You are currently viewing انتقال پول از ایران به کانادا روش انتقال و فرستادن حواله دلار کانادا

انتقال پول از ایران به کانادا روش انتقال و فرستادن حواله دلار کانادا

انتقال پول از ایران به کانادا ، انتقال و ارسال پول به کانادا ، حواله دلار کانادا از ایران ، بهترین روش برای انتقال و فرستادن پول از ایران به کانادا چیست و چگونه می توانیم از ایران به کانادا یا کانادا به ایران با ارزان ترین و ساده ترین روش ممکن پول انتقال دهیم. روش های انتقال پول از ایران به کانادا را به طور کلی در این مطلب بررسی خواهیم کرد پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید

اولا ، به موقع بودن ارسال پول به کانادا یا ایران غالباً طولانی می شود. هنگام پرداخت شهریه یا سایر هزینه های حساس به زمان ، ضروری است که خدمات انتقال پول در اسرع وقت انجام شود. در لومن وایر ما نیاز به خدمات انتقال سریع ، مطمئن و قابل اعتماد را درک می کنیم. با استفاده از لومن وایر ، می توانید در کمتر از دو دقیقه پول ارسال کنید. و با استفاده از کارت ویزا پرک ، انتقال شما در 30 ثانیه انجام می شود. تبدیل آن به سریعترین سرویس انتقال پول در بازار . ثانیا ، انتقال پول باید برای همه قابل دسترسی باشد! در لومن وایر ما به نیازهای شما گوش فرا داده ایم و هزینه نقل و انتقالات مسطح و یکی از ارزان ترین نرخ ارز در بازار را داریم.

انتقال پول از ایران به کانادا ، حواله دلار کانادا

حواله پول از کانادا به ایران چیست

حواله پول از کانادا به ایران یا حواله و انتقال پول از ایران به کانادا عبارت است از پرداخت وجهی که به شخص دیگری منتقل می شود. به طور کلی ، هرگونه پرداخت صورتحساب یا قبض را می توان حواله نامید. با این حال ، این اصطلاح امروزه بیشتر برای توصیف مبلغی که توسط فردی که در خارج از کشور کار می کند به خانواده اش فرستاده می شود ، استفاده می شود.

بیشتر حواله های ارزی از کانادا به ایران توسط کارگران خارجی به اعضای خانواده در کشورشان انجام می شود. متداول ترین روش انجام حواله استفاده از سیستم پرداخت الکترونیکی از طریق بانک یا خدمات انتقال پول مانند Western Union است. افرادی که از این گزینه ها استفاده می کنند معمولاً هزینه ای دریافت می کنند. انتقال وجه تا ده دقیقه طول می کشد تا به گیرنده برسد. حواله ها نقش فزاینده ای در اقتصاد کشورهای کوچک و در حال توسعه ایفا می کنند. آنها همچنین نقش مهمی در امدادرسانی به بلایا ایفا می کنند و اغلب از کمک توسعه رسمی (ODA) فراتر می روند. آنها به بالا بردن سطح زندگی مردم کشورهای کم درآمد و کمک به مبارزه با فقر جهانی کمک می کنند.

انتقال حواله پول از کانادا به ایران با وایز

آیا محدودیتی برای ارسال به CAD وجود دارد؟ شما نمی توانید به کارگزاری ها یا بانک های واسطه ارسال کنید. فقط می توانید به حسابهای جاری و پس انداز ارسال کنید. آیا اطلاعات دیگری وجود دارد که باید بدانم؟ مرجعی که برای گیرنده خود وارد می کنید در حساب وی نشان داده نمی شود. اگر می خواهید مرجع را ببینند ، هنگام تنظیم انتقال ، مطمئن شوید آدرس ایمیل آنها را به درستی وارد کرده اید. ارسال حواله دلار کانادا به ایران ، چگونه می توانم هزینه انتقال خود را از دلار کانادا پرداخت کنم؟ شما می توانید هزینه انتقال خود را از طریق موارد زیر پرداخت کنید:

بدهی مستقیم ، پرداخت صورتحساب آنلاین ، کارت اعتباری/بدهی انتقال وایر ترانسفر . چقدر می توانم ارسال کنم؟ شما می توانید حداکثر 9،500 دلار کانادا به صورت حواله ارزی در روز و 30،000 دلار کانادا هر 2 هفته با بدهی مستقیم ارسال کنید. شما می توانید تا مبلغ 3000 دلار در هر انتقال با کارت اعتباری یا اعتباری ارسال کنید. ما موقتاً مبلغی را که می توانید با پرداخت قبض آنلاین و انتقال سیمی برای مشتریان شخصی ارسال کنید ، کاهش داده ایم. اکنون می توانید حداکثر 240،000 CAD در هر انتقال ارسال کنید. مشاغل می توانند تا 1.5 میلیون CAD با پرداخت صورتحساب آنلاین و انتقال وایر ترانسفر حواله از کانادا به ایران ارسال کنند.

انتقال پول  از ایران به کانادا و حواله ارزی با لومن وایر

ارسال پول با استفاده از تجارت صرافی رایج ترین گزینه موجود برای ارسال پول به کانادا یا ایران است اما در دسترس ترین سرویس های موجود نیستند. در حقیقت ، ترکیب پولی که برای رفت و آمد به مغازه هزینه دارد و مدت زمان لازم برای انجام انتقال ، هزینه آنها را از خدمات آنلاین ما گران خواهد کرد. این دو نکته ضروری است ، اما اطمینان از اینکه پول شما در دست راست است مهم است. با استفاده از لومن وایر می توانید

با خیال راحت و سریع پول ارسال کنید. ما تمام معاملات خود را تأیید می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر معامله از مقررات توصیه شده توسط مرکز تحلیل معاملات مالی و گزارشات کانادا پیروی می کند تا از فعالیت های غیرقانونی در سیستم ما جلوگیری کند و اطمینان حاصل شود که شما همچنان از خدمات قابل اعتماد ، ایمن و شفاف ما لذت می برید

میزان هزینه انتقال پول از ایران به کانادا را بسنجید

برای انتقال پول از کانادا به ایران ، انتقال پول از ایران به کانادا ، ابتدا باید بودجه کارآمد بررسی شود. وقتی پول خود را با لومن وایر منتقل می کنید کمتر از آنچه انتظار داشتید دریافت نمی کنید. برخلاف سایر ارائه دهندگان خدمات انتقال پول ، لومن وایر هزینه انتقال کم با نرخ ارز در زمان واقعی را ارائه می دهد. هیچ هزینه پنهانی وجود ندارد! قبل از ارسال پول می توانید کل تقسیم هزینه را ببینید و تأیید کنید که لومن وایر بهترین گزینه است. آنها آنچه شما ارسال کرده اید را دریافت می کنند

بیشتر بخوانید: روش های پرداخت هزینه تحصیلات و شهریه در کانادا

وقت خود را صرف انجام آنچه برای شما مهم است کنید. فقط در عرض دو دقیقه می توانید یک لومن وایر آنلاین رایگان باز کنید ، سپس تأیید می کنید که حساب شما فقط 24 ساعت طول می کشد. در این مرحله می توانید در عرض چند دقیقه از راحتی خانه خود بین کانادا و ایران پول ارسال و دریافت کنید. در هر زمان می توانید پول ارسال و دریافت کنید. ما 24 ساعته آزاد هستیم و از هر مکانی در دسترس هستیم

انتقال پول از ایران به کانادا با دیجی بانک

پس از ایالات متحده ، کانادا محبوب ترین انتخاب در بین دانشجویانی است که در خارج از کشور مدرک تحصیلی می گیرند. داشتن فرزندان بسیار دور ممکن است دشوار باشد. شما ممکن است بخواهید برای آنها هدیه ارسال کنید اما مطمئن نیستید که آیا آنها از انتخاب شما خوششان می آید یا خیر. در این صورت ، انتقال وجوه به آنها که سپس می توانند برای خرید چیزی به انتخاب خود استفاده کنند ، گزینه عاقلانه تری به نظر می رسد. همچنین ممکن است شما در جستجوی راهی آسان برای انتقال وجوه هر ماه به آنها باشید تا بتوانید در هزینه های روزانه آنها کمک کنید. دلیل شما هرچه باشد ، دیجی بانک رمیت انتقال پول از هند به کانادا را بیش از هر زمان دیگری آسان می کند. با دیجی بانک ، انتقال وجه به کانادا سریع ، بدون کاغذ و بدون دردسر انجام می شود

هزینه های انتقال پول از ایران به کانادا

انتقال پول از ایران به کانادا یا از کانادا به ایران ، از طریق دیجی بانک رمیت ، شما آزادی انتقال پول به بیش از 200 کشور در سراسر جهان را دارید. ما همچنین برای انتقال پول به بسیاری از کشورها هیچ هزینه ای برای کارمزد دریافت نمی کنیم. اگر می خواهید با دلار کانادا از هند به کانادا پول ارسال کنید ، هزینه بانکی و هزینه های نمایندگی ما نیز صفر است. طبق معاملات خود جی اس تی از معامله خود دریافت خواهید کرد

زمان معامله

گیرنده ظرف روزی که پول خود را از هند به کانادا می فرستید دریافت می کند. اگر قبل از موعد مقرر نقل و انتقالات را شروع کنید ، دیجی بانک این تسهیلات را برای انتقال وجوه به کشورهای مختلف ارائه می دهد. زمان قطع در هر کشور متفاوت است. آخرین مهلت انتقال پول به کانادا ساعت 11:30 است. در صورت عدم موفقیت در انتقال قبل از زمان قطع آن روز ، هیچ جای نگرانی وجود ندارد. مبلغ در روز کاری بعدی تحویل داده می شود.اگر می خواهید از هند به کانادا با ارز غیر محلی پول انتقال دهید ، پیش بینی آن نیز وجود دارد. فقط کمی بیشتر طول خواهد کشید. پس از شروع انتقال قبل از زمان قطع ، وجوه در 1-3 روز کاری منتقل می شوند.

ساده ترین راه برای انتقال پول استفاده از خدمات آنلاین است. آنها راحت هستند ، شما پول خود را ذخیره می کنید و انتخاب های زیادی دارید. اگر می خواهید پول را به صورت آنلاین به کانادا ارسال کنید ، Wise و WorldRemit بهترین انتخاب شما هستند. تفاوت های کوچکی در نرخ ارز ، زمان انتقال و هزینه های انتقال خواهید یافت ، اما علاوه بر این خدمات قابل تعویض هستند.

بیایید نگاهی به Wise و WorldRemit به صورت جداگانه و آنچه آنها ارائه می دهند بیندازیم.

فرستادن پول از ایران به کانادا با وایز

برای فرستادن پول از ایران به کانادا هنگامی که مبلغ انتقال خود را وارد می کنید ، وایز هزینه انتقال ، نرخ مبادله و زمان انتقال را به طور خودکار محاسبه می کند. وایز هزینه ها را بر اساس ارز مورد استفاده شما محاسبه می کند و حدود 0.5 درصد از مبلغ انتقال را متغیر است. علاوه بر این هزینه ها ، هزینه ای که توسط بانک برای روش پرداختی که استفاده می کنید ، اعم از کارت بدهی ، کارت اعتباری یا انتقال بانکی ، وجود دارد. Wise همچنین با نرخ متوسط ​​بازار ارز تبدیل می کند ، که هنگام محاسبه تبدیل به وضوح نشان می دهد. شما هیچ شگفتی پنهانی ندارید.

این سایت حتی به شما می گوید که مدت زمان انتقال چقدر طول می کشد – بسته به جایی که از آنجا منتقل می شوید ، از چند ساعت تا چند روز. برای مثال ، اگر 1000 دلار آمریکا به کانادا منتقل کنید ، یک روز طول می کشد. برای فرستادن پول از ایران به کانادا در صورت استفاده از بدهی بانکی ، Wise 7.82 دلار هزینه دریافت می کند. این بدان معناست که شما 1323.92 دلار کانادا دریافت می کنید.

 

فرستادن پول از ایران به کانادا با ورلد رمیت

WorldRemit برای انتقال تا 2،000 دلار 3.99 دلار هزینه دریافت می کند. برای انتقال 2،001 دلار آمریکا به 5 هزار دلار آمریکا ، شما به ازای هر دلار منتقل شده شما 0.01 دلار پرداخت می کنید. آنها همچنین مقداری پول از نرخ ارز به دست می آورند. برای انتقال 1000 دلار آمریکا به علاوه 3.99 دلار هزینه به کانادا ، مبلغ 1.286.72 دلار کانادا برای شما دریافت می شود. نرخ مبادله آنها از 1 دلار آمریکا تا 1.28 دلار کانادا در مقایسه با نرخ متوسط ​​بازار XE 1 دلار آمریکا-1.31 دلار کانادا ، کمی بیش از 2 درصد است.

با انتقال 1000 دلار آمریکا از بازار میانه به شما 1314.65 دلار کانادا ، 29.93 دلار کانادا در هزینه نرخ ارز از دست می دهید. برای فرستادن پول از ایران به کانادا همچنین حدود یک تا سه روز کاری طول می کشد تا انتقال انجام شود.

فرستادن پول از ایران به کانادا از طریق بانک های بین المللی

انتقال پول از ایران به کانادا : برای اکثر مردم ، اولین جایی که هنگام انتقال پول به هر مکانی به آن فکر می کنند ، بانک است. اما در صورت عدم دقت ، نقل و انتقالات بانکی بین المللی به کانادا خطر هزینه های غیرمنتظره ، هزینه های بالاتر و نرخ ارزهای غیر بهینه را در بر دارد. علاوه بر این ، هر دو بانک فرستنده و دریافت کننده می توانند مجموعه ای از هزینه ها و کارمزد خود را تعیین کنند. زمان پردازش طولانی مدت بانک ها در مقایسه با شرکت های خدمات انتقال آنلاین که می تواند بین ده روز تا چند هفته باشد ، وجود دارد.

خبر خوب این است که تا زمانی که پس از مهاجرت به این کشور یک حساب بانکی باز کرده اید ، می توانید از خارج از طریق بانک ها به هر کسی در کانادا پول ارسال کنید. برای انجام این کار ، باید کد SWIFT ، کد شعبه بانک ، کد حمل و نقل ، شماره حساب ، نام و آدرس آنها را داشته باشید.

بانک ارسال کننده

برای فرستادن پول از ایران به کانادا بسته به اینکه کدام بانک را انتخاب می کنید و از کدام کشور انتقال می دهید ، خدمات با کیفیت متفاوتی دریافت خواهید کرد و ساختارهای مختلف پرداخت را مشاهده خواهید کرد. معمولاً پیدا کردن هزینه های انتقال به اندازه کافی آسان است ، اما تعیین هزینه های نرخ ارز کمی دشوارتر است. بدون اطلاعات کافی ، می توانید به دلیل نرخ ارز پایین ، بیش از آنچه انتظار دارید پرداخت کنید.

به عنوان مثال ، انتقال 1000 دلار آمریکا از بانک آمریکا به یک بانک کانادایی به معنای ضعیف شدن نرخ ارز است ، که آنها فقط پس از انتقال به شما می گویند. آنها همچنین مبلغ 35 دلار برای نقل و انتقالات بین المللی به ارز خارجی و یا 45 دلار برای نقل و انتقالات بین المللی به دلار آمریکا دریافت می کنند. به همین دلیل است که شما همیشه باید نرخ ارز میان رده را در XE.com با نرخی که بانک به شما ارائه می دهد مقایسه کنید و ببینید که چقدر بیشتر ممکن است از دست بدهید.

بانک دریافت کننده

درست مانند ارسال بانک ها ، بانک های دریافت کننده در کانادا ساختارهای خاص خود را دارند. آنها هزینه و نرخ ارز خود را بابت پولی که برای آنها ارز خارجی ارسال می شود ، محاسبه می کنند. به عنوان مثال ، Scotiabank 15 دلار هزینه پردازش CAD برای دریافت نقل و انتقالات بین المللی و هزینه های مساوی توسط هر بانک واسطه دریافت می کند. اما بدست آوردن بسیاری از این اطلاعات دشوار است ، بنابراین شما ناخودآگاه هزینه های پنهان و علامت گذاری نرخ ارز را پرداخت می کنید.

در پایان

در زمان فرستادن پول از ایران به کانادا به این نکته توجه داشته باشید که بانک و صرافی ها مطمئن تر هستند اما زمان بیشتری برای ارسال خواهند گرفت. شما می توانید برای اطلاع از تمام روش های گفته شده با لینک ارتباط با ما در سایت در تماس باشید

Leave a Reply