافی بلافاصله پس از وارد کردن حجم خرید مورد نظر و در نهایت کلیک بر روی گزینه خرید، سفارش شما را انجام دهد، باید با کلیک بر روی سفارش آنی در قسمت خرید، این کار را انجام دهید. برای این کار حجم مورد نظر خود را در کادر مقدار وارد کنید. به این ترتیب مبلغ سفارش بر حسب تترا برای شما نمایش داده می شود. در اینجا اگر دارایی شما برای خرید مبلغ وارد شده کافی است، روی گزینه خرید کلیک کنید تا کار تمام شود. اما اگر دارایی شما در صرافی کمتر از مقدار مورد نیاز است، باید با استفاده از کارت بانکی خود اعتبار خود را افزایش دهید.

سفارش

و اگر می خواهید ارز دیجیتال اتریوم را با قیمت مشخصی خریداری کنید، باید قیمت و حجم خرید مورد نظر خود را به ترتیب در کادر قیمت واحد و مقدار وارد کنید و در نهایت روی گزینه خرید کلیک کنید. در اینجا نیز اگر اعتبار شما در صرافی کافی نیست، باید حساب خود را شارژ کنید. اگر می خواهید رمزهای اتریوم را با کمک استیبل کوین تتر خریداری کنید، ابتدا باید با استفاده از کارت بانکی خود حساب خود را شارژ کرده و به راحتی در داخل صرافی تتر را خریداری کنید و سپس با استفاده از تترا خریداری شده اقدام به خرید کنید. ارز دیجیتال اتریوم را دریافت کنید.

به طور خلاصه، خرید ارز دیجیتال اتریوم از صرافی ایرانی به شرح زیر انجام می شود:
1. یک کیف پول معتبر پیدا کنید که از رمزهای اتریوم پشتیبانی کند.
2. انتخاب صرافی معتبر ایرانی برای خرید ارز دیجیتال اتر. توجه به حجم معاملات و تجربه دیگران در این صرافی می تواند اطلاعات خوبی از اعتبار این صرافی در اختیار ما بگذارد.
3. ایجاد حساب کاربری و احراز هویت در صرافی ایرانی.
4. با استفاده از کارت بانکی حساب خود را شارژ کنید.
5. ارز دیجیتال اتریوم یا هر ارز دیجیتال دیگری بخرید.
6. ارز دیجیتال خریداری شده را به یک کیف پول معتبر که از رمزهای اتریوم پشتیبانی می کند، انتقال دهید.

ارز دیجیتال اتریوم را از صرافی خارجی بخرید

خرید اتریوم یا هر ارز دیجیتال دیگری در صرافی های ایرانی به راحتی امکان پذیر است (به شرطی که ارز دیجیتال در صرافی درج شده باشد)، البته گاهی اوقات شاهد افرادی هستیم که به دلایل مختلف از جمله حجم کم تراکنش ها، اتریوم را ترجیح می دهند. یا سایر ارزهای دیجیتال را از صرافی ها خریداری کنید. همچنین انجام معاملات مشروط با تسهیلات بالا در صرافی ها از دیگر دلایلی است که عده ای را به خود جذب می کند. در اینجا نحوه خرید ارز دیجیتال اتریوم از صرافی خارجی آورده شده است.

برای انجام معاملات در صرافی ها به ارز قابل قبولی در آن صرافی نیاز داریم که مسلما ریال کشور ما نیست، بنابراین باید قبل از انجام تراکنش در صرافی ها و انتقال ارز دیجیتال معتبر در صرافی ایرانی خریداری کنیم. به صرافی مورد نظر. ما می توانیم ارز دیجیتال مورد نظر خود را بخریم. به عنوان مثال، همانطور که در مورد خرید ارز دیجیتال اتریوم در بخش خرید ارز دیجیتال اتریوم در صرافی ایرانی توضیح داده شده است، می توانید به راحتی تترا یا بیت کوین را خریداری کنید و سپس آن را به صرافی کوینکس که یک صرافی خارجی است، انتقال دهید.

Leave a Reply