You are currently viewing روش های تبدیل اتریوم کلاسیک به تومان

روش های تبدیل اتریوم کلاسیک به تومان

بهترین روش های تبدیل اتریوم کلاسیک به تومان کدام است؟ اصلا  اتریوم کلاسیک چیست؟ در این مطلب به معرفی اتریوم کلاسیک و روش های تبدیل آن به تومان و ارز داخلی می پردازیم.

اتریوم کلاسیک چیست؟

ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک یک پلت فرم رمزنگاری توزیع شده منبع باز ، غیرمتمرکز و مبتنی بر بلاکچین است که قراردادهای هوشمند را اجرا می کند. اتریوم کلاسیک – در نتیجه هک شبکه – در سال 2016 شکل گرفت. بلاکچین اصلی اتریوم به دو قسمت تقسیم شد که اتریوم کلاسیک اصلی و اتریوم زنجیره بلوک جدیدتر بود. بر اساس اصل “کد قانون است” ، قراردادهای هوشمند بصورت خودکار برنامه های دیجیتالی مستقل را اجرا می کنند ، برنامه هایی که قادر هستند به صورت برنامه ریزی شده به تنهایی اجرا شوند. نمونه هایی از این برنامه ها شامل دستگاه های فروش خودکار سیستم ها (ATM) و سیستم بیت کوین است.

درک اتریوم کلاسیک

در تبدیل اتریوم کلاسیک به تومان اتریوم کلاسیک با ارائه مزیت حاکمیت غیرمتمرکز ، اجرای قراردادهای هوشمند را تسهیل می کند. به عبارت دیگر ، قراردادها می توانند بدون درگیر شدن شخص ثالث مانند وکیل ، اجرا شوند. قراردادهای هوشمند مانند گزاره های if-then هستند ، به این معنی که اگر اقدامات لازم در قرارداد انجام شده باشد ، پارامترهای قرارداد پاسخ دهنده تکمیل می شوند. در صورت عدم تحقق پارامترهای قرارداد ، بسته به شرایط تعیین شده در ابتدای قرارداد ، ممکن است یک جریمه ، هزینه یا باطل قرارداد وجود داشته باشد.

به عنوان مثال ، در معاملات املاک و مستغلات ، اگر در قرارداد ذکر شده بود که سپرده مقدماتی باید در تاریخ معینی پرداخت شود و وجوه دریافت نشده باشد ، می توان قرارداد را ابطال کرد. قراردادهای هوشمند در یک دفتر توزیع شده یا شبکه بلاکچین موجود است. دفتر توزیع شده دفتر معاملات و قراردادهایی است که به صورت غیرمتمرکز در مکان های مختلف نگهداری و نگهداری می شود.

توافق نامه بین خریدار و فروشنده با توجه به شرایط مندرج در قرارداد ، بصورت خطوط کد در قرارداد هوشمند نوشته شده است که خود اجرا می شود. در نتیجه ، از آنجا که کد اجرای قرارداد را کنترل می کند ، دیگر نیازی به نظارت یا سانسور خارجی توسط یک مرجع مرکزی نیست.

تاریخچه کلاسیک اتریوم

در ابتدا ، بلاکچین اتریوم به عنوان یک شبکه تاسیس شد که در آن معاملات با استفاده از اتر ارز رمزپایه ETH تسهیل می شد. با این حال ، در ژوئن 2016 ، بلاکچین هک شد و اعتبارات 50 میلیون دلاری به سرقت رفت. 1 در نتیجه ، یک تقسیم یا هارد فورک برای امنیت شبکه انجام شد. اتریوم کلاسیک به عنوان نسخه منشعب از بلاکچین اتریوم ظهور کرد ، مورد دیگر اتریوم است. 2 تقسیم برای بازگرداندن وجوه سرقت شده به صاحبان اصلی آنها ، طبق سوابق قبل از هک ، انجام شد.

در تبدیل اتریوم کلاسیک به تومان این منجر به چنگال منجر به وجود دو نسخه به طور همزمان شد. شبکه جدیدتر یا اتریوم از ETH یا اتر به عنوان ارز رمزنگاری شده خود استفاده می کند در حالی که شبکه قدیمی تر ، که به اتریوم کلاسیک تغییر نام داده است ، از ای تی سی استفاده می کند.

نگرانی های کلاسیک اتریوم

اگرچه هر دو اتریوم و اتریوم کلاسیک قراردادهای هوشمندی را ارائه می دهند و پس از یک بازار هستند ، اتریوم به عنوان قانونی ترین شبکه دارای محبوبیت بیشتری است. همچنین ، ETH اتریوم پس از بیت کوین به عنوان محبوب ترین ارز رمزنگاری شده در جهان دوم است

یکی از مهمترین نگرانیهای اتریوم کلاسیک محدودیتهای بالقوه در مورد مقیاس پذیری است. به طور معمول ، این شبکه می تواند 15 تراکنش در ثانیه را مدیریت کند ، اما این تعداد بسیار کمتر از شبکه های پرداخت مانند Visa است که بیش از یک هزار تراکنش در ثانیه را انجام می دهد. اگرچه اتریوم کلاسیک بسیاری از به روزرسانی های نرم افزاری را تجربه کرده است ، مقیاس پذیری سیستم های پرداخت آن همچنان یکی از بزرگترین چالش های پیش رو است

همچنین ، امنیت احتمالاً در قراردادهای هوشمند همچنان مسئله ای خواهد بود ، خصوصاً از آنجا که اتریوم کلاسیک قبلاً هک و سرقت میلیون ها دلار را تجربه کرده است. این نگرانی ها می تواند به طور بالقوه مانع استفاده از قراردادهای هوشمند از طریق اتریوم کلاسیک در معاملات عمده مالی و املاک و مستغلات شود.

مقررات بازار ارزهای رمزپایه

همچنان در حال توسعه هستند ، که ممکن است نحوه کار اتریوم کلاسیک – و سایر شبکه ها را تغییر دهد یا ندهد. به عنوان مثال ، کمیسیون امنیت و تبادل (SEC) به دلیل شبکه های غیرمتمرکز ، اوراق بهادار اتریوم یا Bitcoin را در نظر نمی گیرد.

بدون در نظر گرفتن ضمانت ، برخی از رمزنگاری ها ممکن است برای گنجاندن در محصولات مالی مختلف که شامل سبدی از اوراق بهادار ، سهام و اوراق قرضه مانند صندوق های قابل معامله در بورس و صندوق های سرمایه گذاری مشترک است ، با چالش هایی روبرو شوند. با رفتن به جلو ، عدم اطمینان همچنان پیرامون فضای نظارتی اتریوم کلاسیک و همچنین سایر شبکه های بلاکچین کمتر محبوب است.

آینده اتریوم کلاسیک

آینده اتریوم کلاسیک نسبت به اتریوم درخشان تر به نظر می رسد زیرا اتریوم قانونی تر از این دو شبکه است ، به ویژه با نگرانی های امنیتی اتریوم کلاسیک. سرمایه گذاران طی سالیان گذشته به دلیل هک شدن در سیستم اعتماد خود را از دست داده اند و تا زمانی که ای تی سی نتواند کد و نرم افزار خود را برای جلوگیری از هک شدن در آینده تولید کند ، ممکن است اتریوم کلاسیک چالش هایی پیش رو داشته باشد. با این حال ، باید دید که چگونه قراردادهای هوشمند در اتریوم کلاسیک توسعه می یابد و اینکه آیا می تان آنها را برای استفاده گسترده به تصویب رساند.

اتریوم کلاسیک چه تفاوتی با اتریوم دارد؟

در تبدیل اتریوم کلاسیک به تومان اگرچه اتریوم کلاسیک ای تی سی به عنوان دارایی دیجیتال سوداگرانه ارزش دارد که سرمایه گذاران می توانند معامله کنند ، ETH اتریوم قانونی تر و به طور گسترده معامله می شود. در اوایل سال 2021 ، بورس تجاری شیکاگو (CME) معاملات آتی اتر را تصویب کرد. فقط بیت کوین و اتر برای چنین معاملات تایید شده اند. قراردادهای آتی قراردادهای مشتقه در یک اوراق بهادار اساسی با قیمت و تاریخ سررسید ثابت هستند. 6 معاملات آتی اتر به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا برای حدس و گمان با اتر معامله کنند اما همچنین می توانند موقعیت برجسته ای در ETH یا شاید سایر رمزنگاری ها را نیز بپوشانند.

با تجزیه و تحلیل میزان تعهد دلار یا سرمایه گذاری به این دو ارز می توان نحوه دیدگاه جامعه سرمایه گذاری نسبت به ای تی سی در مقابل ETH را تعیین کرد. هنگام مقایسه سرمایه بازار دو رمزنگاری ، ETH برنده آشکار است. سقف بازار ارز رمزنگاری شده با ضرب قیمت ارز – بر اساس ارز فیات مانند دلار آمریکا – در سکه ها یا توکن های برجسته در گردش محاسبه می شود.

ای تی سی دارای 116.3 میلیون سکه در گردش با سرمایه بازار 3.9 میلیارد دلار است در حالی که ETH تقریبا 115.6 میلیون در گردش و بیش از 304.9 میلیارد دلار کلاهبرداری دارد. ای تی سی با 33.65 دلار معامله می شود ، در حالی که ETH از 27 آوریل 2021.8 با قیمت هر سکه بیش از 2،600 دلار معامله می کند

تفاوت های بیشتر

در تبدیل اتریوم کلاسیک به تومان اگرچه هر دو شبکه قراردادهای هوشمند ارائه می دهند ، اما احتمال نگرانی های امنیتی فوق الذکر پیرامون ای تی سی سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری در ETH و اتخاذ قراردادهای هوشمند اتریوم در مقابل قراردادهای Etherum’s کلاسیک سوق می دهد. اگر بیشتر از سود و اشتیاق وارد اتریوم کلاسیک (ای تی سی) می شوید ، احتمالاً می خواهید در صورت نیاز و زمان نیاز بازار برای اجرای سفارش فروش تنظیم شوید.

توجه به اینکه اتریوم کلاسیک را خریداری کرده اید ، توجه به این نکته مهم است که ممکن است بتوانید سود یا زیان بفروشید. از آنجا که ای تی سی یک ارز رمزنگاری شده است ، ارزش آن در برابر سایر دارایی های رمزنگاری (مانند BTC و ETH) و همچنین ارزهای مورد حمایت دولت (مانند یورو و دلار آمریکا) نوسان دارد.

این راهنما به شما نحوه فروش ای تی سی را برای ارز رمزنگاری شده دیگری که می خواهید مالک آن باشید یا پول در بانک را نشان می دهد. اگر می خواهید همین حالا بپرید و بفروشید ، راهنمای مرحله به مرحله زیر را بخوانید.

نحوه فروش ای تی سی در کراکن

برای تبدیل اتریوم کلاسیک به تومان به دنبال فروش اتریوم کلاسیک هستید؟ این چهار مرحله آسان را دنبال کنید: برای یک حساب کراکن ثبت نام کنید شما فقط به آدرس ایمیل ، نام کاربری و رمزعبور قوی نیاز دارید. حساب کراکن خود را تأیید کنید تمام آنچه شما نیاز دارید نام ، تاریخ تولد ، کشور و شماره تلفن شماست. اگر صاحب اتریوم کلاسیک هستید ، می توانید بلافاصله آن را واریز کرده و رمزنگاری خود را بفروشید.

ای تی سی را به آدرس کراکن خود ارسال کنید اگر می خواهید اتریوم کلاسیک را با ارز رمزنگاری شده دیگری (مانند BTC یا DASH) بفروشید ، ابتدا یک آدرس سپرده در حساب کراکن خود ایجاد کنید و ای تی سی خود را به آن آدرس ارسال کنید. واریز رمزنگاری به کراکن به سادگی ارسال آن به هر آدرس ارز رمزنگاری شده است.

اگر می خواهید اتریوم کلاسیک را برای ارسال به بانک خود با ارز فیات (مثلاً USD یا EUR) بفروشید ، باید شناسنامه و مدارک اثبات اقامت را با جزئیات بیشتری ارائه دهید. درباره سطوح مختلف تأیید بیشتر بدانید.

فروش ای تی سی را شروع کنید

برای تبدیل اتریوم کلاسیک به تومان پس از تأمین اعتبار حساب خود ، می توانید ارزهای رمزپایه و سایر ارزها را بفروشید. به سادگی صفحه سفارش جدید را باز کنید ، فرم سفارش ما را پر کنید و روی فروش کلیک کنید. نمودارهای ما را بررسی کنید تا زمان مناسب برای فروش را انتخاب کنید یا حدس بزنید که قیمت در آینده چگونه خواهد بود.

نحوه فروش اتریوم کلاسیک و تبدیل اتریوم کلاسیک به تومان

پلتفرم Anycoin Direct روشی بصری برای فروش اتریوم کلاسیک در ازای دریافت یورو و ارسال آنها به حساب بانکی شما به شما ارائه می دهد. در این راهنما ، ما توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید اتریوم کلاسیک (ای تی سی) خود را به Anycoin Direct ارسال کرده و پرداخت خود را دریافت کنید. اگر پس از این راهنما چیزی نامشخص ماند ، در صورت تمایل به پشتیبانی مشتری ما بپردازید!

فروش اتریوم کلاسیک
مرحله 1

یک حساب Anycoin Direct ایجاد کنید

شما می توانید با ایجاد یک حساب Anycoin Direct از طریق فشار دادن دکمه “ثبت” در بالا سمت راست صفحات وب سفر رمزنگاری خود را شروع کنید. برای ثبت حساب خود ، فقط باید ایمیل خود را تأیید کنید ، برخی اطلاعات شخصی را وارد کنید و یک رمز عبور امن ایجاد کنید. پس از ایجاد حساب کاربری خود ، می توانید با فروش اتریوم کلاسیک (ای تی سی) خود در Anycoin Direct شروع کنید!

قبل از شروع فروش اتریوم کلاسیک (ای تی سی) ، مطمئن شوید که کیف پول اتریوم کلاسیک (ای تی سی) شما آماده استفاده است. اگر به دنبال کیف پول جدید اتریوم کلاسیک یا کیف پول دیگری هستید ، برای هر سکه پیشنهاد می دهیم توصیه های کیف پول را در صفحه نمایشی کیف پول خود ارائه می دهیم. قبل از ارسال اتریوم کلاسیک (ای تی سی) مطمئن شوید که آدرس کیف پول Anycoin Direct را به درستی کپی کرده اید!

وارد جریان شوید

برای تبدیل اتریوم کلاسیک به تومان اکنون که تمام مراحل آماده سازی به پایان رسیده است ، زمان آن فرا رسیده است که فرایند فروش اتریوم کلاسیک آغاز شود. فرآیند فروش اتریوم کلاسیک (ای تی سی) را با وارد کردن مقدار اتریوم کلاسیک (ای تی سی) که می خواهید بفروشید یا مقدار یورویی که می خواهید در نوار مبادله آبی دریافت کنید ، در خانه ، خرید و خرید شروع کنید. فروش صفحات. پس از فشار دادن دکمه فروش اتریوم کلاسیک (ای تی سی) ، آرام بنشینید و لذت ببرید ، جریان به طور خودکار تمام مراحل لازم را انجام می دهد!

تفاوت بین اتریوم و اتریوم کلاسیک چیست؟

“تفاوت بین اتریوم و اتریوم کلاسیک چیست؟” سوالی است که جستجوی گوگل را تحت تأثیر قرار می دهد زیرا Ethereum Classic (ETC) ناگهان به ارتفاعات بی سابقه ای می پرد. اتریوم کلاسیک را نباید با اتریوم (ETH) اشتباه گرفت. شبیه هم هستند، اما شبیه هم نیستند. اتریوم کلاسیک شاخه ای از اتریوم است. جالب اینجاست که Ethereum Classic پس از دزدیدن 60 میلیون دلار اتر توسط یک هکر مخرب در یک بحث جنجالی در سال 2016 متولد شد.

پس از چندین سال سقوط، Ethereum Classic در 5 می به قیمت 114 دلار افزایش یافت. برای سال‌ها، ETC توسط دوقلو گران‌تر ETH پیشی گرفت، اما اکنون، Ethereum Classic به دلیل افزایش ناگهانی قیمت خود موجی از توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.شاید Ethereum Classic را در Coinbase مشاهده کرده باشید و در مورد تفاوت آن با اتریوم گیج شده باشید. یا شاید شما آن را در توییتر دیده اید و نمی دانید ETC چیست. در هر صورت، اگر به اتریوم کلاسیک علاقه مند هستید، اما مطمئن نیستید که تفاوت آن با اتریوم چیست، به دنبال این توضیح دهنده عمیق باشید که تفاوت های آنها را روشن می کند.

شاید Ethereum Classic را در Coinbase مشاهده کرده باشید و در مورد تفاوت آن با اتریوم گیج شده باشید. یا شاید شما آن را در توییتر دیده اید و نمی دانید ETC چیست. در هر صورت، اگر به اتریوم کلاسیک علاقه مند هستید، اما مطمئن نیستید که تفاوت آن با اتریوم چیست، به دنبال این توضیح دهنده عمیق باشید که تفاوت های آنها را روشن می کند.

DAO چیست

مفهوم اصلی DAO این است که وجوه سرمایه‌گذاران را می‌توان با توکن‌های DAO مبتنی بر اتریوم جمع کرد و افراد می‌توانند ایده‌های خود را به جامعه اتریوم ارائه کنند. “اگر یک پیشنهاد با نصاب 20٪ از همه توکن ها تایید شود، DAO به طور خودکار اتر را به قرارداد هوشمندی که پیشنهاد را نشان می دهد منتقل می کند. هر اتری که از پیشنهادات تامین شده توسط DAO تولید می شود به عنوان پاداش به سرمایه گذاران شرکت کننده بازگردانده می شود.” عثمان گازی گوچلوتورک، کارشناس بلاک چین گفت.

بسیاری معتقد بودند DAO یک مفهوم انقلابی است. در طی یک تلاش برای تامین مالی جمعی 150 میلیون دلار ETH جمع آوری کرد. مدت کوتاهی پس از آن، یک هکر 60 میلیون دلار ETH را از DAO سرقت کرد. آخ! در نتیجه، جامعه اتریوم در مورد چگونگی حرکت به سمت جلو از فاجعه ویرانگر امنیت سایبری تقسیم شد. دو مکتب فکری شکل گرفت. یک گروه می خواست تراکنش روی بلاک چین هک شده اتریوم را معکوس کند. طرف مقابل گفت نه – معکوس کردن تراکنش با یکی از اصول اصلی فناوری بلاک چین که دستکاری را محکوم می کند، مقابله می کند. در پایان، سهامداران اتریوم به معکوس کردن معامله رای دادند. این بلاک چین ETH امروزی است

همچنین زیرمجموعه‌ای از جامعه اتریوم وجود داشت که می‌خواست بلاک چین ETH را به همان شکلی که هست حفظ کند – لکه دار شده توسط هکرها و همه. این فورک اکنون با نام Ethereum Classic شناخته می شود.تفاوت دیگر البته قیمت آنهاست. تا لحظه نگارش این مقاله، اتریوم از 4000 دلار عبور کرده است و اتریوم کلاسیک 122 دلار است. به این ترتیب، با افزایش محبوبیت اتریوم، برخی به سمت ETC حرکت می کنند زیرا تقریبا 30 برابر ارزان تر است.

 اتریوم کلاسیک و اتریوم چقدر شبیه هم هستند؟

توسعه دهندگان می توانند از Ethereum Classic و Ethereum برای اجرای برنامه های غیرمتمرکز (dApps) استفاده کنند. dApps چیست؟ آنها برنامه های دیجیتال یا برنامه هایی هستند که روی بلاک چین اتریوم اجرا می شوند. برنامه‌های غیرمتمرکز روند جدیدی در دنیای ارزهای دیجیتال هستند که از یک شبکه همتا به همتا از رایانه‌ها برای میزبانی برنامه‌ها استفاده می‌کنند و در عین حال نهادهای مرکزی غالب (مانند Google) را که تلاش می‌کنند همه و هر چیزی را کنترل کنند، کنار می‌زنند.

برنامه‌های غیرمتمرکز همچنین از فناوری «قرارداد هوشمند» استفاده می‌کنند که در Ethereum Classic و Ethereum وجود دارد. قرارداد هوشمند یک خط کد است که برای اجرای مجموعه ای از دستورالعمل ها پس از رعایت شرایط و ضوابط خاص طراحی شده است. قلب کد قرارداد هوشمند در عبارت زیر نهفته است: “اگر این اتفاق افتاد، پس این کار را انجام دهید.”

قراردادهای هوشمند از نظر فنی بر روی پلتفرم های دیگر وجود دارد. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک روسری در eBay خریداری کنید، نرم افزار بانک شما تنها در صورتی وجوه را آزاد می کند که مبلغ موجود در حساب بانکی شما بیشتر از قیمت روسری باشد. همین فرآیند در مورد قراردادهای هوشمند اتریوم نیز اتفاق می‌افتد، با این تفاوت که هیچ واسطه‌ای وجود ندارد (مانند بانک، ارگان دولتی، مرجع مرکزی). همه چیز بر روی بلاک چین می افتد – شبکه همتا به همتا. ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، توضیح داد: «قراردادهای هوشمند برای اجرای شرایط یک توافق طراحی شده‌اند – خواه این مبادله ارزهای دیجیتال، حقوق توکن‌شده، اثبات هویت یا عملاً هر چیز دیگری باشد.

به گفته کپیتال، اگرچه اتریوم بلاک چین اولیه ای است که برای استخراج و خرید توکن های غیرقابل تعویض (NFT) استفاده می شود، برخی از توسعه دهندگان NFT ها را در اتریوم کلاسیک راه اندازی می کنند.

Leave a Reply