You are currently viewing تبدیل اتریوم به یورو به چه شکل انجام می شود

تبدیل اتریوم به یورو به چه شکل انجام می شود

تبدیل اتریوم به یورو به چه شکل انجام می شود. در این مقاله قصد داریم تا برای خرید و فروش اتریوم و تبدیل آن به یورو به بحث و بررسی بپردازیم و روش های تبدیل آن به ارز یورو و سایر ارز های فیات را بررسی کنیم.

اتریوم ، یکی از بهترین کریپتوکارنسی های موجود در بازار

بنابراین شما کارهای زیادی را در برنامه میکرو اپلیکیشن به پایان رسانده اید ، برای هر یک از آنها Ether بدست آورده اید و اکنون می خواهید هزینه درآمد خود را شروع کنید … تعداد فروشگاه هایی که ارزهای رمزپایه را می پذیرند در حال افزایش است ، اما در حال حاضر ساده ترین راه استفاده از Ether شما مبادله آن با یک ارز سنتی است. در زیر یک راهنمای گام به گام برای تبدیل اتر به یورو با استفاده از کوین بیس به عنوان مبادله آورده شده است. بسیاری از مبادلات دیگر مانند Kraken یا بیت استامپ در دسترس هستند.

در تبدیل اتریوم به یورو دو عامل اصلی در موفقیت اتریوم نقش دارند. اول و مهمترین ، فضای کمی برای تقلب یا دخالت شخص ثالث وجود دارد. اتریوم کدهای رایانه ای موسوم به “قراردادهای هوشمند” را اجرا می کند ، سیستم های خودکار که مبادله دادخواست قانونی دیجیتال را تا زمانی که شرایط ثابت برقرار باشد آغاز می کنند. ثانیاً ، وجود ماشین مجازی اتریوم (EVM) ، یک نرم افزار تورینگ که به هر کاربر امکان اجرای برنامه بدون توجه به زبان برنامه نویسی را می دهد ، شبکه اتریوم را بسیار فعال تر و قابل دسترسی تر از برخی دیگر از سیستم عامل های بلاکچین می کند. درک اساسی این زمینه در دانستن نحوه خرید و فروش بسیار مهم است.

تبدیل اتریوم به یورو

برای تبدیل اتریوم به یورو کوین بیس در حال حاضر در کشورهایی که در این لینک نشان داده شده پشتیبانی می شود. بیت استامپ یک پیشنهاد کشوری کمی بزرگتر دارد. لیست کامل آنها را اینجا ببینید. کاربران آفریقایی ، من با الکس ، بنیانگذار بیت کوین آفریقا ، در مورد بهترین مبادلات در آفریقا صحبت کردم. او این پست وبلاگ را نوشت که با توصیه های خود اگر کیف پول Ether خود را با کوین بیس در اختیار دارید ، می توانید مستقیماً به مرحله 5 بروید.

مرحله 1 – در کوین بیس ثبت نام کنید

ثبت نام در کوین بیس آسان است. فقط دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. به عنوان بخشی از رویه KYC (مشتری خود را بشناسید) از شما اطلاعات زیادی جهت تأیید هویت خود از جمله فرم شناسنامه (گذرنامه ، گواهینامه رانندگی یا کارت شناسایی) از شما خواسته می شود. همچنین باید شماره تلفن خود را تأیید کنید تا احراز هویت دو عاملی شود (بنابراین به امنیت حساب خود اضافه می شود).

مرحله 2 – آدرس کیف پول کوین بیس خود را دریافت کنید

در بالای صفحه “حساب ها” را انتخاب کنید ، کیف پول ETH (که به طور پیش فرض باید تنظیم شود) را انتخاب کنید و سپس دریافت را انتخاب کنید. با این کار می توانید آدرس کیف پول خصوصی خود را کپی کنید. این را ایمن نگه دارید و آن را به صورت عمومی به اشتراک نگذارید.

همچنین بخوانید: بهترین راه برای تبدیل اتریوم به تومان

مرحله 3 – وجوه خود را به کیف پول کوین بیس خود ارسال کنید

برای تبدیل اتریوم به یورو وارد کیف پول اتر فعلی خود شوید و در جایی گزینه “ارسال و دریافت” یا موارد مشابه وجود دارد. من از کیف پول اتر خود استفاده کردم و در سایت آنها “Send Ether & Tokens” نامیده می شود. به نظر می رسد بیشتر این فرآیند مشابه بانکداری آنلاین معمول شما است. این یک درخواست برای “آدرس” می کند (که در این مورد آدرس خصوصی است که من از کوین بیس کپی کردم) و همچنین از شما می خواهد مبلغی را که می خواهید ارسال کنید وارد کنید.

اما پس از آن متوجه خواهید شد که چیزی کمی غیر منتظره است. محدودیت گاز روی زمین چیست؟ این را به عنوان هزینه پردازش معامله خود در نظر بگیرید. برای وارد کردن جزئیات دقیقاً در مورد نحوه کار ، یک پست وبلاگ کاملا جدید لازم است ، بنابراین در حال حاضر توصیه می کنیم فقط آن را در پیش فرض 21000 نگه دارید. سپس روی “ایجاد معامله” کلیک کنید.

مرحله 4 – صبر کنید (کتری را بگذارید یا چیزی دیگر!)

در مرحله بعد برای تبدیل اتریوم به یورو با شبکه اتریوم ، معاملات فوری نیستند. شما باید انتظار داشته باشید که تقریباً 30 دقیقه صبر کنید تا معامله شما در کیف پول کوین بیس شما نشان داده شود. ابتدا قبل از انتقال موفقیت آمیز به کیف پول شما به عنوان “در حالت تعلیق” نشان داده می شود.

مرحله 5 – اتر خود را به یک کیف پول یورویی ارسال کنید

وقتی Ether را در کیف پول کوین بیس ETH خود دریافت کردید ، وقت آن است که آن را به کوین بیس به کیف پول یورویی خود ارسال کنید. اگر یکی از ارزهای پشتیبانی شده توسط کوین بیس باشد ، این ارز به طور خودکار در واحد پول کشور شما تنظیم می شود.  در صورت نیاز به تغییر کشور خود می توانید این کار را در تنظیمات انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که این کار را قبل از انتقال به کیف پول خود به کیف پول سنتی انجام دهید.

در تبدیل اتریوم به یورو انتقال اتر به کیف پول یورو آسان است. فروش را انتخاب کنید ، کیف پول های مربوطه را انتخاب کنید ، مقدار فروش را انتخاب کنید و سپس روی دکمه فروش کلیک کنید. کوین بیس برای هر معامله 1.49٪ کارمزد می گیرد (یا اگر معامله شما ناچیز باشد 1 یورو) بنابراین می توانید با فروش مقادیر بیشتر به میزان کمتری ، درآمد خود را به حداکثر برسانید.

توجه: برخی از افراد این امکان را دارند که مستقیماً به حساب بانکی خود بفروشند. برای من ، این گزینه هنوز فعال نشده است بنابراین مجبور شدم قبل از ارسال کیف پول کوین بیس Euro به حساب بانکی خود ، آن را بفروشم.

مرحله 6 – حساب بانکی خود را تأیید کنید

سرانجام ، پایان کار کاملاً مشهود است ، شما تقریباً دست خود را در مورد اتر بدست آورده اید. فقط یک مانع دیگر برای مقابله با آن وجود دارد . اولین باری که پول خود را از کیف پول کوین بیس به حساب بانکی خود می فرستید ، باید حساب بانکی خود را با ارسال مبلغ کمی به کوین بیس تأیید کنید. آنها حداقل مبلغی را مشخص نمی کنند اما ممکن است ارائه دهنده خدمات بانکی آنلاین شما باشد. من 2 یورو منتقل کردم که پس از پردازش معامله به موجودی کوین بیس شما اضافه می شود. متأسفانه ، این تأیید هم فوری نیست و در واقع معمولاً 1-2 روز کاری طول خواهد کشید.

مرحله 7 – معامله را انجام دهید ، تبدیل اتریوم به یورو

پس از تأیید حساب بانکی خود ، سرانجام می توانید آن معامله را انجام دهید! برای این منظور ، به سادگی بر روی حساب های بالای صفحه کلیک کنید ، به پایین کیف پول یورو (یا هر ارز محلی خود) بروید و سپس “برداشت” را انتخاب کنید.

مرحله 8 – تمام شد ، می توانید ارز خود را دریافت کنید

در نهایت تبدیل اتریوم به یورو ، 2-3 روز پس از انتخاب برداشت پول ، سرانجام به حساب بانکی شما برخورد می کند! اکنون سرانجام می توانید آن پیتزایی را که می خواستید تقریبا یک هفته پیش بخرید خریداری کنید! بسیار خوب ، بنابراین در حال حاضر مراحل بسیار بیشتری از مراحل بانکی سنتی طول می کشد و بیشتر طول می کشد ، اما فناوری بلاکچین هنوز در مراحل ابتدایی است. صدها شرکت وجود دارد که در حال آزمایش روش های جدید استفاده و استفاده از آن در زندگی روزمره ما هستند. و شما ، به عنوان یک کاربر برنامه میکرو اپلیکیشن ، یک e بسیار پذیرنده در این فن آوری جدید است. بنابراین خواه تصمیم بگیرید درآمد خود را در اتر نگه دارید یا آن را به واحد پول محلی خود تغییر دهید ، امیدواریم که از ایفای چنین نقش مهمی در این فناوری جدید لذت ببرید.

هنگام تبدیل اتریوم به یورو به چه نکاتی توجه کنیم

تبدیل اتریوم به یورو برای اولین بار می تواند کمی دلهره آور باشد. اما محصولات بسیار عالی زیادی وجود دارد، فقط یک سوال پیدا کردن پلتفرم مناسب برای شماست. در اینجا چند سوال کلیدی وجود دارد که به شما در یافتن بهترین مکان برای تبدیل اتریوم به یورو کمک می کند.

1. چه هزینه هایی باید پرداخت کنید؟

به طور کلی، سه نوع هزینه وجود دارد که باید مراقب آنها بود: کارمزد سپرده گذاری هزینه های معاملاتی  هزینه های برداشت. ما این موارد را با جزئیات بیشتر در زیر تجزیه می کنیم. فقط توجه داشته باشید که کارمزدها به ندرت در پلتفرم های مختلف تجاری استاندارد هستند. به عنوان مثال، ممکن است یک صرافی ارز دیجیتال پیدا کنید که معاملات رایگان ارائه می دهد اما برای برداشت وجوه شما پول زیادی از شما دریافت می کند. از باز کردن چند حساب و آزمایش نترسید. اما تا زمانی که با ساختار کارمزد راحت نشدید، پولی را واریز نکنید.

2. پلتفرم چگونه دارایی های شما را ایمن می کند؟

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال دنیای هیجان انگیزی است، اما متاسفانه سهم خود را از بازیگران بد جذب کرده است. و از آنجایی که این یک صنعت کاملاً جدید است، مدتی طول کشید – و برخی هک‌های با مشخصات بالا – تا صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال برای پیاده‌سازی سطوح امنیتی که در بانک‌ها و سایر مؤسسات مالی پیدا می‌کنید. اگر یک صرافی یا کارگزار کریپتو در مورد سیستم های امنیتی خود شفاف نیست، این باید یک پرچم قرمز بزرگ باشد. گاهی اوقات می خوانید که یک شرکت به دلایل امنیتی نمی خواهد این جزئیات را فاش کند، اما این گمراه کننده است. اطلاعات زیادی وجود دارد که یک پلت فرم معاملاتی می تواند بدون به خطر انداختن سیستم هایش فاش کند.

3. آیا پاداش ثبت نام وجود دارد؟

پلتفرم های مختلف پاداش های ثبت نام را برای سرمایه گذاران جدید ارائه می دهند. ممکن است پلتفرمی بیابید که هنگام شروع به شما یک جایزه کوچک می دهد، یا زمانی که مقدار معینی معامله انجام می دهید یا مقدار مشخصی پول واریز می کنید، یک جایزه به شما ارائه می دهد. در حالی که اینها وسوسه انگیز هستند، اجازه ندهید آنها تصمیم گیری شما را هدایت کنند. ممکن است یک شکست عالی باشد، اما هیچ فایده ای ندارد که برای تبادل اشتباه ثبت نام کنید فقط به این دلیل که پاداش می خواهید.

4. آیا در کشور یا ایالت من موجود است؟

برخی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال نمی‌توانند در ایالات متحده فعالیت کنند و تنها تعداد انگشت شماری مجوز فعالیت در هر ایالت را دارند. به عنوان مثال، نیویورک برخی از سخت‌ترین مقررات مبادلات رمزنگاری را دارد و به طور فعال قوانین شکن را دنبال خواهد کرد. به این ترتیب، خوب است بررسی کنید که صرافی‌ای که می‌خواهید از آن استفاده کنید مجاز است در محل زندگی شما فعالیت کند.

5. آیا تمام ویژگی های مورد نیاز شما را دارد؟

اگر برای اولین بار است که اتریوم را خریداری می کنید، یک پلتفرم با کاربری آسان با منابع آموزشی فراوان می خواهید. اگر برنامه های تلفن همراه را به مرورگرهای وب ترجیح می دهید، به دنبال تبادل با یک برنامه خوب باشید. سایر ویژگی های مفید عبارتند از: امکان راه اندازی نقل و انتقالات ماهیانه خودکار ،خدمات مشتری خوب ، یک کیف پول خارجی. به زودی در مورد کیف پول ها با جزئیات بیشتر صحبت خواهیم کرد. اگر یک معامله گر فعال اتریوم هستید، ممکن است ویژگی های پیشرفته ای مانند سفارشات محدود و ابزارهای نموداری خوب را نیز بخواهید.

6. آیا می توانم در اتریوم خود سهام یا سود کسب کنم؟

اتریوم در حال حاضر در مرحله ارتقاء اساسی به یک سیستم جدید است تا آن را مقیاس پذیرتر، پایدارتر و ایمن تر کند. یکی از بخش‌های ارتقا، تغییر روش اعتبارسنجی تراکنش‌ها است. بدون پرداختن به جزئیات فنی، از یک مدل اثبات کار با انرژی فشرده به آنچه که سیستم اثبات سهام نامیده می شود، حرکت می کند. این بدان معناست که مردم می‌توانند توکن‌های ETH خود را برای کسب جوایز به اشتراک بگذارند – و شما می‌توانید در حال حاضر از انتقال به شبکه جدید پشتیبانی کنید، اگر مایلید که توکن‌های ETH خود را متصل کنید. به عنوان یک سرمایه گذار بلند مدت، این یک راه عالی برای کسب درآمد غیرفعال از سرمایه گذاری اتریوم شما است.

یکی دیگر از راه‌های کسب سود در دارایی‌های کریپتو، شرکت در برنامه وام‌دهی است. در اصل، یک پلتفرم اتریوم شما را قرض می دهد و مقداری از سود وام را به شما می پردازد. هم محصولات وام‌دهی و هم محصولات ارز دیجیتال دارای ریسک هستند، اما اگر می‌خواهید درآمد غیرفعال در ETH خود کسب کنید، به دنبال پلتفرم‌هایی با این عملکردها باشید.

7. آیا انتخاب گسترده ای از ارزهای دیجیتال دارد؟

اگر فقط می خواهید اتریوم یا بیت کوین (BTC) بخرید، نیازی به صرافی با تعداد زیادی توکن نخواهید داشت. با این حال، اگر تبدیل اتریوم به یورو را به عنوان اولین گام در یک سفر طولانی تر در تجارت کریپتو می بینید، لیست طولانی آلت کوین ها یک امتیاز است. ارزش درک سیاست صرافی در مورد افزودن سکه‌های جدید را نیز دارد – آیا سعی می‌کند کلاهبرداری‌های احتمالی را فیلتر کند یا به دنبال فهرست کردن هرچه بیشتر سکه‌ها است؟برای گزینه های بیشتر، بررسی صرافی ارزهای دیجیتال ما را بررسی کنید.

اتریوم چیست؟

اتریوم اولین ارز دیجیتالی بود که قراردادهای هوشمند را معرفی کرد. قرارداد هوشمند قطعه کوچکی از کد است که روی بلاک چین زندگی می کند و این فناوری پشت صنعت مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. بخش بزرگی از برنامه‌های غیرمتمرکز بر روی اکوسیستم اتریوم ساخته شده‌اند، اگرچه اتریوم اکنون رقبای زیادی دارد که می‌خواهند بخشی از سهم بازار آن را به خود اختصاص دهند.

از کجا می توان اتریوم خرید؟

شما می توانید اتریوم را تقریباً از هر پلتفرم ارز دیجیتال خریداری کنید. حتی می توانید اتریوم را از مقداری بیت کوین A خریداری کنید TM در ایالات متحده بیایید به تفاوت بین برنامه ها، صرافی ها و کارگزاران نگاه کنیم. کارگزاران ارزهای دیجیتال: چندین کارگزار سنتی سهام مجموعه محدودی از ارزهای دیجیتال را در کنار سایر محصولات خود ارائه می دهند. اینها برای افرادی که می خواهند اتریوم را به سبد سرمایه گذاری خود بدون باز کردن یک حساب ارز دیجیتال جدید اضافه کنند، گزینه بسیار خوبی است. توجه داشته باشید که اکثر کارگزاران کریپتو کیف پول های خارجی را ارائه نمی کنند که بتوانید دارایی های رمزنگاری خود را برداشت و سپرده گذاری کنید.

صرافی‌های ارزهای دیجیتال: اینها رایج‌ترین راه‌ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند و بسیاری از صرافی‌ها راه‌های زیادی برای واریز ارزهای فیات (مانند دلار آمریکا)، هزینه‌های معقول و فهرست قابل توجهی از سکه‌های قابل معامله ارائه می‌دهند. از جنبه منفی، این صرافی ها ممکن است از مقررات مشابهی با کارگزاران سهام برخوردار نباشند. برنامه‌های ارزهای دیجیتال: اکثر کارگزاران و صرافی‌های ارزهای دیجیتال برنامه‌های موبایلی نیز دارند تا تجارت در حال حرکت را آسان کنند. همچنین می توانید اتریوم را با استفاده از اپلیکیشن های پرداخت مانند Venmo و Paypal خریداری کنید.

هزینه های تبدیل اتریوم به یورو چقدر است؟

پلتفرم‌های مختلف ارزهای دیجیتال کارمزدهای متفاوتی دریافت می‌کنند، و متأسفانه در نحوه محاسبه آن کارمزدها ثبات زیادی وجود ندارد. با در نظر گرفتن این موضوع، مراقب موارد زیر باشید.

1. کارمزد سپرده گذاری

بسته به اینکه بخواهید از طریق کارت اعتباری یا نقدی، انتقال بانکی یا روش دیگری پول را واریز کنید، کارمزدها متفاوت است. تعدادی از پلتفرم ها به شما امکان می دهند در صورت استفاده از حواله بانکی، پول را به صورت رایگان واریز کنید. کارمزد پرداخت با کارت اعتباری معمولاً 3 تا 5 درصد است. اگر دارایی های رمزنگاری موجود در پلتفرم دیگری دارید، معمولاً می توانید آنها را به صورت رایگان واریز کنید.

2. کارمزد معاملات

کارمزدهای معاملاتی می توانند به سود شما کمک کنند و به شکل های مختلفی ظاهر شوند. ممکن است یک کارمزد تعیین شده یا درصدی از معامله از شما دریافت شود. در صورت پرداخت با ارز بومی آن صرافی، چندین صرافی کارمزدهای کمتری را ارائه می دهند. گاهی اوقات کارمزد در نرخی که به شما پیشنهاد می‌شود تعبیه می‌شود، که کمترین شفافیت را دارد – ممکن است به نظر برسد که هیچ کارمزد معامله‌ای وجود ندارد، اما شما اتریوم کمتری برای دلار خود دریافت خواهید کرد.

3. هزینه های برداشت

آخرین هزینه ای که باید به آن توجه کنید، هزینه های برداشت است. اینها از پلتفرمی به پلتفرم دیگر و کریپتو به کریپتو متفاوت است. برخی از صرافی ها هر ماه تعداد مشخصی برداشت رایگان می دهند. اکثر پلتفرم ها کارمزدهای خود را برای هر ارز دیجیتال فهرست می کنند و می توانند از کسری از سنت تا 100 دلار یا بیشتر متغیر باشند. گاهی اوقات ارزش دارد که دارایی های خود را قبل از برداشت به یک ارز دیجیتال ارزان تر تبدیل کنید.

تبدیل اتریوم به یورو از کجا امن است؟

تبدیل اتریوم به یورو از اکثر صرافی های اصلی ارزهای دیجیتال بی خطر است. با این حال، هنگام تبدیل اتریوم به یورو، خطرات احتمالی مختلفی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. این شامل: خود اپلیکیشن، صرافی یا کارگزاری ارزهای دیجیتال: صرافی‌های درجه یک ارزهای دیجیتال، اکثر دارایی‌ها را در چیزی که «ذخیره‌سازی سرد» نامیده می‌شود، نگه می‌دارند. این بدان معنی است که آفلاین است و هک کردن آن دشوار است. برخلاف پول موجود در حساب بانکی شما، دارایی‌های رمزنگاری شما توسط بیمه FDIC محافظت نمی‌شوند، بنابراین اگر پلتفرم بیمه شخص ثالث خود را داشته باشد، عالی است. همچنین به دنبال ممیزی های امنیتی مستقل و مشارکت در برنامه های پاداش باگ باشید.

سیستم‌های امنیتی رایانه/تلفن شما: داشتن یک حساب کاربری با امن‌ترین پلتفرم رمزنگاری در جهان کمکی نمی‌کند اگر بدافزاری در رایانه خود دارید یا از رمز عبور یکسان برای چندین حساب استفاده می‌کنید. مطمئن شوید که محافظت از ویروس شما به روز است و احراز هویت دو مرحله ای را در حساب های رمزنگاری خود فعال کنید.

خطرات موجود در سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

اتریوم یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار است که آن را به یک شرط امن تر از سکه های کوچکتر تبدیل می کند. با این حال، سرمایه گذاران باید برای نوساناتی که بخشی از این سرمایه گذاری های پرریسک است، آماده باشند. علاوه بر این، احتمال کمی وجود دارد که اتریوم به طور کامل شکست بخورد یا پایین‌تر از این صنعت خارج شود. به همین دلیل مهم است که فقط پولی را سرمایه گذاری کنید که توانایی از دست دادن آن را دارید و اطمینان حاصل کنید که سرمایه گذاری کریپتو شما تنها درصد کمی از سبد کلی شما را تشکیل می دهد.

جایی که دارایی‌های رمزنگاری خود را ذخیره می‌کنید: بسیاری از سرمایه‌گذاران بلندمدت کریپتو از یک کیف پول خارجی – اغلب یک کیف پول سخت‌افزاری که آفلاین نگه داشته می‌شود – برای ذخیره دارایی‌های خود استفاده می‌کنند. ممکن است این گزینه مناسبی برای سرمایه گذاران مبتدی نباشد، اما با افزایش ارزش سبد رمزنگاری شما ارزش آن را دارد. یک کیف پول رمزنگاری به شما کنترل کامل روی سکه های خود را می دهد. خرید و تجارت ایمن اتریوم هرگز آسان تر نبوده است. کارگزاران، صرافی‌ها و اپلیکیشن‌های بزرگ زیادی در بازار وجود دارد که با نیازهای انواع سرمایه‌گذاران مطابقت دارند. هنگامی که گزینه ها را بررسی کردید و یک پلتفرم را انتخاب کردید، فقط یک موضوع واریز پول و تبدیل آن به ETH است.

Leave a Reply