You are currently viewing بهترین راه برای تبدیل اتریوم به تومان

بهترین راه برای تبدیل اتریوم به تومان

از چه طریقی می توان اتریوم های خود را به تومان در ایران تبدیل کرد؟ در این مقاله به طور مفصل روش های اصلی تبدیل اتریوم به تومان و حساب ارزی ایران را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

به عنوان مثال در این کتابچه راهنما به شما نشان خواهیم داد که چگونه اتریوم (ای تی اچ) خود را برای بیت کوین (BTC) بفروشید. می توانید از یکی از روش های راهنما استفاده کنید (روش 1 یا روش 2) و سپس مراحل انتخاب شده روش راهنما را دنبال کنید.

روش راهنما 1: فروش اتریوم و تبدیل به تومان در صفحه اصلی

به صفحه اصلی ALFAcashier.com بروید ، جهت تبادل مناسب را انتخاب کنید (به عنوان مثال ، ای تی اچ → BTC):
چند مورد را باید قبل از ادامه مبادله به خاطر بسپارید:

این یک نرخ ارز “خالص” است بدون هیچ گونه هزینه خدمات یا هزینه شخص ثالث ، ب) نرخ تضمین شده به این معنی است که نرخ ارز فقط 15 دقیقه پس از زمان ایجاد سفارش معتبر است. اگر پرداخت در فاصله 15 دقیقه دریافت نشود ، نرخ محاسبه می شود. نرخ ارز همچنین برای سفارشات با معاملات تأیید نشده برای بیش از 24 ساعت محاسبه می شود. ، ج) هزینه سیستم (٪ بستگی به جهت مبادله دارد).
د) تخفیف شخصی شما. تخفیف فقط برای کاربران ثبت نام شده ارائه می شود (نحوه ثبت نام).

در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری درباره تخفیف کسب کنید. ، ه) نوع مبادله. به صورت خودکار به این معنی است که هیچ انسانی درگیر نیست و به محض دریافت تأیید پرداخت شما ، بطور خودکار پردازش انجام می شود. جهت تعویض خودکار از چند ثانیه تا 5-10 دقیقه بسیار سریع است. و) تعداد تأییدهای مورد نیاز در بلاکچین.

مقدار ارز مشخص شده برای تبدیل اتریوم به تومان

اکنون شما باید مقدار مورد نیاز ارز مقصد (2) (در مثال ما: بیت کوین) یا مقدار منبع (1) (در مثال ما: اتریوم) را که می خواهید مبادله کنید وارد کنید. اگر مقدار مقصد را تغییر دهید ، مقدار منبع به طور خودکار مجدداً محاسبه می شود و بالعکس آدرس پست الکترونیکی خود را وارد کنید (1) (اگر می خواهید پس از اتمام سفارش مبادله خود نامه الکترونیکی دریافت کنید یا آن را خالی بگذارید ، قسمت ایمیل کاملا اختیاری است) ، آدرس ار رمزنگاری شده خود (2) را وارد کنید که وجوه مبادله شده در آنجا وارد می شود. حتماً آدرس صحیح متعلق به خود را ارائه دهید! در مثال ما آدرس ارز رمزنگاری شده – آدرس بیت کوین است.

اگر وارد سیستم شده باشید می توانید آدرس این کیف پول را برای استفاده مجدد در آینده ذخیره کنید یا از کیف پول ذخیره شده قبلی استفاده کنید. شرایط خدمات را بپذیرید (1) ، CAPTCHA (2) را برطرف کنید و سپس بر روی دکمه ارسال (3) کلیک کنید.صفحه بعدی صفحه پرداخت است. شما باید مبلغ دقیق نمایش داده شده (1) را به آدرس سپرده ما ارسال کنید (2). پس از دریافت تراکنش تأیید نشده از شما – صفحه به طور خودکار تازه می شود و سیستم نشان می دهد که ما پرداخت شما را دریافت کرده ایم ، اما در انتظار تأییدهای مورد نیاز در بلاکچین است. در مثال ما: سفارش پس از 12 تأیید معامله به طور خودکار تکمیل می شود. تبریک می گویم! سفارش شما تکمیل شد!

روش راهنما 2. فروش اتریوم در صفحه SELL

برای تبدیل اتریوم به تومان در صفحه اصلی ، منوی SELL را در فهرست بالا انتخاب کنید و ارز رمزپایه ای را که می خواهید بفروشید کلیک کنید (در مورد ما ، اتریوم) ، ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید (1): USD ، CNY ، CAD ، RUB ، Crypto (در مورد ما – ارز رمزنگاری شده) ، روش پرداخت (2) را انتخاب کنید: یکی از ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده (در مورد ما – بیت کوین). یا مقدار منبع (3) (در مثال ما: اتریوم) یا مقدار مقصد (4) (در مثال ما: بیت کوین) وارد کنید. در بلوک سمت چپ می توانید شرایط تبادل و اطلاعات مشابه روش 1 (نقطه 2) را در مورد نرخ تضمین شده ، حالت پردازش ، مقدار تأیید مورد نیاز ، هزینه سیستم و تخفیف مشاهده کنید.

آدرس پست الکترونیکی خود را وارد کنید (1) (اگر می خواهید پس از اتمام سفارش مبادله خود نامه الکترونیکی دریافت کنید یا آن را خالی بگذارید ، قسمت ایمیل کاملاً اختیاری است). آدرس ارز رمزنگاری شده خود (2) را وارد کنید که وجوه مبادله شده در آنجا وارد می شود. حتماً آدرس صحیح متعلق به خود را ارائه دهید! اگر وارد سیستم شده باشید می توانید آدرس این کیف پول را برای استفاده مجدد در آینده ذخیره کنید یا از کیف پول ذخیره شده قبلی استفاده کنید. شرایط خدمات را بپذیرید (1) ، CAPTCHA (2) را برطرف کنید و سپس بر روی دکمه ارسال (3) کلیک کنید.

پرداخت و دریافت

صفحه بعدی صفحه پرداخت است. شما باید مبلغ دقیق نمایش داده شده (1) را به آدرس سپرده ما ارسال کنید (2). پس از دریافت تراکنش تأیید نشده از شما – صفحه به طور خودکار تازه می شود و سیستم نشان می دهد که ما پرداخت شما را دریافت کرده ایم ، اما در انتظار تأییدهای مورد نیاز در بلاکچین است.

شیوه دیگر فروش اتریوم (ای تی اچ) و تبدیل به تومان

همانطور که با اکوسیستم پر کاربرد برنامه ها و پروتکل های اتریوم در تعامل هستید ، به طور حتم برای شما غیرمعمول نخواهد بود که گاه به گاه کمی اتر بفروشید. خوشبختانه ، یک صرافی مانند کراکن با یک کتاب سفارش در زمان واقعی می تواند به شما امکان فروش ای تی اچ را برای طیف گسترده ای از سایر نشانه های اتریوم ، از USD-C به نشانه توجه اصلی و همچنین طیف وسیعی از ارزهای دولتی مانند تومان و دلار.

به یاد داشته باشید ای تی اچ یک ارز رمزنگاری شده است ، یعنی با این دارایی ها در یک بازار 24/7 معامله می کند. بنابراین ، بسته به زمان تصمیم شما برای فروش ای تی اچ ، خریداران ممکن است قیمت های بالاتر یا پایین تری را ارائه دهند. همچنین ، بسته به زمانی که خرید را شروع کرده اید ، ممکن است ای تی اچ را با سود (یا ضرر) بفروشید ، که می تواند نمونه کارها را تحت تأثیر قرار دهد و پیامدهای بزرگتری برای امور مالی شما داشته باشد. هنگامی که تصمیم به فروش ای تی اچ گرفتید ، مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید.

نحوه فروش ای تی اچ در کراکن

برای یک حساب کراکن ثبت نام کنید شما فقط به آدرس ایمیل ، نام کاربری و رمزعبور قوی نیاز دارید. حساب کراکن خود را تأیید کنید
تمام آنچه شما نیاز دارید نام ، تاریخ تولد ، کشور محل اقامت و شماره تلفن شماست.

ای تی اچ را به آدرس کراکن خود ارسال کنید ، اگر می خواهید ای تی اچ را با ارز رمزنگاری شده دیگری (مانند BTC یا BAT) بفروشید ، ابتدا باید یک آدرس سپرده در حساب کراکن خود ایجاد کنید. واریز ای تی اچ در کراکن به آسانی انتقال آن به هر آدرس ارز رمزنگاری شده است. اگر در عوض می خواهید ای تی اچ را با ارز فیات (مانند GBP یا EUR) بفروشید ، باید اسناد شناسایی و اثبات اقامت را برای ما ارسال کنید. درباره سطوح مختلف تأیید ما بیشتر بدانید.

فروش ای تی اچ

پس از دریافت اعتبار از حساب خود ، می توانید فروش ای تی اچ و سایر ارزهای رمزپایه را در کراکن آغاز کنید. نگران نباشید ، صفحه سفارش جدید را باز کنید ، فرم سفارش را پر کنید و روی فروش کلیک کنید. نمودارهای ما را بررسی کنید تا بهترین زمان فروش را در بازار زمان بندی کنید.

فروش اتریوم و تبدیل به تومان در ساتوشی تانگو

در SatoshiTango ثبت نام کنید. سریع و ساده فقط با چند دقیقه کلیک کردن روی “ثبت نام” حساب خود را ایجاد کنید. با ایمیل و رمز عبور خود می توانید یک حساب کاملا رایگان باز کنید. فروش ارز رمزنگاری شده. به «خرید / فروش» بروید و ارز رمزپایه ای را که می خواهید بفروشید انتخاب کنید. پول شما در “حساب من” ذخیره می شود و می توانید هر زمان که بخواهید با 2 کلیک آن را رمزنگاری کنید. انجام شده! شما اکنون بخشی از دنیای رمزنگاری هستید. به دوستان خود بگویید و با برنامه معرفی ما درآمد کسب کنید.

بهترین راه خرید اتریوم و تبدیل به تومان

بهترین راه برای خرید اتریوم مراجعه به صرافی ارز دیجیتال است. این صرافی ها در واقع سایت هایی در اینترنت هستند، بنابراین برای خرید اتر نیازی به مراجعه حضوری ندارید. قبل از خرید، کیف پول اتریوم را روی تلفن همراه یا رایانه شخصی خود نصب کنید. کیف پول های نرم افزار اتر کاملا رایگان هستند. اگر به دنبال امنیت بیشتر هستید، می توانید یک کیف پول سخت افزاری خریداری کنید. البته اکثر صرافی ها به کاربران کیف پول در سایت ارائه می دهند، اما اگر اتریوم در کیف پول شخصی خود داشته باشید، کنترل کامل بر دارایی های خود دارید و این باعث افزایش حریم خصوصی و امنیت می شود.

با جستجوی کلمه خرید اتریوم در گوگل به راحتی می توانید سایت هایی را که اتریوم را با کارت بانکی اتریوم می فروشند پیدا کنید. مبادلات می توانند از نظر کیفیت خدمات و قیمت فروش متفاوت باشند. قبل از ثبت نام در صرافی، سایت را بررسی کرده و از معتبر بودن آن مطمئن شوید. همچنین با مراجعه به قسمت پرسش و پاسخ (پشته) سایت صرافی دیجیتال می توانید با پرسش از افراد آگاه از اعتبار صرافی مطمئن شوید.

خرید و فروش اتر با تومان

اگر هزینه خرید مستقیم اتر با تومان بالا بود، صرافی شما اتر نداشت یا نقدینگی آن کم بود و یا اگر می‌خواهید ارزهای دیجیتال معامله کنید، می‌توانید ارز دیجیتال دیگری مانند بیت‌کوین یا تترا را از صرافی محلی و سپس خریداری کنید. به یک صرافی بین المللی مانند Binance بروید. بیت کوین، تترا و سایر ارزهای دیجیتال را می توان به راحتی در صرافی های بین المللی با حجم معاملات بالا به اتریوم تبدیل کرد و بالعکس.

امروزه اکثر کاربران ایرانی از صرافی بایننس برای معامله ارزهای دیجیتال استفاده می کنند اما به دلیل تحریم ها امکان فعالیت با آی پی ایران در این سایت وجود ندارد. بنابراین کاربران قبل از ثبت نام با نرم افزار آی پی خود را تغییر داده و سعی می کنند همیشه با آی پی یک کشور ثابت وارد این سایت شوند. به یاد داشته باشید که در صرافی های بین المللی هر لحظه خطر مسدود شدن کامل حساب ها برای کاربران ایرانی وجود دارد.

خرید و فروش اتریوم با کارت اعتباری

اگر در خارج از کشور زندگی می کنید، می توانید اتریوم را با کارت های اعتباری مانند ویزا و مسترکارت به راحتی خریداری کنید. چهار سایت زیر یکی از بزرگترین پلتفرم های موجود برای خرید اتر با کارت اعتباری هستند:

Coinbase.com
Bitstamp.com
Changely.com
binance.com

با این حال، یک سایت می تواند محبوب تر از کشور محل اقامت باشد. با جستجوی عبارت «خرید اتریوم» به همراه نام کشور، می توانید بهترین سایت ممکن برای خرید اتریوم با کارت اعتباری را پیدا کنید. خرید اتر به دلار و یورو به کاربران ساکن ایران توصیه نمی شود زیرا به دلیل تحریم های بین المللی امکان خرید مستقیم وجود ندارد و باید از واسطه ها کمک بگیرید که این امر هزینه را به شدت افزایش می دهد.

اتریوم چگونه کار می کند

ایده اتریوم در سال 2013 توسط ویتالیک بوترین، نابغه جوان روسی مطرح شد. در واقع اتریوم را می توان یک کامپیوتر جهانی در نظر گرفت که هر فرآیند متمرکزی که امروزه در اینترنت انجام می شود می تواند به صورت غیرمتمرکز بر روی آن اجرا شود. نکته مهم این است که هیچکس مالک اصلی این شبکه نیست بلکه کنترل آن در دست کاربران آن است و بر خلاف سیستم های متمرکز هیچکس نمی تواند به تنهایی مالک آن باشد. توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌های غیرمتمرکز را روی اتریوم بسازند، برنامه‌هایی که هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد و جلوی آن‌ها را بگیرد. آنها همچنین می توانند ارز دیجیتال خود را که توکن نامیده می شود، در اتریوم بدون ایجاد بلاک چین و شبکه جداگانه بسازند.

ارز دیجیتال اتریوم اتر نام دارد که برای انتقال پول، پرداخت کمیسیون، پرداخت برنامه های غیرمتمرکز و غیره استفاده می شود. به همین دلیل، این ارز دیجیتال ارزشمند است و می توان روی آن سرمایه گذاری کرد یا معامله کرد. می توان گفت سرمایه گذاری در اتر همانند سرمایه گذاری در شبکه اتریوم است. بدیهی است که اگر اتریوم به اهداف خود برسد و در بین مردم محبوبیت پیدا کند، ارزش اتر افزایش می یابد و بالعکس در صورت عدم موفقیت این پروژه، اتر ارزش خود را از دست می دهد. بنابراین، مانند هر بازار دیگری، سرمایه‌گذاری در اتر ریسک دارد و نمی‌توان با اطمینان آن را سودآور دانست. قیمت اتر نیز مانند هر دارایی دیگری با عرضه و تقاضا بالا و پایین می شود.

برای تبدیل اتریوم به تومان یا خرید آن ، از یک وب سایت صرافی دیدن کنید

برای خرید اتر باید به صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید. فراموش نکنید که صرافی ارز دیجیتال با صرافی سنتی متفاوت است. احتمالاً تا به حال متوجه شده اید که اتر هیچ شکل فیزیکی ندارد و کاملاً دیجیتال است. بنابراین برای خرید اتر نیازی نیست مانند مبادلات حضوری سنتی عمل کنید، بلکه به صورت آنلاین و از طریق اینترنت انجام می شود.

به عنوان یک کاربر ایرانی، سه راه اصلی برای خرید اتریوم وجود دارد: خرید اتریوم از سایت های صرافی ایرانی با تومان (کارت بانکی) اتریوم را از وب سایت های ارزی با تترا، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال خریداری کنید خرید اتریوم از وب سایت های ارزی به دلار، یورو و … (با حساب های بین المللی مانند ویزا، مسترکارت و …) اگر در ایران زندگی می کنید، گزینه اول و دوم برای شما مناسب تر است. روش سوم خرید اتریوم از سایت های خارجی به دلار و یورو به دلیل تحریم های بین المللی علیه ایران به صورت مستقیم قابل انجام نیست و به ناچار باید از واسطه ها (سایت های کارت اعتباری) کمک بگیرید که این امر باعث افزایش هزینه می شود.

خرید اتریوم از سایت های صرافی ایرانیان به تومان

با توجه به بازار بزرگ اتریوم، این ارز دیجیتال در کنار بیت کوین به راحتی در اکثر صرافی های ارز دیجیتال ایران قابل معامله است. به یک سایت ایرانی معتبر مراجعه کنید و اتریوم را به راحتی خریداری کنید. از کجا سایت معتبر پیدا کنیم؟ در گوگل عبارت «خرید اتریوم» را جستجو کنید تا تعداد زیادی سایت فروش اتریوم را پیدا کنید. معمولاً وب‌سایت‌های صفحه اول گوگل همگی معتبر هستند و فقط می‌توانند از نظر قیمت و کیفیت خدمات متفاوت باشند. به عنوان مثال، یک صرافی می تواند نقدینگی بالاتر یا پشتیبانی بهتری نسبت به سایرین داشته باشد. با این حال، به گوگل اعتماد نکنید و قبل از ثبت نام در صرافی، حتما اعتبار آن را بررسی کنید. بررسی آدرس، شماره تلفن و سابقه فعالیت از مهمترین مواردی است که باید بررسی کنید.

بازجو بهترین راه برای اطمینان بیشتر از تعهد و کیفیت کار صرافی است. قسمت پرسش و پاسخ سایت صرافی دیجیتال (پشته) یکی از بهترین جاهایی است که می توانید از اعتبار یک صرافی مطمئن شوید. کاربران Stack تاکنون مطالب زیادی در مورد بهترین صرافی های ایرانی منتشر کرده اند. پس از مراجعه به صرافی ایرانیان و ثبت نام در آن، باید با ارسال تصویر مدارک شناسایی خود احراز هویت شوید. احراز هویت انجام می شود تا مطمئن شویم صراف همان شخصی است که اتریوم را خریده است. این کار برای جلوگیری از کلاهبرداری های احتمالی انجام می شود.

تبدیل اتریوم به تومان در صرافی ایرانی

در برخی از صرافی های ایرانی، خریدار و فروشنده افراد حقیقی هستند و صرافی تنها نقش واسطه را ایفا می کند و از هر سفارش، کارمزد ناچیزی بابت خدمات خود دریافت می کند. در برخی صرافی های دیگر، کاربران مستقیماً با خود صرافی معامله می کنند. پس از خرید اتریوم، برخی از سایت ها اتر را به کیف پول های موجود در سایت تحویل می دهند، اما برای امنیت بیشتر، می توانید اتریوم خود را به کیف پول شخصی منتقل کنید.

Leave a Reply