You are currently viewing روش های تبدیل ارز ریپل به تومان

روش های تبدیل ارز ریپل به تومان

روش های تبدیل ارز ریپل به تومان چگونه است؟ چطور می توان ریپل را خرید و فروش کرد و از طریق صرافی های آنلاین آن را به ریال یا تومان در ایران تبدیل کرد؟

در اینجا نکاتی را درباره نحوه فروش ایکس آر پی خود به دلار آمریکا، تومان ایران یا سایر ارزهای رمزنگاری شده ، از طریق مبادله متمرکز یا از طریق شبکه های نظیر به نظیر ، به شما ارائه می دهیم.

توجه: برای فروش ایکس آر پی خود باید نحوه ارسال سکه ها از محل ذخیره (کیف پول یا حساب) خود را به صرافی بدانید. کافی است به کیف پول یا حساب بروید و مقدار ایکس آر پی مورد نظر خود را به آدرس مناسب ارسال کنید. به یاد داشته باشید که ایکس آر پی ممکن است مدتی طول بکشد تا در حساب مبادله شما ظاهر شود.

نحوه فروش ریپل و تبدیل به تومان

شما می توانید ایکس آر پی را مستقیماً به دلار در مبادله ای که سپرده ایکس آر پی و برداشت تومان و دلار را می پذیرد بفروشید ، یا می توانید ابتدا ایکس آر پی خود را با ارز دیجیتال دیگری مبادله کنید و سپس آن ارز را با تومان و دلار در مبادله ای که برداشت دلار را قبول می کند ، مبادله کنید. گزینه دوم امکان انتخاب بیشتر برای شما را فراهم می کند ، اما مراحل بیشتری را نیز شامل می شود. مبادلات زیر به شما امکان واریز ایکس آر پی و برداشت تومان و دلار را می دهد. هر نام در لیست به صفحه ثبت نام صرافی پیوند دارد:

بیتفینکس

بیت استامپ

Exmo

گیت هاب

بیتسن

کراکن

مراحل فروش ریپل و تبدیل به تومان

برای فروش ایکس آر پی در هر یک از این صرافی ها ، باید مراحل کلی را دنبال کنید: برای ایجاد حساب کاربری ثبت نام کنید و از طریق ایمیل تأیید کنید. حساب را تأیید کنید. حتی در مبادلات با تأیید اختیاری ، توانایی برداشتن ارزهای فیات حداقل به نام ، کشور شما ، تصاویر مدارک شناسایی مانند کارت ملی یا گذرنامه و گاهی اثبات اقامت نیاز دارد. شما می توانید شرح مفصل تری از مراحل ثبت نام و تأیید در Bitstamp و Kraken را در اینجا بخوانید.

ایکس آر پی را به کیف حساب واریز کنید. فقط Gatehub و Bitfinex برای این اقدام هزینه دریافت می کنند (به جدول زیر مراجعه کنید). ایکس آر پی را بفروشید و دلار یا تومان بخرید. دلار آمریکا و تومان ایران را برداشت کنید (هزینه ها و روش های برداشت را در جدول زیر ببینید).

فرآیندهای تأیید

برای تبدیل ریپل به تومان صرافی های ذکر شده در لیست همگی نیاز به تأیید دارند تا کاربران تومان و دلار را برداشت کنند. شرایط خاص عبارتند از: Bitfinex: فرم کامل آنلاین ، شماره تلفن ، آدرس ایمیل ، آدرس محل سکونت ، دو فرم شناسایی معتبر دولتی با تصویر (گذرنامه ، کارت ملی ، گواهینامه رانندگی ، کارت اقامت ، کارت مجوز کار و غیره) ، بیانیه بانکی که نام را مشخص می کند به عنوان دارنده حساب (اولین واریز شما به Bitfinex باید از این حساب باشد) و مدرک اقامت (بیانیه ای که بیش از 3 ماه از یک شرکت آب و برق ، شرکت خدمات ، شرکت مجاز یا مقام دولتی نباشد)

Bitstamp: نام ، آدرس ، کد پستی ، تاریخ تولد ، کشور ، شهر ، سند شناسایی و مدرک اقامت (صورت حساب بانکی ، صورتحساب خدمات ، سند صادر شده از سوی دولت مانند اظهارنامه مالیاتی ، گواهی اقامت و غیره .). Exmo: یا گذرنامه ملی ، گذرنامه بین المللی یا کارت شناسایی شخصی (هر دو طرف) ؛ اثبات اقامت (صورت حساب بانکی ، صورتحساب خدمات ، اسناد مالیاتی یا مدرک اقامت صادر شده توسط مقامات محلی) ، یک قرارداد کاربر چاپ شده و امضا شده ، و یک عکس سلفی با کاربر که شناسه را در دست دارد و حساب EXMO آنها در پس زمینه باز است.

Gatehub: تلفن ، عکس نمایه ، اطلاعات پروفایل ، شناسه (گذرنامه ، کارت ملی یا گواهینامه رانندگی) و مدرک اقامت. Bitsane: شناسه (کارت شناسایی یا گذرنامه) ، مدرک اقامت (صورت حساب بانکی ، حساب مالیاتی یا صورتحساب های شرکت خدمات) ، و احتمالاً عکسی از کاربر که شناسنامه را در دست دارد.

تبدیل ریپل به تومان

برای تبدیل ریپل به تومان کراکن: نام ، تاریخ تولد ، کشور ، شماره تلفن ، مدرک اقامت (مانند قبض آب و برق. بیش از 3 ماه پیش) ، شناسه دولتی و شماره تأمین اجتماعی (فقط در ایالات متحده). ساکنان آلمان یا ژاپن یا کاربرانی که با استفاده از حساب بانکی آلمانی یا ژاپنی تأمین مالی می کنند یا از بودجه داخلی تومان و دلار استفاده می کنند ، همچنین باید عکس تأیید هویت ارائه دهند.

معامله ایکس آر پی با ارز رمزنگاری شده دیگر

ما یک مثال گام به گام نحوه انجام این کار را در بایننس به شما نشان خواهیم داد ، اما شما همچنین می توانید این کار را از طریق GDAX یا هر بورس بزرگ دیگری انجام دهید. بازار ارزهای رمزنگاری شده به عنوان یک مخزن ، معامله ریپل برای یک ارز رمزنگاری شده دیگر در بایننس

برای ایجاد حساب در اینجا ثبت نام کنید. سپس ایمیل تأیید خود را باز کرده و روی پیوند ضمیمه شده برای ورود کلیک کنید. در این مرحله ، از شما خواسته می شود که احراز هویت دو مرحله ای (2FA) را تنظیم کنید ، که توصیه می کنیم این کار را انجام دهید. اگر می خواهید بیش از 2 ارزشبیت کوینروزانه معامله کنید ، باید به یک حساب سطح 2 یا سطح 3 ارتقا دهید. روی “ارسال اسناد تأیید صحت” در سمت راست صفحه کلیک کنید تا سطح آن بالا برود. برای این کار باید 2FA نصب کنید.

تأیید اختیاری در بایننس:

برای تبدیل ریپل به تومان می توانید تأیید را با اطلاعات شخصی یا اطلاعات شرکت انتخاب کنید. اولین مورد نیاز به نام کامل ، جنسیت ، کشور و شناسه گذرنامه شما ، به همراه عکس JPEG گذرنامه یا کارت ملی یا گواهینامه رانندگی شما دارد. برای مورد دوم باید نام شرکت و آدرس آن را ارسال کنید و سپس یک فرم Google با اطلاعات دقیق تر پر کنید. بر روی “Funds” در نوار سیاه بالای صفحه (سمت راست صفحه) حرکت کرده و “Deposit” را انتخاب کنید. سپس ، روی پنجره “Select Depotits Coin” کلیک کرده وایکس آر پیرا از منوی کشویی انتخاب کنید منو تعادل و سفارشات خود را مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: بایننس کوین چیست و روش های تبدیل آن به ریال

4- برای واریز ایکس آر پی به بایننس به یک آدرس ودیعه و برچسب سپرده نیاز دارید. در اینجا سایت دو چیز مهم را به شما یادآوری می کند: “فقط ایکس آر پی را به این آدرس سپرده ارسال کنید. ارسال هر ارز دیگر به این آدرس ممکن است منجر به از دست رفتن سپرده شما شود” و “واریز ریپل به بایننس به هر دو آدرس سپرده و سپرده نیاز دارد. برچسب. در صورت عدم قرار دادن برچسب با سپرده خود ، بودجه برای همیشه از بین می رود. “

معاملات تجاری ریپل در بایننس و تبدیل به تومان

برای تبدیل ریپل به تومان آدرس سپرده ارزی نشان داده شده را با دقت کپی کنید. به محلی (کیف پول یا حساب) کهایکس آر پیشما در آن ذخیره شده است بروید و درخواست برداشت یا انتقال به آدرسی را که کپی کرده اید ، کنید. ایکس آر پیبلافاصله پس از 1 تأیید شبکه واریز می شود و می توانید پیشرفت را در صفحه سابقه در اینجا پیگیری کنید (یا به Funds> History of Transaction بروید). هنگامی که سپرده تأیید شد ، به “Exchange” در گوشه سمت چپ بالای صفحه بروید و “Basic” را انتخاب کنید.

مبادله بایننس

یک نوار جستجو در گوشه بالا سمت راست پیدا خواهید کرد. ایکس آر پی را در آن تایپ کنید و روی دکمه بیت کوین یا دکمه ETH کلیک کنید که بلافاصله در سمت راست پیدا خواهید کرد ، بسته به این که کدام یک از ایکس آر پی را معامله کنید. سپس روی جفت معاملاتی نمایش داده شده کلیک کنید.

معاملات ایکس آر پی / بیت کوین در بایننس و تبدیل به تومان

نمای معاملاتی برای جفتی را که انتخاب کرده اید مشاهده خواهید کرد. در زیر به جعبه “فروشایکس آر پی” نگاه کنید. مقدار مورد نظر و قیمت را وارد کنید ، سپس روی “فروش دکمهایکس آر پی” صورتی در پایین کلیک کنید. معاملات ایکس آر پی/بیت کوین در بایننس سفارش شما ثبت شده است! به گوشه سمت راست بالای “سفارشات” بروید و روی “سابقه تجارت” کلیک کنید تا میزان فروش خود را بررسی کنید.

نحوه فروش ریپل و تبدیل به تومان از طریق شبکه های همتا به همتا

برای تبدیل ریپل به تومان اگر مقاله ما در مورد خرید ایکس آر پی را بخوانید ، این بخش برای شما آشنا به نظر می رسد. ما اشاره کردیم که تنها گزینه خرید یا فروش ریپل peer-to-peer (نظیر به نظیر) در حال حاضر از طریق صرافی به نام Cointal است.

چرا می خواهید نظیر به نظیر را بفروشید؟ در حالی که ممکن است گزینه های محدودی وجود داشته باشد ، فروش نظیر به نظیر مزایای خود را در مقایسه با صرافی های متمرکز دارد. مبادلات نظیر به نظیر توسط نرم افزار اجرا می شود. فروشندگان و خریداران به طور خودکار و بدون دخالت انسان متصل می شوند (برای اطلاعات بیشتر ، مقاله ما را اینجا ببینید). این بدان معناست که نیازی به تأیید نیست ، به این معنی که می توانید اطلاعات شخصی خود را خصوصی نگه دارید.

سکه ریپل به عنوان فریزبی

می توانید در اینجا یک حساب Cointal ایجاد کنید یا فقط در اینجا پیشنهادات آنها را مرور کنید. اگر این کار را انجام دهید ، صفحه ای را مشاهده می کنید که در آن می توانید فروش یا خرید (در این مورد “فروش” را انتخاب کنید و لیستی از ارزها (نماد موج دار را انتخاب کنید). همچنین می توانید با وارد کردن مبلغ ، ارز مورد فروش (دلار) و روش پرداخت ، جستجو را تغییر دهید. در زیر ، لیستی از پیشنهادات باز را مشاهده خواهید کرد.

هزینه های سکه ای

Cointal به طور خودکار هزینه معامله کوچکی را از کیف پول شما حذف می کند. واریز و خرید رایگان است. برداشت و فروش هر دو 1 درصد هزینه دارد.

نکات ایمنی برای تجارت نظیر به نظیر و تبدیل ریپل به تومان

از آنجا که مبادلات نظیر به نظیر فقط شما را برای خرید یا فروش با یک کاربر دیگر متصل می کند ، در صورت کلاهبرداری هیچ شخص ثالثی نمی تواند از شما محافظت کند. بنابراین چگونه مردم اصلاً آن را به خطر می اندازند؟

Cointal دو تضمین در برابر کلاهبرداری ارائه می دهد. آنها از یک سو پیشنهاد جبران خسارت قربانیان کلاهبرداری را ارائه می دهند. از سوی دیگر ، آنها دارای سیستم رتبه بندی اعتماد مبتنی بر جامعه هستند. هربار که یک کاربر با یک کاربر دیگر در تجارت مشارکت می کند ، می تواند آنها را به عنوان “فروشنده مورد اعتماد” رتبه بندی کند. هنگام معامله در Cointal ، همیشه باید در کنار نام کاربری هر فروشنده ، در سمت چپ ، برچسب “فروشنده معتمد” را بررسی کنید. به یاد داشته باشید که وظیفه خود را انجام دهید و به افراد نیز امتیاز دهید!

Cointal اکیداً توصیه می کند که هیچگونه اطلاعات شخصی را به کاربران دیگر ندهید. سایت هیچگونه اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل یا شماره تلفن را درخواست نمی کند. اگر کاربر دیگری از شما می خواهد این اطلاعات را ارائه دهید ، بلافاصله تیم پشتیبانی Cointal را مطلع کنید.

آیا باید ریپل را بفروشم؟

برای تبدیل ریپل به تومان به معنای واقعی کلمه در مورد هر ارز رمزنگاری شده این است که پیش بینی دقیق نحوه رفتار آن در بازار که مشخص است دارای نوسانات زیادی است ، واقعاً دشوار است. با این حال ، ریپل قبلاً خود را به عنوان یکی از پایدارترین ارزهای موجود معرفی کرده است. در زمان نوشتن این مقاله ، از نظر سرمایه بازار در رده سوم قرار دارد و فقط بیت کوین و اتریوم در جلو هستند.

علاوه بر این ، بلاکچین ریپل یکی از پیشرفته ترین های موجود است. طبق گفته وب سایت آنها ، در حال حاضر به طور مداوم حدود 1500 معامله در ثانیه را انجام می دهد ، که حداکثر 7 بیت کوین فعلی را شرم آور می کند. سرانجام ، شبکه گسترده مشارکت های ریپل (از جمله اپل ، سانتاندر ، وسترن یونیون و تعداد بیشماری بانک ، موسسه و سازمان دیگر) قطعاً به رشد بالقوه XPR می افزاید. از نظر عینی ، با توجه به شرایط فعلی ، ریپل یکی از هوشمندترین و امن ترین فرصت های سرمایه گذاری موجود در بازار ارزهای رمزنگاری شده است. تجزیه و تحلیل بسیار مناسبی از بازار ارائه می دهد که به شما در تصمیم گیری های مهم تجاری کمک می کند.

بهترین صرافی ها برای تبدیل ریپل به ارز فیات و تومان

در گذشته وقتی کلمه «ارز رمزنگاری» را می شنیدید، اولین چیزی که به ذهن همه می رسید بیت کوین بود. برای برخی، این هنوز هم همینطور است. آنها بر این باورند که بیت کوین یک ارز دیجیتال است و بالعکس نیز درست است. البته گفته از یک جهت صحیح است; بیت کوین یک ارز رمزنگاری شده است، اما ارز دیجیتال تنها از بیت کوین تشکیل نشده است، بلکه از مجموعه ای از ارزهای دیگر تشکیل شده است. یکی از این ارزها ریپل است. وقتی نوبت به پنج ارز دیجیتال برتر با بیشترین سرمایه می رسد، ریپل نیازی به معرفی ندارد زیرا توانسته جایگاه سومین ارز دیجیتال پرمعامله را در سراسر جهان به دست آورد. شاید این به این دلیل باشد که ریپل تنها ارز دیجیتال با پشتوانه موسسات مالی قدیمی است.

علاوه بر این، این سکه در عملیات هزاران کسب و کار کوچک در سراسر جهان ادغام شده است. در زیر ویدئویی از نحوه بهبود فرآیندهای پرداخت شرکت‌های کوچک و متوسط ​​توسط ریپل مشاهده می‌شود.

کجا می توانم ریپل را معامله کنم؟

برای تبدیل ریپل به تومان ، اکثر صرافی هایی که ریپل را معامله می کنند به تراکنش های کریپتو به کریپتو محدود می شوند. این به این معنی است که شما فقط می توانید ریپل را با یک ارز دیجیتال دیگر معامله کنید و نه با ارزهای فیات مانند یورو یا دلار. شما باید ارزی را که می‌خواهید با ریپل معامله کنید، روی پلتفرمی که فیات را می‌پذیرد، خریداری کنید، و زمانی که این اتفاق افتاد، می‌توانید به معامله این دو ارز ادامه دهید. چند پلتفرم عالی وجود دارد که تجارت ریپل را ارائه می دهد. در زیر فقط چند مورد است:

  • بایننس
  • بیت ترکس
  • به صورت تغییری
  • Swapzone
  • کوین ماما

خرید ریپل در بایننس

بایننس صرافی ای است که در سال 2017 تأسیس شد اما بیش از 10 سال از عمر خود شهرت داشته است. این تیم ادعا می کند که این به دلیل تعدادی از ویژگی های ارائه شده توسط این پلتفرم از جمله کنترل های امنیتی بهتر، کارمزد معاملاتی پایین (0.05٪) و همچنین سرعت تراکنش های سریع تر است. برای خرید یا معامله ریپل در Binance، باید یک حساب کاربری در صرافی ایجاد کنید. این پلتفرم فرآیند ثبت نام سریعی را ارائه می دهد و در واقع کاربران از سراسر جهان را می پذیرد.

برای تبدیل ریپل به تومان ، پس از اتمام ثبت نام، به بخش صندوق بروید و روی “سپرده” کلیک کنید. تمام ارزهای رمزنگاری شده لیست شده را که توسط پلتفرم بایننس پشتیبانی می شوند، پیدا خواهید کرد. از آنجایی که بایننس از خرید ریپل با استفاده از ارزهای فیات پشتیبانی نمی کند، باید ارز دیجیتال دیگری مانند بیت کوین یا اتریوم را خریداری کنید و از آن برای به دست آوردن ریپل استفاده کنید. برای این کار باید از پلتفرمی مانند Coinbase استفاده کنید که ارزهای فیات را هنگام خرید ارزهای دیجیتال می پذیرد. شروع به کار در Coinbase بسیار ساده است. به وب سایت آنها بروید و روی نماد “شروع به کار” در گوشه سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید.فیلدهای مورد نیاز را پر کنید و اسناد توافقنامه کاربر و خط مشی رازداری آنها را بخوانید، سپس حساب خود را ایجاد کنید.

دریافت ایمیل برای تایید ثبت نام

ایمیلی دریافت خواهید کرد که از شما می خواهد جزئیات ثبت نام خود را همراه با شماره تلفن خود تأیید کنید. سپس به حساب کاربری خود دسترسی خواهید داشت. برای خرید سکه های خود اقدام کنید. ترجیحاً بیت کوین یا اتریوم را انتخاب کنید زیرا نقدینگی بالاتری دارند. پس از اتمام کار، سکه های شما در حساب آنلاین Coinbase شما دریافت می شود. به منوی نشان داده شده به عنوان “حساب” بروید و روی آن کلیک کنید. بر روی “ارسال” کلیک کنید و تعداد سکه هایی را که می خواهید به کیف پول بایننس خود ارسال کنید را وارد کنید. آدرس اکانت بایننس خود را کپی کرده و در کوین بیس قرار دهید، سپس برای انتقال وجه روی ارسال کلیک کنید.ارز دیجیتال خریداری شده دریافت می‌شود و در بایننس، می‌توانید آن را با ریپل معامله کنید.

خرید ریپل در Bittrex

درست مانند بایننس، برای شروع باید یک حساب کاربری در Bittrex ایجاد کنید. این فرآیند تقریباً ساده است، فقط باید با استفاده از آدرس ایمیل و رمز عبور خود ثبت نام کنید. پس از اتمام ثبت نام، روی تب کیف پول کلیک کنید. شما به صفحه ای هدایت می شوید که در آن می توانید تمام آدرس های سپرده ارزهای دیجیتال را در پلتفرم Bittrex مشاهده کنید.

برای تبدیل ریپل به تومان ، سپس می‌توانید ارز مورد استفاده برای خرید ریپل را انتخاب کنید، پس از آن، باید کد ارزی را که برای خرید ریپل استفاده می‌کنید، وارد کنید. اگر از اتریوم استفاده می‌کنید، می‌توانید در نوار جستجو «ETH» تایپ کنید و سپس روی فلش سبز رنگ کلیک کنید تا آدرس سپرده نشان داده شود. در صورتی که وجوه را از صرافی دیگری ارسال کنید، باید آدرس را در آن پلتفرم بچسبانید. در مرحله بعد، باید وجوهی را به حساب Bittrex خود ارسال کنید. بیت ترکس امکان پرداخت با استفاده از ارزهای فیات و رمزارز را می دهد. بنابراین، بسته به چیزی که استفاده می کنید، پول را به کیف پول آنلاین خود ارسال کنید و آن را با ریپل معامله کنید.

خرید ریپل در Changely

Changelly یکی دیگر از صرافی‌های ریپل است که شما را ملزم به استفاده از بیت کوین یا اتریوم برای به دست آوردن ریپل می‌کند. صرافی کیف پول داخلی ندارد، بنابراین باید وجوه خود را در یک کیف پول سخت افزاری یا نرم افزاری جداگانه ذخیره کنید. تقریباً می‌توانید از هر نوع کیف پولی استفاده کنید، اما ایمن‌ترین آن‌ها کیف‌های سخت‌افزاری هستند زیرا سکه‌های شما را در فضای ذخیره‌سازی سرد آفلاین ذخیره می‌کنند.

ریپل ترجیح می دهد حساب های استفاده نشده زیادی روی پلتفرم خود راه اندازی نشود. به همین دلیل است که برای شروع باید حداقل 20 ریپل در حساب خود داشته باشید. با این حال، اگر اولین تراکنش شما بیش از 20 ریپل باشد، همه چیز آماده است. هنگامی که یک کیف پول برای ریپل خود آماده کردید، به سایت Changelly بروید و روی “ارز ورودی” کلیک کنید. در اینجا، می‌توانید ارزی را که می‌خواهید با ریپل معامله کنید، وارد کنید.

شما اساساً می توانید هر سکه ای را که در سایت ذکر شده است انتخاب کرده و استفاده کنید، اما به دلیل نقدشوندگی بالای آنها به شدت توصیه می شود که از بیت کوین یا اتریوم استفاده کنید. بخش خروجی دارای ریپل است که ارزی است که می خواهید دریافت کنید. در مرحله بعدی باید آدرس ریپل خود را که آدرس ریپل و تگ مقصد است که شرح تراکنش است، کلید بزنید. اکنون می توانید به مبادله سکه های انتخابی خود با ریپل ادامه دهید. این تراکنش نباید زیاد طول بکشد و شما می توانید سکه ها را در کیف پول ریپل خود دریافت کنید.

Swapzone

Swapzone پلتفرمی است که به کاربران کمک می کند تا ریپل را با بیش از 300 دارایی دیگر آزادانه مبادله کنند. این رابط به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری یا ثبت نام، دارایی ها را مستقیماً از کیف پول شخصی خود تبدیل کنند. علاوه بر این، این سرویس به مقایسه ارائه دهندگان مختلف و یافتن یک معامله مناسب برای انجام تراکنش های ریپل به صورت ایمن، سریع و با بهترین نرخ کمک می کند.

فرآیند استفاده از Swapzone بسیار ساده است: به صفحه اصلی بروید، ارزی را که می خواهید مبادله کنید انتخاب کنید و مبلغ را وارد کنید. ریپل را برای دریافت انتخاب کنید. صرافی ها را مرور کنید تا ببینید کدام یک برای شما مناسب است. می‌توانید نتایج خود را بر اساس ارائه‌دهنده خدمات، نرخ برتر، سریع‌ترین خدمات و بهترین رتبه‌بندی ارائه‌دهنده خدمات مرتب کنید. تأیید کنید که از کدام صرافی می خواهید استفاده کنید و روی Exchange کلیک کنید. سپس آدرس کیف پول مورد نظر خود را وارد کنید. سپرده را به آدرس کیف پول تولید شده ارسال کنید و منتظر بمانید تا تراکنش پردازش شود.

برای تبدیل ریپل به تومان ، چیزی که Swapzone را مناسب می کند این است که آرایه بهتری از جفت های تبادل ریپل را همراه با جزئیات مورد نیاز برای انتخاب آگاهانه مانند بررسی تبادل، سرعت تراکنش، جزئیات KYC، نرخ ثابت یا شناور ارائه می دهد. خط پشتیبانی با همکاری شرکا کار حل پرونده ها را بر عهده می گیرد. برای کسباطلاعات بیشتر در مورد نحوه مبادله ریپل با بهترین نرخ https://swapzone.io/learn/bitcoin-to-ripple/

خرید ریپل در Coinmama

کوینماما (Coinmama) یک صرافی ارز دیجیتال است که مدت زیادی است که وجود داشته است. تیم Coinmama در طول زمان سکه های بیشتری را روی پلتفرم خود اضافه می کند تا بتواند جفت های معاملاتی متنوع تری را در اختیار کاربران خود قرار دهد. اخیراً این پلتفرم ریپل را روی پلتفرم خود قرار داده است. با این حال، Coinmama به کاربران مستقر در ایالات متحده اجازه خرید ریپل را به دلیل برخی قوانین و مقررات سختگیرانه پیرامون سکه نمی دهد. اما برای کاربران غیر آمریکایی، می توانید اقدام به ایجاد حساب کاربری خود در پلتفرم کنید و ریپل را در میان دارایی های فهرست شده قرار دهید.

ذخیره سکه های ریپل

ذخیره‌سازی‌های آنلاین هرگز برای دارایی‌های ارزهای دیجیتال امن نیستند. افراد با انواع مناظر وحشتناک در حساب های خود بیدار شده اند که باعث ورشکستگی آنها شده است و کسی به آن مراجعه نمی کند. یکی از مهم ترین مفاهیمی که باید در مورد کسب و کارهای آنلاین درک کنید، امنیت معاملات شماست. سارقان ارزهای دیجیتال همه جا هستند و روز به روز هوشمندتر می شوند. این بدان معناست که روش های سنتی تضمین امنیت دارایی های آنلاین شما دیگر موثر نیستند.

اکثر صرافی ها استانداردهای امنیتی درجه یک دارند، اما ایمنی رمزارزهای شما با شما آغاز می شود. یک راه عالی برای اطمینان از ایمن بودن وجوه شما این است که یک دستگاه ذخیره سازی آفلاین برای سکه های خود تهیه کنید. من نظرات عالی را در مورد دو کیف پول سخت افزاری دیده ام که به شدت توصیه می کنم. این کیف پول‌های Ledger Nano S و Trezor هستند.

پس از دریافت کیف پول مورد نظر خود، اطلاعات شخصی خود مانند رمز عبور و کلمات مخفی را خصوصی نگه دارید. این تضمین می کند که هیچ کس دیگری به کیف پول شما دسترسی پیدا نمی کند، حتی اگر آن را اشتباه قرار دهید. نوشتن رمز عبور یا پین در مکان‌های باز یا جایی در تلفن ممکن است ایده خوبی نباشد. بله، ممکن است برای شما راحت باشد، اما برای سارق نیز مناسب است.

Leave a Reply