You are currently viewing بهترین صرافی تبدیل اتریوم به ریال

بهترین صرافی تبدیل اتریوم به ریال

بهترین صرافی تبدیل اتریوم به ریال کدام است؟ در این مطلب صرافی های معتبر تبدیل اتریوم به ریال را معرفی می کنیم و نشان خواهیم داد که کدام یک بهترین نرخ ممکن را برای انجام تراکنش ارائه می دهند.

اتریوم (اتر) اواسط سال 2015 راه اندازی شد اما به سرعت از حد مجاز بازار سایر ارزهای رمزپایه فراتر رفت – به جز بیت کوین. در آغاز سال 2017 ، قیمت 1 اتر کمتر از 10 دلار بود. از این زمان ، قیمت در یک نقطه به بیش از 40 برابر قیمت شروع 2017 رسید. این رشد باورنکردنی قیمت ، همراه با درک وسیعتر از توانایی اتریوم ، بسیاری از سرمایه گذاران جدید را به دنبال خرید اتریوم سوق داده است.

نحوه خرید اتریوم و بهترین صرافی اتریوم تبدیل اتریوم به ریال

ساده ترین راه برای خرید اتریوم استفاده از صرافی آنلاین ارز رمزنگاری شده است. از آنجا که طی چند سال گذشته محبوبیت ارزهای رمزپایه افزایش یافته است ، مشاغل جدیدی که به دنبال تسهیل در مبادله آنها هستند کمبودی نداشته است.با انتخاب بسیاری از گزینه ها ، هدف ما کمک به شما در یافتن صرافی مناسب شما است. این راهنما ضمن پیوند دادن به بررسیهای کامل و راهنماهای کاربر هر صرافی ذکر شده ، تفاوت بین مبادلات را با جزئیات بیان می کند. در حالی که تمام این صرافی های ارز رمزنگاری شده همان کار را انجام می دهند (خرید و فروش ارزهای رمزپایه را تسهیل می کنند) ، اما عملکرد آنها متفاوت است. برای درک بهتر مسائل ، ما 3 گروه از مبادلات را شرح دادیم:

گروه A صرافی اتریوم

این اولین گروه صرافی ها به کاربران امکان می دهد ارزهای فیات (USD ، EUR ، GBP و …) و ارزهای رمزپایه را در بازار آزاد معامله کنند. عملکرد این سایتها مشابه بورسهای خارجی و بورس اوراق بهادار سنتی است و به کاربران امکان می دهد معاملات محدود ، بازاریابی ، توقف و حتی حاشیه را انجام دهند.

به طور معمول ، این سایت ها روش های سپرده و برداشت محدودی را برای ارزهای فیات دارند که معمولاً سیم بانکی و نقل و انتقالات بانکی را ارائه می دهند. اگرچه این سایتها برای کاربران جدید پیچیده است ، اما معمولاً کمترین هزینه را از هر گروه دارند. مبادلات در گروه A شامل جمینی ، کراکن ، جی داکس و CEX.IO است (CEX.IO همچنین پیشنهادات گروه B را ارائه می دهد).

گروه B  صرافی اتریوم

گروه دوم صرافی ها بیشتر شبیه “فروشگاه های خرده فروشی آنلاین ارزهای رمزنگاری شده” هستند. به جای اینکه کاربرانشان در بازار معامله کنند ، آنها مستقیماً خرید و فروش ارز رمزنگاری شده را با کاربران خود تسهیل می کنند. این یک روند دوستانه مبتدی نسبت به مبادلات گروه A ایجاد می کند. این صرافی ها معمولاً به کاربران امکان می دهند علاوه بر سیم های بانکی / نقل و انتقالات ، با کارت های نقدی و اعتباری خرید کنند.

در حالی که این سایتها به عنوان ساده ترین راه برای خرید و فروش اتریوم برای مبتدیان تصور می شوند ، آنها هزینه های بالاتری را نسبت به صرافی های گروه A دریافت می کنند. مبادلات گروه B شامل کوین بیس ، CEX.IO و کوین ماما است.

گروه C اتریوم

آخرین گروه صرافی ها مشابه صرافی های گروه A کار می کنند ، اما فقط تجارت ارزهای رمزپایه را ارائه می دهند. این بدان معناست که در این صرافی ها فقط می توانید ارزهای رمزپایه را با ارزهای رمزپایه دیگر معامله کنید. این گروه توانایی خرید یا فروش ارزهای رمزپایه را با ارز فیات ارائه نمی دهند.

مبادلات در گروه C شامل بیت ترکس و Poloniex است (ما Poloniex را توصیه نمی کنیم).

3 روش دوستانه مبتدی برای خرید اتریوم در صرافی اتریوم

استارت آپ های متعددی که به دنبال کمک به مشتریان در خرید و فروش ارزهای رمزپایه هستند ، در پاسخ به افزایش تقاضا برای ارزهای رمزپایه جوانه زده اند. با وجود گزینه های بسیار زیادی برای انتخاب ، در اینجا 3 مکان کاملاً توصیه شده و مورد اعتماد برای مبتدیان برای خرید اتر وجود دارد.

1) کوین بیس

کوین بیس بهترین پیشنهاد ما برای مبتدیانی است که به دنبال خرید اتر هستند. صرافی اتریوم کوین بیس توابعي را ارائه مي دهد كه به عنوان چرخ هاي آموزش براي تازه واردان عمل مي كنند. کوین بیس با راه اندازی اولیه خود در سال 2012 قصد داشت راهی آسان تر برای خرید و فروش بیت کوین ایجاد کند. برخلاف صرافی های رمزنگاری سنتی ، کوین بیس مستقیماً تبادل ارز رمزنگاری شده را برای کاربران خود تسهیل می کند. سایت آنها دارای مزایای مختلفی نسبت به سایر مبادلات است:

قیمت و هزینه های تضمینی شما در زمان سفارش شما به وضوح بیان شده است. این به معنای عدم برخورد با رابط های پیچیده بازار است.
شما می توانید در اولین بار در کوین بیس نسبت به بیشتر صرافی ها قیمت اولین سفارش خود را قفل کنید. کوین بیس به جای اینکه منتظر ترخیص سپرده ها باشید ، هنگام شروع سفارش ، قیمت شما را قفل می کند. پس از پاکسازی واریز مبلغ ارز رمزنگاری شده خریداری شده را با قیمت سفارش تعیین شده دریافت خواهید کرد. برای خریدهای کوین بیس فوری می توانید از کارت های اعتباری و نقدی استفاده کنید ، اگرچه محدودیت های شما نسبت به استفاده از انتقال بانکی بسیار پایین تر خواهد بود.

کوین بیس با احساس افزایش تقاضا برای اتر ، پشتیبانی اتریوم را در سال 2016 اضافه کرد. خدمات اتریوم آنها اکنون با مزایای خدمات بیت کوین اصلی آنها همراه است.

خرید اتریوم در کوین بیس

در حالی که توصیه می کنیم ارز رمزنگاری شده را در کیف پول ذخیره کنید که کنترل کاملی بر آن دارید ، کوین بیس یکی از امن ترین کیف پول های آنلاین را ارائه می دهد. برای ذخیره ، ارسال و دریافت اتریوم می توانید از کیف پول کوین بیس خود استفاده کنید.

کوین بیس علاوه بر کاربرد آسان ، یکی از معتبرترین اسامی ارز رمزنگاری شده نیز هست. این شرکت در سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا مستقر است و سرمایه گذاری های زیادی را از سرمایه گذاران مشهور دریافت کرده است و ارزش آن 1.6 میلیارد دلار است. این شرکت به عنوان یک مبادله دارایی دیجیتال مستقر در ایالات متحده ، همچنین با تمام قوانین و مقررات مورد نیاز سازگار است. کوین بیس به بیش از 11 میلیون کاربر در 32 نفر کمک کرده است کشورها بیش از 20 میلیارد دلار ارز دیجیتال مبادله می کنند.

2) جمینی

تایلر و کامرون وینکلوس Gemini را در سال 2015 تأسیس کردند. این شرکت در خارج از نیویورک مستقر است و بنابراین توسط وزارت خدمات مالی امور خارجه نیویورک تنظیم می شود. با وجود حضور کمتر از برخی رقبا ، آنها به سرعت شهرت زیادی کسب کرده اند. برخلاف کوین بیس ، جمینی به عنوان یک ارز رمزنگاری شده “سنتی” عمل می کند. این بدان معنی است که کاربران می توانند از وب سایت برای تجارت با سایر کاربران موجود در بازار خود استفاده کنند. عملکرد سایت مانند یک سهام سنتی یا بستر فارکس است.

کاربران جمینی می توانند بیت کوین ، اتریوم و دلار آمریکا معامله کنند. سپرده ها و برداشت ها متأسفانه فقط از طریق حواله بانکی و سیم بانکی در دسترس است. با این حال ، این سایت به شما امکان می دهد تا زمانی که سپرده های شما هنوز در حال پردازش هستند ، تجارت خود را آغاز کنید. این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا سریعتر از تقریباً همه صرافی های سنتی قیمت خرید را قفل کنند. جمینی هنوز هم با هزینه های بسیار کم مرتبط با “مبادلات گروه A” همراه است.

در حالی که فکر می کنیم Gemini نسبت به کوین بیس کمی دوستدار مبتدی است ، تیم آنها کار خارق العاده ای را طراحی کرده است که رابط کاربری آن آسان است. مستقر در لندن ،

CEX.IO یکی دیگر از روشهای قابل اعتماد برای خرید ارز رمزپایه و صرافی اتریوم

این شرکت در ابتدا در سال 2013 به عنوان ارائه دهنده خدمات صرافی بیت کوین و سرویس استخراج ابری تاسیس شد. در سال 2016 ، این شرکت اتریوم را به سیستم عامل خود اضافه كرد و به خدمات استخراج ابری خود پایان داد. آنها همچنین اخیراً Dash و Zcash را به سیستم عامل خود اضافه کرده اند.

CEX.IO هم تبادل کامل و هم روش خرید / فروش آسان را ارائه می دهد. این سایت با کارت های اعتباری و نقل و انتقالات بانکی سپرده و برداشت می پذیرد. آنها همچنین به اعضای تأیید شده محدودیت کارت اعتباری بالاتری نسبت به کوین بیس می دهند. نقطه ضعف CEX.IO ، در مقایسه با کوین بیس ، هزینه های بالقوه بالاتر آن است. هنوز هم ، CEX.IO گزینه خوبی برای کاربرانی است که می خواهند با کارت های اعتباری خریدهای زیادی انجام دهند یا کاربران در مکانهایی که توسط کوین بیس پشتیبانی نمی شوند.

 صرافی های بیشتر اتریوم

برای اکثریت قریب به اتفاق شما که این مطلب را می خوانید ، یکی از سه صرافی فوق به احتمال زیاد بهترین گزینه شما برای خرید اتریوم است. کوین بیس – بسیار مورد اعتماد و آسان ترین استفاده از مبادله. جمینی – هزینه های بسیار کمی ، در حالی که هنوز هم دوستانه برای مبتدیان است. CEX.IO – محدودیت خرید کارت اعتباری بسیار بالا در مقایسه با گزینه های دیگر. با این اوصاف ، ما متوجه شدیم که همه نیازهای متفاوتی دارند ، بنابراین در اینجا گزینه های پیشنهادی ما بیشتر است.

بیت ترکس

صرافی اتریوم بیت ترکس

همانطور که قبلا ذکر شد ، بیت ترکس فقط تجارت ارزهای رمزپایه را برای ارزهای رمزپایه دیگر ارائه می دهد. آنها در حال حاضر گزینه هایی برای واریز ارزهای فیات برای کاربران ندارند. اگر اولین بار است که هر ارز رمزنگاری شده را خریداری می کنید ، پس بیت ترکس مناسب شما نیست.

با این اوصاف ، بیت ترکس خود را به عنوان یکی از مبادلات برتر برای معامله گران جدی معرفی کرده است. این سایت بیش از 250 جفت معاملاتی ارائه می دهد که در بازارهای بیت کوین ، اتریوم و  وجود دارد. اگر از قبل مالک بیت کوین هستید ، می توان از بیت ترکس برای خرید و فروش بیت کوین خود با اتریوم یا بسیاری از آلت کوین های کمتر شناخته شده استفاده کرد. این صرافی همچنین مورد علاقه معامله گران مکرر و دلالان ارزهای رمزپایه است. بیت ترکس در ایالات متحده واقع شده است و در سال 2014 تاسیس شده است. آنها پشتیبانی کامل از مشتری و هزینه های بسیار کمی را ارائه می دهند.

کویناما

کوین ماما گزینه دیگری برای کسانی است که قصد دارند مقدار زیادی اتر را با کارت های اعتباری خریداری کنند. صرافی اسلواکی به کاربران امکان خرید هر دو بیت کوین و اتریوم را می دهد. برخلاف کوین بیس و CEX.IO ، کوین ماما خدمات کیف پول ارائه نمی دهد ، به این معنی که شما باید آدرس اتریوم را از کیف پول جداگانه ای که می توانید اترer خود را ارسال کنید ارائه دهید. به همین دلیل ، ما آن را به عنوان یک گزینه دوستانه مبتدی کمتر از این رقبا مشاهده می کنیم.

جی داکس بهترین صرافی اتریوم

صرافی اتریوم جی داکس

جی داکس متعلق به همان شرکت کوین بیس است. جایی که کوین بیس پیشنهاد دوستانه مبتدی است ، جی داکس مبادله ای برای معامله گران جدی تر است. این سایت به کاربران اجازه می دهد تا سفارشات بازاریابی ، محدود کردن و توقف برای جفت های تجاری زیر را انجام دهند:

BTC / USD ، BTC / EUR ، BTC / GBP ، اتر / USD ، اتر / EUR ، اتر / BTC ، LTC / USD ، LTC / BTC ، LTC / EUR

کراکن

کراکن یکی دیگر از گزینه های مبادله برای کسانی است که می خواهند ارزهای فیات را با اتریوم یا ارزهای رمزپایه دیگر معامله کنند. مانند Gemini و کوین بیس ، این امکان را به کاربران می دهند که از طریق حواله های بانکی و سیم ها ، سپرده فیات بدهند. این سایت همچنین آلت کوین های بسیار بیشتری را نسبت به این دو رقیب برای تجارت ارائه می دهد. هنوز هم پیشنهاد می کنیم از بین کراکن و Poloniex یکی را انتخاب کنید زیرا این گزینه ها بهترین گزینه ها هستند.

اتریوم را از وب سایت های ارزی با تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال خریداری کنید

اگر بیت کوین، تتر و سایر ارزهای دیجیتال دارید، می توانید آنها را در صرافی های بین المللی مانند بایننس به اتر تبدیل کنید. برای این روش اغلب باید برای خرید بیت کوین یا تتر به صرافی های ایران مراجعه کنید و سپس آن را به اتر تبدیل کنید. این روش زمانی برای شما مفید است که صرافی ایرانی اتر نداشته باشد یا هزینه خرید مستقیم اتر بالا باشد. همچنین، اگر می خواهید به طور مرتب ارزهای دیجیتال را معامله کنید، منطقی است که از یک صرافی بین المللی استفاده کنید که طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال را پوشش می دهد و حجم معاملات بالایی دارد.

توجه داشته باشید که صرافی های بین المللی به دلیل تحریم ها به کاربران مقیم ایران اجازه فعالیت نمی دهند و خطر مسدود شدن حساب وجود دارد. با این حال اکثر کاربران ایرانی در حال حاضر از بایننس استفاده می کنند

خرید اتریوم از سایت های ارزی به دلار، یورو و …

اگر در خارج از کشور زندگی می کنید یا به هر طریقی توانسته اید کارت اعتباری تهیه کنید این گزینه برای شما مناسب است، در غیر این صورت به دلیل افزایش هزینه اگر می خواهید از واسطه استفاده کنید، خرید اتر به ارزهای خارجی منطقی نیست. Coinbase، Bitstamp و Binance بزرگترین صرافی هایی هستند که می توانید با کارت اعتباری خود (Visa و MasterCard) اتر خریداری کنید. Changelly یکی دیگر از سایت های محبوب است که در آن می توانید ارزهای دیجیتال را با کارت اعتباری خریداری کنید.

معمولاً در هر کشوری یکی از روش‌های خرید محبوب‌تر از دیگری است. به عنوان مثال، در استرالیا، اکثر کاربران از وب سایت Coinspot برای خرید ارزهای دیجیتال استفاده می کنند. برای یافتن راه مناسب برای خرید اتریوم در کشور محل اقامت خود، کافی است کلمه «خرید اتریوم» را با نام کشور محل اقامت خود در گوگل جستجو کنید. مثال: خرید اتریوم در استرالیا.

آیا باید یک واحد اتریوم کامل بخرم؟

نه. شما می توانید کسری از اتر (به عنوان مثال 0.1 یا کمتر) خریداری کنید.

بهترین راه برای خرید اتریوم در ایران چیست؟

پاسخ به این سوال برای هر کسی می تواند متفاوت باشد. اما اکثر کاربران ایرانی برای خرید اتر به سایت های صرافی ایرانی مراجعه می کنند. برخی نیز از سایت های ایرانی بیت کوین یا تتریس می خرند و سپس در مبادلات خارجی مانند بایننس به اتریوم تبدیل می کنند.

غیر از خرید اتریوم میشه استخراج کرد؟

بله، دهلیز قابل استخراج است. برای این کار به کارت های گرافیک قدرتمند ماینینگ نیاز دارید. فراموش نکنید که استخراج اتریوم با کامپیوترهای معمولی امکان پذیر نیست و باید یک سیستم ماینینگ مخصوص یا “ریگ ماینینگ” تهیه کنید.

Leave a Reply